En waar werkte al dat gepeupel? In de bouwhoek van de peuterspeelzaal?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik kende iemand die zei dat als ze op hem zouden stemmen iedereen 1000 euro zo krijgen, dus al het gepeupel stemmen enzo, maar die 1000 euro gaf ie nooit, moest ie wel om lachen, hahahaha
Een oom van me had al zijn onderdelen gemarkeerd met een stift. Kreeg hij de rekening dat er onderdelen vervangen waren en dat de oude weggegooid waren. Keek hij onder de motorkap, zaten al die markeringen er nog. Monteur: "Oh kut."quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
alsof klanten dat niet wetenbij de garage wordt je altijd genaaid.
Dit is wel slim inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een oom van me had al zijn onderdelen gemarkeerd met een stift. Kreeg hij de rekening dat er onderdelen vervangen waren en dat de oude weggegooid waren. Keek hij onder de motorkap, zaten al die markeringen er nog. Monteur: "Oh kut."
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb gewerkt bij een voetbalstadion/ evenementenhal ergens in de hoofdstad van Gelderland![]()
Werkte daar o.a. in van die outlets waar ze friet/ snacks bakten.
Tis wel eens voorgekomen tijdens mijn dienst dat we de plastic bakjes voor de friet op de rand van de frituur hadden staan (zeg maar wandje erachter), iemand van ons toen tegen die bakjes aastootte en alle plastic bakjes toen in de frituur belandden en meteen wegsmolten...Tja en dan is het druk en heb je als jonge uitzendkracht allemaal geen tijd en verstand van vet verversen, dus hebben we na enige twijfel gewoon doorgebakt met dat vet. Zullen wel mooie glimmende frieten zijn geworden![]()
![]()
Dat moet ik onthoudenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een oom van me had al zijn onderdelen gemarkeerd met een stift. Kreeg hij de rekening dat er onderdelen vervangen waren en dat de oude weggegooid waren. Keek hij onder de motorkap, zaten al die markeringen er nog. Monteur: "Oh kut."
Daarom ook gewoon erbij blijven als je auto een beurt krijgt.quote:Kortom, bij autobedrijven wordt ook maar zat gesjoemeld.
En toen en toen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha sorry dat ik zo dom ben, maar dit snap ik ff nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Psy-freak het volgende:
Ik werkte op de reparatieafdeling van een grote barcodescannerfabrikant. We hadden de term BER (beyond economical repair) dus te duur om te maken. Een nieuwe is ons advies.
Je moest eens weten hoeveel producten er BER werden verklaar op vrijdagmiddag...
Vrijdagmiddag, geen kut zin meer om te werken, alles afkeuren (want FUBAR zogenaamd) en dan rustig op naar het weekend ipv al die dingen repareren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha sorry dat ik zo dom ben, maar dit snap ik ff niet
Als het duurder is om 'm te maken vergeleken met de dagwaarde verklaarden we ze dus BER. Als we geen zin in hadden was het duurste component opeens ook stuk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Dat. Je moest eens weten hoeveel vorkheftrucks over die dingen reden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag, geen kut zin meer om te werken, alles afkeuren (want FUBAR zogenaamd) en dan rustig op naar het weekend ipv al die dingen repareren.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Na 3 keer uitleggen snap ik het wel hoor!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Oke, jip en janneke taal dan maar:
Meneer doet reparaties. Soms zijn producten te duur om te repareren, dan krijgt klant een nieuwe. Op vrijdag middag gaf meneer (en zijn collega's) bij heel veel reparatieproducten aan dat het te duur was om te repareren (zodat ze niet zoveel werk hoefden te doen).
Ja? Was drie keer genoeg?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Na 3 keer uitleggen snap ik het wel hoor!!
één keer was zelfs genoeg!quote:
WAT!? Ze jatten daar gewoon allemaal dingen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Bij de Wehkamp een vakantiebaantje gehad en sommige medewerkers stopten gewoon expres rare dingen in de dozen. Zoals een BH maatje AA waar iemand een DD bestelde of omgekeerd. En als er iets mist dan was er niet per ongeluk iets fout gegaan, maar had het personeel het achterover gedrukt en moest je als klant er achteraan gaan bellen dat er iets ontbrak.
Vooral dat eerste deel vind ik eigenlijk wel grappigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Bij de Wehkamp een vakantiebaantje gehad en sommige medewerkers stopten gewoon expres rare dingen in de dozen. Zoals een BH maatje AA waar iemand een DD bestelde of omgekeerd. En als er iets mist dan was er niet per ongeluk iets fout gegaan, maar had het personeel het achterover gedrukt en moest je als klant er achteraan gaan bellen dat er iets ontbrak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |