Zeker als ze wel brieven sturen dat je auto voor APK moet, lijkt me een herinnering van einde schorsing ook wel handig ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Even een briefje sturen (of sowieso de mogelijkheid bieden om voor onbepaalde tijd te schorsen) kan helemaal geen kwaad. Dat noemt men fatsoen, heeft niets te maken met het vasthouden van handjes.
Zeer slechte ervaring gehad mer Groupon (opgelicht). Ze kunnen voor die prijs dat niet aanbieden (examens zijn al bijna 300e samen).quote:Op zaterdag 15 juni 2013 04:38 schreef spierbal het volgende:
In DH aanbieding via groupon 300eu voor 10lessen+avb en avd. En gewoon te combineren met extra lessen erbij. Meteen gekocht en na de vakantie beginnen.
Al heb je A1 en wordt 24 hoef je dan ook alleen avd voor het A rijbewijs te doen?
Ik vraag mij ook altijd af hoe ze het voor die prijs kunnen aanbieden. Daarnaast is het de vraag hoe de kwaliteit van die lessen is.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:55 schreef nlboy het volgende:
[..]
Zeer slechte ervaring gehad mer Groupon (opgelicht). Ze kunnen voor die prijs dat niet aanbieden (examens zijn al bijna 300e samen).
Niet gek eigenlijk, de 1 leert langzamer dan de ander en dan kunnen ze die 10 lessen nooit garanderen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:01 schreef Juicyhil het volgende:
Verder moet je ook altijd een verplichte proefles nemen ofzo. Of mag je pas examen nadat ze het zeggen (waardoor je dus extra lessen moet afnemen). Of een eigen verklaring die veel duurder is dan normaal.
Ze doen het niet gratis hoor
Ennn verslaafd!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef Poem het volgende:
Jongens, ik heb net weer les gehad!
Natuurlijk heul warm in dat pak, dus we zijn snel gaan rijden. Eigenlijk hebben we de volle twee uur een rondrit gemaakt, twee keer een pauze gehouden van maximaal vijf minuten.
Vandaag mocht ik op een zwaardere motor en, vrouw als ik ben, kom ik niet verder dan 'het was een zwarte Suzuki'. Volgende keer noteer ik het type!
Afijn, nadat ik even mocht oefenen met de koppeling en het gas, zijn we snel begonnen met rijden. Vrij snel gingen we een 80km-weg op en later zelfs een stuk gereden waar we 100km/u mochten!
Supervet, maar naderhand vertelde mijn instructeur dat de snelheidsmeter van de motor niet optimaal is afgesteld en dat ik eigenlijk maar 90/95 heb gereden.
Veel rotondes en bochten geoefend. Bij één van de eerste rotondes een inschattingsfoutje gemaakt en toen moest ik op het laatste moment in de ankers. Gelukkig had ik weinig vaart en ging het verder goed. Ook daarna heb ik geen 'noodstoppen' hoeven maken, mijn instructeur was erg tevreden en ik ook.
Ik merkte dat ik een zwaardere motor fijn vond; het voelt meer als 'het echte werk' dan de Yamaha waar ik eerst op reed. Ook merk ik dat ik nu meer het gas open durf te gooien en snelheid te maken. Ik GENIET ook als dat kan en ik vind het echt heel tof dat andere motorrijders me groetten.
Het is dat er zo veel vliegjes waren, anders had ik de volle twee uur met een bizarre grijns rondgereden.
Kortom, ik ben vreselijk verliefd...
Het is fantastisch!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ennn verslaafd!
Heerlijk is het ook he
Mja, aan het einde van de les plakte ik ook als een vliegenstrip.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:53 schreef tralalala het volgende:
Die eerste paar lessen dat je het gas open mag trekken.
Ik weet niet of het bij iedereen zo is maar wij mochten af en toe op eigen houtje zonder instructeur terug naar de rijschool (2 km ofzo), zelf route kiezen en alles. Helemaal top!
Nog mensen die vandaag AVB-les hebben gehad?
Ik weet nog goed dat ik terugkwam van zo'n les bij het Gelredome en echt zeik zeiknat was van het zweet.
Lekker in het (angst)zweet van je voorgangersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:01 schreef Poem het volgende:
[..]
Mja, aan het einde van de les plakte ik ook als een vliegenstrip.
Ben blij dat ik een pak van mijn moeder heb en geen kleding van de rijschool aan hoef!
Heb theorie amper gelezen, het lijkt zoveel op auto. Maar het interesseert me ook, dat scheelt ook wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lekker in het (angst)zweet van je voorgangers
Een theorieboek uit 2012 is nog actueel genoeg nu neem ik aan?
Qua verkeersregels is het hetzelfde ja, maar ze hebben bij het examen toch ook vaak wel redelijk wat specifieke motor vragen. Bijvoorbeeld over een aanhangwagen bij een motor, wanneer spiegel/knipperlicht aan beide kanten verplicht werd, vragen over motoren met zijspan, etc etc..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb theorie amper gelezen, het lijkt zoveel op auto. Maar het interesseert me ook, dat scheelt ook wel.
Maar 2012 lijkt me actueel genoeg ja.
Leuk verhaalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef Poem het volgende:
Jongens, ik heb net weer les gehad!
Natuurlijk heul warm in dat pak, dus we zijn snel gaan rijden. Eigenlijk hebben we de volle twee uur een rondrit gemaakt, twee keer een pauze gehouden van maximaal vijf minuten.
Vandaag mocht ik op een zwaardere motor en, vrouw als ik ben, kom ik niet verder dan 'het was een zwarte Suzuki'. Volgende keer noteer ik het type!
Afijn, nadat ik even mocht oefenen met de koppeling en het gas, zijn we snel begonnen met rijden. Vrij snel gingen we een 80km-weg op en later zelfs een stuk gereden waar we 100km/u mochten!
Supervet, maar naderhand vertelde mijn instructeur dat de snelheidsmeter van de motor niet optimaal is afgesteld en dat ik eigenlijk maar 90/95 heb gereden.
Veel rotondes en bochten geoefend. Bij één van de eerste rotondes een inschattingsfoutje gemaakt en toen moest ik op het laatste moment in de ankers. Gelukkig had ik weinig vaart en ging het verder goed. Ook daarna heb ik geen 'noodstoppen' hoeven maken, mijn instructeur was erg tevreden en ik ook.
Ik merkte dat ik een zwaardere motor fijn vond; het voelt meer als 'het echte werk' dan de Yamaha waar ik eerst op reed. Ook merk ik dat ik nu meer het gas open durf te gooien en snelheid te maken. Ik GENIET ook als dat kan en ik vind het echt heel tof dat andere motorrijders me groetten.
Het is dat er zo veel vliegjes waren, anders had ik de volle twee uur met een bizarre grijns rondgereden.
Kortom, ik ben vreselijk verliefd...
Ik heb volgens mij +/- 10 specifieke motor vragen gehad. Dus dan zou ik toch maar leren uit het juiste boek, zonde als je daarom faaltquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:05 schreef Piles het volgende:
Dan had ik mazzel denk ik, kan me zo'n vraag niet herinneren
En 6 fout mag toch
Ik kreeg laatst wel een brief dat de schorsing van mijn auto bijna afgelopen was.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker als ze wel brieven sturen dat je auto voor APK moet, lijkt me een herinnering van einde schorsing ook wel handig ja.
Hier idem .quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:27 schreef Maikelllll het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst wel een brief dat de schorsing van mijn auto bijna afgelopen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |