SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ik hoor om me heen ook goede dingen van zijn collega's. Na het weekend op onderzoek uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:56 schreef CarOnline het volgende:
Belachelijk Lonaa.
Wacht anders nog ff af en misschien Machiels proberen?
Nou kwam ik ook van een hork dus ik was al vrij snel tevreden
Zit op Zuid, gezondheidscentrum.
Banana
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoor om me heen ook goede dingen van zijn collega's. Na het weekend op onderzoek uit.
Broek in maat 46 heb ik ook wel interesse in (of rok in die maat of maatje groter)
Ik zal even foto's maken en ze straks postenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef Zeester het volgende:
Ik las iets over broeken in maat 46? Ik ben best geinteresseerd.
Ik had ook heel erg moeite met kleren kopen, maar mijn huisgenootje zei gister toen ik mijn nieuwe H&M kleding showde dat je nu wel echt veel beter kon zien hoeveel eraf is. En dat is ook wel zo. Maar als ik definitief overstap van rokken tot op de knie naar rokken boven de knie moet ik wel de helft van m'n kledingkast wegdoen :s
Ik ga ff kijken hoe al mijn nieuwe kleren bevallen en dan zeer binnenkort vermoedelijk heel wat rokjes in die maat wegdoen. Ik laat het je tzt wel een x weten!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoor om me heen ook goede dingen van zijn collega's. Na het weekend op onderzoek uit.
Broek in maat 46 heb ik ook wel interesse in (of rok in die maat of maatje groter)
Ja, dat had ik dus ook heel lang. Maar mijn huisgenootje zei ook terecht gisteren dat je met mijn nieuwe kleren veel beter zag hoeveel eraf was, en dat is ook wat waard. Het is niet goed voor je ego om in te groot/te oud/te verwassen rond te blijven lopen, alleen omdat je het zonde vindt!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Fijn.
Ik wilde graag nieuwe kleren kopen, maar dat vind ik zo zonde geld dan.
True, maar ik hoop toch nog wat meer kilo's te verliezen, dus ik vind het jammer om nu nog meer broeken maat 48 te kopen. Snap je?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook heel lang. Maar mijn huisgenootje zei ook terecht gisteren dat je met mijn nieuwe kleren veel beter zag hoeveel eraf was, en dat is ook wat waard. Het is niet goed voor je ego om in te groot/te oud/te verwassen rond te blijven lopen, alleen omdat je het zonde vindt!
Vanuit die redenering heb ik heel lang in oude versleten kleren rond gelopen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Lonaa het volgende:
True, maar ik hoop toch nog wat meer kilo's te verliezen, dus ik vind het jammer om nu nog meer broeken maat 48 te kopen. Snap je?
Ik had hetzelfde, maar ik voel me nu dus wel daadwerkelijk een stuk beter in mijn nieuwe kleren. Ik heb 90% stretchy kleding, dus dat past ook gewoon allemaal nog. Maar het zit gewoon niet zo mooi. En daar doe je jezelf ook teniet mee, eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True, maar ik hoop toch nog wat meer kilo's te verliezen, dus ik vind het jammer om nu nog meer broeken maat 48 te kopen. Snap je?
Ow en nog een tip. Ik heb laatst met een vriendinnetje allerlei kleding geruild. Zij is wel iets slanker dan ik, maar met een ander figuur waardoor veel dingen die mij neit meer staan haar wel passen. En ik kan haar kleding waar zij inmiddels te slank voor is aan. Dat is echt heel leuk, goedkoop en je hebt weer fijn wat nieuwe input in je garderobe.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe dat stiekem ook.![]()
Hoewel, heb van de winter 1 nieuwe broek gekocht (ik had nog maar 1 broek, die te groot was) en laatst nog een nieuwe broek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is allemaal maat XL, XXL, 44 of 46. Het paste bij mij in ieder geval toen ik normaal gesproken maat 46 had, zegmaar. Niks is vaal, al lijkt dat door de foto's misschien wel zo. Alle broeken zijn voor mensen met lange benen (ik ben 1.73 en vooral been) en anders nog korter te maken.
Als je ergens interesse in hebt, dm dan even. Sommige dingen mogen voor (bijna) niks weg, andere dingen (zoals beide lange groene broeken die amper aan geweest zijn) moeten nog wel wat opbrengen.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Hoe lang ben je nu bezig?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:50 schreef Mokkels het volgende:
Vandaag was een baggerdag...![]()
Chips, ijs, toetjes....
De eerste keer sinds ik aan het 'dieëten' ben, dus op zich valt het mee maar toch...
Wel spinazie als avondeten.
En dan ook nog elke dag Jillian?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Ik was net in endomondo al mijn loopjes en statistiekjes door aan het lopen en toen viel mijn oog op de maand April:
[ afbeelding ]
Best wel stoer zo om te zien!
Wow !quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik was net in endomondo al mijn loopjes en statistiekjes door aan het lopen en toen viel mijn oog op de maand April:
[ afbeelding ]
Best wel stoer zo om te zien!
Echt 'goed' sinds 3/4 weken met sporten en al. Daarvoor was ik ook al bezig maar niet zo serieus.. toen sporte ik ook nog niet.quote:
owwww, dan is een keer de mist in gaan niet zo'n ramp, morgen gewoon weer verderquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Mokkels het volgende:
Echt 'goed' sinds 3/4 weken met sporten en al. Daarvoor was ik ook al bezig maar niet zo serieus.. toen sporte ik ook nog niet.
Ja dat is ook zo. Morgen gewoon wat harder m'n best doen in de sportschool.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
owwww, dan is een keer de mist in gaan niet zo'n ramp, morgen gewoon weer verder
(en niet denken dat je iets hebt verknalt, want dat heb je echt niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:51 schreef Mokkels het volgende:
Ja dat is ook zo. Morgen gewoon wat harder m'n best doen in de sportschool.
Gaan we morgen samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Haha dat durf ik nog niet hoor.quote:
Ja dat is altijd fijn he! Maar daar kom ik ook nog niet in de buurt. Dat is het 'enge' stukje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef Isabeau het volgende:
En fijn dat je je niet bij de zwetende mannen afvraagt of ik het ben
Ja klopt. Nu wel wat minder maar het is nog steeds wel fel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Je had heel rood haar, toch?
Nog geen idee hoe laat ik morgen ga, maar morgen is mijn vaste traindag dus ik ben er wel. Ik ga nooit 's avonds, dus dat wordt in de loop van de morgen of middag (duh).
Oude foto van mijquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:00 schreef Mokkels het volgende:
Ja klopt. Nu wel wat minder maar het is nog steeds wel fel.![]()
Ik ga ook nooit 's avonds. Altijd (ma,wo,vr) rond 3/4 uur. En op zondag rond een uur of 1 of eerder. Dat ligt aan het weer.
Dus misschien kom ik je wel tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oude foto van mijNu ook wat minder rood
Oh dan moet ik je zeker wel herkennen! Rood haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Mokkels is wel erg verlegen.![]()
Dat is eigenlijk best een goed ideequote:
Dat denk ik ook wel ja! Vooral door het blonderen. Wat een hel zal dat geweest zijn icm rood.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het daarna nog hoog blond (!!) gehadvoor de lol. En toen daar weer over heen donkerbruin + rood. En nu is het gewoon bruin. Kapper vond het voorlopig een slecht idee om het te verven, want het was helemaal uitgedroogd (joh).
Ook al gedaan.. mijn haar rook 2 weken naar compost (vond ik)quote:
Ik heb de hele middag bij de kapper gezeten omdat ze het eerst helemaal moesten ontkleurenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:11 schreef Mokkels het volgende:
Dat denk ik ook wel ja! Vooral door het blonderen. Wat een hel zal dat geweest zijn icm rood.
Hahaha ze zullen wel gedacht hebben: die weet ook niet wat ze wil.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag bij de kapper gezeten omdat ze het eerst helemaal moesten ontkleurenEn daarna dus blonderen. Toen ik terug kwam en zei dat ik het donkerbruin wilde staarde ze me ook aan en zei dat ze het dan eerst moest pigmenteren met een soort rood
Mijn arme haar.
Wit en pastel klinkt ook als een aanval op je haarVooral dat witte!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het heel lang (5 jaar ofzo) wit gehad. Het was superfijn en mooi, maar het was meestal alleen de eerste 2 weken heel mooi, koste een godsvermogen en werd niet langer dan schouderlang door afbreken. NU ben ik heel saai m'n eigen donkerblond, maar is m'n haar eindelijk wel weer beetje lang!
Ja, het was heel duur geintje want moest altijd bij de kapper. Ze doen na het bleken dan zo'n lila-toner wat het echt wit-wit maakt, maar dat is er ook zo weer uit. Daarna begint de uitgroei ook, en dan na 3 maanden kon er weer 100e naar de kapper, want 't moest ook altijd geknipt worden vanwege dode punten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Mokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
En zonde he.. dat het dan maar 2 weken mooi blijft en je haar helemaal naar de kloten gaat. Maar toch heb je het dan wel lang volgehouden!
Wow jeetje! Dat is inderdaad wel een boel geld... dan bespaar je nu een hoop door je eigen kleur te hebben!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, het was heel duur geintje want moest altijd bij de kapper. Ze doen na het bleken dan zo'n lila-toner wat het echt wit-wit maakt, maar dat is er ook zo weer uit. Daarna begint de uitgroei ook, en dan na 3 maanden kon er weer 100e naar de kapper, want 't moest ook altijd geknipt worden vanwege dode punten.
Ja enorm. Ik snap achteraf ook niet waar ik het van betaaldequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Wow jeetje! Dat is inderdaad wel een boel geld... dan bespaar je nu een hoop door je eigen kleur te hebben!
misschien was het toch wat weinig ja, lig nu met honger in bedquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel is dat qua kcal, MaJo, want het oogt erg weinig. Hangt ook van je type kipsalade af natuurlijk, met veel mayo e.d wordt het al snel meer
Voelt zich aangesproken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
misschien was het toch wat weinig ja, lig nu met honger in bednu snel slapen en dan morgen weer een gezonde dag
En leuk al die redheads! Al haal ik de nepperts er als natural redhead zo uit
nee joh, nergens voor nodig! Ik zie gewoon of het echt is of niet maar veel mensen zien het verschil niet. Mij wordt regelmatig gevraagd of dit mijn echte haarkleur is, ik ben dan altijd beledigdquote:
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee joh, nergens voor nodig! Ik zie gewoon of het echt is of niet maar veel mensen zien het verschil niet. Mij wordt regelmatig gevraagd of dit mijn echte haarkleur is, ik ben dan altijd beledigd
En goedemorgen!
nu ben ik benieuwd naar je haar, foto? Ik zit er heel soms ook wel naast hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Ik moet zeggen dat ik vind dat dat van mij er wel natuurlijk uitziet.
Aan mij wordt dat ook vaak gevraagd, incl door de kapper, elke keer (altijd een andere). Ik vind het juist een compliment.. denk ook niet dat het er bij mij onnatuurlijk uitziet maar dat het zo blond is dat ze zich afvragen of het wel echt is. Ik denk dat ze het bij jou ook juist mooi vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee joh, nergens voor nodig! Ik zie gewoon of het echt is of niet maar veel mensen zien het verschil niet. Mij wordt regelmatig gevraagd of dit mijn echte haarkleur is, ik ben dan altijd beledigd
En goedemorgen!
Meest recent wat ik zo kon vinden, van 6 weken geleden. Sindsdien heb ik het wel weer een paar keer gekleurd met henna, maar qua kleur nog ongeveer hetzelfde denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd naar je haar, foto? Ik zit er heel soms ook wel naast hoor
Yes, Tink, bijna -40quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:12 schreef Tink89 het volgende:
Nieuwe atl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een halve kilo tot de -40... Nog even doorzetten! Dit weekend in ieder geval geen feestjes, bbq's of andere ongein en nog twee keer paardrijden. Had gisteren zo ontzettend lekker gereden dat ik er weer helemaal zin in heb
Nog niet feli roepen! Ik ben er nog niet... Miss na dit weekend.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:54 schreef Lonaa het volgende:
Tink, feli!!
Ergens ben je wel mijn voorbeeld. Ik wil er ook 40 af.
Met vallen en opstaan dus? Ik denk dat we dat allemaal wel ervaren. De truc is om door te gaan, ook als je een tijdje niet goed gaat/faaltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:01 schreef Tink89 het volgende:
Nog niet feli roepen! Ik ben er nog niet... Miss na dit weekend.
En zoals ik al 100 keer gezegd heb: ik ben hopeloos en disciplineloos begonnen en heb gezocht naar een manier die vol te houden is. Als ik het kan, kan jij het ook.
Tink! Heldin! Je bent zo enorm mijn voorbeeld!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:12 schreef Tink89 het volgende:
Nieuwe atl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een halve kilo tot de -40... Nog even doorzetten! Dit weekend in ieder geval geen feestjes, bbq's of andere ongein en nog twee keer paardrijden. Had gisteren zo ontzettend lekker gereden dat ik er weer helemaal zin in heb
dat ziet er inderdaad behoorlijk echt uit! Sterker nog, dit is exact mijn haarkleurquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meest recent wat ik zo kon vinden, van 6 weken geleden. Sindsdien heb ik het wel weer een paar keer gekleurd met henna, maar qua kleur nog ongeveer hetzelfde denk ik.
[ afbeelding ]
Feli met bijna -40.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nog niet feli roepen! Ik ben er nog niet... Miss na dit weekend.
En zoals ik al 100 keer gezegd heb: ik ben hopeloos en disciplineloos begonnen en heb gezocht naar een manier die vol te houden is. Als ik het kan, kan jij het ook.
Hahahaha, gaaf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat ziet er inderdaad behoorlijk echt uit! Sterker nog, dit is exact mijn haarkleurzal zo ook een foto opzoeken
Zie de tickers in de op. Mijn eerste doel was om geen obesitas meer te hebben. Dat doel heb ik ongeveer 7 kilo geleden gehaald en is ticker 1. Ik ben verder gewoon nog steeds gezond aan het eten met af en toe en uitspatting en een kilootje extra, maar eerlijk is eerlijk, ik heb inmiddels zo veel vetrouwen in mezelf dat het nooit meer zo ver komt dat m'n lijf me in de weg zit, dat ik daar niet wakker van lig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:32 schreef MaJo het volgende:
Goed bezig tink! 40 kilo is niet zomaar ietshoeveel weg je dan nu of zeg je dat liever niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zie de tickers in de op. Mijn eerste doel was om geen obesitas meer te hebben. Dat doel heb ik ongeveer 7 kilo geleden gehaald en is ticker 1. Ik ben verder gewoon nog steeds gezond aan het eten met af en toe en uitspatting en een kilootje extra, maar eerlijk is eerlijk, ik heb inmiddels zo veel vetrouwen in mezelf dat het nooit meer zo ver komt dat m'n lijf me in de weg zit, dat ik daar niet wakker van lig.
Ik ben dus begonnen op ongeveer 120 kilo. Het zwaarste dat ik de weegschaal heb zien aangeven was 117,8 kilo, maar toen was ik alweer een paar weken aan het opletten, dus heb de 120 zeker 'gehaald'. Nu weeg ik 80,5 kilo.Ik vind dit echt zo inspirerend. De cijfers zijn voor mij namelijk redelijk vergelijkbaar, en hoewel ik nog niet ben waar jij bent, hoop ik dat wel ooit te halen. Eerst 2 cijfers voor de komma halen is al gigantisch, dan die 8 zien verschijnen, en uiteindelijk de 7, hoe fantastisch is dat! Hoelang heb je er over gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |