abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127754622
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:06 schreef Giester het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sukkel oO<
pi_127754668
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

50% van de reacties zijn gebaseerd op geruchten of oud nieuws, je ziet nu nog mensen roepen dat 2ehands games niet werken op de One bv.

We gaan 't allemaal wel zien! :)
Ze werken ook niet... nou ja je moet iig een fee betalen ;)
pi_127754669
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:18 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Je mag het overdreven vinden maar je kunt de klagers niet meer wegzetten als 'papegaaien'. Daarvoor is er veel te veel ophef die breed gedragen wordt, niet alleen door een paar hard roepende 'fanboys'.
Veel klagers weldegelijk, die roepen gewoon wat anderen zeggen zonder zelf ook maar een seconde na te denken of zelf onderzoek te doen.

Natuurlijk is er veel ophef over de 24-uursverbinding en regiogebondenheid e.d. maar er wordt door veel mensen net gedaan alsof je verplicht 500 euro uit moet geven en dat ding in huis moet halen.

Ben je het absoluut niet eens met de richting die MS op wilt gaan, koop m dan niet, zo simpel is het toch? Oeverloos doorzeuren op internet tegen mensen die blijkbaar minder moeite hebben met de restricties gaat je niet verder helpen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:22 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ze werken ook niet... nou ja je moet iig een fee betalen ;)
Hier eentje die nog steeds niet begrijpt hoe 't werkt...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:27:37 #254
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127754856
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:

Ben je het absoluut niet eens met de richting die MS op wilt gaan, koop m dan niet, zo simpel is het toch? Oeverloos doorzeuren op internet tegen mensen die blijkbaar minder moeite hebben met de restricties gaat je niet verder helpen.
Dat is dus precies wat ik zal doen, 'm niet kopen. Maar daarmee ben ik wel teleurgesteld, want ik koop graag alle consoles. Dus ga ik klagen en daar is internet tegenwoordig een mooi medium voor. :)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127754890
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:27 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik zal doen, 'm niet kopen. Maar daarmee ben ik wel teleurgesteld, want ik koop graag alle consoles. Dus ga ik klagen en daar is internet tegenwoordig een mooi medium voor. :)
Absoluut, als je wilt klagen is internet 'the place to be', daar geef ik je helemaal gelijk in haha.
pi_127755213
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:59 schreef xminator het volgende:

[..]

Sure, jij kent behoorlijk wat leuke medewerkers bij microsoft en krijgt ook nog eens korting op de failboxone als jij hem via microsoft zelf besteld maar hebt zelf geen banden met ze?

Waar kunnen wij de xboxone met korting via microsoft bestellen? Geef dat linkje eens dan?
3 ex collega's die er zijn gaan werken en wat mensen waar ik training van heb gehad. Voor de rest ben ik je helemaal niets verschuldigd qua uitleg.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127755220
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Absoluut, als je wilt klagen is internet 'the place to be', daar geef ik je helemaal gelijk in haha.
Hahahaha!
pi_127755291
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

3 ex collega's die er zijn gaan werken en wat mensen waar ik training van heb gehad. Voor de rest ben ik je helemaal niets verschuldigd qua uitleg.
Sure babe _O-

Kunnen wij de console ook met korting direct via microsoft aanschaffen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:41:13 #259
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127755332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Sure babe _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is het probleem nu precies? :{
pi_127755372
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:41 schreef Seikcid het volgende:

[..]

En wat is het probleem nu precies? :{
Dat het verklaart waarom sommige mensen de xbox one hevig aanhangen, namelijk doordat ze banden hebben met microsoft.

Het zou zelfs zo kunnen zijn dat mensen worden ingehuurd om positief over de failbox one te praten (zoals in de verenigde staten gebeurt).
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:44:18 #261
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127755414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat het verklaart waarom sommige mensen de xbox one hevig aanhangen, namelijk doordat ze banden hebben met microsoft.

Het zou zelfs zo kunnen zijn dat mensen worden ingehuurd om positief over de failbox one te praten (zoals in de verenigde staten gebeurt).
Water is nat enzo. :') Maar om daar iedereen dan gelijk van te beschuldigen. :{
pi_127755432
quote:

[..]

:')
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_127755454
Wij van wceend adviseren wceend.
pi_127755455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Sure babe _O-

SPOILER
:') met korting is hij nog steeds duurder dan de ps4 en ik had hem al bij bol.com preordered staan voordat ik de korting bij ms kon krijgen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127755491
quote:

[..]

Ja, iedereen die de X1 tof vindt heeft banden met MS, alleen als je de PS4 tof vindt ben je een normaal onafhankelijk persoon.
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:47:01 #266
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127755502
quote:

[..]

:')
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_127755506
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, iedereen die de X1 tof vindt heeft banden met MS, alleen als je de PS4 tof vindt ben je een normaal onafhankelijk persoon.
Waar zeg ik dat iedereen zo is?
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:47:36 #268
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127755518
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:') met korting is hij nog steeds duurder dan de ps4 en ik had hem al bij bol.com preordered staan voordat ik de korting bij ms kon krijgen.
Dude, waarom verdedig je jezelf nog. :P Als ik iets kan kopen met of zonder korting, 3x raden wat het zal worden.. :')
pi_127755525
Is het topic verschoven naar bnw?
pi_127755545
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:47 schreef xminator het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat iedereen zo is?
Nergens, maar je insinueert 't wel door Ceased2Be zo te benoemen.
pi_127755966
Jezus christus, dat gezeik van al deze PS idioten. Ik vraag me serieus af of sommige hier uberhaupt engels kunnen en uberhaupt hebben gelezen WAAROM de xbox in godsnaam deze richting op gaat en het gemakt wat je hiermee hebt.

Games op je xbox dienen geinstalleerd te worden (Maar dat moest bij de PS3 grotendeels ook dus dat is geen probleem) het enige fucking redden waarom je een online check moet doen is dat je na de installatie je CD letterlijk de prullenbak in kan dumpen, JE HEBT JE CD NIET MEER NODIG!!!! Dus checkt de xbox eventjes online, controleert eventjes of het nog steeds tot die Xbox behoort en that's it!

Microsft heeft al laten zien wat hier mogelijk mee is. Je speelt bijvoorbeeld Assasinscreed maar krijgt een uitnodiging van een vriend om een potje Fifa te doen.. je kan dan even opstaan, CD eruit halen, Fifa spel erin doen en verder gaan, of je ROEPT (Zo mooi is Kinect dus) even vanuit je luie reet 'Xbox Play Fifa' en BAM je zit in Fifa. Dat is het redden, Microsoft heeft allang en breed aangegeven dat zij 2dehands nog steeds ondersteuen. Hoe? Je brengt je spel naar uh, Gamemania bijvoorbeeld, zij halen hem daar uit je account (of hoe ze dat ook willen regelen) en het spel is niet meer speelbaar voor jou, en kan weer doorverkocht worden.

Serieus, wat precies is het gezeik? Dit maakt het spelen van games ZOOOO veel makkelijker en leuker, maar toch, toch dat gezeik, autisten :')
lol?
pi_127755989

[ Bericht 100% gewijzigd door Nass op 13-06-2013 17:03:44 ]
lol?
pi_127755999
reden**
lol?
  donderdag 13 juni 2013 @ 17:05:32 #274
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127756072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:02 schreef Nass het volgende:
Jezus christus, dat gezeik van al deze PS idioten. Ik vraag me serieus af of sommige hier uberhaupt engels kunnen en uberhaupt hebben gelezen WAAROM de xbox in godsnaam deze richting op gaat en het gemakt wat je hiermee hebt.
Oh wacht, dat is het. Ik snap het gewoon nog niet! :') _O-

Ik ga me even inlezen in het hoe en waarom, kom ik daarna meejuichen. *O*
pi_127756136
Ik denk zelf dat Xbox gewoon zijn tijd te ver vooruit is en dat zal dan mischien mensen wat afschrikken. Maar qua mogelijkheden is het een onmogelijke toffe speelgoed, en is inderdaad ABSOLUUT niet bedoeld voor de zolder autisten , maar puur voor je woonkamer. Je komt thuis, en roept XBOX MUSIC en hij speelt automatisch je playlist af, hebt vervolgens zin in een potje Fifa en roept gewoon simple 'Xbox Play Fifa', tijdens het spelen wil je vriendin ineens GTST kijken, geen probleem 'Xbox RTL' (Ja in Nederland zal dit gewoon werken, je sluit je upc of welke kastje dan ook op je xbox, klaar) en vervolgens wil je toch verdergaan met spelen 'XBOX RESUME FIFA' maar krijgt dan ineens een belletje via Skype, geen prob 'XBOX ANSWER' en je praat terwijl je speelt. De mogelijkheden zijn eindloos. :)
lol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')