SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 13-06-2013 19:11:17 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo! Met die meiden TT
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:wat een crowd pleaser zo dat zijn, een international deelnemersveld wat zijn weerga niet kentquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn dan!Voorinschrijvingen zijn gesloten zag ik, inschrijvingen op de dag kunnen nog, maar misschien als we de organisatie mailen dat we 'helemaal uit 't buitenland komen' dat we ons nog wel van een plaatsje kunnen verzekeren?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:
Heb jij ook een Harriers Vest?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
wat een crowd pleaser zo dat zijn, een international deelnemersveld wat zijn weerga niet kent
Ja doei.![]()
god, wat maken jullie het op eens moeilijk.... ik ben ook zo'n softie die niemand teleur wil stellen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb jij ook een Harriers Vest?
Prachtnummerquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
wat een crowd pleaser zo dat zijn, een international deelnemersveld wat zijn weerga niet kent
Maar natuurlijk ruk dat je dan weer terug gaatJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maken jullie je sowieso maar geen zorgen over inschrijven bij de Bradelierloop, nog nooit meegemaakt dat bij 1 van de runcircuit loopjes het vol zat of dat ze iemand weigerden op de dag zelf.![]()
Ah joh, doe wat je het leukste vindt. Ik denk dat ik voor de wedstrijd in De Lier ga, omdat dat logistiek-technisch het handigst is én m'n moeder dan eens naar 'n race zou kunnen komen kijken, tenzij er een grote groep elders gaat meeten die dag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
god, wat maken jullie het op eens moeilijk.... ik ben ook zo'n softie die niemand teleur wil stellenJa doei.![]()
zie net dat Guppy vreemd gaat....... volgens mij is ze gewoon aan het zwemmen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zeg, als je naar De Lier gaat, rijd je dan toevallig ook langs Alkmaar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
god, wat maken jullie het op eens moeilijk.... ik ben ook zo'n softie die niemand teleur wil stellen![]()
zaterdag de 9de DW?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sort of.... door de Velzer tunnel danquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zeg, als je naar De Lier gaat, rijd je dan toevallig ook langs Alkmaar?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je eventueel een klein ommetje zou willen maken zou dat voor mij wel heel makkelijk zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Sort of.... door de Velzer tunnel danBetaal ik de helft van je brandstofkosten
Dan wil ik ook dat loopje in De Lier wel lopen.![]()
Dat is dan de 10e toch? Dan kan ik welquote:![]()
Dat is dan de dag voor de Vooroeverloop toch?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ja maar de Vooroeverloop is voor mij dan hopelijk puur kilometres maken dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is dan de 10e toch? Dan kan ik wel![]()
Dat is dan de dag voor de Vooroeverloop toch?
Wel even onder voorbehoud want het wordt dan wel zo dat ik elk weekend weg ben...moet ook een beetje aan de niet-hardlopende familie denken
Dan kan ik hoogstwaarschijnlijk welquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar de Vooroeverloop is voor mij dan hopelijk puur kilometres maken dus dat moet geen probleem zijn.
Wel even onder voorbehoud want het wordt dan wel zo dat ik elk weekend weg ben...moet ook een beetje aan de niet-hardlopende familie denkenNu hopen dat de rest dan weer kan
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb de Bradelierloop even in de OP gezet, welke afstand ga jij doen Quoi? 5 of 10? En YUR twijfelde nog?Ja doei.![]()
hoeft niet hoor...dat wil ik je ouders niet aan doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Betaal ik de helft van je brandstofkosten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoeft niet hoor...dat wil ik je ouders niet aan doen![]()
![]()
Ja doei.![]()
Wat hebben mijn ouders daar nou weer mee te maken? Ik krijg gewoon een vast bedragquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoeft niet hoor...dat wil ik je ouders niet aan doen![]()
Maar tof! Dan wil ik dan wel weer eens 5km lopen![]()
![]()
quote:*boks!*quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
zet ons er dan ook maar bij MoBloquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de Bradelierloop even in de OP gezet, welke afstand ga jij doen Quoi? 5 of 10? En YUR twijfelde nog?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wel een prestatie trouwens....bijna een half hardlooptopic vol zonder dat iemand dan ook maar gemeld heeft dat hij of zij gelopen heeft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik meld me hier ook maar eens. Ik zit al een tijdje mee te lurken. Ik ben 2 maanden geleden begonnen met hardlopen. Ik kon toen amper 10 minuten rennen zonder erbij flauw te vallenIk doe nu driewekelijks iets meer dan 5km. Mijn doel is voorlopig om die afstand in minder dan 25 minuten te lopen.
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
toss the coin.... voorlopig denk ik voor een 5kmquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
M`n allereerste interval training is een feit! 2x1600 meter op ~5:11 min/km met 800m actieve rust. Had er echt bizar veel zin in
Eerste interval was best pittig, even zoeken naar het juiste tempo (veel op m`n horloge gekeken dus) maar was wel echt blij dat ik die 800 meter even rustig mocht lopen. Vervolgens de tweede interval, die een stuk makkelijker leek te gaan, zeker in het begin. De laatste paar honderd meter van die interval begon ik echt goed te hijgen en was ik ontzettend blij dat het erop zat
De laatste 2km uitlopen waren echt de langste 2km die ik OOIT heb gelopen, haha. Blij dat ik weer thuis ben, maar man.. Wat een ontzettend voldaan gevoel!
http://www.endomondo.com/workouts/202710274/8850231![]()
Welkom JJ!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:43 schreef JimmyJames het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens. Ik zit al een tijdje mee te lurken. Ik ben 2 maanden geleden begonnen met hardlopen. Ik kon toen amper 10 minuten rennen zonder erbij flauw te vallenIk doe nu driewekelijks iets meer dan 5km. Mijn doel is voorlopig om die afstand in minder dan 25 minuten te lopen.
Welkom! Goed bezig, heb je een speciaal schema voor dat doel of een bepaalde wedstrijd waar je dat wil doen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:43 schreef JimmyJames het volgende:
En ik mag ovb ook bij de BradelierloopVorig jaar ook gelopen en is een leuke loop, door het loopcircuit wel een hoog niveau maar toch
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
wij hoeven niet eens echt te starten.... wij zijn crowd pleasers jeweetz... gewoon aan de streep verschijnen en bij de eerste bocht zit onze klus er opquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik ben er om het niveau omlaag te halen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Michael McIntyre maar even afkijken en dan planken
Welkom!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:43 schreef JimmyJames het volgende:
![]()
Planckze!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
Michael McIntyre maar even afkijken en dan plankenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
sharpquote:
Driewekelijks of drie keer per week?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:43 schreef JimmyJames het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Linksaf richting bier!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wij hoeven niet eens echt te starten.... wij zijn crowd pleasers jeweetz... gewoon aan de streep verschijnen en bij de eerste bocht zit onze klus er op
Ja doei.![]()
Ik twijfel inderdaad nogquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de Bradelierloop even in de OP gezet, welke afstand ga jij doen Quoi? 5 of 10? En YUR twijfelde nog?
F means you're fucked![]()
Dat moest drie keer per week zijn, ja. Driewekelijks daar schiet je weinig mee op, vermoed ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Driewekelijks of drie keer per week?![]()
Verder ben ik niet zo van de schema's. Hoewel ik in het begin nog enigszins een schema van runner's world heb proberen te volgen.
En merci voor de ontvangst allen
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ja, en hij is ook wel aan de prijzige kant vind ik. Maargoed, het hoort bij het gek doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is er daar maar 1 hotel![]()
![]()
Ik ben onlangs ook samen met mijn vrouw begonnen met "hard"lopen.
Mijn conditie was echt bedroevend en ik probeer in 10 weken op te bouwen naar 5km aan 1 stuk lopen. Na een week merk ik het verschil al en kan ik al een paar km aan een stuk door rennen.
Ben echt heel gemotiveerd en door software als Endomondo en Runkeeper wordt het ook echt een uitdaging om doelen te halen en records te verbreken.
Ik probeer eens per 2 dagen te lopen, maar volgens mijn vrouw moet ik als het even kan minstens 5x per week lopen en wanneer mogelijk ook meerder dagen op rij.
Opzich heb ik er geen probleem mee om dagelijks te lopen, maar ik lees in alle schema's dat je een dag rust in moet bouwen. Is deze rust echt noodzakelijk, of is dit een beetje bedacht ter bescherming van de motivatie?![]()
Welkom JJ en opinionr
Rust is noodzakelijk, zeker voor de beginnende hardloper
Rustdagen zitten niet voor niets in schema's. En na een week ineens al meerdere km achter elkaar lopen? Dan houd je je niet aan je schema, wel?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:24 schreef opinionr het volgende:
Ik ben onlangs ook samen met mijn vrouw begonnen met "hard"lopen.
Mijn conditie was echt bedroevend en ik probeer in 10 weken op te bouwen naar 5km aan 1 stuk lopen. Na een week merk ik het verschil al en kan ik al een paar km aan een stuk door rennen.
Ben echt heel gemotiveerd en door software als Endomondo en Runkeeper wordt het ook echt een uitdaging om doelen te halen en records te verbreken.
Ik probeer eens per 2 dagen te lopen, maar volgens mijn vrouw moet ik als het even kan minstens 5x per week lopen en wanneer mogelijk ook meerder dagen op rij.
Opzich heb ik er geen probleem mee om dagelijks te lopen, maar ik lees in alle schema's dat je een dag rust in moet bouwen. Is deze rust echt noodzakelijk, of is dit een beetje bedacht ter bescherming van de motivatie?Ja doei.![]()
Is dat te onderbouwen? Is het een feit dat je lichaam een dag herstel nodig heeft?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rustdagen zitten niet voor niets in schema's. En na een week ineens al meerdere km achter elkaar lopen? Dan houd je je niet aan je schema, wel?
Meerdere km's heet: met heel veel moeite 2 kmMaar als ik me bedenk dat ik vorige week aan het eind van de straat al bekaf was.
![]()
![]()
Sure:quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef opinionr het volgende:
[..]
Is dat te onderbouwen? Is het een feit dat je lichaam een dag herstel nodig heeft?
Meerdere km's heet: met heel veel moeite 2 kmMaar als ik me bedenk dat ik vorige week aan het eind van de straat al bekaf was.
http://lmgtfy.com/?q=hardlopen+rustdag+belangrijk
Enjoy!F means you're fucked![]()
Humor, ik heb deze maand volgens Endomondo precies 25 km gelopen![]()
En vanmiddag maar eens nieuwe schoenen krijgen onder het mom van vaderdag
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb geen bronnen voor je, maar je belast je spieren met 2-3 keer je eigen lichaamsgewicht, tijdens het lopen. Als je dat niet gewend bent (zoals jullie nu dus), krijgen je spieren, gewrichten, pezen, etc. een flinke opdonder bij elke stap. Als je je spieren, gewrichten, enz. enz. geen rust geeft, dan kun je rekenen op blessures.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef opinionr het volgende:
Is dat te onderbouwen? Is het een feit dat je lichaam een dag herstel nodig heeft?
Kijk eens naar ALLE schema's voor hardlopen. Ze hebben niet voor niets een dag, soms zelfs 2, rust tussen trainingen. Die schema's zijn niet door Jan en allerman in elkaar gezet, en zeker niet populair geworden doordat ze zo slecht zijn..
Ik zie dat ik al een veel te uitgebreide reactie heb gegeven, YUR heeft daar een mooie link!![]()
Tja, dat had ik inderdaad ook wel kunnen bedenken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Sure:
http://lmgtfy.com/?q=hardlopen+rustdag+belangrijk
Enjoy!
Bedankt.![]()
Geeft nix hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:37 schreef opinionr het volgende:
[..]
Tja, dat had ik inderdaad ook wel kunnen bedenken.
Bedankt.
Wel tof dat je nu bent begonnen! Probeer je ongeveer aan een beginnersschema te houden, op die manier bouw je effectief en veilig op
Evy schijnt heel leuk te zijn, Opinionr (Zie OP)quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Geeft nix hoor
Wel tof dat je nu bent begonnen! Probeer je ongeveer aan een beginnersschema te houden, op die manier bouw je effectief en veilig op![]()
LIF / [Hardlopen] #509 - Fok!ing Girlpowerrr!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef opinionr het volgende:
[..]
LIF / Hardlopen voor beginners deeltje 20: Met goede schoenen hard vooruit![]()
Snapquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
zie net dat Guppy vreemd gaat....... volgens mij is ze gewoon aan het zwemmen!![]()
Ik wilde dus gaan zwemmen, maar was aan het rommelen in huis en toen dus het vroege banenzwemmen gemist (06:30 - 08:00 uur). Damnit!
Nou ja, op de site stond dat er tussen 10:00 en 11:00 uur nog Banenzwemmen 18+ was. Oké, primaDus ik daarheen. Maar ik had dus niet helemaal begrepen dat je Banenzwemmen 18+ moet lezen als "gepensioneerde badmutsen met bloemetjes die in het middel van het bad een theekransje houden"... FFFFUUUUU
![]()
Maar toen heeft de badmeester voor mij een baan afgezet, zodat ik daar ongestoord m'n baantjes kon racenTot groot ongenoegen van de fossielen trouwens, want nu konden ze niet meer aan de kant hangen
![]()
Maar ik heb dus wel lekker gezwommen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Aanstaande zondag hier een lokaal loopje, maar nog geen informatie ontvangen over afhalen van startnummer enzo. Inschrijfgeld is ook nog niet afgeschreven. Vreemd.![]()
Vandaag dan maar een rustdagje in bouwen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Geeft nix hoor
Wel tof dat je nu bent begonnen! Probeer je ongeveer aan een beginnersschema te houden, op die manier bouw je effectief en veilig op
Ik volg een beginnersschema (5 km run) op Runkeeper.
Het is een afwisseling van Interval training, afstand en tijd-lopen.![]()
Dan zou ik voor de zekerheid even met de organisatie mailen. Zou lullig zijn als je daar aan komt en er geen hol te doen is, ook al is het een lokaal loopjequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Aanstaande zondag hier een lokaal loopje, maar nog geen informatie ontvangen over afhalen van startnummer enzo. Inschrijfgeld is ook nog niet afgeschreven. Vreemd.![]()
![]()
Houd je wel in de gaten dat het jouw vakantie is...? Je hoeft je niet in allerlei bochten te wringen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
god, wat maken jullie het op eens moeilijk.... ik ben ook zo'n softie die niemand teleur wil stellen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit dus! Lijkt me dat het ook wel leuk is om je andere familie (dus niet je hardloopfamiliequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Houd je wel in de gaten dat het jouw vakantie is...? Je hoeft je niet in allerlei bochten te wringen!) te zien
![]()
![]()
Dit. Doe wat jij leuk vindt en waar je zin in hebt. We hebben altijd FOK! nog!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Houd je wel in de gaten dat het jouw vakantie is...? Je hoeft je niet in allerlei bochten te wringen!
Ja doei.![]()
+1. Lekker doen wat jij wilt, als dat een keer minder hardlopen is, maar tijd met familie doorbrengen: DOEN!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Houd je wel in de gaten dat het jouw vakantie is...? Je hoeft je niet in allerlei bochten te wringen!![]()
Overigens: De inschrijving voor de Bradelierloop 2012 is gesloten. Die van 2013 is nog niet geopend
Oh! Lekker duidelijk! Nou, dan lees ik hopelijk hier wel als hij open gaat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:50 schreef YUR het volgende:
Overigens: De inschrijving voor de Bradelierloop 2012 is gesloten. Die van 2013 is nog niet geopend
Ja doei.![]()
Vast nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh! Lekker duidelijk! Nou, dan lees ik hopelijk hier wel als hij open gaat?
Nee hoor, haske openbaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, het was eigenlijk een 'besloten' loopje?
Drassssquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:54 schreef Drassss het volgende:
Ik ga weer een poging wagen om een beetje actief te worden hier in het topicWelkom terug!
Nou de website bestaat nog gewoonquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:45 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de zekerheid even met de organisatie mailen. Zou lullig zijn als je daar aan komt en er geen hol te doen is, ook al is het een lokaal loopje![]()
![]()
Thx Yur! Hoe gaat ie? Ik las iets van een mislukte poging, maar dat je voor de rest wel lekker aan het lopen was?quote:
Uiteraard post ik nu, omdat ik de smaak weer te pakken heb sinds 3 maanden.. Gisteren een 5k wedstrijd gedaan in 20.12 * trots *![]()
![]()
BradelierloopIk besluit altijd dezelfde ochtend zo'n loopje te doen, samen met de andere lopers die in de rij staan 's ochtends voor een startnummer. Er is volgens mij ook echt geen maximum.
Leve de Westlandse loopjes![]()
Weet dus nog niet zeker of ik 10 of 5 doe. Waarschijnlijk 10k want da's mijn klassement![]()
![]()
Ik heb mail ontvangen:quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Aanstaande zondag hier een lokaal loopje, maar nog geen informatie ontvangen over afhalen van startnummer enzo. Inschrijfgeld is ook nog niet afgeschreven. Vreemd.quote:Het geld wordt afgeschreven,nadat de voorinschrijving is afgesloten.
Je startnummer ligt zondag bij de inschrijfcabine onder bord Voorinschrijving.
Vanaf 11.00 uur is dat mogelijk."I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mooie tijd zegquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Thx Yur! Hoe gaat ie? Ik las iets van een mislukte poging, maar dat je voor de rest wel lekker aan het lopen was?
Uiteraard post ik nu, omdat ik de smaak weer te pakken heb sinds 3 maanden.. Gisteren een 5k wedstrijd gedaan in 20.12 * trots *
Hier gaat het goed hoor, ben lekker aan het aanrommelen
Wij Westlanders kunnen niet veel, maar dat welquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:59 schreef Quoi het volgende:
BradelierloopIk besluit altijd dezelfde ochtend zo'n loopje te doen, samen met de andere lopers die in de rij staan 's ochtends voor een startnummer. Er is volgens mij ook echt geen maximum.
Leve de Westlandse loopjes![]()
Weet dus nog niet zeker of ik 10 of 5 doe. Waarschijnlijk 10k want da's mijn klassement
Welkom terug!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Thx Yur! Hoe gaat ie? Ik las iets van een mislukte poging, maar dat je voor de rest wel lekker aan het lopen was?
Uiteraard post ik nu, omdat ik de smaak weer te pakken heb sinds 3 maanden.. Gisteren een 5k wedstrijd gedaan in 20.12 * trots *![]()
![]()
Erm...wat dacht je van al die tomaten, komkommers, paprika's? En daar zullen jullie vast iets goeds mee doen, gezien de mooie huizen daar!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij Westlanders kunnen niet veel, maar dat wel![]()
![]()
Zo weer een ruim een uur gelopen. Negen kilometer. Eerste half uur ging ruk, tweede half uur kwam ik in een fijn ritme en toen maar even wat langer doorgegaan. De bedoeling was zes keer zeven en een minuutje wandelen. Eerste half uur kwamen er wat kleine wandelpauzes bij, daarna ging het een stuk beter. Windje was erg fijn vooral tegen:-)
http://www.endomondo.com/workouts/202710430/5638894This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Pfuh, ¤ 300.000 voor een rijtjeshuis is normaal daar, helaasquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Erm...wat dacht je van al die tomaten, komkommers, paprika's? En daar zullen jullie vast iets goeds mee doen, gezien de mooie huizen daar!
Stom dat het daar zo goed gaat![]()
![]()
Nou, heb die Bradelierloop maar geliked op Facebook in de hoop dat ze daar de inschrijvingen aankondigenscheelt toch die euro.
Ja doei.![]()
Zo, interval-lesje gedaan. Alleen komen Renate's hartslag-zones niet overeen met de Garmin, of althans, niet met wat ik een matig tempo vind.Als ik de zone 3 van de Garmin aan moet houden voor matig en zone 4 voor wedstrijdtempo dan heb ik eig. niet echt het idee dat ik daar ooit progress mee ga maken. Of is dat juist het idee?
Ik moest nu 3-2-3-2-3-2 op een matig tempo (vlgs renate zone 3, dat komt bij mij neer op een hr van 138 ong) en dan nog een keer 3-2 op wedstrijdtempo (zone 4, vlgs de Garmin dan hr 148 ong).
Maar ik loop over het algemeen juist op hr 150 en dan zou ik juist denken dat mijn wedstrijdtempo nog wat hoger zou moeten kunnen toch? Iets wat ik nu nog niet 5km lang vol hou zeg maar.
Ik heb nu de eerste 3 x 3 en 2 op zone 4 gedaan en de laatste op zone 5.***![]()
BE, is het niet misschien makkelijker om op pace te lopen ipv op HR? Mijn HR is ook aardig afwijkend van 'de norm' (wat is normaal), dus ik vond paces een stuk meer ontspannen en effectief. Die HR zakt vanzelf wel, is mijn ervaring
![]()
![]()
Ik vond het lastig om de Renate-zones te vergelijken met hartslagzones...volgens mij hebben GotC en ik toen bepaalde zones aan bepaalde tempo's gekoppeld.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, interval-lesje gedaan. Alleen komen Renate's hartslag-zones niet overeen met de Garmin, of althans, niet met wat ik een matig tempo vind.Als ik de zone 3 van de Garmin aan moet houden voor matig en zone 4 voor wedstrijdtempo dan heb ik eig. niet echt het idee dat ik daar ooit progress mee ga maken. Of is dat juist het idee?
Ik moest nu 3-2-3-2-3-2 op een matig tempo (vlgs renate zone 3, dat komt bij mij neer op een hr van 138 ong) en dan nog een keer 3-2 op wedstrijdtempo (zone 4, vlgs de Garmin dan hr 148 ong).
Maar ik loop over het algemeen juist op hr 150 en dan zou ik juist denken dat mijn wedstrijdtempo nog wat hoger zou moeten kunnen toch? Iets wat ik nu nog niet 5km lang vol hou zeg maar.
Ik heb nu de eerste 3 x 3 en 2 op zone 4 gedaan en de laatste op zone 5.F means you're fucked![]()
Dattum.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
BE, is het niet misschien makkelijker om op pace te lopen ipv op HR? Mijn HR is ook aardig afwijkend van 'de norm' (wat is normaal), dus ik vond paces een stuk meer ontspannen en effectief. Die HR zakt vanzelf wel, is mijn ervaring
Ja doei.![]()
Ja, dat is idd mss wel een idee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
Ik was op zoek naar een manier om mijn tempo omhoog te krijgen en wilde en van Renate's interval lesjes daarvoor gebruiken. Kan alsnog, maar dat ik dan bijv. zeg 'matig is 6.30' en 'wedstrijdtempo is 6.00'. Want dat is waar ik iig nu naar toe wil werken, stabiel op een tempo van 6.00 p km kunnen lopen. Of net eronder uiteraard.
En HR is ook ontzettend onderhevig aan hoe hard het waait merkte ik net.![]()
***![]()
Yupquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vond het lastig om de Renate-zones te vergelijken met hartslagzones...volgens mij hebben GotC en ik toen bepaalde zones aan bepaalde tempo's gekoppeld.We hebben toen samen naar mijn tempo's gekeken en wat daarbij paste wb zones.
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:19 schreef GotC het volgende:
[..]
YupWe hebben toen samen naar mijn tempo's gekeken en wat daarbij paste wb zones.
Thanks y'all!
Helpt echt zo even overleggen.
***![]()
Lijkt me inderdaad ook verstandig. In die paar weken dat ik op HR liep, merkte ik ook dat er weinig van klopte. Vaak was het zo dat ik veel langzamer moest lopen. Oké, het was goed omdat ik zo leerde om mezelf af te remmen (waar ik nu profijt van heb), maar echt heel comfortable (en effectief) lopen was het niet..quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
![]()
Altijd handig idd!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Thanks y'all!
Helpt echt zo even overleggen.
Hoe bevalt je horloge?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: