Ze werken ook niet... nou ja je moet iig een fee betalenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
50% van de reacties zijn gebaseerd op geruchten of oud nieuws, je ziet nu nog mensen roepen dat 2ehands games niet werken op de One bv.
We gaan 't allemaal wel zien!
Veel klagers weldegelijk, die roepen gewoon wat anderen zeggen zonder zelf ook maar een seconde na te denken of zelf onderzoek te doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:18 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je mag het overdreven vinden maar je kunt de klagers niet meer wegzetten als 'papegaaien'. Daarvoor is er veel te veel ophef die breed gedragen wordt, niet alleen door een paar hard roepende 'fanboys'.
Hier eentje die nog steeds niet begrijpt hoe 't werkt...quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:22 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ze werken ook niet... nou ja je moet iig een fee betalen
Dat is dus precies wat ik zal doen, 'm niet kopen. Maar daarmee ben ik wel teleurgesteld, want ik koop graag alle consoles. Dus ga ik klagen en daar is internet tegenwoordig een mooi medium voor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben je het absoluut niet eens met de richting die MS op wilt gaan, koop m dan niet, zo simpel is het toch? Oeverloos doorzeuren op internet tegen mensen die blijkbaar minder moeite hebben met de restricties gaat je niet verder helpen.
Absoluut, als je wilt klagen is internet 'the place to be', daar geef ik je helemaal gelijk in haha.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik zal doen, 'm niet kopen. Maar daarmee ben ik wel teleurgesteld, want ik koop graag alle consoles. Dus ga ik klagen en daar is internet tegenwoordig een mooi medium voor.
3 ex collega's die er zijn gaan werken en wat mensen waar ik training van heb gehad. Voor de rest ben ik je helemaal niets verschuldigd qua uitleg.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Sure, jij kent behoorlijk wat leuke medewerkers bij microsoft en krijgt ook nog eens korting op de failboxone als jij hem via microsoft zelf besteld maar hebt zelf geen banden met ze?
Waar kunnen wij de xboxone met korting via microsoft bestellen? Geef dat linkje eens dan?
Hahahaha!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Absoluut, als je wilt klagen is internet 'the place to be', daar geef ik je helemaal gelijk in haha.
Sure babequote:Op donderdag 13 juni 2013 16:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
3 ex collega's die er zijn gaan werken en wat mensen waar ik training van heb gehad. Voor de rest ben ik je helemaal niets verschuldigd qua uitleg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Sure babe![]()
Kunnen wij de console ook met korting direct via microsoft aanschaffen?En wat is het probleem nu precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Dat het verklaart waarom sommige mensen de xbox one hevig aanhangen, namelijk doordat ze banden hebben met microsoft.quote:
Water is nat enzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat het verklaart waarom sommige mensen de xbox one hevig aanhangen, namelijk doordat ze banden hebben met microsoft.
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat mensen worden ingehuurd om positief over de failbox one te praten (zoals in de verenigde staten gebeurt).
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat het verklaart waarom sommige mensen de xbox one hevig aanhangen, namelijk doordat ze banden hebben met microsoft.
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat mensen worden ingehuurd om positief over de failbox one te praten (zoals in de verenigde staten gebeurt).
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Sure babe![]()
Kunnen wij de console ook met korting direct via microsoft aanschaffen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met korting is hij nog steeds duurder dan de ps4 en ik had hem al bij bol.com preordered staan voordat ik de korting bij ms kon krijgen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Ja, iedereen die de X1 tof vindt heeft banden met MS, alleen als je de PS4 tof vindt ben je een normaal onafhankelijk persoon.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat iedereen zo is?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, iedereen die de X1 tof vindt heeft banden met MS, alleen als je de PS4 tof vindt ben je een normaal onafhankelijk persoon.
Dude, waarom verdedig je jezelf nog.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]met korting is hij nog steeds duurder dan de ps4 en ik had hem al bij bol.com preordered staan voordat ik de korting bij ms kon krijgen.
Nergens, maar je insinueert 't wel door Ceased2Be zo te benoemen.quote:
Oh wacht, dat is het. Ik snap het gewoon nog niet!quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:02 schreef Nass het volgende:
Jezus christus, dat gezeik van al deze PS idioten. Ik vraag me serieus af of sommige hier uberhaupt engels kunnen en uberhaupt hebben gelezen WAAROM de xbox in godsnaam deze richting op gaat en het gemakt wat je hiermee hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |