Een oom van me had al zijn onderdelen gemarkeerd met een stift. Kreeg hij de rekening dat er onderdelen vervangen waren en dat de oude weggegooid waren. Keek hij onder de motorkap, zaten al die markeringen er nog. Monteur: "Oh kut."quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
alsof klanten dat niet wetenbij de garage wordt je altijd genaaid.
Dit is wel slim inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een oom van me had al zijn onderdelen gemarkeerd met een stift. Kreeg hij de rekening dat er onderdelen vervangen waren en dat de oude weggegooid waren. Keek hij onder de motorkap, zaten al die markeringen er nog. Monteur: "Oh kut."
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb gewerkt bij een voetbalstadion/ evenementenhal ergens in de hoofdstad van Gelderland![]()
Werkte daar o.a. in van die outlets waar ze friet/ snacks bakten.
Tis wel eens voorgekomen tijdens mijn dienst dat we de plastic bakjes voor de friet op de rand van de frituur hadden staan (zeg maar wandje erachter), iemand van ons toen tegen die bakjes aastootte en alle plastic bakjes toen in de frituur belandden en meteen wegsmolten...Tja en dan is het druk en heb je als jonge uitzendkracht allemaal geen tijd en verstand van vet verversen, dus hebben we na enige twijfel gewoon doorgebakt met dat vet. Zullen wel mooie glimmende frieten zijn geworden![]()
![]()
Dat moet ik onthoudenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een oom van me had al zijn onderdelen gemarkeerd met een stift. Kreeg hij de rekening dat er onderdelen vervangen waren en dat de oude weggegooid waren. Keek hij onder de motorkap, zaten al die markeringen er nog. Monteur: "Oh kut."
Daarom ook gewoon erbij blijven als je auto een beurt krijgt.quote:Kortom, bij autobedrijven wordt ook maar zat gesjoemeld.
En toen en toen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha sorry dat ik zo dom ben, maar dit snap ik ff nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Psy-freak het volgende:
Ik werkte op de reparatieafdeling van een grote barcodescannerfabrikant. We hadden de term BER (beyond economical repair) dus te duur om te maken. Een nieuwe is ons advies.
Je moest eens weten hoeveel producten er BER werden verklaar op vrijdagmiddag...
Vrijdagmiddag, geen kut zin meer om te werken, alles afkeuren (want FUBAR zogenaamd) en dan rustig op naar het weekend ipv al die dingen repareren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha sorry dat ik zo dom ben, maar dit snap ik ff niet
Als het duurder is om 'm te maken vergeleken met de dagwaarde verklaarden we ze dus BER. Als we geen zin in hadden was het duurste component opeens ook stuk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Dat. Je moest eens weten hoeveel vorkheftrucks over die dingen reden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag, geen kut zin meer om te werken, alles afkeuren (want FUBAR zogenaamd) en dan rustig op naar het weekend ipv al die dingen repareren.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Na 3 keer uitleggen snap ik het wel hoor!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Oke, jip en janneke taal dan maar:
Meneer doet reparaties. Soms zijn producten te duur om te repareren, dan krijgt klant een nieuwe. Op vrijdag middag gaf meneer (en zijn collega's) bij heel veel reparatieproducten aan dat het te duur was om te repareren (zodat ze niet zoveel werk hoefden te doen).
Ja? Was drie keer genoeg?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Na 3 keer uitleggen snap ik het wel hoor!!
één keer was zelfs genoeg!quote:
WAT!? Ze jatten daar gewoon allemaal dingen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Bij de Wehkamp een vakantiebaantje gehad en sommige medewerkers stopten gewoon expres rare dingen in de dozen. Zoals een BH maatje AA waar iemand een DD bestelde of omgekeerd. En als er iets mist dan was er niet per ongeluk iets fout gegaan, maar had het personeel het achterover gedrukt en moest je als klant er achteraan gaan bellen dat er iets ontbrak.
Vooral dat eerste deel vind ik eigenlijk wel grappigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Bij de Wehkamp een vakantiebaantje gehad en sommige medewerkers stopten gewoon expres rare dingen in de dozen. Zoals een BH maatje AA waar iemand een DD bestelde of omgekeerd. En als er iets mist dan was er niet per ongeluk iets fout gegaan, maar had het personeel het achterover gedrukt en moest je als klant er achteraan gaan bellen dat er iets ontbrak.
En niet zo'n beetje ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Grijsbaard het volgende:
WAT!? Ze jatten daar gewoon allemaal dingen?
Haha ja dat vind ik ook wel lachen..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vooral dat eerste deel vind ik eigenlijk wel grappigbestel je AA krijg je FF
oke wat erg.. Dat mag/kan toch helemaal niet!!?? het kan dus wel, maargoed.. Ik miste wel eens wat in mijn pakket (is 1 keer gebeurd) maar was toen wel een hoop gezeur om dat te bewijzen.. Je kan dat gewoon niet bewijzen namelijk.quote:
Bah bah bah!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef DeTolk het volgende:
Bij m'n vorige werkgever:
Wanneer er een klant kwam die niemand aardig vond, werd er standaard geroggeld in de koffie.
Nog nooit gedaan toen ik 2 jaar bij de hema (quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:36 schreef Ceviche het volgende:
Ik vraag me af of er weleens in broodjes wordt gespuugd door horeca-personeel.
Iemand?
Zoiets als in Road Trip?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:36 schreef Ceviche het volgende:
Iemand?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan toen ik 2 jaar bij de hema () in de lunchroom werkte!
Ik veegde er altijd mijn kont mee af voordat ik er beleg op smeerde. Wij hadden op de wc ook altijd stapels broodjes liggen i.p.v. wc papier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:36 schreef Ceviche het volgende:
Iemand?
Wel express extra beleg op broodjes gedaan voor mensen die ik mag en minder voor mensen die ik niet mag, maar dat is niet zo ernstig denk ik..quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik veegde er altijd mijn kont mee af voordat ik er beleg op smeerde. Wij hadden op de wc ook altijd stapels broodjes liggen i.p.v. wc papier.
Met stukjesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]![]()
Vooral mooi als je aan de diarree bent --> broodje sate
Ik moest wel een beetje lachenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik veegde er altijd mijn kont mee af voordat ik er beleg op smeerde. Wij hadden op de wc ook altijd stapels broodjes liggen i.p.v. wc papier.
Gadverdammmeeeee!!!! Ik denk dat ik maar weer verder ga met geneeskunde lerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]![]()
Precies, en nog warm ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]![]()
Wie de neuk vreet er nu koffiebonenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Wel express extra beleg op broodjes gedaan voor mensen die ik mag en minder voor mensen die ik niet mag, maar dat is niet zo ernstig denk ik..
Wel heb ik eens van wat koffieboontjes gesnoept, maargoed.. Ook dat is niet zo bijster erg..
Haha scherp scherp! Bedoel mokkabonenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wie de neuk vreet er nu koffiebonen
ohhh die. Die zijn lekker. Op onze stage stond er bij ons ook altijd zo een grote silo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:53 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha scherp scherp! Bedoel mokkabonen
Haha ja dat bedoel ik dus!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ohhh die. Die zijn lekker. Op onze stage stond er bij ons ook altijd zo een grote silo.
Je zou toch verwachten dat een bedrijf als de Wehkamp alles goed in de kijker heeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef Isabeau het volgende:
De vrouwen (er werkten vooral vrouwen) steelden vaak kleren die ze op het toilet onder hun eigen kleren aan deden. Tsja, daar zijn geen camera's en ook bij het naar buiten gaan valt dat niet op (er was eigenlijk elke dag tassencontrole....dus dat er veel gestolen werd was bekend blijkbaar).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:30 schreef Erasmo het volgende:
Je zou toch verwachten dat een bedrijf als de Wehkamp alles goed in de kijker heeft.
Maar hoe weet jij dit alles? Vertelden ze het je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vrouwen (er werkten vooral vrouwen) steelden vaak kleren die ze op het toilet onder hun eigen kleren aan deden. Tsja, daar zijn geen camera's en ook bij het naar buiten gaan valt dat niet op (er was eigenlijk elke dag tassencontrole....dus dat er veel gestolen werd was bekend blijkbaar).
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik werkte bij een condoomfabrikant en er werkte een gast met hiv en die stak een vinger in z'n kont en dan met die vinger in een aantal condooms alvorens ze gesealed werden.
Dat werd gewoon in de koffiepauze besprokenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:36 schreef Grijsbaard het volgende:
Maar hoe weet jij dit alles? Vertelden ze het je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |