quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Norrage is natuurlijk opperbaas, iedereen luistert naar em.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had hem nog een keer gereplugd en toen zei Norrage dat hij het helemaal geweldig vond en nu vindt iedereen dat.
Die geintjes gaan te ver in de meeste situaties. Zeg maar gerust allen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh zulke geintjes gaan te ver in een muziek topic?
Mijn excuus
Dan gooi je toch alleen het gedeelte online met de aantallen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
Ik wil mijn Last.fm ook delen maar ik heb op 27 augustus 2009 de fout gemaakt een username te kiezen die herleidbaar is naar mijn twitter en facebookEn nu kan ik dus kiezen tussen alle stats weggooien of permanent mijn last.fm geheim houden. Terwijl ik daar ook concertlijst op bijhoudt en zo
Aantallen waarvan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef neohu het volgende:
[..]
Dan gooi je toch alleen het gedeelte online met de aantallen?
Op een album van Damien Rice staat een nummer dat 22 minuten duurt en waarbij het vanaf minuut 6 gewoon stil isquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht al wat lijkt dit nummer van The Cure lang te duren. Maar inderdaad, 27 minuten.
Ah kom op zeg. Als Teeuwen het doet, is het cabaret.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die geintjes gaan te ver in de meeste situaties. Zeg maar gerust allen.
Dat heet silence before hidden trackquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op een album van Damien Rice staat een nummer dat 22 minuten duurt en waarbij het vanaf minuut 6 gewoon stil is
Dat is toch gewoon een bonustrack? Wel vaker komt dat voor op albumsquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op een album van Damien Rice staat een nummer dat 22 minuten duurt en waarbij het vanaf minuut 6 gewoon stil is
Dat heet een hidden track. Was vroeger vet hip omdat je op de eerste CD-spelers niet kon zien wanneer 'ie afgelopen was. Dus dan dacht je oh einde plaat en dan zette je 'm uit, terwijl er dan eigenlijk nog een verstopt bonusnummer kwam. Nirvana's Nevermind en In Utero hebben dat ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:12 schreef neohu het volgende:
[..]
luisteraantallen, net zoals ze hierboven doen?
Eckte bazen hebben nummers langer dan 10 minuten: Dire Straits, Bruce Springsteen, Alan Parsons Project, Sigur Ros, Kraftwerk etc.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht al wat lijkt dit nummer van The Cure lang te duren. Maar inderdaad, 27 minuten.
Ik vind ze altijd schijtirritant. All Apologies heb ik volgens iTunes en Last.fm nog nooit afgeluisterdquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:14 schreef Moody het volgende:
Meestal luister je de hidden track en denk je: Hm, die had ook op het album gekund. Drie weken later is het je favoriete track. Ze doen het er om
Parel der moderne muziek:quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:14 schreef Moody het volgende:
Beste hidden track ever???? Kom maar op!!
Oh ja! Schrok me altijd helemaal de pleuris bij die hidden track van Nevermind.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heet een hidden track. Was vroeger vet hip omdat je op de eerste CD-spelers niet kon zien wanneer 'ie afgelopen was. Dus dan dacht je oh einde plaat en dan zette je 'm uit, terwijl er dan eigenlijk nog een verstopt bonusnummer kwam. Nirvana's Nevermind en In Utero hebben dat ook.
Sinds de digitale tijd is dat natuurlijk totaal nutteloos want je ziet meteen dat het nummer veel te lang duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |