Ik kon er wel om grinniken.in stiltequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:30 schreef neohu het volgende:
Sorry ik weet ook niet wat ik heb. Dat was niet eens grappig...
onbegrepen genieën, ook zo'n indieding.quote:
Ik had hem nog een keer gereplugd en toen zei Norrage dat hij het helemaal geweldig vond en nu vindt iedereen dat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik kon er wel om grinniken.in stilte
Toch grappig dat iedereen nu helemaal gek is op Primal Scream, terwijl ik em al een tijdje loop te pluggen hier. Lijkt net alsof jullie niet alles luisteren wat ik post, nee toch zeker?
Hallo, ik was er ook goddomme als een van de eerste bij om dat te beamen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had hem nog een keer gereplugd en toen zei Norrage dat hij het helemaal geweldig vond en nu vindt iedereen dat.
Hier verdien je wederom een hoop punten mee, Moody. Da's mijn favoriete ambient plaat.quote:
Wat. Ken je Brian Eno niet?quote:
Dan kun jij vast mijn vraag beantwoorden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hier verdien je wederom een hoop punten mee, Moody. Da's mijn favoriete ambient plaat.
Ik ga voor de jackpotquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hier verdien je wederom een hoop punten mee, Moody. Da's mijn favoriete ambient plaat.
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:26 schreef Felagund het volgende:
Iemand nog tips voor Ambient in stijl van Brian Eno's Apollo?
En dan vergeet je nog Roxy Music en zijn samenwerking met David Bowie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat. Ken je Brian Eno niet?Grootste ambient-artiest ooit ongeveer en bovendien producer van een berg hitsongs als Talking Heads' Take Me to the River en U2's Pride.
Vergeet Coldplay ook niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef DO2 het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog Roxy Music en zijn samenwerking met David Bowie.
Oh... Euh... Lastig. Ik ken niet veel dat in de buurt komt van Brian Eno, eigenlijk.quote:
Ik vind "Still" nog beter, met "Ice Age", "Something Must Break", en het allerlaatste optreden dat Joy Division gaf, met daaronder sommige van de mooiste minuten muziek die ik ken. "Still" blijkt mijn meest gedraaide JD-album te zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef DO2 het volgende:
Ja, ik vind dat oude werk van JD eigenlijk netzo lekker, tim.
Het album Substance - compilatie album met het oude en rauwe werk - doet niet veel onder voor de twee albums die we allemaal kennen.
Nee, maar op de een of andere manier vind ik dit een goed moment om Arthur Russell te noemen: Arthur Russell.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:26 schreef Felagund het volgende:
Iemand nog tips voor Ambient in stijl van Brian Eno's Apollo?
Vraag het je cavia?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
Ojee, gaat Primal Scream Petertje van de nr 1 plek verstoten
Het zal toch niet.
Hoe ga ik dat uitleggen aan 'm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |