abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127740798
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_127740817
Goffer. Gewoon zelf het nummer aanpassen he :') Kan een mod er even nummer 93 van maken?
Spoilers!
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:47:59 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127740854
*)
pi_127740885
Ik wacht wel tot ze terugbelt, en afhankelijk van wat ze zegt ga ik zeggen wat ik er van vind.

Denk wel dat ik even wat praktijken af ga, komende week.

Ik neem trouwens ook iedere avond braaf lijnzaad.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_127742177
Mijn moeder zei vanmorgen dat ze kon zien dat ik was afgevallen
My salvation lies in your love..
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:50:46 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127742851
Leuk om te horen he Banana! :Y

Een groot glas roosvicee laxo of een paar gedroogde pruimen wil bij ons ook nog wel eens helpen voor poep-probleempjes. ;) :Y

Mijn lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: roggebrood m kaas, gekookt eitje
L: 2 boterhammen m kipfilet, eentje m appelstroop, gekookt eitje
T: kwark met blauwe bessen
D: Iets van een salade en een lekkere boterham m oude kaas
T: appeltje of weer wat edamame
pi_127743026
Belachelijk Lonaa.
Wacht anders nog ff af en misschien Machiels proberen?
Nou kwam ik ook van een hork dus ik was al vrij snel tevreden ;)

Zit op Zuid, gezondheidscentrum.

Banana *O*
Screw them.
We're going home.
pi_127743290
Ik las iets over broeken in maat 46? Ik ben best geinteresseerd.

Ik had ook heel erg moeite met kleren kopen, maar mijn huisgenootje zei gister toen ik mijn nieuwe H&M kleding showde dat je nu wel echt veel beter kon zien hoeveel eraf is. En dat is ook wel zo. Maar als ik definitief overstap van rokken tot op de knie naar rokken boven de knie moet ik wel de helft van m'n kledingkast wegdoen :s
pi_127744071
Ok, ook maar eens een lijstje maken voor vandaag:

O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: eierkoek
S: Half uurtje wandelen
L: 2 bruin met humus, 1 bruin met komijnenkaas
T: appel, komkommer, 3 volkoren matzes met St Moret
S: Jillian dag 3
A: Aubergine en zoete aardappel curry, jasmijnrijst
T: kwark met bosbessen en meloen
Spoilers!
pi_127744706
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:56 schreef CarOnline het volgende:
Belachelijk Lonaa.
Wacht anders nog ff af en misschien Machiels proberen?
Nou kwam ik ook van een hork dus ik was al vrij snel tevreden ;)

Zit op Zuid, gezondheidscentrum.

Banana *O*
Ik hoor om me heen ook goede dingen van zijn collega's. Na het weekend op onderzoek uit.

Broek in maat 46 heb ik ook wel interesse in (of rok in die maat of maatje groter)
pi_127744867
:')

De assistente belde "Nee hoor, het is geen probleem om uw partner hier in te schrijven"
Doe dan niet zo moeilijk in the first place. Tjeez.

Moet wel een vragenlijst ophalen, invullen en inleveren. En dan kan ik volgende week de waarnemer bellen, want ze zijn wel op vakantie natuurlijk volgende week. :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:54:12 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127744918
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik hoor om me heen ook goede dingen van zijn collega's. Na het weekend op onderzoek uit.

Broek in maat 46 heb ik ook wel interesse in (of rok in die maat of maatje groter)
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef Zeester het volgende:
Ik las iets over broeken in maat 46? Ik ben best geinteresseerd.

Ik had ook heel erg moeite met kleren kopen, maar mijn huisgenootje zei gister toen ik mijn nieuwe H&M kleding showde dat je nu wel echt veel beter kon zien hoeveel eraf is. En dat is ook wel zo. Maar als ik definitief overstap van rokken tot op de knie naar rokken boven de knie moet ik wel de helft van m'n kledingkast wegdoen :s
Ik zal even foto's maken en ze straks posten :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127744942
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ga ff kijken hoe al mijn nieuwe kleren bevallen en dan zeer binnenkort vermoedelijk heel wat rokjes in die maat wegdoen. Ik laat het je tzt wel een x weten!
pi_127745006
Fijn. :)

Ik wilde graag nieuwe kleren kopen, maar dat vind ik zo zonde geld dan. :{
pi_127745246
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Fijn. :)

Ik wilde graag nieuwe kleren kopen, maar dat vind ik zo zonde geld dan. :{
Ja, dat had ik dus ook heel lang. Maar mijn huisgenootje zei ook terecht gisteren dat je met mijn nieuwe kleren veel beter zag hoeveel eraf was, en dat is ook wat waard. Het is niet goed voor je ego om in te groot/te oud/te verwassen rond te blijven lopen, alleen omdat je het zonde vindt!
pi_127745298
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, dat had ik dus ook heel lang. Maar mijn huisgenootje zei ook terecht gisteren dat je met mijn nieuwe kleren veel beter zag hoeveel eraf was, en dat is ook wat waard. Het is niet goed voor je ego om in te groot/te oud/te verwassen rond te blijven lopen, alleen omdat je het zonde vindt!
True, maar ik hoop toch nog wat meer kilo's te verliezen, dus ik vind het jammer om nu nog meer broeken maat 48 te kopen. Snap je?
pi_127745377
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Lonaa het volgende:
True, maar ik hoop toch nog wat meer kilo's te verliezen, dus ik vind het jammer om nu nog meer broeken maat 48 te kopen. Snap je?
Vanuit die redenering heb ik heel lang in oude versleten kleren rond gelopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127745525
Ik doe dat stiekem ook. :@

Hoewel, heb van de winter 1 nieuwe broek gekocht (ik had nog maar 1 broek, die te groot was) en laatst nog een nieuwe broek.
pi_127745658
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde, maar ik voel me nu dus wel daadwerkelijk een stuk beter in mijn nieuwe kleren. Ik heb 90% stretchy kleding, dus dat past ook gewoon allemaal nog. Maar het zit gewoon niet zo mooi. En daar doe je jezelf ook teniet mee, eigenlijk.
pi_127745815
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe dat stiekem ook. :@

Hoewel, heb van de winter 1 nieuwe broek gekocht (ik had nog maar 1 broek, die te groot was) en laatst nog een nieuwe broek.
Ow en nog een tip. Ik heb laatst met een vriendinnetje allerlei kleding geruild. Zij is wel iets slanker dan ik, maar met een ander figuur waardoor veel dingen die mij neit meer staan haar wel passen. En ik kan haar kleding waar zij inmiddels te slank voor is aan. Dat is echt heel leuk, goedkoop en je hebt weer fijn wat nieuwe input in je garderobe.
pi_127745871
Dat doe ik ook wel hoor, met 2 vriendinnetjes. :)
pi_127746147
Lijstje van vandaag.....

O: thee en 2 beschuitjes met kaas
T: Bakje yoghurt
L: 3 crackers, 2 kaas 1 light jam
T: iets van fruit (ga zo even halen)
D: spercibonen, aardappels, kipvleugeltjes.

Ik weet dat het vrij weinig is maar mijn buik doet nog steeds een beetje raar :{
Gewoon dikke straf van gister zeg ik je :D
pi_127747495
Hmm, heb witte en rode radijsjes gekocht net. Ik kan geen verschil in smaak ontdekken.

Blij met mijn nieuwe thermoskan op kantoor O+ Nou kan ik tenminste een beetje doordrinken. Ik heb meestal geen zin om 3 meter van mijn werkplek te lopen naar de waterkoker :') Ik ben gewoon verwend. Thuis heb ik altijd een thermoskan thee of een fles spa rood naast me staan.
Spoilers!
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:52:11 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127753397
Oke, even in een spoiler, want jeetje wat is het veel geworden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is allemaal maat XL, XXL, 44 of 46. Het paste bij mij in ieder geval toen ik normaal gesproken maat 46 had, zegmaar. Niks is vaal, al lijkt dat door de foto's misschien wel zo. Alle broeken zijn voor mensen met lange benen (ik ben 1.73 en vooral been) en anders nog korter te maken.

Als je ergens interesse in hebt, dm dan even. Sommige dingen mogen voor (bijna) niks weg, andere dingen (zoals beide lange groene broeken die amper aan geweest zijn) moeten nog wel wat opbrengen.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127753560
Smoothie gemaakt van blauwe bessen, framblijtjes, kinderbanaantje en een paar aarbeien en een scheutje magere yoghurt... :9

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2013 15:57:31 ]
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 17:34:47 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127756925
Na gisteren redelijk normaal te hebben gedaan vandaag weer een goede eetdag :s)

Lijstje:
O: yoghurt met blauwe bessen en frambozen, kopje verkeerde koffie
T: kop verkeerde koffie
L: kipsalade en een verse sinaasappelsap met framboos
T: 4 crackers met eiersalade, appel
D: aardappelen, broccoli en een tartaartje
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_127759191
Hoeveel is dat qua kcal, MaJo, want het oogt erg weinig. Hangt ook van je type kipsalade af natuurlijk, met veel mayo e.d wordt het al snel meer 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2013 @ 18:57:56 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127759745
Ik heb afgelopen vrijdag een Meloen meegenomen met boodschappen doen, maar nu wil ik hem niet aansnijden want zoveel suiker. :')
pi_127760341
Ik had pizza als avondeten. :')

Op de planning stond Rendang, vanochtend al opgezet, maar ik moest weg, dus uitgezet, alleen toen bleef ik heul lang weg. Onderweg naar huis curry gekocht met alle ingredienten. Ik tyf dat hier in de pan, ik proef, tranen in m'n ogen, brand in m'n bek. Gele curry is niet lekker zacht. :')

Toen heb ik een pizza besteld. Met vis. Want vis is lekker.

Lijstje is dan ook niet zo denderend:
O: volkoren met rauwe ham + koffie met melk + koffie zwart.
T: volkoren met kaas
L: volkoren met rauwe ham + glas water
T: Halve liter water
T: Appel
D: Pizza met tonijn, garnalen, champignons, paling + glas water
pi_127760529
Ik heb hamburgers gemaakt. 2 tartaartjes gebakken met lekkere kruiden, uien en 1 broodje. Verder ketchup en nog veel groen, tomaat en met komkommersalade erbij. Was zooooo lekker!
pi_127761788
Vandaag was een baggerdag... ;(

Chips, ijs, toetjes....

De eerste keer sinds ik aan het 'dieëten' ben, dus op zich valt het mee maar toch...

Wel spinazie als avondeten. :D
pi_127762576
Lief ligt al in bed. Uitgeteld door eerste werkweek. Morgen nog 1 dagje voor m, en dan weekend!
pi_127762960
En hoe gaat het met zijn dieet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_127763568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:50 schreef Mokkels het volgende:
Vandaag was een baggerdag... ;(

Chips, ijs, toetjes....

De eerste keer sinds ik aan het 'dieëten' ben, dus op zich valt het mee maar toch...

Wel spinazie als avondeten. :D
Hoe lang ben je nu bezig?
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:39:08 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127763876
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hoe gaat het met zijn dieet?
:D _O-

Ik was net in endomondo al mijn loopjes en statistiekjes door aan het lopen en toen viel mijn oog op de maand April:

Best wel stoer zo om te zien! *)
pi_127763980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Brighteyes het volgende:

Ik was net in endomondo al mijn loopjes en statistiekjes door aan het lopen en toen viel mijn oog op de maand April:

[ afbeelding ]

En dan ook nog elke dag Jillian? :o
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:45:35 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127764182
Nee, de eerste was 29 April.

Dit is Mei:

http://img.photobucket.co(...)/Mei_zps987f7ce8.jpg

Die ene week niks was toen ik zo'n last had van mijn kuiten ineens. Maar verder dus gelopen en Jillian gedaan.
Geen wonder dat het er af vliegt. :@ :D
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:46:02 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127764200
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wow !
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127764241
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe lang ben je nu bezig?
Echt 'goed' sinds 3/4 weken met sporten en al. Daarvoor was ik ook al bezig maar niet zo serieus.. toen sporte ik ook nog niet.
pi_127764360
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Mokkels het volgende:

Echt 'goed' sinds 3/4 weken met sporten en al. Daarvoor was ik ook al bezig maar niet zo serieus.. toen sporte ik ook nog niet.
owwww, dan is een keer de mist in gaan niet zo'n ramp, morgen gewoon weer verder *O*
(en niet denken dat je iets hebt verknalt, want dat heb je echt niet)
pi_127764397
Ziet er gaaf uit BE!
pi_127764446
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

owwww, dan is een keer de mist in gaan niet zo'n ramp, morgen gewoon weer verder *O*
(en niet denken dat je iets hebt verknalt, want dat heb je echt niet)
Ja dat is ook zo. Morgen gewoon wat harder m'n best doen in de sportschool. :P

SPOILER
pi_127764512
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:51 schreef Mokkels het volgende:

Ja dat is ook zo. Morgen gewoon wat harder m'n best doen in de sportschool. :P

SPOILER
Gaan we morgen samen :7
pi_127764548
En fijn dat je je niet bij de zwetende mannen afvraagt of ik het ben *)
pi_127764558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gaan we morgen samen :7
Haha dat durf ik nog niet hoor. :P

Je kunt wel gemakkelijk zien wanneer ik er ben: Aan m'n auto (ja ik ga met de auto naar de sportschool :') ) en aan m'n haarkleur. :P
pi_127764582
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef Isabeau het volgende:
En fijn dat je je niet bij de zwetende mannen afvraagt of ik het ben *)
Ja dat is altijd fijn he! Maar daar kom ik ook nog niet in de buurt. Dat is het 'enge' stukje.
pi_127764709
Je had heel rood haar, toch?

Nog geen idee hoe laat ik morgen ga, maar morgen is mijn vaste traindag dus ik ben er wel. Ik ga nooit 's avonds, dus dat wordt in de loop van de morgen of middag (duh).
pi_127764852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Je had heel rood haar, toch?

Nog geen idee hoe laat ik morgen ga, maar morgen is mijn vaste traindag dus ik ben er wel. Ik ga nooit 's avonds, dus dat wordt in de loop van de morgen of middag (duh).
Ja klopt. Nu wel wat minder maar het is nog steeds wel fel. O+

Ik ga ook nooit 's avonds. Altijd (ma,wo,vr) rond 3/4 uur. En op zondag rond een uur of 1 of eerder. Dat ligt aan het weer.

Dus misschien kom ik je wel tegen. :D
pi_127764930
Ik ga meloen eten.
pi_127765035
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:00 schreef Mokkels het volgende:

Ja klopt. Nu wel wat minder maar het is nog steeds wel fel. O+

Ik ga ook nooit 's avonds. Altijd (ma,wo,vr) rond 3/4 uur. En op zondag rond een uur of 1 of eerder. Dat ligt aan het weer.

Dus misschien kom ik je wel tegen. :D
Oude foto van mij :D Nu ook wat minder rood O-)
SPOILER
pi_127765130
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oude foto van mij :D Nu ook wat minder rood O-)
SPOILER
Oh dan moet ik je zeker wel herkennen! Rood haar. O+

* Mokkels is wel erg verlegen. :@
pi_127765240
Ik heb het daarna nog hoog blond (!!) gehad :D voor de lol. En toen daar weer over heen donkerbruin + rood. En nu is het gewoon bruin. Kapper vond het voorlopig een slecht idee om het te verven, want het was helemaal uitgedroogd (joh).
pi_127765290
Verf met henna.

Henna O+
pi_127765312
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef Lonaa het volgende:
Verf met henna.

Henna O+
Dat is eigenlijk best een goed idee :Y
pi_127765429
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het daarna nog hoog blond (!!) gehad :D voor de lol. En toen daar weer over heen donkerbruin + rood. En nu is het gewoon bruin. Kapper vond het voorlopig een slecht idee om het te verven, want het was helemaal uitgedroogd (joh).
Dat denk ik ook wel ja! Vooral door het blonderen. Wat een hel zal dat geweest zijn icm rood. :o

Zelf zou ik het graag wit/grijs met pastel paars willen. O+ Maar ik ben van mezelf ook rood dus dat zal sowieso niet staan. Maar dromen kan altijd!

quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef Lonaa het volgende:
Verf met henna.

Henna O+
Ook al gedaan.. mijn haar rook 2 weken naar compost (vond ik) :P en het werd heel erg droog er van.. Dus nu maar weer naar semi-permanente haarverf, dat is op zich ook niet zo heel erg slecht.
pi_127765624
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:11 schreef Mokkels het volgende:
Dat denk ik ook wel ja! Vooral door het blonderen. Wat een hel zal dat geweest zijn icm rood.
Ik heb de hele middag bij de kapper gezeten omdat ze het eerst helemaal moesten ontkleuren :@ En daarna dus blonderen. Toen ik terug kwam en zei dat ik het donkerbruin wilde staarde ze me ook aan en zei dat ze het dan eerst moest pigmenteren met een soort rood :D Mijn arme haar.

Wit en pastel klinkt ook als een aanval op je haar :+ Vooral dat witte!
pi_127765730
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb de hele middag bij de kapper gezeten omdat ze het eerst helemaal moesten ontkleuren :@ En daarna dus blonderen. Toen ik terug kwam en zei dat ik het donkerbruin wilde staarde ze me ook aan en zei dat ze het dan eerst moest pigmenteren met een soort rood :D Mijn arme haar.

Wit en pastel klinkt ook als een aanval op je haar :+ Vooral dat witte!
Hahaha ze zullen wel gedacht hebben: die weet ook niet wat ze wil. :P

En dat denk ik ook.. vooral om het wit te krijgen. Bijhouden valt denk ik wel mee omdat dat nog maagdelijk haar is. Maar de rest? Ik denk dat de puntjes sinds dat ze uit m'n hoofd zijn gekomen al geverfd zijn (a 20/30 keer?). Dus dat lijkt me geen goed idee. Alleen het jammere van rood is dat het zo snel vervaagd. ;(
pi_127766132
Ik heb het heel lang (5 jaar ofzo) wit gehad. Het was superfijn en mooi, maar het was meestal alleen de eerste 2 weken heel mooi, koste een godsvermogen en werd niet langer dan schouderlang door afbreken. NU ben ik heel saai m'n eigen donkerblond, maar is m'n haar eindelijk wel weer beetje lang!
pi_127766621
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het heel lang (5 jaar ofzo) wit gehad. Het was superfijn en mooi, maar het was meestal alleen de eerste 2 weken heel mooi, koste een godsvermogen en werd niet langer dan schouderlang door afbreken. NU ben ik heel saai m'n eigen donkerblond, maar is m'n haar eindelijk wel weer beetje lang!
O+ O+
En zonde he.. dat het dan maar 2 weken mooi blijft en je haar helemaal naar de kloten gaat. Maar toch heb je het dan wel lang volgehouden!
pi_127766743
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Mokkels het volgende:

[..]

O+ O+
En zonde he.. dat het dan maar 2 weken mooi blijft en je haar helemaal naar de kloten gaat. Maar toch heb je het dan wel lang volgehouden!
Ja, het was heel duur geintje want moest altijd bij de kapper. Ze doen na het bleken dan zo'n lila-toner wat het echt wit-wit maakt, maar dat is er ook zo weer uit. Daarna begint de uitgroei ook, en dan na 3 maanden kon er weer 100e naar de kapper, want 't moest ook altijd geknipt worden vanwege dode punten.
pi_127766798
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, het was heel duur geintje want moest altijd bij de kapper. Ze doen na het bleken dan zo'n lila-toner wat het echt wit-wit maakt, maar dat is er ook zo weer uit. Daarna begint de uitgroei ook, en dan na 3 maanden kon er weer 100e naar de kapper, want 't moest ook altijd geknipt worden vanwege dode punten.
Wow jeetje! Dat is inderdaad wel een boel geld... dan bespaar je nu een hoop door je eigen kleur te hebben!
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:34:36 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127766889
Zo, nog een bakje yoghurt met een klein beetje muesli en een klein beetje cruesli en dan is het het wel weer voor vandaag. D werd een bak sla en twee boterhammen met O+ brokkelkaas O+.
F. kookt altijd op donderdag, maar hij heeft niet veel tijd dan, dus vaak is het agv waar de heren alledrie dol op zijn zo af en toe en ik moet er echt niet meer aan denken, dus ik eet altijd iets anders als de jongens op bed liggen dan. :+

Ik heb mijn haar ook altijd geverfd, maar altijd zelf. Nu is de onderkant superdood en bovenop is het al flink grijs, maar ik wil eerst al het oude geverfde spul eruit voor ik opnieuw ga kleuren. Ik stond vanmiddadg nog met een pakje in mijn handen bij de etos. Maar toch maar niet gedaan. Je ziet ook zo goed het verschil tussen wat dood is en wat niet. Dood is pluis, de rest valt redelijk. Maar goed, zo lang is mijn haar niet, dus ik ben er bijna. :)
pi_127767550
Ik ben nog een tijd blond geweest en daar ging mijn haar best wel dood van. ;(
Toen ontdekte ik O+ henna O+ en sindsdien ben ik oranje/rood en is mijn haar weelderig en gezond. Het groeit ook als kool.
Heb ook een nieuwe shampoo. siliconen vrij, dat maakt ook een wereld van verschil!

Ik ga zo nog even brood smeren voor vriendje, zelf nog even een boterhammetje en/of yoghurt eten en dan lekker een beetje luieren voordat ik ga slapen. O+
pi_127769145
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Wow jeetje! Dat is inderdaad wel een boel geld... dan bespaar je nu een hoop door je eigen kleur te hebben!
Ja enorm. Ik snap achteraf ook niet waar ik het van betaalde :D
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:42:09 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127770763
Zoooo, maskertje eraf halen en slapen maar. Morgen geheel verfrist weer op.
Ik ben geheel niet ontevreden, gewicht is vrijwe gelijk aan wat ik vorige week woog en dat terwijl vandaag/morgen ongeveer dag 1 van mijn menstruatie is. *O*
pi_127770791
Ik eet nog even een bakje yoghurt met rozijnen en gedroogde mango, en dan naar bed.
pi_127772178
O: 2 sneetjes lijnzaadbrood met appelstroop
T: banaan + sinasappel
L: 2 sneetjes lijnzaadbrood met smeerkaas + salade
T: bakje fruit (blauwe bessen, aardbei, meloen)
D: pastasalade want haast!
T: bokkepoot. Omz. Maar halverwege had ik eigenlijk al genoeg gehad.
S: telt mijn harp (12 kilo) van 3 hoog naar auto > van auto naar een huis (flink stuk lopen) en dat alles ook weer terug sjouwen mee? Mn armen doen pijn nu :')

En ik heb honger. Superintensieve dag met werk, haasten naar huis, snel eten en dan zeker 2 uur samenspel oefenen en de D was nou niet echt bepaald vullend... Morgen weer een drukke dag :')

Mijn haar, ja dat is ook zoiets geweest. Heb het ook ooit een tijd blond-achtig gehad. Maar aangezien ik best donker haar heb was dat ook echt een drama om bij te houden, de uitgroei zag je altijd gigantisch zitten. Ik was het zat, toen heb ik er high en lowlights in laten zetten en het rustig uit laten groeien! Nu al weer een paar jaar mn eigen kleur O+

[ Bericht 11% gewijzigd door douche-eendje op 13-06-2013 23:14:15 ]
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 00:50:19 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127776431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel is dat qua kcal, MaJo, want het oogt erg weinig. Hangt ook van je type kipsalade af natuurlijk, met veel mayo e.d wordt het al snel meer 8-)
misschien was het toch wat weinig ja, lig nu met honger in bed :') nu snel slapen en dan morgen weer een gezonde dag :)

En leuk al die redheads! Al haal ik de nepperts er als natural redhead zo uit ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_127778137
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

misschien was het toch wat weinig ja, lig nu met honger in bed :') nu snel slapen en dan morgen weer een gezonde dag :)

En leuk al die redheads! Al haal ik de nepperts er als natural redhead zo uit ;)
Voelt zich aangesproken. ;(

Goedemorgen!
pi_127778373
Natuurlijk hoogblond hier O+
Wil mn haar nu ook graag met zo'n dip doen aan de onderkant. Roze ofzo :D
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 08:54:39 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127779387
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 06:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voelt zich aangesproken. ;(

Goedemorgen!
nee joh, nergens voor nodig! Ik zie gewoon of het echt is of niet maar veel mensen zien het verschil niet. Mij wordt regelmatig gevraagd of dit mijn echte haarkleur is, ik ben dan altijd beledigd :')

En goedemorgen!
pi_127779576
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

nee joh, nergens voor nodig! Ik zie gewoon of het echt is of niet maar veel mensen zien het verschil niet. Mij wordt regelmatig gevraagd of dit mijn echte haarkleur is, ik ben dan altijd beledigd :')

En goedemorgen!
Snap ik wel.
Ik moet zeggen dat ik vind dat dat van mij er wel natuurlijk uitziet.
pi_127779633
Productiviteit al op de vroege ochtend trouwens O+

Heb al gestofzuigd, want invasie der mieren in de keuken en hal (godverdomme.)
De afwas is gedaan, de woonkamer is opgeruimd, ontbijt gehad, aangekleed en net 10 kg haaskarkas staan verpakken voor de hond. :')
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 09:23:56 #74
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127779925
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Snap ik wel.
Ik moet zeggen dat ik vind dat dat van mij er wel natuurlijk uitziet.
nu ben ik benieuwd naar je haar, foto? Ik zit er heel soms ook wel naast hoor ;)
pi_127780464
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

En goedemorgen!
Aan mij wordt dat ook vaak gevraagd, incl door de kapper, elke keer (altijd een andere). Ik vind het juist een compliment.. denk ook niet dat het er bij mij onnatuurlijk uitziet maar dat het zo blond is dat ze zich afvragen of het wel echt is. Ik denk dat ze het bij jou ook juist mooi vinden :)
pi_127780540
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

nu ben ik benieuwd naar je haar, foto? Ik zit er heel soms ook wel naast hoor ;)
Meest recent wat ik zo kon vinden, van 6 weken geleden. Sindsdien heb ik het wel weer een paar keer gekleurd met henna, maar qua kleur nog ongeveer hetzelfde denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lonaa op 14-06-2013 09:53:07 (Anders doen we de foto er ook even bij.) ]
pi_127780779
Mooie kleur haar, Lonaa :Y

Zo....uitgeslapen, laat opgestaan, uur gewandeld (met een podcast dit keer) en net gezond ontbijt op. Ik ben heel happy met m'n weegschaal de afgelopen dagen en dan ben ik altijd extra gemotiveerd *)
pi_127780863
Toen ik overigens stopte met mijn haar te verven om weer gezond haar te krijgen kwam uiteindelijk het blonde haar er weer gewoon doorheen :X Dus na een tijd had ik mijn onderkant blond en bovenop mijn eigen haarkleur. En over dat blonde waren al allerlei lagen gegaan incl die pigmentatie om het donkerbruin te laten houden.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:12:11 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127781091
Nieuwe atl *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Nog een halve kilo tot de -40... Nog even doorzetten! Dit weekend in ieder geval geen feestjes, bbq's of andere ongein en nog twee keer paardrijden. Had gisteren zo ontzettend lekker gereden dat ik er weer helemaal zin in heb :D
pi_127781564
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:12 schreef Tink89 het volgende:

Nog een halve kilo tot de -40... Nog even doorzetten! Dit weekend in ieder geval geen feestjes, bbq's of andere ongein en nog twee keer paardrijden. Had gisteren zo ontzettend lekker gereden dat ik er weer helemaal zin in heb :D
Yes, Tink, bijna -40 _O_ *O* *O*
pi_127782227
Tink, feli!!

Ergens ben je wel mijn voorbeeld. Ik wil er ook 40 af. :@
pi_127782288
-40 wordt voor mij denk ik wat te ambitieus :7 Eerst maar eens 20 kilo *O*
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:01:16 #83
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127782396
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:54 schreef Lonaa het volgende:
Tink, feli!!

Ergens ben je wel mijn voorbeeld. Ik wil er ook 40 af. :@
Nog niet feli roepen! Ik ben er nog niet... Miss na dit weekend.

En zoals ik al 100 keer gezegd heb: ik ben hopeloos en disciplineloos begonnen en heb gezocht naar een manier die vol te houden is. Als ik het kan, kan jij het ook.
pi_127783228
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:01 schreef Tink89 het volgende:

En zoals ik al 100 keer gezegd heb: ik ben hopeloos en disciplineloos begonnen en heb gezocht naar een manier die vol te houden is. Als ik het kan, kan jij het ook.
Met vallen en opstaan dus? Ik denk dat we dat allemaal wel ervaren. De truc is om door te gaan, ook als je een tijdje niet goed gaat/faalt :Y En je dieet/beweging steeds zo aanpassen dat het geschikt is voor jou en jij het vol kan houden.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:29:24 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127783330
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:12 schreef Tink89 het volgende:

Tink! Heldin! Je bent zo enorm mijn voorbeeld! :Y ik vind het zo enorm knap van je, gewoon gestaag door gegaan! Jij laat je niet gekmaken door de weegschaal!

Nog 8 te gaan dan zit ik ook op de -40, nog even doorbijten dus. ;)
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 11:30:44 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127783378
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Meest recent wat ik zo kon vinden, van 6 weken geleden. Sindsdien heb ik het wel weer een paar keer gekleurd met henna, maar qua kleur nog ongeveer hetzelfde denk ik.

[ afbeelding ]
dat ziet er inderdaad behoorlijk echt uit! Sterker nog, dit is exact mijn haarkleur :D zal zo ook een foto opzoeken :)
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 11:32:08 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_127783431
Goed bezig tink! 40 kilo is niet zomaar iets :o hoeveel weg je dan nu of zeg je dat liever niet?
pi_127783522
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:01 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Feli met bijna -40. :)

Op welke manier heb jij het volgehouden?
pi_127783556
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat ziet er inderdaad behoorlijk echt uit! Sterker nog, dit is exact mijn haarkleur :D zal zo ook een foto opzoeken :)
Hahahaha, gaaf. :D

Ik denk ook serieus dat ik de komende jaren mijn haar blijf verven met henna. Het is niet schadelijk en ik ben echt verliefd op mijn kleur. O+
pi_127783603
omfg. Mijn luch is echt fantastisch. O+

Eco kampioentje, klein beetje peppadew kruidenboter op 1 kant, plakjes rosbief, peper, sla, zonnebloempitjes.

nomnomnomnom.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:40:55 #91
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127783782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:32 schreef MaJo het volgende:
Goed bezig tink! 40 kilo is niet zomaar iets :o hoeveel weg je dan nu of zeg je dat liever niet?
Zie de tickers in de op. Mijn eerste doel was om geen obesitas meer te hebben. Dat doel heb ik ongeveer 7 kilo geleden gehaald en is ticker 1. Ik ben verder gewoon nog steeds gezond aan het eten met af en toe en uitspatting en een kilootje extra, maar eerlijk is eerlijk, ik heb inmiddels zo veel vetrouwen in mezelf dat het nooit meer zo ver komt dat m'n lijf me in de weg zit, dat ik daar niet wakker van lig.

Ik ben dus begonnen op ongeveer 120 kilo. Het zwaarste dat ik de weegschaal heb zien aangeven was 117,8 kilo, maar toen was ik alweer een paar weken aan het opletten, dus heb de 120 zeker 'gehaald'. Nu weeg ik 80,5 kilo.
SPOILER
pi_127786895
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zie de tickers in de op. Mijn eerste doel was om geen obesitas meer te hebben. Dat doel heb ik ongeveer 7 kilo geleden gehaald en is ticker 1. Ik ben verder gewoon nog steeds gezond aan het eten met af en toe en uitspatting en een kilootje extra, maar eerlijk is eerlijk, ik heb inmiddels zo veel vetrouwen in mezelf dat het nooit meer zo ver komt dat m'n lijf me in de weg zit, dat ik daar niet wakker van lig.

Ik ben dus begonnen op ongeveer 120 kilo. Het zwaarste dat ik de weegschaal heb zien aangeven was 117,8 kilo, maar toen was ik alweer een paar weken aan het opletten, dus heb de 120 zeker 'gehaald'. Nu weeg ik 80,5 kilo.
SPOILER
Ik vind dit echt zo inspirerend. De cijfers zijn voor mij namelijk redelijk vergelijkbaar, en hoewel ik nog niet ben waar jij bent, hoop ik dat wel ooit te halen. Eerst 2 cijfers voor de komma halen is al gigantisch, dan die 8 zien verschijnen, en uiteindelijk de 7, hoe fantastisch is dat! Hoelang heb je er over gedaan?
pi_127787443
Ik sluit me aan bij Zeester.
pi_127787734
^^ ik ook!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127787779
Vanmorgen helemaal afgebeuld. Net lekker gedoucht ingesopt. Voetjes gedaan en nu ben ik echt op. Maar moet vanavond nog 5 km wandelen! Naja zo maar eens boodschappen doen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127787805
Terug van de sportschool! *O* Met schema B bezig geweest en daar zat een oefening met dumbells bij, dus ik dacht: hmm, 8 kg aan elke kant moet lukken. Nou, de eerste set ging wel, maar daarna echt prut :') Volgende keer dus 6 kg en lichter hebben ze daar niet liggen :D
pi_127787840
Naast me zat iemand met dumbells van meer dan 30 kg (per arm dus) :')

Nu bananenijs maken, zin in *O*
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:28:46 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127787970
Lekker bezig allemaal! :Y
pi_127788037
Ik heb die date vanavond. Ik vind het doodeng. Maar goed, het moet er eens van komen, ik heb me veels te lang niet op mannen-pad bewogen. En dankzij een dronken fling met een vriend heb ik op dit moment wel enig zelfvertrouwen op dat gebied, dus beter maak ik er gebruik van.
pi_127788048
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker bezig allemaal! :Y
:Y en ik vind het nog leuk ook! :o Ik vond de sportschool een stomme verplichting die ik mezelf had opgelegd, zo van 'het moet maar'. En nu heb ik er echt lol in. Ik baal bijna dat ik maar 3x per week mag :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')