abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127740798
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_127740817
Goffer. Gewoon zelf het nummer aanpassen he :') Kan een mod er even nummer 93 van maken?
Spoilers!
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:47:59 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127740854
*)
pi_127740885
Ik wacht wel tot ze terugbelt, en afhankelijk van wat ze zegt ga ik zeggen wat ik er van vind.

Denk wel dat ik even wat praktijken af ga, komende week.

Ik neem trouwens ook iedere avond braaf lijnzaad.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_127742177
Mijn moeder zei vanmorgen dat ze kon zien dat ik was afgevallen
My salvation lies in your love..
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:50:46 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127742851
Leuk om te horen he Banana! :Y

Een groot glas roosvicee laxo of een paar gedroogde pruimen wil bij ons ook nog wel eens helpen voor poep-probleempjes. ;) :Y

Mijn lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: roggebrood m kaas, gekookt eitje
L: 2 boterhammen m kipfilet, eentje m appelstroop, gekookt eitje
T: kwark met blauwe bessen
D: Iets van een salade en een lekkere boterham m oude kaas
T: appeltje of weer wat edamame
pi_127743026
Belachelijk Lonaa.
Wacht anders nog ff af en misschien Machiels proberen?
Nou kwam ik ook van een hork dus ik was al vrij snel tevreden ;)

Zit op Zuid, gezondheidscentrum.

Banana *O*
Screw them.
We're going home.
pi_127743290
Ik las iets over broeken in maat 46? Ik ben best geinteresseerd.

Ik had ook heel erg moeite met kleren kopen, maar mijn huisgenootje zei gister toen ik mijn nieuwe H&M kleding showde dat je nu wel echt veel beter kon zien hoeveel eraf is. En dat is ook wel zo. Maar als ik definitief overstap van rokken tot op de knie naar rokken boven de knie moet ik wel de helft van m'n kledingkast wegdoen :s
pi_127744071
Ok, ook maar eens een lijstje maken voor vandaag:

O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: eierkoek
S: Half uurtje wandelen
L: 2 bruin met humus, 1 bruin met komijnenkaas
T: appel, komkommer, 3 volkoren matzes met St Moret
S: Jillian dag 3
A: Aubergine en zoete aardappel curry, jasmijnrijst
T: kwark met bosbessen en meloen
Spoilers!
pi_127744706
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:56 schreef CarOnline het volgende:
Belachelijk Lonaa.
Wacht anders nog ff af en misschien Machiels proberen?
Nou kwam ik ook van een hork dus ik was al vrij snel tevreden ;)

Zit op Zuid, gezondheidscentrum.

Banana *O*
Ik hoor om me heen ook goede dingen van zijn collega's. Na het weekend op onderzoek uit.

Broek in maat 46 heb ik ook wel interesse in (of rok in die maat of maatje groter)
pi_127744867
:')

De assistente belde "Nee hoor, het is geen probleem om uw partner hier in te schrijven"
Doe dan niet zo moeilijk in the first place. Tjeez.

Moet wel een vragenlijst ophalen, invullen en inleveren. En dan kan ik volgende week de waarnemer bellen, want ze zijn wel op vakantie natuurlijk volgende week. :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:54:12 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127744918
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik hoor om me heen ook goede dingen van zijn collega's. Na het weekend op onderzoek uit.

Broek in maat 46 heb ik ook wel interesse in (of rok in die maat of maatje groter)
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef Zeester het volgende:
Ik las iets over broeken in maat 46? Ik ben best geinteresseerd.

Ik had ook heel erg moeite met kleren kopen, maar mijn huisgenootje zei gister toen ik mijn nieuwe H&M kleding showde dat je nu wel echt veel beter kon zien hoeveel eraf is. En dat is ook wel zo. Maar als ik definitief overstap van rokken tot op de knie naar rokken boven de knie moet ik wel de helft van m'n kledingkast wegdoen :s
Ik zal even foto's maken en ze straks posten :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127744942
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ga ff kijken hoe al mijn nieuwe kleren bevallen en dan zeer binnenkort vermoedelijk heel wat rokjes in die maat wegdoen. Ik laat het je tzt wel een x weten!
pi_127745006
Fijn. :)

Ik wilde graag nieuwe kleren kopen, maar dat vind ik zo zonde geld dan. :{
pi_127745246
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Fijn. :)

Ik wilde graag nieuwe kleren kopen, maar dat vind ik zo zonde geld dan. :{
Ja, dat had ik dus ook heel lang. Maar mijn huisgenootje zei ook terecht gisteren dat je met mijn nieuwe kleren veel beter zag hoeveel eraf was, en dat is ook wat waard. Het is niet goed voor je ego om in te groot/te oud/te verwassen rond te blijven lopen, alleen omdat je het zonde vindt!
pi_127745298
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, dat had ik dus ook heel lang. Maar mijn huisgenootje zei ook terecht gisteren dat je met mijn nieuwe kleren veel beter zag hoeveel eraf was, en dat is ook wat waard. Het is niet goed voor je ego om in te groot/te oud/te verwassen rond te blijven lopen, alleen omdat je het zonde vindt!
True, maar ik hoop toch nog wat meer kilo's te verliezen, dus ik vind het jammer om nu nog meer broeken maat 48 te kopen. Snap je?
pi_127745377
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Lonaa het volgende:
True, maar ik hoop toch nog wat meer kilo's te verliezen, dus ik vind het jammer om nu nog meer broeken maat 48 te kopen. Snap je?
Vanuit die redenering heb ik heel lang in oude versleten kleren rond gelopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127745525
Ik doe dat stiekem ook. :@

Hoewel, heb van de winter 1 nieuwe broek gekocht (ik had nog maar 1 broek, die te groot was) en laatst nog een nieuwe broek.
pi_127745658
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde, maar ik voel me nu dus wel daadwerkelijk een stuk beter in mijn nieuwe kleren. Ik heb 90% stretchy kleding, dus dat past ook gewoon allemaal nog. Maar het zit gewoon niet zo mooi. En daar doe je jezelf ook teniet mee, eigenlijk.
pi_127745815
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe dat stiekem ook. :@

Hoewel, heb van de winter 1 nieuwe broek gekocht (ik had nog maar 1 broek, die te groot was) en laatst nog een nieuwe broek.
Ow en nog een tip. Ik heb laatst met een vriendinnetje allerlei kleding geruild. Zij is wel iets slanker dan ik, maar met een ander figuur waardoor veel dingen die mij neit meer staan haar wel passen. En ik kan haar kleding waar zij inmiddels te slank voor is aan. Dat is echt heel leuk, goedkoop en je hebt weer fijn wat nieuwe input in je garderobe.
pi_127745871
Dat doe ik ook wel hoor, met 2 vriendinnetjes. :)
pi_127746147
Lijstje van vandaag.....

O: thee en 2 beschuitjes met kaas
T: Bakje yoghurt
L: 3 crackers, 2 kaas 1 light jam
T: iets van fruit (ga zo even halen)
D: spercibonen, aardappels, kipvleugeltjes.

Ik weet dat het vrij weinig is maar mijn buik doet nog steeds een beetje raar :{
Gewoon dikke straf van gister zeg ik je :D
pi_127747495
Hmm, heb witte en rode radijsjes gekocht net. Ik kan geen verschil in smaak ontdekken.

Blij met mijn nieuwe thermoskan op kantoor O+ Nou kan ik tenminste een beetje doordrinken. Ik heb meestal geen zin om 3 meter van mijn werkplek te lopen naar de waterkoker :') Ik ben gewoon verwend. Thuis heb ik altijd een thermoskan thee of een fles spa rood naast me staan.
Spoilers!
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:52:11 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127753397
Oke, even in een spoiler, want jeetje wat is het veel geworden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is allemaal maat XL, XXL, 44 of 46. Het paste bij mij in ieder geval toen ik normaal gesproken maat 46 had, zegmaar. Niks is vaal, al lijkt dat door de foto's misschien wel zo. Alle broeken zijn voor mensen met lange benen (ik ben 1.73 en vooral been) en anders nog korter te maken.

Als je ergens interesse in hebt, dm dan even. Sommige dingen mogen voor (bijna) niks weg, andere dingen (zoals beide lange groene broeken die amper aan geweest zijn) moeten nog wel wat opbrengen.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127753560
Smoothie gemaakt van blauwe bessen, framblijtjes, kinderbanaantje en een paar aarbeien en een scheutje magere yoghurt... :9

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2013 15:57:31 ]
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 17:34:47 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127756925
Na gisteren redelijk normaal te hebben gedaan vandaag weer een goede eetdag :s)

Lijstje:
O: yoghurt met blauwe bessen en frambozen, kopje verkeerde koffie
T: kop verkeerde koffie
L: kipsalade en een verse sinaasappelsap met framboos
T: 4 crackers met eiersalade, appel
D: aardappelen, broccoli en een tartaartje
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_127759191
Hoeveel is dat qua kcal, MaJo, want het oogt erg weinig. Hangt ook van je type kipsalade af natuurlijk, met veel mayo e.d wordt het al snel meer 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2013 @ 18:57:56 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127759745
Ik heb afgelopen vrijdag een Meloen meegenomen met boodschappen doen, maar nu wil ik hem niet aansnijden want zoveel suiker. :')
pi_127760341
Ik had pizza als avondeten. :')

Op de planning stond Rendang, vanochtend al opgezet, maar ik moest weg, dus uitgezet, alleen toen bleef ik heul lang weg. Onderweg naar huis curry gekocht met alle ingredienten. Ik tyf dat hier in de pan, ik proef, tranen in m'n ogen, brand in m'n bek. Gele curry is niet lekker zacht. :')

Toen heb ik een pizza besteld. Met vis. Want vis is lekker.

Lijstje is dan ook niet zo denderend:
O: volkoren met rauwe ham + koffie met melk + koffie zwart.
T: volkoren met kaas
L: volkoren met rauwe ham + glas water
T: Halve liter water
T: Appel
D: Pizza met tonijn, garnalen, champignons, paling + glas water
pi_127760529
Ik heb hamburgers gemaakt. 2 tartaartjes gebakken met lekkere kruiden, uien en 1 broodje. Verder ketchup en nog veel groen, tomaat en met komkommersalade erbij. Was zooooo lekker!
pi_127761788
Vandaag was een baggerdag... ;(

Chips, ijs, toetjes....

De eerste keer sinds ik aan het 'dieëten' ben, dus op zich valt het mee maar toch...

Wel spinazie als avondeten. :D
pi_127762576
Lief ligt al in bed. Uitgeteld door eerste werkweek. Morgen nog 1 dagje voor m, en dan weekend!
pi_127762960
En hoe gaat het met zijn dieet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_127763568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:50 schreef Mokkels het volgende:
Vandaag was een baggerdag... ;(

Chips, ijs, toetjes....

De eerste keer sinds ik aan het 'dieëten' ben, dus op zich valt het mee maar toch...

Wel spinazie als avondeten. :D
Hoe lang ben je nu bezig?
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:39:08 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127763876
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hoe gaat het met zijn dieet?
:D _O-

Ik was net in endomondo al mijn loopjes en statistiekjes door aan het lopen en toen viel mijn oog op de maand April:

Best wel stoer zo om te zien! *)
pi_127763980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Brighteyes het volgende:

Ik was net in endomondo al mijn loopjes en statistiekjes door aan het lopen en toen viel mijn oog op de maand April:

[ afbeelding ]

En dan ook nog elke dag Jillian? :o
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:45:35 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127764182
Nee, de eerste was 29 April.

Dit is Mei:

http://img.photobucket.co(...)/Mei_zps987f7ce8.jpg

Die ene week niks was toen ik zo'n last had van mijn kuiten ineens. Maar verder dus gelopen en Jillian gedaan.
Geen wonder dat het er af vliegt. :@ :D
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:46:02 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127764200
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wow !
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127764241
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe lang ben je nu bezig?
Echt 'goed' sinds 3/4 weken met sporten en al. Daarvoor was ik ook al bezig maar niet zo serieus.. toen sporte ik ook nog niet.
pi_127764360
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Mokkels het volgende:

Echt 'goed' sinds 3/4 weken met sporten en al. Daarvoor was ik ook al bezig maar niet zo serieus.. toen sporte ik ook nog niet.
owwww, dan is een keer de mist in gaan niet zo'n ramp, morgen gewoon weer verder *O*
(en niet denken dat je iets hebt verknalt, want dat heb je echt niet)
pi_127764397
Ziet er gaaf uit BE!
pi_127764446
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

owwww, dan is een keer de mist in gaan niet zo'n ramp, morgen gewoon weer verder *O*
(en niet denken dat je iets hebt verknalt, want dat heb je echt niet)
Ja dat is ook zo. Morgen gewoon wat harder m'n best doen in de sportschool. :P

SPOILER
pi_127764512
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:51 schreef Mokkels het volgende:

Ja dat is ook zo. Morgen gewoon wat harder m'n best doen in de sportschool. :P

SPOILER
Gaan we morgen samen :7
pi_127764548
En fijn dat je je niet bij de zwetende mannen afvraagt of ik het ben *)
pi_127764558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gaan we morgen samen :7
Haha dat durf ik nog niet hoor. :P

Je kunt wel gemakkelijk zien wanneer ik er ben: Aan m'n auto (ja ik ga met de auto naar de sportschool :') ) en aan m'n haarkleur. :P
pi_127764582
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef Isabeau het volgende:
En fijn dat je je niet bij de zwetende mannen afvraagt of ik het ben *)
Ja dat is altijd fijn he! Maar daar kom ik ook nog niet in de buurt. Dat is het 'enge' stukje.
pi_127764709
Je had heel rood haar, toch?

Nog geen idee hoe laat ik morgen ga, maar morgen is mijn vaste traindag dus ik ben er wel. Ik ga nooit 's avonds, dus dat wordt in de loop van de morgen of middag (duh).
pi_127764852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Je had heel rood haar, toch?

Nog geen idee hoe laat ik morgen ga, maar morgen is mijn vaste traindag dus ik ben er wel. Ik ga nooit 's avonds, dus dat wordt in de loop van de morgen of middag (duh).
Ja klopt. Nu wel wat minder maar het is nog steeds wel fel. O+

Ik ga ook nooit 's avonds. Altijd (ma,wo,vr) rond 3/4 uur. En op zondag rond een uur of 1 of eerder. Dat ligt aan het weer.

Dus misschien kom ik je wel tegen. :D
pi_127764930
Ik ga meloen eten.
pi_127765035
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:00 schreef Mokkels het volgende:

Ja klopt. Nu wel wat minder maar het is nog steeds wel fel. O+

Ik ga ook nooit 's avonds. Altijd (ma,wo,vr) rond 3/4 uur. En op zondag rond een uur of 1 of eerder. Dat ligt aan het weer.

Dus misschien kom ik je wel tegen. :D
Oude foto van mij :D Nu ook wat minder rood O-)
SPOILER
pi_127765130
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oude foto van mij :D Nu ook wat minder rood O-)
SPOILER
Oh dan moet ik je zeker wel herkennen! Rood haar. O+

* Mokkels is wel erg verlegen. :@
pi_127765240
Ik heb het daarna nog hoog blond (!!) gehad :D voor de lol. En toen daar weer over heen donkerbruin + rood. En nu is het gewoon bruin. Kapper vond het voorlopig een slecht idee om het te verven, want het was helemaal uitgedroogd (joh).
pi_127765290
Verf met henna.

Henna O+
pi_127765312
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef Lonaa het volgende:
Verf met henna.

Henna O+
Dat is eigenlijk best een goed idee :Y
pi_127765429
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het daarna nog hoog blond (!!) gehad :D voor de lol. En toen daar weer over heen donkerbruin + rood. En nu is het gewoon bruin. Kapper vond het voorlopig een slecht idee om het te verven, want het was helemaal uitgedroogd (joh).
Dat denk ik ook wel ja! Vooral door het blonderen. Wat een hel zal dat geweest zijn icm rood. :o

Zelf zou ik het graag wit/grijs met pastel paars willen. O+ Maar ik ben van mezelf ook rood dus dat zal sowieso niet staan. Maar dromen kan altijd!

quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef Lonaa het volgende:
Verf met henna.

Henna O+
Ook al gedaan.. mijn haar rook 2 weken naar compost (vond ik) :P en het werd heel erg droog er van.. Dus nu maar weer naar semi-permanente haarverf, dat is op zich ook niet zo heel erg slecht.
pi_127765624
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:11 schreef Mokkels het volgende:
Dat denk ik ook wel ja! Vooral door het blonderen. Wat een hel zal dat geweest zijn icm rood.
Ik heb de hele middag bij de kapper gezeten omdat ze het eerst helemaal moesten ontkleuren :@ En daarna dus blonderen. Toen ik terug kwam en zei dat ik het donkerbruin wilde staarde ze me ook aan en zei dat ze het dan eerst moest pigmenteren met een soort rood :D Mijn arme haar.

Wit en pastel klinkt ook als een aanval op je haar :+ Vooral dat witte!
pi_127765730
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb de hele middag bij de kapper gezeten omdat ze het eerst helemaal moesten ontkleuren :@ En daarna dus blonderen. Toen ik terug kwam en zei dat ik het donkerbruin wilde staarde ze me ook aan en zei dat ze het dan eerst moest pigmenteren met een soort rood :D Mijn arme haar.

Wit en pastel klinkt ook als een aanval op je haar :+ Vooral dat witte!
Hahaha ze zullen wel gedacht hebben: die weet ook niet wat ze wil. :P

En dat denk ik ook.. vooral om het wit te krijgen. Bijhouden valt denk ik wel mee omdat dat nog maagdelijk haar is. Maar de rest? Ik denk dat de puntjes sinds dat ze uit m'n hoofd zijn gekomen al geverfd zijn (a 20/30 keer?). Dus dat lijkt me geen goed idee. Alleen het jammere van rood is dat het zo snel vervaagd. ;(
pi_127766132
Ik heb het heel lang (5 jaar ofzo) wit gehad. Het was superfijn en mooi, maar het was meestal alleen de eerste 2 weken heel mooi, koste een godsvermogen en werd niet langer dan schouderlang door afbreken. NU ben ik heel saai m'n eigen donkerblond, maar is m'n haar eindelijk wel weer beetje lang!
pi_127766621
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het heel lang (5 jaar ofzo) wit gehad. Het was superfijn en mooi, maar het was meestal alleen de eerste 2 weken heel mooi, koste een godsvermogen en werd niet langer dan schouderlang door afbreken. NU ben ik heel saai m'n eigen donkerblond, maar is m'n haar eindelijk wel weer beetje lang!
O+ O+
En zonde he.. dat het dan maar 2 weken mooi blijft en je haar helemaal naar de kloten gaat. Maar toch heb je het dan wel lang volgehouden!
pi_127766743
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Mokkels het volgende:

[..]

O+ O+
En zonde he.. dat het dan maar 2 weken mooi blijft en je haar helemaal naar de kloten gaat. Maar toch heb je het dan wel lang volgehouden!
Ja, het was heel duur geintje want moest altijd bij de kapper. Ze doen na het bleken dan zo'n lila-toner wat het echt wit-wit maakt, maar dat is er ook zo weer uit. Daarna begint de uitgroei ook, en dan na 3 maanden kon er weer 100e naar de kapper, want 't moest ook altijd geknipt worden vanwege dode punten.
pi_127766798
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, het was heel duur geintje want moest altijd bij de kapper. Ze doen na het bleken dan zo'n lila-toner wat het echt wit-wit maakt, maar dat is er ook zo weer uit. Daarna begint de uitgroei ook, en dan na 3 maanden kon er weer 100e naar de kapper, want 't moest ook altijd geknipt worden vanwege dode punten.
Wow jeetje! Dat is inderdaad wel een boel geld... dan bespaar je nu een hoop door je eigen kleur te hebben!
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:34:36 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127766889
Zo, nog een bakje yoghurt met een klein beetje muesli en een klein beetje cruesli en dan is het het wel weer voor vandaag. D werd een bak sla en twee boterhammen met O+ brokkelkaas O+.
F. kookt altijd op donderdag, maar hij heeft niet veel tijd dan, dus vaak is het agv waar de heren alledrie dol op zijn zo af en toe en ik moet er echt niet meer aan denken, dus ik eet altijd iets anders als de jongens op bed liggen dan. :+

Ik heb mijn haar ook altijd geverfd, maar altijd zelf. Nu is de onderkant superdood en bovenop is het al flink grijs, maar ik wil eerst al het oude geverfde spul eruit voor ik opnieuw ga kleuren. Ik stond vanmiddadg nog met een pakje in mijn handen bij de etos. Maar toch maar niet gedaan. Je ziet ook zo goed het verschil tussen wat dood is en wat niet. Dood is pluis, de rest valt redelijk. Maar goed, zo lang is mijn haar niet, dus ik ben er bijna. :)
pi_127767550
Ik ben nog een tijd blond geweest en daar ging mijn haar best wel dood van. ;(
Toen ontdekte ik O+ henna O+ en sindsdien ben ik oranje/rood en is mijn haar weelderig en gezond. Het groeit ook als kool.
Heb ook een nieuwe shampoo. siliconen vrij, dat maakt ook een wereld van verschil!

Ik ga zo nog even brood smeren voor vriendje, zelf nog even een boterhammetje en/of yoghurt eten en dan lekker een beetje luieren voordat ik ga slapen. O+
pi_127769145
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Wow jeetje! Dat is inderdaad wel een boel geld... dan bespaar je nu een hoop door je eigen kleur te hebben!
Ja enorm. Ik snap achteraf ook niet waar ik het van betaalde :D
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:42:09 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127770763
Zoooo, maskertje eraf halen en slapen maar. Morgen geheel verfrist weer op.
Ik ben geheel niet ontevreden, gewicht is vrijwe gelijk aan wat ik vorige week woog en dat terwijl vandaag/morgen ongeveer dag 1 van mijn menstruatie is. *O*
pi_127770791
Ik eet nog even een bakje yoghurt met rozijnen en gedroogde mango, en dan naar bed.
pi_127772178
O: 2 sneetjes lijnzaadbrood met appelstroop
T: banaan + sinasappel
L: 2 sneetjes lijnzaadbrood met smeerkaas + salade
T: bakje fruit (blauwe bessen, aardbei, meloen)
D: pastasalade want haast!
T: bokkepoot. Omz. Maar halverwege had ik eigenlijk al genoeg gehad.
S: telt mijn harp (12 kilo) van 3 hoog naar auto > van auto naar een huis (flink stuk lopen) en dat alles ook weer terug sjouwen mee? Mn armen doen pijn nu :')

En ik heb honger. Superintensieve dag met werk, haasten naar huis, snel eten en dan zeker 2 uur samenspel oefenen en de D was nou niet echt bepaald vullend... Morgen weer een drukke dag :')

Mijn haar, ja dat is ook zoiets geweest. Heb het ook ooit een tijd blond-achtig gehad. Maar aangezien ik best donker haar heb was dat ook echt een drama om bij te houden, de uitgroei zag je altijd gigantisch zitten. Ik was het zat, toen heb ik er high en lowlights in laten zetten en het rustig uit laten groeien! Nu al weer een paar jaar mn eigen kleur O+

[ Bericht 11% gewijzigd door douche-eendje op 13-06-2013 23:14:15 ]
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 00:50:19 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127776431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel is dat qua kcal, MaJo, want het oogt erg weinig. Hangt ook van je type kipsalade af natuurlijk, met veel mayo e.d wordt het al snel meer 8-)
misschien was het toch wat weinig ja, lig nu met honger in bed :') nu snel slapen en dan morgen weer een gezonde dag :)

En leuk al die redheads! Al haal ik de nepperts er als natural redhead zo uit ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_127778137
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

misschien was het toch wat weinig ja, lig nu met honger in bed :') nu snel slapen en dan morgen weer een gezonde dag :)

En leuk al die redheads! Al haal ik de nepperts er als natural redhead zo uit ;)
Voelt zich aangesproken. ;(

Goedemorgen!
pi_127778373
Natuurlijk hoogblond hier O+
Wil mn haar nu ook graag met zo'n dip doen aan de onderkant. Roze ofzo :D
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 08:54:39 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127779387
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 06:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voelt zich aangesproken. ;(

Goedemorgen!
nee joh, nergens voor nodig! Ik zie gewoon of het echt is of niet maar veel mensen zien het verschil niet. Mij wordt regelmatig gevraagd of dit mijn echte haarkleur is, ik ben dan altijd beledigd :')

En goedemorgen!
pi_127779576
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

nee joh, nergens voor nodig! Ik zie gewoon of het echt is of niet maar veel mensen zien het verschil niet. Mij wordt regelmatig gevraagd of dit mijn echte haarkleur is, ik ben dan altijd beledigd :')

En goedemorgen!
Snap ik wel.
Ik moet zeggen dat ik vind dat dat van mij er wel natuurlijk uitziet.
pi_127779633
Productiviteit al op de vroege ochtend trouwens O+

Heb al gestofzuigd, want invasie der mieren in de keuken en hal (godverdomme.)
De afwas is gedaan, de woonkamer is opgeruimd, ontbijt gehad, aangekleed en net 10 kg haaskarkas staan verpakken voor de hond. :')
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 09:23:56 #74
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127779925
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Snap ik wel.
Ik moet zeggen dat ik vind dat dat van mij er wel natuurlijk uitziet.
nu ben ik benieuwd naar je haar, foto? Ik zit er heel soms ook wel naast hoor ;)
pi_127780464
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

En goedemorgen!
Aan mij wordt dat ook vaak gevraagd, incl door de kapper, elke keer (altijd een andere). Ik vind het juist een compliment.. denk ook niet dat het er bij mij onnatuurlijk uitziet maar dat het zo blond is dat ze zich afvragen of het wel echt is. Ik denk dat ze het bij jou ook juist mooi vinden :)
pi_127780540
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

nu ben ik benieuwd naar je haar, foto? Ik zit er heel soms ook wel naast hoor ;)
Meest recent wat ik zo kon vinden, van 6 weken geleden. Sindsdien heb ik het wel weer een paar keer gekleurd met henna, maar qua kleur nog ongeveer hetzelfde denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lonaa op 14-06-2013 09:53:07 (Anders doen we de foto er ook even bij.) ]
pi_127780779
Mooie kleur haar, Lonaa :Y

Zo....uitgeslapen, laat opgestaan, uur gewandeld (met een podcast dit keer) en net gezond ontbijt op. Ik ben heel happy met m'n weegschaal de afgelopen dagen en dan ben ik altijd extra gemotiveerd *)
pi_127780863
Toen ik overigens stopte met mijn haar te verven om weer gezond haar te krijgen kwam uiteindelijk het blonde haar er weer gewoon doorheen :X Dus na een tijd had ik mijn onderkant blond en bovenop mijn eigen haarkleur. En over dat blonde waren al allerlei lagen gegaan incl die pigmentatie om het donkerbruin te laten houden.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:12:11 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127781091
Nieuwe atl *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Nog een halve kilo tot de -40... Nog even doorzetten! Dit weekend in ieder geval geen feestjes, bbq's of andere ongein en nog twee keer paardrijden. Had gisteren zo ontzettend lekker gereden dat ik er weer helemaal zin in heb :D
pi_127781564
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:12 schreef Tink89 het volgende:

Nog een halve kilo tot de -40... Nog even doorzetten! Dit weekend in ieder geval geen feestjes, bbq's of andere ongein en nog twee keer paardrijden. Had gisteren zo ontzettend lekker gereden dat ik er weer helemaal zin in heb :D
Yes, Tink, bijna -40 _O_ *O* *O*
pi_127782227
Tink, feli!!

Ergens ben je wel mijn voorbeeld. Ik wil er ook 40 af. :@
pi_127782288
-40 wordt voor mij denk ik wat te ambitieus :7 Eerst maar eens 20 kilo *O*
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:01:16 #83
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127782396
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:54 schreef Lonaa het volgende:
Tink, feli!!

Ergens ben je wel mijn voorbeeld. Ik wil er ook 40 af. :@
Nog niet feli roepen! Ik ben er nog niet... Miss na dit weekend.

En zoals ik al 100 keer gezegd heb: ik ben hopeloos en disciplineloos begonnen en heb gezocht naar een manier die vol te houden is. Als ik het kan, kan jij het ook.
pi_127783228
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:01 schreef Tink89 het volgende:

En zoals ik al 100 keer gezegd heb: ik ben hopeloos en disciplineloos begonnen en heb gezocht naar een manier die vol te houden is. Als ik het kan, kan jij het ook.
Met vallen en opstaan dus? Ik denk dat we dat allemaal wel ervaren. De truc is om door te gaan, ook als je een tijdje niet goed gaat/faalt :Y En je dieet/beweging steeds zo aanpassen dat het geschikt is voor jou en jij het vol kan houden.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:29:24 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127783330
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:12 schreef Tink89 het volgende:

Tink! Heldin! Je bent zo enorm mijn voorbeeld! :Y ik vind het zo enorm knap van je, gewoon gestaag door gegaan! Jij laat je niet gekmaken door de weegschaal!

Nog 8 te gaan dan zit ik ook op de -40, nog even doorbijten dus. ;)
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 11:30:44 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127783378
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Meest recent wat ik zo kon vinden, van 6 weken geleden. Sindsdien heb ik het wel weer een paar keer gekleurd met henna, maar qua kleur nog ongeveer hetzelfde denk ik.

[ afbeelding ]
dat ziet er inderdaad behoorlijk echt uit! Sterker nog, dit is exact mijn haarkleur :D zal zo ook een foto opzoeken :)
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 11:32:08 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127783431
Goed bezig tink! 40 kilo is niet zomaar iets :o hoeveel weg je dan nu of zeg je dat liever niet?
pi_127783522
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:01 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Feli met bijna -40. :)

Op welke manier heb jij het volgehouden?
pi_127783556
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat ziet er inderdaad behoorlijk echt uit! Sterker nog, dit is exact mijn haarkleur :D zal zo ook een foto opzoeken :)
Hahahaha, gaaf. :D

Ik denk ook serieus dat ik de komende jaren mijn haar blijf verven met henna. Het is niet schadelijk en ik ben echt verliefd op mijn kleur. O+
pi_127783603
omfg. Mijn luch is echt fantastisch. O+

Eco kampioentje, klein beetje peppadew kruidenboter op 1 kant, plakjes rosbief, peper, sla, zonnebloempitjes.

nomnomnomnom.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:40:55 #91
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127783782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:32 schreef MaJo het volgende:
Goed bezig tink! 40 kilo is niet zomaar iets :o hoeveel weg je dan nu of zeg je dat liever niet?
Zie de tickers in de op. Mijn eerste doel was om geen obesitas meer te hebben. Dat doel heb ik ongeveer 7 kilo geleden gehaald en is ticker 1. Ik ben verder gewoon nog steeds gezond aan het eten met af en toe en uitspatting en een kilootje extra, maar eerlijk is eerlijk, ik heb inmiddels zo veel vetrouwen in mezelf dat het nooit meer zo ver komt dat m'n lijf me in de weg zit, dat ik daar niet wakker van lig.

Ik ben dus begonnen op ongeveer 120 kilo. Het zwaarste dat ik de weegschaal heb zien aangeven was 117,8 kilo, maar toen was ik alweer een paar weken aan het opletten, dus heb de 120 zeker 'gehaald'. Nu weeg ik 80,5 kilo.
SPOILER
pi_127786895
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zie de tickers in de op. Mijn eerste doel was om geen obesitas meer te hebben. Dat doel heb ik ongeveer 7 kilo geleden gehaald en is ticker 1. Ik ben verder gewoon nog steeds gezond aan het eten met af en toe en uitspatting en een kilootje extra, maar eerlijk is eerlijk, ik heb inmiddels zo veel vetrouwen in mezelf dat het nooit meer zo ver komt dat m'n lijf me in de weg zit, dat ik daar niet wakker van lig.

Ik ben dus begonnen op ongeveer 120 kilo. Het zwaarste dat ik de weegschaal heb zien aangeven was 117,8 kilo, maar toen was ik alweer een paar weken aan het opletten, dus heb de 120 zeker 'gehaald'. Nu weeg ik 80,5 kilo.
SPOILER
Ik vind dit echt zo inspirerend. De cijfers zijn voor mij namelijk redelijk vergelijkbaar, en hoewel ik nog niet ben waar jij bent, hoop ik dat wel ooit te halen. Eerst 2 cijfers voor de komma halen is al gigantisch, dan die 8 zien verschijnen, en uiteindelijk de 7, hoe fantastisch is dat! Hoelang heb je er over gedaan?
pi_127787443
Ik sluit me aan bij Zeester.
pi_127787734
^^ ik ook!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127787779
Vanmorgen helemaal afgebeuld. Net lekker gedoucht ingesopt. Voetjes gedaan en nu ben ik echt op. Maar moet vanavond nog 5 km wandelen! Naja zo maar eens boodschappen doen!
pi_127787805
Terug van de sportschool! *O* Met schema B bezig geweest en daar zat een oefening met dumbells bij, dus ik dacht: hmm, 8 kg aan elke kant moet lukken. Nou, de eerste set ging wel, maar daarna echt prut :') Volgende keer dus 6 kg en lichter hebben ze daar niet liggen :D
pi_127787840
Naast me zat iemand met dumbells van meer dan 30 kg (per arm dus) :')

Nu bananenijs maken, zin in *O*
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:28:46 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127787970
Lekker bezig allemaal! :Y
pi_127788037
Ik heb die date vanavond. Ik vind het doodeng. Maar goed, het moet er eens van komen, ik heb me veels te lang niet op mannen-pad bewogen. En dankzij een dronken fling met een vriend heb ik op dit moment wel enig zelfvertrouwen op dat gebied, dus beter maak ik er gebruik van.
pi_127788048
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker bezig allemaal! :Y
:Y en ik vind het nog leuk ook! :o Ik vond de sportschool een stomme verplichting die ik mezelf had opgelegd, zo van 'het moet maar'. En nu heb ik er echt lol in. Ik baal bijna dat ik maar 3x per week mag :7
pi_127788082
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y en ik vind het nog leuk ook! :o Ik vond de sportschool een stomme verplichting die ik mezelf had opgelegd, zo van 'het moet maar'. En nu heb ik er echt lol in. Ik baal bijna dat ik maar 3x per week mag :7
Dat is echt een goede verandering qua instelling *O*!
pi_127788085
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef Zeester het volgende:
Ik heb die date vanavond. Ik vind het doodeng. Maar goed, het moet er eens van komen, ik heb me veels te lang niet op mannen-pad bewogen. En dankzij een dronken fling met een vriend heb ik op dit moment wel enig zelfvertrouwen op dat gebied, dus beter maak ik er gebruik van.
Elke date is voor elke vrouw spannend. En weet je wat? Voor de ander ook! :P Wat gaan jullie doen?
pi_127788108
quote:

[..]

Elke date is voor elke vrouw spannend. En weet je wat? Voor de ander ook! :P Wat gaan jullie doen?
Terrasje.
pi_127788132
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:31 schreef Zeester het volgende:

Terrasje.
Dan hoop ik voor jullie dat het nog een beetje leuk weer blijft :Y En anders lekker binnen in een mooi café O+
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:37:10 #105
217702 Lonaa
Honger!
pi_127788349
Veel plezier vanavond Zeester. Alles komt goed :*
pi_127788757
Zeester, geniet er maar vooral van! Het word vast ontzettend leuk! Ken je je date al wat langer of nog niet?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:01:49 #107
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127789330
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:02 schreef Zeester het volgende:

Hoelang heb je er over gedaan?
Sinds zomer 2010... Zie ook ticker :) Staat het aantal dagen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:07:20 #108
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_127793885
Ik heb vandaag eindelijk gewichten voor Jillian gevonden. 3 kg per stuk, da's best pittig. Maar beter dan de cans frituurvet en met water gevulde plastic flessen die ik tot nog toe gebruikte.

Matje hadden ze ook maar vond ik zowel te kort als te smal.

Wel duur spul allemaal...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_127793988
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Zeester, geniet er maar vooral van! Het word vast ontzettend leuk! Ken je je date al wat langer of nog niet?
Nee, via internet, dus dat maakt het extra spannend.
pi_127794177
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

Nee, via internet, dus dat maakt het extra spannend.
Spannend!! Naja hier een succesverhaal, woon nu bijna een jaar samen met mijn internet liefde! En daarvoor veel gedate via internet, dat is altijd wel spannend!

Veel plezier!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:16:46 #111
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127794269
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:07 schreef Sometimes het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk gewichten voor Jillian gevonden. 3 kg per stuk, da's best pittig. Maar beter dan de cans frituurvet en met water gevulde plastic flessen die ik tot nog toe gebruikte.

Matje hadden ze ook maar vond ik zowel te kort als te smal.

Wel duur spul allemaal...
Ik blijf het roepen...maar: Decathlon!
pi_127794281
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Spannend!! Naja hier een succesverhaal, woon nu bijna een jaar samen met mijn internet liefde! En daarvoor veel gedate via internet, dat is altijd wel spannend!

Veel plezier!
Ik vind het echt doodeng. Heb heel veel vrienden die ik via internet ken, maar dat was dan altijd in groepsverband. Echt daten om het daten via internet heb ik 1x eerder gedaan, en dat was niet echt een succes.

Maar goed, wat Isa ook zei, iedereen is zenuwachtig voor een date, iedereen vindt het eng. Het komt vast goed.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:33:22 #113
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_127794775
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik blijf het roepen...maar: Decathlon!
Voor een fatsoenlijke mat?
It was delicious.
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 16:40:53 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127795045
Succes zeester! Ik heb toevallig deze maand allemaal blogs geschreven over onzekerheid bij daten maar ze staan helaas nog niet online -O-
pi_127795257
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:40 schreef MaJo het volgende:
Succes zeester! Ik heb toevallig deze maand allemaal blogs geschreven over onzekerheid bij daten maar ze staan helaas nog niet online -O-
Heb ik wat aan zeg ;)!
pi_127795829
Succes Zeester!
Hier ook een succesverhaal, woon alweer 2 jaar samen met mijn internetliefde en we zijn al 5,5 jaar samen :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:44:10 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127799257
3 kilo is best zwaar nog Sometimes! :Y Althans, mijn zwaarste is 2,3 en zelfs die kan ik niet voor elke oefening gebruiken. ;)

Veel plezier vanavond Zeester!

Ik zit te genieten van een flink bord Chicken chow mein met extra peultjes. :9
pi_127799697
Zeester veel plezier :W
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:02:24 #119
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127799950
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Voor een fatsoenlijke mat?
Ja, en goedkope gewichtjes, maar die heb je nou al gekocht.
pi_127800893
Ik zit inmiddels in de trein erheen. Heel gay met m'n iPad ;). Ik ruik alleen beetje zweterig, volgens mij angstzweet, haha. En geen deo mee!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:45:40 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127801654
Kijk even of er een etos op je aankomst station zit. ;)

Succes! Have fun!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:55:18 #122
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_127802047
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, en goedkope gewichtjes, maar die heb je nou al gekocht.
Eh ja. En die Decathlon zit op een rotplek in de buurt van mijn werk.
Misschien ben ik er binnenkort nog een keertje vlakbij. Tot die tijd maar het tuinstoelkussen.

In ieder geval bedankt voor de tip. De eerdere versie heb ik blijkbaar gemist (die van de Action had ik wel gezien).
It was delicious.
pi_127804039
Ik ben benieuwd naar de date *O*.
pi_127804588
Nou, dat was een deceptie. Ik ga er niet over uitwijden verder, maar ben inmiddels onderweg naar mijn beste vriendin in Utrecht ipv onderweg naar hem.
pi_127804640
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_127804791
Ja niks ergs hoor

SPOILER
pi_127804868
SPOILER
pi_127804928
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef Zeester het volgende:
Ja niks ergs hoor

SPOILER
Goed gehandeld, als hij halfslachtig gaat doen kan hij de pot op :{w. His loss Zeester!!
pi_127805016
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:11:00 #130
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127805490
:o wat jammer! Maar his loss idd :W
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127806548
Graag of niet inderdaad! Een man hoort toch een beetje te jagen en je vooral niet het gevoel te geven dat hij eigenlijk geen zin heeft :') Wat een sukkel.
pi_127806784
He wat een ass zeg! Erg stom! Ga maar lekker genieten van je avond met vrienden. Volgende date kan alleen maar meevallen na dit verhaal..
pi_127806865
Ja en vooral niet te veel op jezelf betrekken hoor Zeester!
pi_127806988
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja en vooral niet te veel op jezelf betrekken hoor Zeester!
En dat, niet laten gebeuren dat dit een deuk in je zelfvertrouwen geeft!
pi_127807038
Verder heb ik na mij afbeul sessie van vanmprhen net nog lekker de avondvierdaagse uitgelopen! Dat heb ik kooi maar even gedaan!
pi_127807432
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Verder heb ik na mij afbeul sessie van vanmprhen net nog lekker de avondvierdaagse uitgelopen! Dat heb ik kooi maar even gedaan!
Netjes!

Ik heb een minidilemma. Morgen ga ik met het beste vriendje een high tea doen in het Amstel hotel. Lekker luxe enzo. Nu had ik me al helemaal over m'n issues heengezet en zou ik morgen een geweldig jurkje aandoen maar hakken zijn nu echtecht geen optie (enkelbanden blijken ingescheurd) ;(. Enige wat ik aankan zijn slippers en gympen dus ik denk dat het maar een spijkerbroek met mooie top wordt en dan toch maar gympen. Wil ik me een keer uitdossen, krijg je dit. First world problems :').
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:58:47 #137
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127807697
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Netjes!

Ik heb een minidilemma. Morgen ga ik met het beste vriendje een high tea doen in het Amstel hotel. Lekker luxe enzo. Nu had ik me al helemaal over m'n issues heengezet en zou ik morgen een geweldig jurkje aandoen maar hakken zijn nu echtecht geen optie (enkelbanden blijken ingescheurd) ;(. Enige wat ik aankan zijn slippers en gympen dus ik denk dat het maar een spijkerbroek met mooie top wordt en dan toch maar gympen. Wil ik me een keer uitdossen, krijg je dit. First world problems :').
Boeiend, lekker gympjes onder een rokje. Alternatief chique enzo...?

En net heerlijk gereden. Morgenvroeg even eraan denken dat ik op de weegschaal ga. Voel me enorm 'een getal dat begint met een 7', maar dat zegt natuurlijk niks...
pi_127807907
Achja, whatsapp communicatie, waar zouden we zonder zijn...

:') :') :') :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:23:34 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127808911
Zeester! His loss! :Y
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 23:05:05 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127811010
Wat een sukkel zeg zeester :o Je kunt er beter maar nu achter komen dan wanneer je al een tijdje date!
pi_127812443
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef Tink89 het volgende:

Boeiend, lekker gympjes onder een rokje. Alternatief chique enzo...?

Ik ga met Tink mee *)
pi_127814283
Ik voel me inmiddels een heel stuk beter hoor jongens. Zit lekker op een terras met m'n huisgenootje in Utrecht en misschien gaan we ons zo zelfs nog wel wagen aan een paar dansjes.

Clumsy, wat kut van je enkelbanden. Ik heb nu een jurkje met vans aan, en diat vind ik best kunnen, en Allstars en een jurkje is wat mij betreft ook een match!

En super goed van jou ook joyce *o*!

Bedankt voor al jullie opbeurende woorden lieve liefjes. Mijn zelfvertrouwen krijgt eigenlijk alleen een boost want heb m'n eigen grenzen aan gegeven en ben voor mezelf opgekomen!
pi_127814342
Jeetje Zeester, wat een lul de behanger! -O-
pi_127814437
Oh zie nu je laatste post ..

Je hebt groot gelijk! Veel plezier :D
  zaterdag 15 juni 2013 @ 00:23:45 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127814836
That's the spirit! :Y
  zaterdag 15 juni 2013 @ 06:50:41 #146
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127818251
quote:

[..]

wat fijn!

En je mag wel meer dan drie keer per week hoor :P als je maar niet elke keer dezelfde spiergroepen traint :P
And eternity in an hour.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 08:10:16 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127818477
Lijstje:

T: roggebrood m kaas
L: 3 boterhammen
T: paprika
D: http://www.kayotic.nl/blog/sweet-potato-pepper-soup
T: geen idee nog

S: hardlopen staat op de planning maar mijn menstruatie lijkt nu drie dagen te laat eindelijk letterlijk door te breken :') dus mss maar morgen. Uiteraard wel een lesje Jillian.

Oh, en straks bijslapen. F. gaat een dagje de hort op met de jongens en ik mag heerlijk alleen thuis blijven. O+
pi_127819069
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 06:50 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

wat fijn!

En je mag wel meer dan drie keer per week hoor :P als je maar niet elke keer dezelfde spiergroepen traint :P
Misschien heeft ze maar een abbo voor 3x per week ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:05:55 #149
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_127819276
Ik sta helemaal stil met afvallen (kom misschien zelfs weer iets aan :$ ). T zit er even niet in, eerst mijn eet- en vooraf snoeppatroon maar weer eens goed zetten.
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 11:59:06 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127821299
Na de laatste tijd steeds rond de 77 kilo te hebben gewogen woog ik vanochtend 76,2 *O* nu goed volhouden en hopelijk de 75 grens weer doorbreken :s)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 13:54:02 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127824051
Balen marc!

En jij gaat lekker MaJo! :Y

Hier net twee uurtjes geslapen en wat dat maakt een wereld van verschil. :o
Daar was het maar goed dat het regende want damn, lang geleden dat ik echt zo onzettend snakte ALLES. :o
Het werd een halve zak edamame, een roggebroodje m kaas en een ministukje chocola en toen slapen. ;)
Ik overweeg zelfs nog om te gaan hardlopen zo ipv morgen.
pi_127824851
Ouch, hou het in de gaten BE en trek al je trucjes uit de kast om niet te vervallen in slecht (vr)eetgedrag!

Ik wilde een volgende keer dat me dat overkomt eens proberen om mijn lijf extra eten te gunnen, want blijkbaar is er een behoefte naar iets. Maar dan dus extra gezond eten. Eiwitten, gezonde vetten, volkorengranen, zoiets. Want als ik eenmaal begin met iets als chips en chocola, dan kan ik er echt niet af blijven en ga ik me alleen maar rot voelen. Nog meer zin in ongezond spul etc en dat moet ik voorkomen. Het is geen wetenschappelijke theorie oid, gewoon iets wat ik zelf wilde uitproberen voor mezelf. Dan krijg je wel een hele stoot extra kcal binnen, maar vol gezonde onderdelen voor je lijf. Sporten zou misschien ook behulpzaam zijn :Y
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:03:22 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127826011
Ja, ik had mezelf net ook al een extra boterham voor de lunch toebedacht. Gewoon wat meer brandstof omdat het blijkbaar hard weken is op zo'n dag.

Nu ben ik net even naar de supermarkt gelopen voor kinderkoekjes (die waren op, maar niet door mij), biscuitjes en voor mezelf 2 lekkere broodjes en een bakje magere filet americain. Ik weet dat die broodjes iets minder goed zijn dan gewone boterhammen, maar ik had gewoon echt even behoefte aan iets anders dan mijnboterhammetjes.

En gezien mijn bui 4 uur geleden ben ik best heel trots. :D
pi_127827057
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik had mezelf net ook al een extra boterham voor de lunch toebedacht. Gewoon wat meer brandstof omdat het blijkbaar hard weken is op zo'n dag.

Nu ben ik net even naar de supermarkt gelopen voor kinderkoekjes (die waren op, maar niet door mij), biscuitjes en voor mezelf 2 lekkere broodjes en een bakje magere filet americain. Ik weet dat die broodjes iets minder goed zijn dan gewone boterhammen, maar ik had gewoon echt even behoefte aan iets anders dan mijnboterhammetjes.

En gezien mijn bui 4 uur geleden ben ik best heel trots. :D
Heel goed! Bij de WW geven ze ook vaak de tip dat het heel makkelijk is om slaap met honger te verwarren. Dus als je enorme snack zin hebt, is het helemaal geen slecht plan om eventjes een dutje te doen, je lijf is gewoon moe en schreeuwt om snelle energie in de vorm van eten, maar even uitrusten is veel effectiever.
pi_127827552
Ik ben ook trots, BE *O*
pi_127829488
Ik heb vrijdag wat oefeningen voor mijn rug (m. latissimus dorsi) gedaan in de sportschool en vroeg me af of ik het wel goed deed, maar nu heb ik spierpijn in mijn rug, dus denk dat ik de oefening goed heb uitgevoerd :+

Vanavond iets lekkers met pompoen :9 http://www.kayotic.nl/blog/kays-pumpkin-curry
Maar wat zitten er een kcal in kokosmelk zeg :o
pi_127829563
Ik ga lekker sushi eten vanavond! Heb ik al sinds januari ofzo niet gedaan, dus daar heb ik écht zin in!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:29:08 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127830132
Na de twee broodjes nog een boterham m schuddebuikjes :@ Had to try them.
Als middagtussendoortje 5 biscuitjes en een handje kersen.
Al met al niet superontevreden. Het had zeker beter gekund, maar ook heel veel slechter. :Y
pi_127830380
Wat zijn dat eigenlijk, schuddebuikjes :?

En sushi, yum :9
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:04:39 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127831118
Hele dure supermini-speculaasjes. ;)
Of althans, ik denk dat een pak speculaas goedkoper is. Het zijn net mini-pepernootjes maar dan smaken ze naar speculaas, voor op brood. :9
pi_127831225
Vroeger at ik nog wel eens een boterham met 2 speculaaskoekjes. Heerlijk :9 En dat is dus nu allemaal in de vorm van speculoos (allemaal extra zooi om het smeuïg te maken) en schuddebuikjes. Ah :+ Gewoon twee speculaasjes op je brood leggen: done. Goedkoop en heerlijk. En knapperig is goed *)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:13:25 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127831341
Ja echt he, zo lekker!
Speculoos vind ik echt helemaal niet lekker.
Een jaar of 25 geleden was er echte speculaas-pasta, heel eventjes maar, die was wel echt superlekker. :Y

Die schuddebuikjes zijn vooral voor kinderen leuk. ;)
pi_127831515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn dat eigenlijk, schuddebuikjes :?

En sushi, yum :9
Ken je dat niet? :o
De neus was dan de dop. :P

pi_127831580
Ik ben wat ouder, Mokkels ;) En ik heb geen tv + alle bijbehorende reclame.

edit: en geen kinderen, want ik neem aan dat je dat soort dingen ook leert kennen als je kinderen hebt :D
pi_127831624
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wat ouder, Mokkels ;) En ik heb geen tv + alle bijbehorende reclame.

edit: en geen kinderen, want ik neem aan dat je dat soort dingen ook leert kennen als je kinderen hebt :D
Ah ja dat kan het natuurlijk zijn..

Ik leerde het ook kennen toen ik eens bij een vriendinnetje aan het spelen was (leeftijd 6/7 ofzo). En toen wou ik het ook maar was er al snel zat van. :P
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:38:17 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127831911
Ik had er wel van gehoord maar zag het laatst een keer bij een vriendin bij het picknicken en Sasha was groot fan.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 juni 2013 @ 19:28:44 #167
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_127833268
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:36 schreef Zeester het volgende:

[..]

Heel goed! Bij de WW geven ze ook vaak de tip dat het heel makkelijk is om slaap met honger te verwarren. Dus als je enorme snack zin hebt, is het helemaal geen slecht plan om eventjes een dutje te doen, je lijf is gewoon moe en schreeuwt om snelle energie in de vorm van eten, maar even uitrusten is veel effectiever.
Zal mijn baas blij mee zijn... Als ik ineens ga powernappen :P

Hier leverde een avond wok en een avond friet ineens 2,5 kilo extra op, maar vanmorgen alweer een kilo eraf. Hoezo vocht vasthouden :') Vandaag een huisgemaakte salade nicoise met een glas wijn O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_127835997
Gekke week achter de rug met momenten waar ik veel eet en niet genoeg lijk te hebben en momenten waar ik geen honger heb. Veel gezonde producten gegeten, veel gefietst en het is merkbaar aan mijn kleding en op de weegschaal *O*

Lijstje:

O: 2 sneden brood met gebakken ei, tomaat en geraspte wortel
T: yoghurt
S: 30 km gefietst
L: Tosties
T: 3 beschuiten met aardbeien en choco
D: Biefstuk, boontjes en gebakken aardappelen
T: Geen idee
  zondag 16 juni 2013 @ 08:38:04 #169
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127853296
Gisteren patat en pizza op één dag :') (tja, dagje dierentuin met Marktplaatsmenu en ook niet aan gedacht dat we 's avonds weer gewoon thuis moesten eten :')). Maar vandaag gaan we weer normaal doen *O* Net voor het eerst gelopen op m'n nieuwe schoenen, ze liepen als een zonnetje *O*

Ga alleen de Vredesloop niet redden, BE, want ik moet in 12 weken opbouwen naar 15 minuten achtereen :P
And eternity in an hour.
pi_127853807
Zo, ik had gister een enorme sushi food baby! Maar lekker was het zeker!

Nu weet lekker aan t werk, ben expres vroeg zodat ik nog koffie kan drinken :D
pi_127854258
Bevroren banaan + chocolademelk + el pindakaas :9~ Allemachtig wat lekker.

In de sportschool een grote stang gepakt. Daarmee eerst naar de weegschaal gewandeld om mezelf + stang te wegen om te kijken hoeveel die weegt. Hele sportschool praktisch leeg: zit er uitgerekend náást de weegschaal een man op een machine :') Geen zin om met die zware stang te wachten tot hij weg ging, dus maar gewoon op de weegschaal gaan staan waar hij naast zat :+ Anyway, al mijn oefeningen met die stang (iets meer dan 10 kg stang) gedaan en dat voelde heel anders dan zo'n kleintje. Moest echt veel meer balanceren. Hier dus weer mee oefenen.

Dido, hadden ze niets gezonders in de dierentuin? En thuis had je toch ook wel wat beter kunnen eten of ben ik nu te rigide? Als ik niks in huis haal dan kan ik doorgaans nog steeds een gezonde maaltijd maken; daarvoor heb ik genoeg eten op voorraad of in de diepvries. Maar goed, als je er maar van hebt genoten. Welke dierentuin zijn jullie geweest?
  zondag 16 juni 2013 @ 10:42:20 #172
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127854423
Vrijdag was het nog 700 gram, gisteren nog een halve kilo en vanochtend nog 200 gram... Morgen dan miss?

Vanochtend suikerloze wentelteefjes gemaakt van volkorenbrood en alleen een heel klein beetje vanillesuiker toegevoegd toen bleek dat ze zonder niet lekker waren. Verder een picknickmand van de personeelsvereniging met daarin brie en roompate, daar word ik ziek van, twee witte afbakstokbroodjes, een miniflesje zoete witte wijn en nog wat gadgets. Aangezien ik al de hele week zin heb in een broodje banaan met kaneel, mag ik vanmiddag een half stokbroodje afbakken. Vanavond een vriendinnetje te eten met een fles bubbels om 't huis te vieren. Heb nog geen idee wat er op het menu staat, maar overweeg een mexicaanse salade met vinaigrette ofzo. Als toetje gaan we zelf lv ijs maken :)

Vriendlief is overigens de hele dag weg, dus lekker tijd om uit te rusten. Beetje jammer dat ik opeens poetsneigingen kreeg en dus de afwas gedaan heb, een was opgehangen heb, een nieuwe in de machine gestopt heb en de keuken gepoetst en gestofzuigd heb... Straks miss nog even de badkamer en de wc, maar die kunnen ook wel wachten tot volgende week. Iig nog even wat Canada-dingetjes inpakken en miss ook nog wat verhuisdozen.

Lijstje dus:
O: 2 wentelteefjes van volkorenbrood, lv melk, een half ei en een half zakje vanillesuiker en kaneel. Glaasje sap.
T: een volkoren bh of twee volkoren beschuiten met aardbeien.
L: half wit stokbroodje met banaan en kaneel. Uit canada ga ik zo ontzettend maplesyrup meebrengen!
T: Bubbels!
D: ? Hoop dat vriendinnetje zin heeft in mexicaanse salade met ijsbergsla, mais, kidneyboontjes, een beetje kaas, croutons, paprika en geraspte wortel.
T: zelfgemaakt ijs!
  zondag 16 juni 2013 @ 10:44:36 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127854454
Dat is jammer Dido! Kom je wel aanmoedigen dan? ;)

Ik heb net ook een rondje gelopen, 4km maar wel op mijn wenstempo. En dat ondanks dag 2 van mijn menstruatie. *O*
Vanmiddag verjaardag en dat gaat geen enkel probleem zijn! *O*
Ik was vanmorgen 1 kilo zwaarder dan vorige week en dat vind ik best netjes tijdens mijn menstuatie, toch?
pi_127854463
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 10:42 schreef Tink89 het volgende:
Vrijdag was het nog 700 gram, gisteren nog een halve kilo en vanochtend nog 200 gram... Morgen dan miss?
Je lijft draait er om heen! :D Komt vanzelf, is het niet morgen dan wel in de loop van de week ;)

En wentelteefjes :9 Ook goddelijk! Het huishouden doen is overigens ook goed voor je verbranding, hoe meer NEAT hoe beter O-)
  zondag 16 juni 2013 @ 10:48:02 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127854501
Lijstje:
S: 4km hardlopen
T: eierkoek, kindlief hoefde toch niet :')
T: roggebrood m kaas
L: 3 boterhammen
T: hopelijk komkommer en paprika, en anders niks
D: Vis tajine v Jamie
  zondag 16 juni 2013 @ 10:49:58 #176
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127854529
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Bevroren banaan + chocolademelk + el pindakaas :9~ Allemachtig wat lekker.

In de sportschool een grote stang gepakt. Daarmee eerst naar de weegschaal gewandeld om mezelf + stang te wegen om te kijken hoeveel die weegt. Hele sportschool praktisch leeg: zit er uitgerekend náást de weegschaal een man op een machine :') Geen zin om met die zware stang te wachten tot hij weg ging, dus maar gewoon op de weegschaal gaan staan waar hij naast zat :+ Anyway, al mijn oefeningen met die stang (iets meer dan 10 kg stang) gedaan en dat voelde heel anders dan zo'n kleintje. Moest echt veel meer balanceren. Hier dus weer mee oefenen.

Dido, hadden ze niets gezonders in de dierentuin? En thuis had je toch ook wel wat beter kunnen eten of ben ik nu te rigide? Als ik niks in huis haal dan kan ik doorgaans nog steeds een gezonde maaltijd maken; daarvoor heb ik genoeg eten op voorraad of in de diepvries. Maar goed, als je er maar van hebt genoten. Welke dierentuin zijn jullie geweest?
je hebt gelijk hoor, ik heb niet vooruitgedacht :) en ze hadden idd niets gezonders, voor zover ik kon zien. Had bovendien een bon voor gratis eten ;) we waren in Emmen!
And eternity in an hour.
  zondag 16 juni 2013 @ 11:56:09 #177
217702 Lonaa
Honger!
pi_127855829
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

je hebt gelijk hoor, ik heb niet vooruitgedacht :) en ze hadden idd niets gezonders, voor zover ik kon zien. Had bovendien een bon voor gratis eten ;) we waren in Emmen!
Vlindertuin. O+
pi_127868384
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef _Dido_ het volgende:

Je hebt gelijk hoor, ik heb niet vooruitgedacht :) en ze hadden idd niets gezonders, voor zover ik kon zien. Had bovendien een bon voor gratis eten ;) we waren in Emmen!
Emmen O+ Daar ben ik begin dit jaar nog geweest. Zo'n bon kan me overigens gestolen worden als het crap food is :D Dan neem ik nog liever zelf wat boterhammetjes mee :P Dat is net alsof je een zak chips in de supermarkt niet kan laten liggen 'omdat ie afgeprijsd is tot 25 cent' en je moet hem natuurlijk direct opeten want de houdbaarheidsdatum was bijna verlopen :P
  zondag 16 juni 2013 @ 18:27:44 #179
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127868578
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Emmen O+ Daar ben ik begin dit jaar nog geweest. Zo'n bon kan me overigens gestolen worden als het crap food is :D Dan neem ik nog liever zelf wat boterhammetjes mee :P Dat is net alsof je een zak chips in de supermarkt niet kan laten liggen 'omdat ie afgeprijsd is tot 25 cent' en je moet hem natuurlijk direct opeten want de houdbaarheidsdatum was bijna verlopen :P
jahaah :P :@ mijn zus had wel broodjes mee :P
And eternity in an hour.
  zondag 16 juni 2013 @ 18:28:53 #180
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127868613
Zucht,..... ik heb net een heel stuk knoflookbrie zo naar binnen gewerkt :'( Niet eens op een toastje. Het gaat niet zo lekker hier met de anders eet pogingen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_127868660
Verstandig zusje ;) (ik neem overigens ook meestal eten mee naar Emmen, want wat ze daar verkopen is en te duur en gewoon rotzooi (slecht en niet lekker)).

Ik val overigens in een raar patroon af. Ik blijf de hele tijd rond een getal hangen (2-3 weken) en dan woesh ineens een sprong naar beneden en dan blijf ik daar weer rond hangen etc.

ER, dat is balen -O- En herkenbaar. Hoop dat je het kan stoppen en actief aan hoe je het wel zou willen kan werken :*
pi_127869656
Ik zit net dat zustertopic door te sneupen, en ik bereken m'n BMI.
Die blijkt 28,4 te zijn volgens hun linkje. Maar eh ik zie er niet echt obesitas uit, hebben jullie een andere link om het te berekenen?

Oh nevermind zie m al in de OP staan

Wauw, BMI van 28. Even serieus. Geef mij maar een touw :')
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  zondag 16 juni 2013 @ 19:07:49 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127869863
Om te gaan touwtje springen?
  zondag 16 juni 2013 @ 19:08:32 #184
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127869895
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:30 schreef Isabeau het volgende:

Ik val overigens in een raar patroon af. Ik blijf de hele tijd rond een getal hangen (2-3 weken) en dan woesh ineens een sprong naar beneden en dan blijf ik daar weer rond hangen etc.
Zolang je maar afvalt is het patroon bijzaak ;)
quote:
ER, dat is balen -O- En herkenbaar. Hoop dat je het kan stoppen en actief aan hoe je het wel zou willen kan werken :*
Ik hoop het ook, voel me erg schuldig nu.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_127869964
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:08 schreef ElizabethR het volgende:

Zolang je maar afvalt is het patroon bijzaak ;)

Ik hoop het ook, voel me erg schuldig nu.
Maar wekenlang stilstaan met uitschieters naar boven is demotiverend als je wel je best doet :P Maar goed, blijkbaar doet mijn lijf het zo. Prima, wat zij wil.

En je vooral niet schuldig voelen! Daar ga je van eten 8-) (zo werkt dat bij mij :D ) Gewoon plannen en je aan je plan proberen te houden en als dat een keer niet goed lukt: soit, daarna weer beter.
pi_127870045
Is het heel drastisch als je met een bmi van 28 niet echt wilt afvallen eigenlijk? Wat zijn de gezondste ongezonde snacks?

quote:
12s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Om te gaan touwtje springen?
Haha ja ehhh misschien.
pi_127870250
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef Opdekop het volgende:
Is het heel drastisch als je met een bmi van 28 niet echt wilt afvallen eigenlijk? Wat zijn de gezondste ongezonde snacks?

Moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Daarbij heb je geen obesitas, maar wat overgewicht. Een hele tijd geleden lag de grens voor overgewicht ook bij 27 en niet bij 25, maar nieuwe inzichten hebben die grens naar beneden bijgesteld. Ik zou kijken waardoor je wat te zwaar bent geworden (slecht eten, te weinig bewegen?) en daar een beetje aan bijschaven en niet direct op een drastisch dieet gaan oid.
pi_127870257
Bedacht me vandaag ineens dat ik dus echt al heel lang niet meer op de weegschaal heb gestaan. Durf niet meer. :') Zal wel rond het 'oude' gewicht zitten maar hoeveel er dan precies af moet, not a clue. Maar goed, eerst maar eens structuur enzo: geen zin om me weer blind te gaan staren op kilo's. En dus tijd voor lijstjes!

Gisteren:
o 2 boterhammen met pindakaas
t eat natural reep
l 3 boterhammen met kaas
t 2 rode puntpaprika's
d 2 mini kaaspizza's , 250 gram cherrytomaatjes

Vandaag:
o kwark
t eat natural reep
l 2 volkoren broodjes, 2 plakjes kaas
t eat natural reep, 250 gram cherrytomaatjes
d 2 volkoren broodjes, 2 vegaburgers, 250 gram cherrytomaatjes
pi_127870299
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Daarbij heb je geen obesitas, maar wat overgewicht. Een hele tijd geleden lag de grens voor overgewicht ook bij 27 en niet bij 25, maar nieuwe inzichten hebben die grens naar beneden bijgesteld. Ik zou kijken waardoor je wat te zwaar bent geworden (slecht eten, te weinig bewegen?) en daar een beetje aan bijschaven en niet direct op een drastisch dieet gaan oid.
Ahh ja weinig bewegen zal het wel zijn. Werk niet meer dus loop twee keer per dag trap en van de woonkamer naar de keuken.
Zal het topique verder niet bevuilen met mn vetrolletjes :D
pi_127870393
fluster, die eat natural repen zijn zo'n 230-250 kcal per stuk en zitten vol suiker. Dat het natuurlijk en gezond lijkt, wil niet zeggen dat het dat is. Je eet vandaag op die manier bijna 500 kcal aan snoep.
pi_127870778
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:23 schreef Isabeau het volgende:
fluster, die eat natural repen zijn zo'n 230-250 kcal per stuk en zitten vol suiker. Dat het natuurlijk en gezond lijkt, wil niet zeggen dat het dat is. Je eet vandaag op die manier bijna 500 kcal aan snoep.
Believe me, I know. 228 kcal om precies te zijn. Maar zoals ik al eens eerder zei, word er erg blij van en ik gooi er meestal eentje (extra dus, want ze zijn redelijk standaard in mijn lijstje :P) in als ik laag in de calorieën zit. En dat is basically altijd. :)

Oh en voor de hardloopexperts hier: heb een week niet kunnen sporten door virus from hell. Kan nu toch wel gewoon verder met mijn reguliere schema, toch? Ben natuurlijk heel voorzichtig maar wil het ook weer niet overdrijven.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:36:53 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127873744
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vrijdag wat oefeningen voor mijn rug (m. latissimus dorsi) gedaan in de sportschool en vroeg me af of ik het wel goed deed, maar nu heb ik spierpijn in mijn rug, dus denk dat ik de oefening goed heb uitgevoerd :+

Vanavond iets lekkers met pompoen :9 http://www.kayotic.nl/blog/kays-pumpkin-curry
Maar wat zitten er een kcal in kokosmelk zeg :o
Welke kokosmelk had je dan? Ik heb altijd die van Nutco (die oranje blikken) en die heeft 70 kcal per 100 ml dus dat vind ik eigenlijk niet zo heel veel. Ander positief punt aan Nutco is dat hij niet zo smerig zoet is als alle andere soorten die in de supermarkt te koop zijn.

Ik gooi meestal 200 ml kokosmelk door mijn gerechten voor 2 personen. Van de rest maak ik dan nog 2 x een smoothie.
Bij Jumbo is er nog een light kokosmelk te krijgen in groene blikken van 400 ml. Maar daar zit de zelfde hoeveelheid calorieen in als die van Nutco maar is wat zoeter. Makro verkoopt van dat merk 175 ml blikjes voor 45 cent O+
Spoilers!
pi_127874425
Fluster ik begrijp je wel hoor, een nieuwe levenswijze is zoeken en je zal ze op eigen kracht moeten vinden. Neem alle tips die je krijgt mee en voer ze stap voor stap uit, maar zorg dat het haalbaar is en blijft want daar gaat het volgens mij om.

Ik vind jouw eten een beetje saai en droog, was dat altijd al zo? Kan je eens een lijstje posten van hoe je vroeger at? Ik zou mijn boterhammen wat bijvullen met groenten of salade of soep erbij en een dressing in jouw geval of ben ik dan echt zo'n sauseter :P . Voor middageten ben ik zelf nogal saai aardappelen/rijst/pasta, groenten en vlees/vis. Tussendoortjes zijn bij mij de laatste tijd variërend: blikje tonijn, garnalen, noten, rijstwafels, yoghurt, fruit, groenten, beschuiten...

In totaal -5kg :D
  zondag 16 juni 2013 @ 20:50:24 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127874610
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:33 schreef fluster het volgende:

[..]

Believe me, I know. 228 kcal om precies te zijn. Maar zoals ik al eens eerder zei, word er erg blij van en ik gooi er meestal eentje (extra dus, want ze zijn redelijk standaard in mijn lijstje :P) in als ik laag in de calorieën zit. En dat is basically altijd. :)

Oh en voor de hardloopexperts hier: heb een week niet kunnen sporten door virus from hell. Kan nu toch wel gewoon verder met mijn reguliere schema, toch? Ben natuurlijk heel voorzichtig maar wil het ook weer niet overdrijven.
Ja, moet kunnen. Je merkt sws gauw genoeg of je het vol houdt. Je kan qua energie best een flinke stap terug doen door ziekte, dat wel.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:54:34 #195
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127874874
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, moet kunnen. Je merkt sws gauw genoeg of je het vol houdt. Je kan qua energie best een flinke stap terug doen door ziekte, dat wel.
In principe is het zo dat je voor elke dag ziek een elke dag moet herstellen (heb ik eens gelezen). Als je dus vier dagen ziek bent, moet je ook vier dagen herstellen en dan ben je in totaal acht dagen uit de roulatie. Voor alles beneden de keel geldt: back off.

Tijd voor Jillian level 2, dag 1, meeeeeeeeeeeeh :')
And eternity in an hour.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:56:25 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127875001
Oei! Succes!
  Licht Ontvlambaar zondag 16 juni 2013 @ 20:59:43 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_127875227
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Haha ja ehhh misschien.
Nou, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik met mijn BMI van ongeveer 28,5 ook niet echt de motivatie kan vinden om af te vallen. Ik wil alleen niet weer terug zwaarder worden...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_127875286
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:47 schreef Serieliefhebber het volgende:
Fluster ik begrijp je wel hoor, een nieuwe levenswijze is zoeken en je zal ze op eigen kracht moeten vinden. Neem alle tips die je krijgt mee en voer ze stap voor stap uit, maar zorg dat het haalbaar is en blijft want daar gaat het volgens mij om.

Ik vind jouw eten een beetje saai en droog, was dat altijd al zo? Kan je eens een lijstje posten van hoe je vroeger at? Ik zou mijn boterhammen wat bijvullen met groenten of salade of soep erbij en een dressing in jouw geval of ben ik dan echt zo'n sauseter :P . Voor middageten ben ik zelf nogal saai aardappelen/rijst/pasta, groenten en vlees/vis. Tussendoortjes zijn bij mij de laatste tijd variërend: blikje tonijn, garnalen, noten, rijstwafels, yoghurt, fruit, groenten, beschuiten...

In totaal -5kg :D
Thanks! En op zich valt 't allemaal wel mee hoor. De uitdaging zit 'm voor mij in regelmatig, genoeg en vooral gezond eten op het moment. Zal max. 10 kg af moeten. Maar vanwege ziekte is het allemaal wat onregelmatig geworden. Daar ligt nu mijn focus. Oh, en op meer koken. Nooit een held in de keuken geweest, maar sinds ik vegetarisch eet nog minder terwijl ik wel veel lekkerder eet buiten de deur en bij vrienden. :P Kortom, eigenlijk moet ik in CUL zijn. ;)
pi_127875435
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

In principe is het zo dat je voor elke dag ziek een elke dag moet herstellen (heb ik eens gelezen). Als je dus vier dagen ziek bent, moet je ook vier dagen herstellen en dan ben je in totaal acht dagen uit de roulatie. Voor alles beneden de keel geldt: back off.

Tijd voor Jillian level 2, dag 1, meeeeeeeeeeeeh :')
Dank beiden! Ik ga het dinsdag op z'n vroegst proberen. Dan heb ik precies een week niets gedaan. Een en ander afhankelijk van hoe ik me voel. Een-na-laatste les staat op het programma, en dat is sowieso een korte les dus wellicht helpt dat. En gaat 't niet, dan stop ik natuurlijk meteen. Merk ik inderdaad gauw genoeg. :)
pi_127875518
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:00 schreef fluster het volgende:

[..]

Thanks! En op zich valt 't allemaal wel mee hoor. De uitdaging zit 'm voor mij in regelmatig, genoeg en vooral gezond eten op het moment. Zal max. 10 kg af moeten. Maar vanwege ziekte is het allemaal wat onregelmatig geworden. Daar ligt nu mijn focus. Oh, en op meer koken. Nooit een held in de keuken geweest, maar sinds ik vegetarisch eet nog minder terwijl ik wel veel lekkerder eet buiten de deur en bij vrienden. :P Kortom, eigenlijk moet ik in CUL zijn. ;)
Haha dan moet je idd in CUL en vooral de posts van minilot eens bekijken, die kan toveren :P
pi_127875596
Ik vind het soms moeilijk om te stoppen met lekker avondeten eten, zelfs al is het een gezonde maaltijd. Zoals vanavond at ik pasta met hamreepjes, erwtjes, julienne gesneden courgette en lightroom, best een prima maaltijd qua calorieen enzo (in verhouding meer groente dan het nu zo klinkt ;)) en omdat ik pas laat at en een dag hard gewerkt had mocht ik best een beetje meer eten dan meestal. Maar dan is het zo lekker, en er is genoeg (want ook alvast voor morgen gekookt) en dan kan ik echt slecht ophouden.
  zondag 16 juni 2013 @ 21:30:58 #202
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127877243
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:06 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het soms moeilijk om te stoppen met lekker avondeten eten, zelfs al is het een gezonde maaltijd. Zoals vanavond at ik pasta met hamreepjes, erwtjes, julienne gesneden courgette en lightroom, best een prima maaltijd qua calorieen enzo (in verhouding meer groente dan het nu zo klinkt ;)) en omdat ik pas laat at en een dag hard gewerkt had mocht ik best een beetje meer eten dan meestal. Maar dan is het zo lekker, en er is genoeg (want ook alvast voor morgen gekookt) en dan kan ik echt slecht ophouden.
Lastig!

Misschien wat water drinken tussendoor? Overigens duurt het even voor je hersenen door hebben dat je vol zit, dus wellicht helpt iets rustiger eten ook (waarmee ik niet insinueer dat je nu alles naar binnen schrokt :P)
And eternity in an hour.
  zondag 16 juni 2013 @ 21:31:11 #203
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127877256
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:06 schreef Zeester het volgende:
Dat ken ik! Kon vroeger nooit voor twee dagen koken, dan at ik de eerste dag te veel en bakte ik de tweede dag een stokbroodje erbij... Niet echt verantwoord :p

Vanavond heerlijke salade gegeten en genoeg over om morgen lekker mee te lunchen :) Als toetje een klein beetje crumble en tussendoor twee glaasjes bubbels gehad om 't huis te vieren met best vriendinnetje. Dat wordt nooit -40 morgen, maar ach... Ik had gezegd dat 't voor Canada zou gebeuren en da's over 12 dagen. Nog tijd genoeg :)
pi_127883201
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Lastig!

Misschien wat water drinken tussendoor? Overigens duurt het even voor je hersenen door hebben dat je vol zit, dus wellicht helpt iets rustiger eten ook (waarmee ik niet insinueer dat je nu alles naar binnen schrokt :P)
Ik schrokte zeker alles naar binnen, want ik had enorme honger. Eigenlijk zou je het hongergevoel ook niet zo ver moeten laten komen, dat weet ik, maar na een lange werkdag wil ik toch wel even zitten en dan eet je zo laat!
  zondag 16 juni 2013 @ 23:03:38 #205
217702 Lonaa
Honger!
pi_127883580
Ik herken het wel Zeester, zeker nadat ik stopte met roken. Die sigaret was altijd zo'n afsluiter, die had ik toen geestelijk niet meer en ik bleef eten na het avondeten. Eerst meer avondeten, dan wat fruit, misschien nog wat chips, dan nog een boterham, echt bizar. :')

Inmiddels gebeurd dat bijna nooit meer, in ieder geval niet zo.
  zondag 16 juni 2013 @ 23:04:51 #206
217702 Lonaa
Honger!
pi_127883654
Hoe de hell kan ik nog geen 900 kcal gehad hebben vandaag, wtf.
  maandag 17 juni 2013 @ 06:28:53 #207
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127891190
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik schrokte zeker alles naar binnen, want ik had enorme honger. Eigenlijk zou je het hongergevoel ook niet zo ver moeten laten komen, dat weet ik, maar na een lange werkdag wil ik toch wel even zitten en dan eet je zo laat!
dan is het antwoord dus : overdag meer eten :Y
And eternity in an hour.
  maandag 17 juni 2013 @ 07:57:46 #208
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127891591
Heb nou al zin in de lunch... leftover salade van gisteravond, zonder dressing, want had niks om die in mee te nemen.

Vanavond eten op het werk, dus even afwachten wat het precies wordt. Denk opnieuw een maaltijdsalade, maar dat hangt ervan af of collegaatjelief en ik tijd hebben om te gaan eten of moeten gaan halen. We zullen zien :)

O: 2 volkoren met aardbeien. Klein beetje appelcrumble van gisteren.
T: Appel of banaan.
L: Salade van ijsbergsla, paprika, mais, kidneyboontjes, sperzieboontjes, beetje kaas, stukjes mexicaanse worst, geraspte wortel en nog iets, maar ik weet even niet meer wat.
T: Banaan of appel.
D: Hangt dus enorm af van hoe veel tijd we hebben, maar ga proberen iets gezonds te nemen.
T: Geen idee, hangt ervan af hoe laat ik thuis ben na 't werk.
  maandag 17 juni 2013 @ 08:03:47 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127891648
Mijn lijstje van vandaag:

O: brinta
T: hele paprika en wat komkommer
L: 2 botherhammen m kipfilet en komkommer, 1 bh met 30+ geitenkaas
T: kwark met blauwe bessen
D: sla m gegrilde kip en klein schepje mini-krieltjes
T: appeltje oid

En dan vroeg naar bed want morgenochtend maar meteen om 6 uur hardlopen als het zo warm gaat worden. ;)
  maandag 17 juni 2013 @ 09:14:23 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127892430
Ok, als ik het niet vanzelf doe, moet ik het maar op een creatieve manier aanpakken. Een maand lang dagelijks lijstjes plaatsen. En Jilliannen. Aanpakken die handel want ik weet dat ik me beter voel als ik gezond bezig ben.

Dus lijstje:
O: smoothie van yoghurt, meloen, bosvruchten, lijnzaad en havermout
S: Jillian dag 1
T: 3 matzes met St Moret
L: 1 bruin met selleriesalade, 2 bruin met komijnenkaas
S: half uur wandelen
T: waterijsje, paprika, komkommer, cracker met smeerkaas
A: vegaburger met asperges, ovenaardappeltjes, ei, yorkham en een lepeltje boter
T: aardbeien
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 09:20:22 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127892521
Hup LS, you can do it! *O*
  maandag 17 juni 2013 @ 09:23:27 #212
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127892560
*O*
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 09:29:27 #213
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127892666
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, als ik het niet vanzelf doe, moet ik het maar op een creatieve manier aanpakken. Een maand lang dagelijks lijstjes plaatsen. En Jilliannen. Aanpakken die handel want ik weet dat ik me beter voel als ik gezond bezig ben.

Dus lijstje:
O: smoothie van yoghurt, meloen, bosvruchten, lijnzaad en havermout
S: Jillian dag 1
T: 3 matzes met St Moret
L: 1 bruin met selleriesalade, 2 bruin met komijnenkaas
S: half uur wandelen
T: waterijsje, paprika, komkommer, cracker met smeerkaas
A: vegaburger met asperges, ovenaardappeltjes, ei, yorkham en een lepeltje boter
You go girl! *O*

ps. Overigens weer een halve kilo... Pfft!
  maandag 17 juni 2013 @ 09:47:17 #214
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127892959
Jillian *O* Ik hou van haar O+
And eternity in an hour.
  maandag 17 juni 2013 @ 09:49:08 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127892982
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:47 schreef _Dido_ het volgende:
Jillian *O* Ik hou van haar O+
Het lijkt me echt een onsympathiek mens. En als iemand me ooit 'buddy' noemt op zo'n denigrerende toon pik ik dat echt niet :7
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 09:57:57 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127893131
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het lijkt me echt een onsympathiek mens. En als iemand me ooit 'buddy' noemt op zo'n denigrerende toon pik ik dat echt niet :7
Ik erger me ook gek aan die grapjes. 1 keer is leuk, maar niet 10 keer. :D
'For those of you who are up for a bit of a challenge, just a bit'. :{w

Maar toch hou ik ook van haar! Echt wel! :Y
  maandag 17 juni 2013 @ 10:01:17 #217
217702 Lonaa
Honger!
pi_127893189
Ik ben ziek. ;(
  maandag 17 juni 2013 @ 10:02:36 #218
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127893214
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik erger me ook gek aan die grapjes. 1 keer is leuk, maar niet 10 keer. :D
'For those of you who are up for a bit of a challenge, just a bit'. :{w

Maar toch hou ik ook van haar! Echt wel! :Y
Scheelt weer dat ik Jillian zonder geluid doe :P Maar deze week krijg ik anti-zweetsokjes binnen voor mijn CI (soort hoorapparaat), zodat ik ook kan sporten met geluid *O*

Ik merk dat mijn huidige ronde Jillian soepeler gaat dan de eerste. Ik werd niet eens uitgelachen door een vriend toen ik m'n spierballen liet voelen ( :') ). Normaal doet hij daar wel lacherig over.
And eternity in an hour.
  maandag 17 juni 2013 @ 10:54:58 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127894389
Nieuwste excuus: ik wil niet sporten want ik heb een goeie haardag |:(

Heb gisteren 3 minute miracle van Aussie in mn haar gesmeerd, wat een geniaal spul!
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 11:16:52 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127895041
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nieuwste excuus: ik wil niet sporten want ik heb een goeie haardag |:(

Heb gisteren 3 minute miracle van Aussie in mn haar gesmeerd, wat een geniaal spul!
_O- Gij ijdel vrouwmens....

Joh, niet zo aanstellen, vanavond kun je weer van dat spul in je haar smeren en dan heb je morgen weer een goede haardag :*
  maandag 17 juni 2013 @ 11:32:19 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127895537
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]

_O- Gij ijdel vrouwmens....

Joh, niet zo aanstellen, vanavond kun je weer van dat spul in je haar smeren en dan heb je morgen weer een goede haardag :*
30 Day Shred level 1 check!

Was een proefmonster trouwens. Zie dat het alleen bij Etos wordt verkocht in Nederland, van de week even een fles halen O+
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 11:34:19 #222
217702 Lonaa
Honger!
pi_127895611
Verwacht lijstje:
O: 2 spelt met smeerleverworst
L: 2 spelt met smeerleverworst
T: Aardbeien
D: Aardappel-knoflook-puree, erwtjes, verse worst
T: Aardbeien.

En nu ga ik me weer ellendig voelen.
  maandag 17 juni 2013 @ 11:42:04 #223
16245 CarOnline
met lange O
pi_127895889
Whoa ik moet nog steeds starten met Jilliannen :o

Maar hoe enthousiast ik 2 weken geleden was (maar toen niet kon beginnen), zoveel tegenzin heb ik nu!
Maar ik fiets wel elke dag 13 a 14 kilometer aan 1 stuk, das ook goed, toch :P

Gister 2x gedaan want vrijdag overgeslagen en het was lekker weer.

Verder geeft de weegschaal na 3 weken -3,2 aan en ik ben er wel blij mee.
Screw them.
We're going home.
  maandag 17 juni 2013 @ 12:52:59 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127898234
Dat is heel netjes CarOnline! :Y
  maandag 17 juni 2013 @ 13:31:02 #225
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_127899680
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:02 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Scheelt weer dat ik Jillian zonder geluid doe :P Maar deze week krijg ik anti-zweetsokjes binnen voor mijn CI (soort hoorapparaat), zodat ik ook kan sporten met geluid *O*

Ik merk dat mijn huidige ronde Jillian soepeler gaat dan de eerste. Ik werd niet eens uitgelachen door een vriend toen ik m'n spierballen liet voelen ( :') ). Normaal doet hij daar wel lacherig over.
Heb je een linkje naar die sokjes? Dat is wel wat voor m'n zus!

Ik heb wat Isabeau ook heeft. Dan staat het stil, dan vliegt er 'ineens' weer 2 kilo af, en dat staat het weer stil.
Al met al gaat het de goede kant op; ik merk dat er écht een verandering in mijn leefwijze en eetpatroon aan het komen is.
A grand adventure has begun.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:32:50 #226
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127899763
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Keshet het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar die sokjes? Dat is wel wat voor m'n zus!

Ik heb wat Isabeau ook heeft. Dan staat het stil, dan vliegt er 'ineens' weer 2 kilo af, en dat staat het weer stil.
Al met al gaat het de goede kant op; ik merk dat er écht een verandering in mijn leefwijze en eetpatroon aan het komen is.
http://hearplanet.nl/Hoortoestel+accessoires/Ear+Gear

Ze zijn wel schreeuwend duur :X
And eternity in an hour.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:33:45 #227
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_127899804
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

http://hearplanet.nl/Hoortoestel+accessoires/Ear+Gear

Ze zijn wel schreeuwend duur :X
Zo! Nogal ja! :X
A grand adventure has begun.
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 13:37:47 #228
5428 crew  miss_sly
pi_127899998
Nou, ik zit nog niet helemaal in de goede mood sinds de vakantie, dus dat is nu drie weken, maar ik heb wel al die weken minstens 60 km per week gefietst naar en van mijn werk! Dat heeft dan ook voorkomen dat ik ben aangekomen, wat ik al een prestatie op zich vind :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 17 juni 2013 @ 13:38:07 #229
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127900010
Waarom zou je eigenlijk niet kunnen sporten met je gehoorapparaat? Heb totaal geen verstand van die dingen, misschien stel ik wel de domste vraag ever :+
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 13:43:44 #230
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127900265
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom zou je eigenlijk niet kunnen sporten met je gehoorapparaat? Heb totaal geen verstand van die dingen, misschien stel ik wel de domste vraag ever :+
Omdat ze niet zo goed tegen water/zweet kunnen ;).
And eternity in an hour.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:46:29 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127900367
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:43 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Omdat ze niet zo goed tegen water/zweet kunnen ;).
Dat is echt een enorm logische verklaring! Hoor je helemaal niets zonder apparaat?
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 13:46:56 #232
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127900379
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is echt een enorm logische verklaring! Hoor je helemaal niets zonder apparaat?
Nope, totale stilte :P
And eternity in an hour.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:48:14 #233
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127900423
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:46 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Nope, totale stilte :P
Wat geweldig dat het dan nog (wat) te corrigeren is!
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 13:55:04 #234
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127900700
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat geweldig dat het dan nog (wat) te corrigeren is!
:Y Anders was mijn leven een stuk ingewikkelder idd :)
And eternity in an hour.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:11:40 #235
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127901473
Iemand toevallig een leuk idee voor een gezonde, voedzame, makkelijke en snelle maaltijd voor morgen en overmorgen? In het kader van de hitte heb ik niet zo'n zin om een half uur voor mijn fornuis te staan.
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 14:18:42 #236
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127901791
Puntpaprika's met zwarte bonen en couscous wordt in ieder geval recept 1. Nog wat extra kruiden en het is prima te eten.
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 14:21:45 #237
217702 Lonaa
Honger!
pi_127901935
Ik ga morgen voor chicken marsala. Denk ik.
pi_127901958
Als je ook geen zin hebt in warm eten vind ik salade nicoise altijd een goede. Ik heb altijd wel zin in carbs bij m'n avondeten dus dan is aardappels fijn.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:25:43 #239
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127902089
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef Zeester het volgende:
Als je ook geen zin hebt in warm eten vind ik salade nicoise altijd een goede. Ik heb altijd wel zin in carbs bij m'n avondeten dus dan is aardappels fijn.
Goed idee! Dan zet ik de boontjes 's ochtends vroeg al op als het nog niet zo warm is. Tijdens Jillian 8-)

Oeh, ik heb nog rode krieltjes, die kunnen er goed bij. Dank je Zeester _O_
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 14:40:11 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127902699
Couscous, gegrilde groenten, blanke rozijntjes... Beetje kip en feta als je extra trek hebt. Jum!

Ik mag vanavond kiezen uit deze kaart.

SPOILER
Tips? Ik dacht aan het lamsspiesje... Moet er ook nog rekening mee houden dat er geen boter in zit en dat er niet met boter gebakken is ofzo, dus probeer maar iets gegrils ofzo te nemen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tink89 op 17-06-2013 14:45:39 ]
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 14:48:22 #241
5428 crew  miss_sly
pi_127903045
De gegrilde zalm!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_127903355
Oh ja, zalm :Y Of lamsspiesjes als ze die grillen (zal toch wel?) :9

Dido, wat een prijzen voor zoiets kleins :o
  maandag 17 juni 2013 @ 15:19:59 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127904367
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef Tink89 het volgende:
Couscous, gegrilde groenten, blanke rozijntjes... Beetje kip en feta als je extra trek hebt. Jum!

Ik mag vanavond kiezen uit deze kaart.

SPOILER
Tips? Ik dacht aan het lamsspiesje... Moet er ook nog rekening mee houden dat er geen boter in zit en dat er niet met boter gebakken is ofzo, dus probeer maar iets gegrils ofzo te nemen.
Was mijn eerste idee maar naast een hete grillpan staan zie ik ook niet zitten. Ik ben echt niet goed met warm weer :')

Eet smakelijk!
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 15:34:04 #244
217702 Lonaa
Honger!
pi_127904942
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Was mijn eerste idee maar naast een hete grillpan staan zie ik ook niet zitten. Ik ben echt niet goed met warm weer :')

Eet smakelijk!
Maak vanavond al een pastasalade. Morgen een frisse salade erbij en/of stukje brood. Klaar!
  maandag 17 juni 2013 @ 16:16:05 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127906660
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:48 schreef miss_sly het volgende:
De gegrilde zalm!
Zalm vind ik dan weer niet lekker zo... Wel door de pasta of gerookt in een wrap, maar als hoofdonderdeel van de maaltijd :N Ik dacht meer aan een van de salades of een (mager) stukje vlees...
  maandag 17 juni 2013 @ 16:19:47 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127906829
Handig spul, sambal smeerkaas. Het is gewoon niet lekker om er veel van op een cracker te doen.
Spoilers!
  maandag 17 juni 2013 @ 16:27:50 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127907173
Gegrilde kipsate en dan de saus apart vragen.
Of gewoon wat anders en de saus apart, doen ze gewoon.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 17 juni 2013 @ 16:31:09 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127907321
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Gegrilde kipsate en dan de saus apart vragen.
Of gewoon wat anders en de saus apart, doen ze gewoon.
Dat kan vaak niet, omdat de saus meestal boter, melk of room bevat. En de kip moet dan wel gegrild zijn, niet gebakken in boter... Wat een gedoe, niet tegen melk kunnen.

Hoe slecht is geroosterd varkensvlees met salade en sesamdressing?
  maandag 17 juni 2013 @ 16:36:58 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127907569
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:31 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat kan vaak niet, omdat de saus meestal boter, melk of room bevat. En de kip moet dan wel gegrild zijn, niet gebakken in boter... Wat een gedoe, niet tegen melk kunnen.

Ja, kut is dat!

En geroosterd varkensvlees is helemaal niet erg, lekker juist.
Ik zou dan gaan voor of: kipspies met paprika en dan de spies gegrild vragen
of de varkenshaas, dan ook gegrild.
Voor die prijzen moeten ze dat wel voor je over hebben :D
Heel veel kan in overleg heb ik de laatste jaar wel geleerd, sterker nog, volgens mij vinden ze dat ook best leuk
pi_127910965
Wat een topdag, goed doorgewerkt, gefietst en gegeten. :)

Lijstje:
O: Glas sinaasappelsap, 2 sneden geroosterd brood met kaas
T: Tomaatjes
L: Salade van tonijn, wortel, tomaat, avocado met een geroosterde boterham
D: Worst, rode kool en een gekookte aardappel :9
T: Ik kijk straks wel waar ik nog zin in heb
  maandag 17 juni 2013 @ 18:02:11 #251
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127911182
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:31 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Is het bij jou lactose-intolerantie? je kunt voor dat soort sporadische leuke dingen ook eens lactasetabletten proberen ;)
pi_127916383
IJs om af te vallen 8-)

pi_127916654
Zo, ik heb echt keihard gewerkt vandaag. Heb wel een flinke hoeveelheid calorietjes verbrand denk ik, heb echt als een gek de zaak doorgerend de hele dag!
  maandag 17 juni 2013 @ 20:08:15 #254
217702 Lonaa
Honger!
pi_127916657
/zeurmodes aan IK WIL ME NIET ZO BELABBERD VOELEN! /zeurmodus uit.
pi_127918572
Ik doe sinds ehm.. vandaag :P de 30 day squat challenge. Maar ik voel het alleen maar aan m'n bovenbenen.. Doe ik dan iets fout of hoort dat zo?

Want ik heb wel filmpjes gekeken maar kan bij mezelf niet zien of ik het fout doe.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:51:17 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127918846
Heb je niet een passpiegel zodat je kan kijken?
pi_127918949
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je niet een passpiegel zodat je kan kijken?
Nee... Heb hier alleen spiegels vanaf tafelhoogte ongeveer. Misschien moet ik iemand anders maar eventjes laten kijken.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:56:16 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127919153
Hey Dido!

*jillian-boks*
pi_127920657
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:46 schreef Mokkels het volgende:
Ik doe sinds ehm.. vandaag :P de 30 day squat challenge. Maar ik voel het alleen maar aan m'n bovenbenen.. Doe ik dan iets fout of hoort dat zo?

Want ik heb wel filmpjes gekeken maar kan bij mezelf niet zien of ik het fout doe.
zorg dat je knieën niet voorbij je tenengaan. Borst vooruit, niet naar beneden kijken. Doe alsof je op een wc gaat zitten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:22:05 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127920970
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef Serieliefhebber het volgende:
Wat een topdag, goed doorgewerkt, gefietst en gegeten. :)

Lijstje:
O: Glas sinaasappelsap, 2 sneden geroosterd brood met kaas
T: Tomaatjes
L: Salade van tonijn, wortel, tomaat, avocado met een geroosterde boterham
D: Worst, rode kool en een gekookte aardappel :9
T: Ik kijk straks wel waar ik nog zin in heb
Nice! Leuk lijstje ook. Min je D ;)

Ik heb ook een goede dag gehad. Lekker gesport en gewandeld, hard gewerkt en lekker gekookt. En nu ben ik het in elkaar zetten van de ventilatoren aan het uitstellen. En die heb ik toch echt nodig als ik een beetje draaglijk wil Jiliannen.
Spoilers!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 07:55:38 #261
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127934430
quote:
17s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Is het bij jou lactose-intolerantie? je kunt voor dat soort sporadische leuke dingen ook eens lactasetabletten proberen ;)
Heb ik geprobeerd, maar de dosering luistert bij mij heel nauw en het is me nog nooit gelukt om het zo te doen dat ik niet te weinig lactase (ziek) of te veel lactase (net zo goed ziek) binnen kreeg... Txs voor het meedenken wel hoor, maar ik heb melkproducten maar gewoon opgegeven.

Gisterenavond werd het trouwens het lamspiesje, met een warm appeltje, salade zonder dressing en een handje frietjes. Vanochtend + 0,3 t.o.v. atl. Mijn lijf snapt gewoon echt niet dat het essentieel is dat ik voor Canada 800 gram afval...
pi_127934458
Niet zo stressen, Tink, het is amper wat en wat mij betreft ben je al lang 40 kilo kwijt :P Die laatste 800 gram is echt ook straks weg.

Lamsspiesje :9
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:01:41 #263
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127934492
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 07:58 schreef Isabeau het volgende:
Niet zo stressen, Tink, het is amper wat en wat mij betreft ben je al lang 40 kilo kwijt :P Die laatste 800 gram is echt ook straks weg.

Lamsspiesje :9
Ja het was wel echt heel lekker :D En bewust de kleine portie genomen, dus 1 spiesje. En daar werd het niet minder lekker van...

En ik weet het wel, maar ik wil dat getal gewoon zien...
pi_127934558
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:17:14 #265
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127934649
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest echt glimlachen O+
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:40:18 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127934949
O+

Ik heb mijn rondje hardlopen er al weer opzitten net. *O*
http://www.endomondo.com/workouts/204811552/2964036

Lijstje van vandaag:

O: Banaan
S: 5km hardlopen
O2: Brinta
T: paprika en roggebrood m kaas
L: 2 boterh kipfilet m komkommer, 1 bh geitenkaas 30+
T: kwark m bessen
D: sla m gegrilde kip en wat gekookte krieltjes
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:18:19 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127935619
Ik zit hier ook al in mijn Jilliankleren. Eerst nog even ontbijten.

Mandatory lijstje:
O: smoothie van kwark, drinkyoghurt, granny smith, aardbei, blauwe bes, lijnzaad, havermout
S: Jillian dag 2
T: eierkoek (want onderweg)
L: 1 bruin met selleriesalade, 2 bruin met komijnenkaas, glas tomatensap
S: half uurtje wandelen (weet nog niet helemaal zeker of dat een goed plan is)
T: ijsje, paprika, komkommer, cracker met smeerkaas
A: couscoussalade met puntpaprika en borlottibonen

En ik heb net een bestelling van 200 euro gedaan bij Bol. Ik hoef dankzij alle bonnen maar 22 euro af te rekenen *O*

SPOILER: mijn vangst
Spoilers!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:22:33 #268
217702 Lonaa
Honger!
pi_127935707
*O*
Zonder sporten toch nog -0,7 afgelopen week.
*O*
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:23:12 #269
16245 CarOnline
met lange O
pi_127935726
Tink logisch, maar mens! -39,2!! :o

Ahh ik sta al 3 dagen stil op hetzelfde gewicht. PRECIES hetzelfde gewicht.
Misschien staat mn weegschaal wel stil :(

Haha ja, de 30 day squat challenge!
Ik ben bij dag 1 begonnen en toen begonnen m'n knieën zo te kraken dat ik gewoon niet meer door durfde. Dat is ook een beetje wat me tegenhoudt bij het Jilliannen. Mijn knieën zijn beide versleten, en al dat springen push-ups met mijn toch al te zware lijf... Ik wacht wel tot ik een kilootje of 10 lichter ben. Nu blijf ik maar fietsen, dat gaat tot dusver wel goed. Vandaag was ik 5 minuten sneller dan gister. Maar ik had het ook bloedheet en wilde écht graag naar huis :D

Wat een warmte he! Vanmiddag maar met de dochters zwemmen.
Waar is m'n burkini :P
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:24:21 #270
16245 CarOnline
met lange O
pi_127935754
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit hier ook al in mijn Jilliankleren. Eerst nog even ontbijten.

Mandatory lijstje:
O: smoothie van kwark, drinkyoghurt, granny smith, aardbei, blauwe bes, lijnzaad, havermout
S: Jillian dag 2
T: eierkoek (want onderweg)
L: 1 bruin met selleriesalade, 2 bruin met komijnenkaas, glas tomatensap
S: half uurtje wandelen (weet nog niet helemaal zeker of dat een goed plan is)
T: ijsje, paprika, komkommer, cracker met smeerkaas
A: couscoussalade met puntpaprika en borlottibonen

En ik heb net een bestelling van 200 euro gedaan bij Bol. Ik hoef dankzij alle bonnen maar 22 euro af te rekenen *O*

SPOILER: mijn vangst
Leuke vangst!
Ik ga zo Greys S08 en Desperate Housewives S08 bestellen, flink afgeprijst!
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:25:07 #271
16245 CarOnline
met lange O
pi_127935772
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:22 schreef Lonaa het volgende:
*O*
Zonder sporten toch nog -0,7 afgelopen week.
*O*
*O*
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:28:21 #272
16245 CarOnline
met lange O
pi_127935853
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
O+

Ik heb mijn rondje hardlopen er al weer opzitten net. *O*
http://www.endomondo.com/workouts/204811552/2964036

Lijstje van vandaag:

O: Banaan
S: 5km hardlopen
O2: Brinta
T: paprika en roggebrood m kaas
L: 2 boterh kipfilet m komkommer, 1 bh geitenkaas 30+
T: kwark m bessen
D: sla m gegrilde kip en wat gekookte krieltjes
Hee, hoe doe je dat lijstje?
Ik gebruik ook Endomondo maar dit heb ik nog nooit gezien!
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:31:54 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127935937
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Hee, hoe doe je dat lijstje?
Ik gebruik ook Endomondo maar dit heb ik nog nooit gezien!

Op share klikken en dan geeft ie een facebook en twitter optie, maar daaronder staat dit linkje.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:36:42 #274
16245 CarOnline
met lange O
pi_127936028
Op je mobiel of alleen op je pc? (N00b :o)
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:43:33 #275
217702 Lonaa
Honger!
pi_127936178
Ik ben trouwens inmiddels iets beter in orde, en dat is fijn.

Vandaag een rustig dagje, even wat in huis doen, boodschappen (die ik zo eerst ga doen) wat telefoontjes afwachten en dan vind ik het wel weer goed.

Verwacht lijstje:
O: 1 spelt met rauwe ham
T: Iets fruit
L: 2 spelt. 1 kaas, 1 rauwe ham.
T: Iets fris (zuivel oid)
D: Chicken Marsala met veul groente, een salade en wat pasta.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:48:05 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127936287
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:36 schreef CarOnline het volgende:
Op je mobiel of alleen op je pc? (N00b :o)
Op de pc. Even inloggen op endomondo.com. Op de mobiel weet ik het niet te vinden. Ik zet hem niet meer aan tegenwoordig, maar laad later via de garmin mijn gps gegevens in endomondo. ;)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:50:04 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127936337
Ik ben gisteren echt opgelicht door Endomondo :') Loop ik braaf 34 minuten, zegt ie dat ik maar 200 meter heb gelopen.
Spoilers!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:57:37 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127936514
-O- Dat is stom! Maar ook dat kan je zelf nog weer aanpassen he, online? Gewoon zelf je route bij elkaar klikken en de tijd aangeven.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:58:48 #279
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127936539
Je bent een echte pro Be :D
Spoilers!
pi_127936751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:24 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Leuke vangst!
Ik ga zo Greys S08 en Desperate Housewives S08 bestellen, flink afgeprijst!
Goede tip! Ik ga misschien alle seizoenen greys bestellen ze zijn echt leuk afgeprijst nu!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 10:09:32 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127936790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je bent een echte pro Be :D
Komt omdat ik ook veel rondhang in het hardloop-topic. ;) Daar zitten de echte pro's. ;) Ik kijk het van ze af.
pi_127937401
Ik zit deze week de hele week in bibliotheken om mijn scriptie af te krijgen *O* en dat met dit weer. Ik vind het dan moeilijk om gezond te blijven eten dat wel -O-

Als ik daarmee klaar ben heb ik vakantie en wil ik iets aan mindfulness gaan doen. BE, jij had hier toch ervaring mee? Ik wil het liefst gewoon zelf in een boek iets lezen en niet naar een bijeenkomst ofzo.

SPOILER
  dinsdag 18 juni 2013 @ 10:35:33 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127937480
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Komt omdat ik ook veel rondhang in het hardloop-topic. ;) Daar zitten de echte pro's. ;) Ik kijk het van ze af.
Heb dat ook een tijdje gedaan maar ik vind t niet gezellig :@

Anyway, dag 2 Jillian check!
Spoilers!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 10:56:01 #284
217702 Lonaa
Honger!
pi_127938036
Banana, ik heb er ook naar gekeken, mocht je een boek uitkiezen ben ik benieuwd naar je ervaringen. :)

Heb net even boodschapjes gedaan. Ik heb steeds minder moeite met ongezonde zooi te laten liggen. En heb alleen maar gezonde dingen gehaald!
Ga wel straks zo bij de C1000 een fles ijsthee halen, daar heb ik zo een zin in!
pi_127938097
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Banana, ik heb er ook naar gekeken, mocht je een boek uitkiezen ben ik benieuwd naar je ervaringen. :)

Heb net even boodschapjes gedaan. Ik heb steeds minder moeite met ongezonde zooi te laten liggen. En heb alleen maar gezonde dingen gehaald!
Ga wel straks zo bij de C1000 een fles ijsthee halen, daar heb ik zo een zin in!
Ik denk dat ik ga voor De Kracht van het Nu. Daar is ook een topic over in R&P. Als ik er mee begonnen ben laat ik het weten ;)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 10:59:02 #286
217702 Lonaa
Honger!
pi_127938139
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ga voor De Kracht van het Nu. Daar is ook een topic over in R&P. Als ik er mee begonnen ben laat ik het weten ;)
Heb het topic ook al eens gelezen. Denk dat ik, en zelfs vriendlief, er baat bij kunnen hebben.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:04:25 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127938325
Mijn god zeg, wat een verspilling weer. Ik moet volgende week op controle bij de internist. Bij het maken van de afspraak werd gezegd dat ik nog even een verwijsbriefje van de huisarts moet regelen omdat de laatste verwijzing van meer dan een jaar geleden is. Bel ik net de huisarts, moet ik eerst op afspraak bij hem komen! De assistente zei wel dat ze begreep dat dit op mij omslachtig overkwam. Wat een ontzettende onzin zeg.
Spoilers!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:08:35 #288
217702 Lonaa
Honger!
pi_127938441
Ja, bizar L_S, maar het gebeurd echt heel vaak. Ik snap dat nooit zo goed. :')
pi_127938613
De zorgverzekeraars willen dat zo, Lucky, dus tsja.

Ik was nog even een dutje gaan doen; ben ik in slaap gevallen :X Nou ja, snel wat kwark gegeten en nu naar de sportschool. En dan vanmiddag maar een heel eind fietsen/wandelen want het is zulk mooi weer O+
pi_127938646
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef Isabeau het volgende:
De zorgverzekeraars willen dat zo, Lucky, dus tsja.

Ik was nog even een dutje gaan doen; ben ik in slaap gevallen :X Nou ja, snel wat kwark gegeten en nu naar de sportschool. En dan vanmiddag maar een heel eind fietsen/wandelen want het is zulk mooi weer O+
Hihi dat is toch het idee van een dutje doen? :D
Ik wil ook naar buiteeeeeen!
pi_127938727
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef BananaPancake het volgende:

Hihi dat is toch het idee van een dutje doen? :D
Ik wil ook naar buiteeeeeen!
Ja maar ik wilde 10 minuutjes liggen of zo en dat is bijna 2 uur geworden :')
pi_127938742
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja maar ik wilde 10 minuutjes liggen of zo en dat is bijna 2 uur geworden :')
Haha herkenbaar wel :P
pi_127938769
Ben ik een dagje vrij, slaap ik het weg :(
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:34:00 #294
16245 CarOnline
met lange O
pi_127939540
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Op de pc. Even inloggen op endomondo.com. Op de mobiel weet ik het niet te vinden. Ik zet hem niet meer aan tegenwoordig, maar laad later via de garmin mijn gps gegevens in endomondo. ;)
Oh grutjes...
Zal eem kieken :)
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:36:37 #295
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127939618
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik een dagje vrij, slaap ik het weg :(
Ik ben de hele week vrij en heb afgelopen weekend + gisteren al niet zo heel veel gedaan :@
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:38:28 #296
16245 CarOnline
met lange O
pi_127939677
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gisteren echt opgelicht door Endomondo :') Loop ik braaf 34 minuten, zegt ie dat ik maar 200 meter heb gelopen.
Haha ik reed van de week met een top snelheid van 44.2 km per uur.
Mijn man geloofde me niet -O-

Misschien omdat ik met mijn jongste dochter fietste en die gaat met 4 km per uur ongeveer.
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:48:25 #297
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127940045
Crisis hier... Werd net gewaarschuwd voor de pers die potentieel buiten medewerkers gaat aanspreken. Pfft, lekker werken zo.

Wel netjes lijstje vandaag!

O: 3 volkoren met aardbeien.
T: 1 volkoren met runderrookvlees.
L: 3 volkoren. 1 runderrookvlees, 2 30+kaas. 1/3 komkommer.
T: Appel en een waterijsje.
D: Waarschijnlijk yakitori van kip, paprika, champignons, rijst en sojasaus, maar als het te warm is om te koken, zie ik het ook nog wel gebeuren dat ik een bakje tonijnsalade maak met ijsbergsla, olijfjes, paprika en zongedroogde tomaatjes en dat op een bruin broodje gooi.
T: Waterijsje of klein bolletje zelfgemaakt ijs. Lekker!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:48:50 #298
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127940061
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Ja, bizar L_S, maar het gebeurd echt heel vaak. Ik snap dat nooit zo goed. :')
Ik snap ook wel dat ze dit niet doen om me te pesten hoor. En ik ben ook helemaal geen gezondheidszorgklagert maar het kost dit keer wel erg veel moeite om bij de specialist terecht te komen.

SPOILER
Wat een gedoe allemaal zeg. Ik moet deze week bloedprikken, volgende week naar HA en specialist en over 2 weken met mijn vriend naar de HA om het over sterilisatie en wilsbeschikking te hebben en een uitstrijkje te laten maken :X

Ik ben gewoon een gezond mens!
Spoilers!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:58:21 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127945248
Nav een voor en na foto van Moblo in het hardlooptopic heb ik er ook eentje samengesteld:

Feb 2008 vs 27 Apr 2013, 30 kilo eraf.

Hoewel het meer voor en tijdens is, want er moet nog veel meer af. ;)
pi_127945342
wow, BE, gewoon wow _O_
pi_127945432
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Nav een voor en na foto van Moblo in het hardlooptopic heb ik er ook eentje samengesteld:

[ afbeelding ]

Feb 2008 vs 27 Apr 2013, 30 kilo eraf.

Hoewel het meer voor en tijdens is, want er moet nog veel meer af. ;)
Ook hier even _O_

Oh, shit. Dat was de laatste post ;( :')_!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')