quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Norrage is natuurlijk opperbaas, iedereen luistert naar em.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had hem nog een keer gereplugd en toen zei Norrage dat hij het helemaal geweldig vond en nu vindt iedereen dat.
Die geintjes gaan te ver in de meeste situaties. Zeg maar gerust allen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh zulke geintjes gaan te ver in een muziek topic?
Mijn excuus
Dan gooi je toch alleen het gedeelte online met de aantallen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
Ik wil mijn Last.fm ook delen maar ik heb op 27 augustus 2009 de fout gemaakt een username te kiezen die herleidbaar is naar mijn twitter en facebookEn nu kan ik dus kiezen tussen alle stats weggooien of permanent mijn last.fm geheim houden. Terwijl ik daar ook concertlijst op bijhoudt en zo
Aantallen waarvan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef neohu het volgende:
[..]
Dan gooi je toch alleen het gedeelte online met de aantallen?
Op een album van Damien Rice staat een nummer dat 22 minuten duurt en waarbij het vanaf minuut 6 gewoon stil isquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht al wat lijkt dit nummer van The Cure lang te duren. Maar inderdaad, 27 minuten.
Ah kom op zeg. Als Teeuwen het doet, is het cabaret.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die geintjes gaan te ver in de meeste situaties. Zeg maar gerust allen.
Dat heet silence before hidden trackquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op een album van Damien Rice staat een nummer dat 22 minuten duurt en waarbij het vanaf minuut 6 gewoon stil is
Dat is toch gewoon een bonustrack? Wel vaker komt dat voor op albumsquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op een album van Damien Rice staat een nummer dat 22 minuten duurt en waarbij het vanaf minuut 6 gewoon stil is
Dat heet een hidden track. Was vroeger vet hip omdat je op de eerste CD-spelers niet kon zien wanneer 'ie afgelopen was. Dus dan dacht je oh einde plaat en dan zette je 'm uit, terwijl er dan eigenlijk nog een verstopt bonusnummer kwam. Nirvana's Nevermind en In Utero hebben dat ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:12 schreef neohu het volgende:
[..]
luisteraantallen, net zoals ze hierboven doen?
Eckte bazen hebben nummers langer dan 10 minuten: Dire Straits, Bruce Springsteen, Alan Parsons Project, Sigur Ros, Kraftwerk etc.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht al wat lijkt dit nummer van The Cure lang te duren. Maar inderdaad, 27 minuten.
Ik vind ze altijd schijtirritant. All Apologies heb ik volgens iTunes en Last.fm nog nooit afgeluisterdquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:14 schreef Moody het volgende:
Meestal luister je de hidden track en denk je: Hm, die had ook op het album gekund. Drie weken later is het je favoriete track. Ze doen het er om
Parel der moderne muziek:quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:14 schreef Moody het volgende:
Beste hidden track ever???? Kom maar op!!
Oh ja! Schrok me altijd helemaal de pleuris bij die hidden track van Nevermind.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heet een hidden track. Was vroeger vet hip omdat je op de eerste CD-spelers niet kon zien wanneer 'ie afgelopen was. Dus dan dacht je oh einde plaat en dan zette je 'm uit, terwijl er dan eigenlijk nog een verstopt bonusnummer kwam. Nirvana's Nevermind en In Utero hebben dat ook.
Sinds de digitale tijd is dat natuurlijk totaal nutteloos want je ziet meteen dat het nummer veel te lang duurt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:14 schreef Moody het volgende:
Beste hidden track ever???? Kom maar op!!
Ja. Wat een kutnummer. En toen kocht ik tijden later de CD-maxisingle van Come as you Are...quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
Oh ja! Schrok me altijd helemaal de pleuris bij die hidden track van Nevermind.
Was die hele plaat dan allang vergeten, en dan kwam die er opeens achteraan... Bak herrie was dat.
Volgens mij gingen wij die nieuwe tegelijk luisterenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:16 schreef Felagund het volgende:
Ik kende Primal Scream nog niet, maar ik weet niet of het door Norrage kwam doordat ik het ging luisteren.
Haha. Die valt zeker niet in de categorie beste hidden-track, nee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Wat een kutnummer. En toen kocht ik tijden later de CD-maxisingle van Come as you Are...
STAAT DAT NUMMER WEER OP.
Oh ik dacht dat we het over Eskimo hadden, Daar zit ook een hidden track achter in de vorm van Silent Night geloof ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
9 (album van Damien Rice)
9 is de naam van het tweede album van de Ierse singer-songwriter Damien Rice en werd op 6 november 2006 in het Verenigd Koninkrijk uitgebracht.
Tracks
"9 Crimes" - 3:39
"The Animals Were Gone" - 5:41
"Elephant" - 5:57
"Rootless Tree" - 4:22
"Dogs" - 4:11
"Coconut Skins" - 3:45
"Me, My Yoke + I" - 5:57
"Grey Room" - 5:43
"Accidental Babies" - 6:34
"Sleep Don't Weep" - 21:54
Hahahah. Inderdaad. Ik had een keer een kutnummer aan staan door shuffle toen er overal ijs lag en ik moest echt veel te lang fietsen zonder dat ik een mogelijkheid had om te stoppen. En met één hand fietsen kon niet door het weer. Wat een helquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:20 schreef neohu het volgende:
Het is wel gigantisch irritant als je op de fiets zit en je krijgt dan ineens de stilte van voor een hidden track... Kun je weer de wegpiraat uit gaan hangen...
Slecht hoor!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:20 schreef Tchock het volgende:
Wat is dit trouwens voor onzin. Mijn meestgeluisterde nummers de afgelopen maanden komen van twee albums en een single:
[ afbeelding ]
Bij mij bestaat mijn hele top 25 uit Bruce geloof ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn overall meest geluisterde tracks zijn wel matig
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij mij bestaat mijn hele top 25 uit Bruce geloof ik
Dat is zó irritant aan een plaatquote:
Bij mij juist andersom, relatief meer Amerikaanse artiesten denk ik nu. Een aantal jaar terug luisterde ik meer naar Britse artiesten, dus daar staan er nog wel een paar van in de top 10.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef Arn0 het volgende:
Hebben jullie ook een land dat oververtegenwoordigd is op jullie last.FM?Mijn top 25 bestaat voornamelijk uit Engelse artiesten, met maar 5 Amerikaanse bijvoorbeeld en geen enkele daarvan in de top 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |