Minder dan vorig jaar, maar nog wel heel behoorlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Line-up Rock Werchter is dan ook zoveel malen beter.
Wat is dat nou voor onzin. Dat je iets kut vindt wil niet meteen zeggen dat je een hipster bent. Zelfs als je het zou willen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
Wat is dit voor troep? Ongelooflijk wat slecht. Je bent wel uber hipster als je afgeeft op PP toch? Ik geef af op PP.
Jazeker, kan me niet herinneren dat hey zo erg was vorige jaren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Pinkpop heeft dit jaar ook wel echt de matigste line up ooit.
Alt-J, Qotsa, The Vaccines, Green Day, Miles Kane en The Gaslight Anthem lijken me wel wat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Line-up Rock Werchter is dan ook zoveel malen beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. Dat je iets kut vindt wil niet meteen zeggen dat je een hipster bent. Zelfs als je het zou willen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alt-J, Qotsa, The Vaccines, Green Day, Miles Kane en The Gaslight Anthem lijken me wel wat.Ik zou alleen Alt-J en QotSA willen zien, waarbij ik van Alt-J nog niet echt overtuigd ben van de livefilmpjes die ik weleens zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie? Zit Peter Adams in die band ofzo?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
Mag ik ff stoer doen dat ik in 1998 (mijn 1e Pinkpop) The Posies heb gezien???
[..]
Alt-J, Qotsa, The Vaccines, Green Day, Miles Kane en The Gaslight Anthem lijken me wel wat.Alt-J begint me tegen te vallen na drie keer live. QOTSA isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaccines vond ik live waardeloos, Miles heb ik nog nooit gezien en The Gaslight Anthem is super chill en behoorlijk onmemorabel live.
![]()
En Stereophonics is ook wel leuk trouwens.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zou alleen Alt-J en QotSA willen zien, waarbij ik van Alt-J nog niet echt overtuigd ben van de livefilmpjes die ik weleens zie.
[..]
Alt-J, Qotsa, The Vaccines, Green Day, Miles Kane en The Gaslight Anthem lijken me wel wat.Zet dat tegenover Alt-J, Blur, Phoenix, Django Django, Bloc Party, Black Rebel Motrocycle Club, Band of Horses, Youth Lagoon, Biffy Clyro, Sigur Ros, John Legend, Tame Impala, Tyler, the Creator en wederom The Gaslight Anthem. Alleen QOTSA mist nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Het is echt een hele leuke band en ze zijn live -zeker op een goede dag- ijzersterk. Maar de setlist of de muziek of de show is niet bestand tegen te vaak kijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef Norrage het volgende:
Alt-J is wel te doen voor een keertje maar verveelt snel.
Muzikale McDonalds?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef Norrage het volgende:
Alt-J is wel te doen voor een keertje maar verveelt snel.
Is dat Werchter?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zet dat tegenover Alt-J, Blur, Phoenix, Django Django, Bloc Party, Black Rebel Motrocycle Club, Band of Horses, Youth Lagoon, Biffy Clyro, Sigur Ros, John Legend, Tame Impala, Tyler, the Creator en wederom The Gaslight Anthem. Alleen QOTSA mist nog.
Jep, en dan heb ik alleen nog de dingen eruitgepakt die mij persoonlijk interesseren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |