Dat is iets wat je nooit meer vergeet. Wat een figuur was dat. Met der tipi.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij aubergines denk ik aan Seks vd Buch
quote:What Works: Weight Loss
There is one safe and effective method for getting a larger-looking penis: weight loss.
"A lot of men who think that they have a small penis are overweight," says Jennifer Berman, MD, a urologist in Beverly Hills and co-author of Secrets of the Sexually Satisfied Woman.
Gezellig indiaantje spelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is iets wat je nooit meer vergeet. Wat een figuur was dat. Met der tipi.
Begin je weer... ik zou erover nadenken man. Ik had nog geen ja gezegd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:22 schreef timmmmm het volgende:
Corrie! Heb je al zin in volgende week maandag? Jij kwam sjoelen he
Weer?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin je weer... ik zou erover nadenken man. Ik had nog geen ja gezegd.
Ja ALS ik zou gaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weer?
Je had het zelfs al over vrijnemen johIk zit me al weken voor te verheugen.
Oh dan was het sp3c die begon er ook over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar hoezo weer?Ik heb het er volgens mij al een hele tijd niet meer over gehad?
Zie TT.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar hoezo weer?Ik heb het er volgens mij al een hele tijd niet meer over gehad?
Daarom moet er ook een berg uien over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
Ik lust geen haring, tenminste, geen zoute haring, wel zure uit een potje.
Ik heb het al eerder verteld geloof ik: maar ik ben ook altijd bang dat er een graatje in zit. Al vind ik de smaak ook niet echt super. Die uit een potje zitten ook uien bij trouwens.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom moet er ook een berg uien over.
Visboer maakt dat perfect schoon.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder verteld geloof ik: maar ik ben ook altijd bang dat er een graatje in zit. Al vind ik de smaak ook niet echt super. Die uit een potje zitten ook uien bij trouwens.
Ja dan heb ik ook vakantie, dus dan heb ik geen smoes. Maandagavond vind ik gewoon gedoe, ik ben moeilijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, je komt wel naar de NWS SC meet toch? En komt hexje eigenlijk ook?
girl power enzo
Ja weet ik wel, maar toch. Als ik een makreel koop dan ga ik die ook helemaal ontleden zodat er maar geen graatje meer te vinden is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Visboer maakt dat perfect schoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |