Doe dat eens want volgens mij heb je inderdaad geen enkel idee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:05 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is het. Ik snap het gewoon nog niet!![]()
Ik ga me even inlezen in het hoe en waarom, kom ik daarna meejuichen.
Dat is allemaal mooi en aardig maar al die mogelijkheden moeten ook betaald worden en dat mondt uit in een minder krachtige console die meer ruimte voor het OS nodig heeft.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:06 schreef Nass het volgende:
Ik denk zelf dat Xbox gewoon zijn tijd te ver vooruit is en dat zal dan mischien mensen wat afschrikken. Maar qua mogelijkheden is het een onmogelijke toffe speelgoed, en is inderdaad ABSOLUUT niet bedoeld voor de zolder autisten , maar puur voor je woonkamer. Je komt thuis, en roept XBOX MUSIC en hij speelt automatisch je playlist af, hebt vervolgens zin in een potje Fifa en roept gewoon simple 'Xbox Play Fifa', tijdens het spelen wil je vriendin ineens GTST kijken, geen probleem 'Xbox RTL' (Ja in Nederland zal dit gewoon werken, je sluit je upc of welke kastje dan ook op je xbox, klaar) en vervolgens wil je toch verdergaan met spelen 'XBOX RESUME FIFA' maar krijgt dan ineens een belletje via Skype, geen prob 'XBOX ANSWER' en je praat terwijl je speelt. De mogelijkheden zijn eindloos.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Xbox bevestigd voor dikke mensen console
Ik zit echt op dit soort dingen te wachten ja, vergeet niet dat XBOX ONE via cloud mogelijkheden zal hebben die verstand te boven gaan, Graphics die mooier zullen worden dan ze al zijn, en valt je internet dan weg? Geen prob, spel kan gewoon door, alsof je van ULTRA even naar MED springt. Dit soort dingen zijn allang bevestigd door Microsoft, en wij kunnen hier wel wetenschapers uithangen en redenen waarom het niet zal werken, maar ik denk toch echt dat zij het beter wetenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat is allemaal mooi en aardig maar al die mogelijkheden moeten ook betaald worden en dat mondt uit in een minder krachtige console die meer ruimte voor het OS nodig heeft.
Prima als je echt op dit soort dingen zit te wachten maar ik denk dat de gemiddelde gamer toch echt alleen maar voor het gamen gaat.
Erg leuk maar ik zie de meerwaarde er niet van in, ik kan hetzelfde met de afstandsbediening.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:17 schreef Nass het volgende:
[..]
Het is makkelijk, of je nou iets via je controller doet, of je stem, beide keren zit je waarschijnlijk.
Ik kan niet wachten tot mijn vrienden dan eens langskomen en ik gewoon simple 'Xbox Play bepaald film' roep en bam hij gelijk streamt. of xbox 'Play Music' en hij op de achtergrond lekker muziek draait, of als ik op de bank een online potje spel tegen een andere vriend van mij, wij tegelijkertijd kunnen skypen en elkaars reactie kunnen zien. Endless!!!! Toekomst nogmaals, dat is de Xbox one.
Dan blijf jij het lekker met je afstandsbediening doen, er zijn mensen die het wel willen gaan gebruiken zoals ik en Nass.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Erg leuk maar ik zie de meerwaarde er niet van in, ik kan hetzelfde met de afstandsbediening.
Dat is allemaal goed en prima maar Sony heeft al aangegeven hetzelfde te kunnen doen. Maar met zoveel variabelen (lag, wel of niet internet, hoeveel mb per sec.) zie ik dit nog niet direct implementeerbaar. Dan kun je veel beter die power thuis onder je tv hebben staan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:19 schreef Nass het volgende:
[..]
Ik zit echt op dit soort dingen te wachten ja, vergeet niet dat XBOX ONE via cloud mogelijkheden zal hebben die verstand te boven gaan, Graphics die mooier zullen worden dan ze al zijn, en valt je internet dan weg? Geen prob, spel kan gewoon door, alsof je van ULTRA even naar MED springt. Dit soort dingen zijn allang bevestigd door Microsoft, en wij kunnen hier wel wetenschapers uithangen en redenen waarom het niet zal werken, maar ik denk toch echt dat zij het beter weten
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Erg leuk maar ik zie de meerwaarde er niet van in, ik kan hetzelfde met de afstandsbediening.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:23 schreef Nass het volgende:
[..]Sommige mensen, serieus. Jij zou de PS waarschijnlijk zelfs kopen als je een Dildo erbij meegeleverd kreeg en hem in je anus moest douwen zodat de PS opstart.
Ik zie de meerwaarde er wel van in, en zo miljoenen met mij. De ps3 is gewoon een game console, de Xbox is ALLES, en maakt dat alles zo een duizend keer makkelijker.
Gewoon laten lullen.quote:
WIE heeft er nou in jou directe omgeving GEEN internet? Serieus? En diegene die geen internet hebben zullen zeer waarschijnlijk ook geen Xbox of een PS kunnen betalen. En hoevaak heb jij nou last gehad van internet dat uitvalt? Ik weleens, voor een paar minuten, keertje voor een paar uur, maar niet meer. Daarbij hoeft de XBOX niet altijd connected te zijn, valt de internet een keer uit voor een paar dagen? Geen prob, je doet even internet delen via je mobieltje(3g) en de xbox doet even snel 2 seconden controleren en je zet internet delen weer uit(En geldt dus ook voor op vakantie)quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:22 schreef Dutchguy het volgende:
aangegeven hetzelfde te kunnen doen. Maar met zoveel variabelen (lag, wel of niet internet, hoeveel mb per sec.) zie ik dit nog niet direct implementeerbaar. Dan kun je veel beter die power thuis onder je tv hebben staan.
Je maakt het alleen maar erger knul.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:27 schreef Nass het volgende:
Daarbij hoeft de XBOX niet altijd connected te zijn, valt de internet een keer uit voor een paar dagen? Geen prob, je doet even internet delen via je mobieltje(3g) en de xbox doet even snel 2 seconden controleren en je zet internet delen weer uit(En geldt dus ook voor op vakantie)
Waaromquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger knul.![]()
Ik heb bijna altijd internet maar mijn buurman heeft misschien een veel lagere snelheid. Weer een andere buurman heeft misschien veel last van lag. Hoe moet een ontwikkelaar daar dan rekening mee houden vraag ik me af?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:27 schreef Nass het volgende:
[..]
WIE heeft er nou in jou directe omgeving GEEN internet? Serieus? En diegene die geen internet hebben zullen zeer waarschijnlijk ook geen Xbox of een PS kunnen betalen. En hoevaak heb jij nou last gehad van internet dat uitvalt? Ik weleens, voor een paar minuten, keertje voor een paar uur, maar niet meer. Daarbij hoeft de XBOX niet altijd connected te zijn, valt de internet een keer uit voor een paar dagen? Geen prob, je doet even internet delen via je mobieltje(3g) en de xbox doet even snel 2 seconden controleren en je zet internet delen weer uit(En geldt dus ook voor op vakantie)
Je lult alles recht wat krom is, op een lachwekkende manier.quote:
Je kan er eigenlijk vanuit gaan dat 90% van de mensen met een internetverbinding in Nederland gewoon normale snelheden hebben, althans, ik ben nooit ergens beland (bij een vriend, kennis of waar dan ook) waar mij werd verteld dat er geen internet is, ik ben sowieso altijd 'connected' met mijn mobieltje, absoluut geen probleem dus. En nogmaals, de meerwaarde die een Xbox bidet is onmogelijk veel. Ik ga er sowieso vanuit dat 90% hier thuis woont, ik sindskort niet, en pas nu besef ik de meerwaarde van een multimedia apparaat in de huiskamer, en daarom wil ik de xbox onequote:Op donderdag 13 juni 2013 17:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd internet maar mijn buurman heeft misschien een veel lagere snelheid. Weer een andere buurman heeft misschien veel last van lag. Hoe moet een ontwikkelaar daar dan rekening mee houden vraag ik me af?
Zoveel variabelen en ik zeg dan van geef mij maar die power onder mijn tv, voor developers ook veel prettiger want die weten dan ook waar ze aan toe zijn. Daar lever ik graag wat niet essentiele zaken als voice control voor in. Graag zelfs.
Jij lult alles krom wat recht is, op een idiote manier, want in plaats van een normale reactie te geven lach je alleen maarquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je lult alles recht wat krom is, op een lachwekkende manier.
*boks*quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nergens, maar je insinueert 't wel door Ceased2Be zo te benoemen.
"XBOX, clean my butt!"quote:
Ik hoef niemand te overtuigen hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:37 schreef Nass het volgende:
[..]
Jij lult alles krom wat recht is, op een idiote manier, want in plaats van een normale reactie te geven lach je alleen maar
Jij weer komt over als een idioot die even lekker de rest van de PS fanboys dom volgt. Ik zie NIETS negatiefs. Vertel mij anders even precies de negatieve puntenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik hoef niemand te overtuigen hoor.![]()
Maar je komt een beetje over als een dolenthousiast kind dat ieder negatief punt van z'n favoriete console om weet te toveren tot iets geweldigs. Best aandoenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |