quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:47 schreef Kerftminister het volgende:
ook niet de mannetjes die op Hayley geilen.
quote:
Meisje wel leuk jaquote:
BKS en ITGWO.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
Welke festivals gaan jullie doen dit jaar?
Dat zijn die super hippe maxitickets, of niet? Ik weet nog niet waar ik ga staan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah beter. Ik alleen Werchter.
Camping A3/A4 hier
Ja...maar meisjes en zo, ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
Ik heb het hele The Script-dingetje niet gevolgd. Die band moeten we haten toch
Minimaal wel ja, verschrikkelijke popband is dat, met die zogenaamd charismatische zanger.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
Jah, ik ga al op woensdag. Uit ervaring weet ik dat wanneer je donderdag pas gaat, je 3-4 uur in de rij moet staanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn die super hippe maxitickets, of niet? Ik weet nog niet waar ik ga staan.
Nou ja, haten. Het is als een vlieg op de voorruit van kwaliteitsmuziek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
Ja. 10x erger dan Green Day en dat is hier ook verboden. Alleen overtroffen door Owl City.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
Ik ben al eerder op Werchter geweest en toen hoefde ik op zondag absoluut niet te wachten. Kon zo doorlopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah, ik ga al op woensdag. Uit ervaring weet ik dat wanneer je donderdag pas gaat, je 3-4 uur in de rij moet staan
Oh ok. Ik weet genoegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, haten. Het is als een vlieg op de voorruit van kwaliteitsmuziek.Complete middelmatige voorspelbare bagger. Grootste hit was dit:
Veel middelmatiger wordt 't niet volgens mij![]()
Ik vind Fireflies wel leuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja. 10x erger dan Green Day en dat is hier ook verboden. Alleen overtroffen door Owl City.
Zondag? Je ging toen 1 dag dus? Ik heb het over wachten voordat je de camping op kon enzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben al eerder op Werchter geweest en toen hoefde ik op zondag absoluut niet te wachten. Kon zo doorlopen.
Line-up Rock Werchter is dan ook zoveel malen beter.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
Wat is dit voor troep? Ongelooflijk wat slecht. Je bent wel uber hipster als je afgeeft op PP toch? Ik geef af op PP.
Zijn er mensen die die zeiknummers goed vindenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef BoerBert het volgende:
Ik moet wel lachen om het Pinkpop-topic en die verbazing over hoe mensen The Script enzo niet goed kunnen vinden.
Ehh, donderdag natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Zondag? Je ging toen 1 dag dus? Ik heb het over wachten voordat je de camping op kon enzo.
Ik was er in 2011 en het ging allemaal best vlot. Het was alleen op de wegen rond het terrein een drama met de auto, maar dat is wel te overleven. Ik was in elk geval ruim op tijd voor de eerste actquote:Als je donderdagochtend vertrekt kom je rond 10-11-12u aan in Werchter. De 3 vorige keren dat ik op de 1e dag aankwam was het toch wel een hele zit voordat je je campingticket had en een plekje kon pakken. Maakt verder niet uit als er bier is enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |