Ja, zo ken ik het wel meer.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef DO2 het volgende:
[..]
Oh... Euh... Lastig. Ik ken niet veel dat in de buurt komt van Brian Eno, eigenlijk.
Ken je Gas?
Algemene Ambient tips vind ik eigenlijk ook wel goed, dank beiden. En Moody.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:50 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik vind "Still" nog beter, met "Ice Age", "Something Must Break", en het allerlaatste optreden dat Joy Division gaf, met daaronder sommige van de mooiste minuten muziek die ik ken. "Still" blijkt mijn meest gedraaide JD-album te zijn.
[..]
Nee, maar op de een of andere manier vind ik dit een goed moment om Arthur Russell te noemen: Arthur Russell.
Er zijn momenten dat ik nummers durf te skippen op dat album.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:50 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik vind "Still" nog beter, met "Ice Age", "Something Must Break", en het allerlaatste optreden dat Joy Division gaf, met daaronder sommige van de mooiste minuten muziek die ik ken. "Still" blijkt mijn meest gedraaide JD-album te zijn.
WFT?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik het wel meer.
[ afbeelding ]
Zoals ():
Ik luisterde al naar Ben Howard voordat het mainstream werd!!einz11!11!!!! Vind er geen zak meer aan trouwens
Ze hebben een aantal goede nummers, maar een heel album hou ik niet vol ben ik bangquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef Tchock het volgende:
Ik heb ondertussen een persoonlijk record gevestigd voor aantal The Cure songs achter elkaar luisteren. 18 maar liefst.
Vind ik eerlijk gezegd niet, maar ik ben dan ook wel liefhebber van die eerste plaat. Ergens in mij schuilt een 14-jarig meisje denk ik. (Dat klinkt fouter dan ik het bedoel overigens)quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:02 schreef Moody het volgende:
[..]
WFT?
Ben Howard is het voorbeeld van een artiest die van pop naar minder gangbare muziek evolueert
Dit is toch veel beter dan Keep Your Head up
Goh, zodoende heb ik er niet veel plays van. Helaas is er iets in mij geknakt en kan ik 'm niet meer waarderen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:02 schreef Moody het volgende:
[..]
WFT?
Ben Howard is het voorbeeld van een artiest die van pop naar minder gangbare muziek evolueert
Dit is toch veel beter dan Keep Your Head up
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:04 schreef Bol_Wan het volgende:
Ergens in mij schuilt een 14-jarig meisje denk ik. (Dat klinkt fouter dan ik het bedoel overigens)
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd niet, maar ik ben dan ook wel liefhebber van die eerste plaat. Ergens in mij schuilt een 14-jarig meisje denk ik. (Dat klinkt fouter dan ik het bedoel overigens)
Bahquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Hopen dat ze zaad lust. Vogelzaad that it of course.
Microphonesquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Goed hè. Minstens de helft komt van jullie.
dude..quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Hopen dat ze zaad lust. Vogelzaad that it of course.
Dat heb ik ook hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Goed hè. Minstens de helft komt van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |