Heb dat laatst met een collega zo opgezet, nu gebruik ik een standaard image scaler en dat werkt dan erg fijn, kun je gelijk je cropping en compressie methode van te voren configureren, componentje kost 200 euro, dus voor de prijs hoef je het niet te laten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:23 schreef Catch22- het volgende:
mobile first swa!
of een picture element met meerdere sources en mediaqueries. Ik gebruik dat zelf niet, bouw nauwelijks nog marketingsites, hoofdzakelijk webapps
css3 is de beste oplossing in terms van snelheid enzo. css #2 het makkelijkste.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:08 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil een plaatje als fullscreen background gebruiken, als ik Google kom ik tig verschillende technieken tegen, sommige zijn al wat verouderd.
Wat is nou de beste optie?
http://css-tricks.com/perfect-full-page-background-image/ heeft bijvoorbeeld tal van voorbeelden.
ik wil het echtquote:Op maandag 24 juni 2013 16:06 schreef Catch22- het volgende:
Zulke dingen moet je niet eens willen en goed afvangen in je code.
oké dan. bij nader inzien toch slecht idee van mijquote:Op maandag 24 juni 2013 16:09 schreef Meteoric het volgende:
Schakel nooit de defaultfuncties van de browser uit, dat is echt irritant.
Ik werk er momenteel ook veel mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:24 schreef ursel het volgende:
professionals is een groot woord. Heb er mee gewerkt, dat wel.
er zit geen fout in de css want de class listwp werkt wel in een andere listquote:
Ok, dan niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:37 schreef wietwiet het volgende:
[..]
er zit geen fout in de css want de class listwp werkt wel in een andere list
post je css anders eens...quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:37 schreef wietwiet het volgende:
[..]
CSS:quote:
1 | .listwp a:link |
Je zoekt naar een anchor (a) in een anchor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:46 schreef wietwiet het volgende:
[..]
CSS:
.lichaam {
color:#000000;
font-family: verdana,arial,helvetica,sans-serif;
font-size: 13px;
}
b {
color:#000000;
font-family: verdana,arial,helvetica,sans-serif;
font-size: 13px;
font-weight:bold;
}
.listwp a:link
{
text-decoration: none;
color: #0000EE;
}
.listwp a:visited
{
text-decoration: none;
color: #0000EE;
}
.listwp a:hover
{
text-decoration: underline;
color: #E37810;
}
.listwp a:active
{
text-decoration: underline;
color: #D50000;
}
Hoe kan ik dit oplossen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je zoekt naar een anchor (a) in een anchor.
a.listwp:linkquote:
Mag ik deze nog even quoten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:37 schreef wietwiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | @font-face { font-family: 'FuturaMedium'; src: url('fonts/Futura-Medium-webfont.eot'); src: url('fonts/Futura-Medium-webfont.eot?#iefix') format('embedded-opentype'), url('fonts/Futura-Medium-webfont.woff') format('woff'), url('fonts/Futura-Medium-webfont.ttf') format('truetype'), url('fonts/Futura-Medium-webfont.svg#FuturaMedium') format('svg'); font-weight: normal; font-style: normal; } h1 { font-family: 'FuturaMedium', Arial, sans-serif; font-weight: normal; text-transform: uppercase; text-align: center; letter-spacing: 0.1em; } |
Je zou eens naar de x-ua-compatible meta tag moeten kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:41 schreef FigureBirdStars het volgende:
M'n webfont wordt niet weergegeven in IE8 en ik zie zo snel niet waar het aan ligt, dit zou normaal gesproken toch gewoon moeten werken? In alle andere browsers werkt het wel...
[ code verwijderd ]
https://dl.dropboxusercontent.com/u/11840256/webfont/fonts.html
zet een class op de draggable elementen. Gebruik een sortable om de volgorde vast te houden.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef Darkomen het volgende:
Ik probeer via jquery een draggable list te maken met elementen die vast staan.
Ik heb de .draggable({cancel:"selector"}) geprobeerd, en uiteindelijk maar .not()
Helaas werkt het nog niet, heeft iemand een idee waarom niet?
Tevens will ik een gedropped element op een bepaalde positie tussen andere elements plaatsen ipv .append().
http://jsfiddle.net/4JZBZ/
Gister helaas geen tijd gehad om te testen, maar een class zetten helpt niet dat heb ik in iedergeval geprobeerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zet een class op de draggable elementen. Gebruik een sortable om de volgorde vast te houden.
je hebt een set van bepaalde elementen die draggable moeten zijn? Dan kan je toch gewoonquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:54 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Gister helaas geen tijd gehad om te testen, maar een class zetten helpt niet dat heb ik in iedergeval geprobeerd.
1 | $(".parent .should-be-draggable").draggable(); |
1 | #results article.w2 { max-width:540px; max-height:350px; box-shadow:0px 2px 10px #666; font-size: 0.8em; line-height: 1.5em; background:url(/images/expand.png) no-repeat right bottom rgba(255,255,255,0.9); } |
Dat is ook geen optie omdat hetzelfde plaatje op een andere plek wordt gebruikt (waar het wel goed gaat met de paddingquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:57 schreef mstx het volgende:
Of gewoon wat witruimte in het plaatje zelf maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |