Het is niet altijd feest hierquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje dood hier. Zit maar weer aan College Dropout uit protest.
Die zanger kan ook echt niet zingen he.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Norrage het volgende:
Handsome Poetswat een kútband, ongelooflijk.
Ben Howard, Miles Kane en Phoenix zijn de enige die ik zou hebben bezocht. Vrij zinloos om er naar toe te gaan dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Norrage het volgende:
Nog een weekje tot BKS
Ik heb nog niks fatsoenlijks gezien op PP. Staat er ook maar 1 goede band? Ok QOTSA kan er mee door...
Aah ja Miles Kane en Phoenix zijn geinig. Ben Howardquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben Howard, Miles Kane en Phoenix zijn de enige die ik zou hebben bezocht. Vrij zinloos om er naar toe te gaan dus
Alt-J, Kane, QOTSA, Gaslight Anthem en Tom Odell had ik wel willen zien. Zit je bijna op twee namen per dag (quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Norrage het volgende:
Nog een weekje tot BKS
Ik heb nog niks fatsoenlijks gezien op PP. Staat er ook maar 1 goede band? Ok QOTSA kan er mee door...
Kane?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alt-J, Kane, QOTSA, Gaslight Anthem en Tom Odell had ik wel willen zien. Zit je bijna op twee namen per dag ()
Ik geef toe, live kan hij dingen. Maar op plaat luister je dat toch niet man hoeveel zijn nieuwste ook in de goede richting is gegaan...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Nogmaals, als hij zijn nieuwe materiaal gaat spelen is het goed te doen hoor
Ik schrok al.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Miles Kane. Ik dacht dat dat wel duidelijk was aangezien hij hier boven al werd genoemd.
Zijn oude ook wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Nogmaals, als hij zijn nieuwe materiaal gaat spelen is het goed te doen hoor
Heb ik ook nooit de hype van begrepen, ook niet de mannetjes die op Hayley geilen. Kreeg koppijn van d'r stem in dat Airplanes lied.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef Norrage het volgende:
Nu dat paramoredat is toch geen muziek man en dat staat mainstage!
Paramore is baasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef Norrage het volgende:
Nu dat paramoredat is toch geen muziek man en dat staat mainstage!
Werchter en Pukkelpopquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
Welke festivals gaan jullie doen dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |