and go!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Hij is goed he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mooi gedicht!
En goeiemiddag allemaal!
Ik vind het knap!quote:
dat is toch een goed beginquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind het knap!
Ik heb het ook wel eens geprobeerd maar ik kom niet verder dan 'Hopfaldera, de BNW polka, de BNW polka, hopfaldera..'
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind het knap!
Ik heb het ook wel eens geprobeerd maar ik kom niet verder dan 'Hopfaldera, de BNW polka, de BNW polka, hopfaldera..'
Wat een baas ben jij #TeamInsomniaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugd
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhuld
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
quote:
quote:
Hoi! Regent het bij jullie ook?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een baas ben jij #TeamInsomnia
Hier in Groningen is het droog. Vanmiddag regende het wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi! Regent het bij jullie ook?
nee het is hier droogquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi! Regent het bij jullie ook?
Praat Lavenderr met consumptie danquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee het is hier droog
maar niet als jij tegen mij blijft praten hoor
Jij bent een Groninger? Stad Groningen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in Groningen is het droog. Vanmiddag regende het wel.
Ik studeer daar. Ben dus niet een "echte" Groningerquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent een Groninger? Stad Groningen?
Mooie stad![]()
Ik heb familie in Aduard.
'...ging het regenen vannacht"quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee het is hier droog
maar niet als jij tegen mij blijft praten hoor
Goed dat je het zegt. zou het zo vergetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef Tjacka het volgende:
even snel briefje op de post doen en dan danni lowinski kijken
"quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef Tjacka het volgende:
even snel briefje op de post doen en dan danni lowinski kijken
Hoi Bquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Damn.![]()
Avond mensen. Hier ook hele lichte regen.
geschiedenisquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1 seconde![]()
wat studeer je Johannes?
daar ben ik volkomen mee eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
BNW zou ook een lijflied moeten hebben. Ik pleit voor Celine Dion.
Benauwd?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedeavond hier regen...
en benauwd brrr
waar doe je hetquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk aan de slag met iets... Had vandaag ook al een tentamen
Hoe ging dat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk aan de slag met iets... Had vandaag ook al een tentamen
Ja hier ook al benauwd de hele middag. Beetje inspannen zweet van m'n voorhoofdquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedeavond hier regen...
en benauwd brrr
songtekstquote:
quote:BNW can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're gone
BNW was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on
Near...
Far...
Wherever you are
I believe that
The heart does go on
Once more...
You open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on
Hey Blaadjes,quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Damn.![]()
Avond mensen. Hier ook hele lichte regen.
Hoi Jacq!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedeavond hier regen...
en benauwd brrr
dit was niet zo snugger van mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ken je meerdere universiteiten van groningen?
Het was een eerstejaars vak dus wel makkelijk. Heb me maar een paar uurtjes voor hoeven te bereiden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe ging dat?
Celine Dion he. Mwah .
Doe dan wel een lekker vlot liedje. Oh wacht..
quote:
En niet gejat, dus sowieso goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een eerstejaars vak dus wel makkelijk. Heb me maar een paar uurtjes voor hoeven te bereiden.
Pas als de kijkcijfers daar om vragen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
Kan Danni zich niet wat meer prijsgevend kleden?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
Nee, dat zeg ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee dat heb ik nooit gezegd
Nog meer?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
Hier regent het... En het is vreselijk benauwd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent een Groninger? Stad Groningen?
Mooie stad![]()
Ik heb familie in Aduard.
jammer dan moeten we het hier maar doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier bedoel ik Film, Tv & Radio
Maar ik heb gekeken en zie het niet bij de topics staan.
We doen het hierquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer dan moeten we het hier maar doen
Ook al benauwd? Ik heb het steeds zo koud.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier regent het... En het is vreselijk benauwd.
Mijn zus woont in Groningen, vroeger woonde ze in Aduard
Je wordt toch niet ziek?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook al benauwd? Ik heb het steeds zo koud.
Ja, leuke vent wel. Alleen een klein mannetje, dat is wel jammerquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:50 schreef Tjacka het volgende:
ze hebben nou echt echt verkering wel lieff
inderdaad dat kan toch subtieler.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
idd. zo doe je dat toch niet als je er zo over denkt.
wou je anders hem hebben?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, leuke vent wel. Alleen een klein mannetje, dat is wel jammer
hoe lang ben je danquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik vind het wel fijn als een man groter is dan ik ben.
mooiquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik vind het wel fijn als een man groter is dan ik ben.
O, daar vind ik dus geen fuck aan, zo nep gespeeld alsof ze een verhaaltje vertellen!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dani Lowinski.
Die met die grote tieten en lekkere kont grote woordenschat.
Ik vind het wel leuk. Gaat tenminste om normale mensen. Nou ja, sort ofquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar vind ik dus geen fuck aan, zo nep gespeeld alsof ze een verhaaltje vertellen!!!
Jij vind nooit iets aan vd tv .;)quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar vind ik dus geen fuck aan, zo nep gespeeld alsof ze een verhaaltje vertellen!!!
Precies, hoe kun je nou met elkaar zijn en elkaars concurrenten. dat werkt toch niet.quote:
O jawel hoor vind genoeg leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij vind nooit iets aan vd tv .;)
Nee, dat werkt nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies, hoe kun je nou met elkaar zijn en elkaars concurrenten. dat werkt toch niet.
Alles op tv is nep. Lees maar eens wat topics door.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jawel hoor vind genoeg leuk.
Wilde ook naar Dani gaan kijken maar vond het heel nep
O daar hoef ik niet een topic voor te lezen weet hoe ze te werk gaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alles op tv is nep. Lees maar eens wat topics door.
"ze"?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar hoef ik niet een topic voor te lezen weet hoe ze te werk gaan
Hij zat toch ook in expeditie noordpool of zoveel? graden noord.quote:
ik ken deze jongen niet, maar sinds net mag ik hem niet meer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hij zat toch ook in expeditie noordpool of zoveel? graden noord.
Toen was hij ook irritant.
Die was lekker bezig op NWS vandaag.quote:
vraag dan voor de rest van het forum een ban aan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die was lekker bezig op NWS vandaag.
Tribal kan beter gewoon hier op BNW blijven. Daar kennen we hem. Op NWS hebben ze geen enkel geduld met hem.
Nee dat komt omdat hij z'n BNW ideeën daar ventileert. En dus niet om kan gaan met tegengeluid.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die was lekker bezig op NWS vandaag.
Tribal kan beter gewoon hier op BNW blijven. Daar kennen we hem. Op NWS hebben ze geen enkel geduld met hem.
Niet op alle slakken zout leggen Blaadjes, anders ga ik heel hard blazenquote:
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat hij z'n BNW ideeën daar ventileert. En dus niet om kan gaan met tegengeluid.
Jammer want ik mag hem toch wel ook al ben ik het bijna nooit met hem eens.
ja en ben saundersquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je bedoelt dat sylvana simons nu in beeld is gekomen?
Zolang jij dat op z'n duits doet klaag ik niet Dotje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet op alle slakken zout leggen Blaadjes, anders ga ik heel hard blazen
Ik zag dat Nederland in de halve finale zit?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je bedoelt dat sylvana simons nu in beeld is gekomen?
Dat zaten we al. Cor deed het 2e team er in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag dat Nederland in de halve finale zit?
Zaterdag tegen Italië
haha aub bespaar mequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zolang jij dat op z'n duits doet klaag ik niet Dotje.
ik ben voor de song van johannesquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, we hebben nog steeds geen BNW-song dus ik stel voor dat we daar eens wat aan gaan doen.
Zet de suggesties maar neer, dan gaan we daarna democratisch beslissen. Meeste stemmen gelden .
Ik ben voor Celine Dionquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, we hebben nog steeds geen BNW-song dus ik stel voor dat we daar eens wat aan gaan doen.
Zet de suggesties maar neer, dan gaan we daarna democratisch beslissen. Meeste stemmen gelden .
slechtquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
3-0 verloren. slecht zeg.
Hoe was de wedstrijd VBL-ers? Heb niet gekeken.
Die is best goed he, die Cor?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zaten we al. Cor deed het 2e team er in.
In Cor we trust. I want to believe. In Cor.
Zelden zo iets slechts gezien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
Het 2e team speelt. Cor wilde onze geheimen niet prijs geven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
Dat was ook 1 van de reden dat ik niet keek. Te laat thuis en een wedstrijd die er niet echt toe doet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het 2e team speelt. Cor wilde onze geheimen niet prijs geven.
of dezequote:
lavenderr vindt het maar niksquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
of deze
Nee. Gewoon Celine. Iedereen die ik ken vindt dat mooi.
Sneu voor die man van Dotje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha aub bespaar me![]()
![]()
![]()
![]()
alleen ik ben voor ... duitsland dotteke is holand gewent .;)
gelijk ter adoptie afstaan dat krengquote:Beyoncé zingt voor haar dochter Blue Ivy op een andere manier dan wanneer ze in het openbaar zingt. En dat is allemaal de schuld van Celine Dion.
Beyoncé heeft een van de meest krachtige stemmen van het moment, maar die gebruikt ze niet altijd. Wanneer ze dochter Blue Ivy toezingt, zet ze haar ‘mamastemmetje’ op. Dat vertelt de zangeres in een gesprek met Daily Break. “Ik bewaar mijn Beyoncé-stem voor het podium en ik heb mijn simpele mama-stem.”
Celine Dion
Dit doet de wereldster vanwege een afschrikwekkend verhaal over Celine Dion. “Ik herinner me een verhaal van Celine Dion dat iedere keer wanneer ze haar zoon toezong, hij moest huilen. Dat is heel interessant want ze heeft een prachtige stem, maar hij haatte het. Daarom zing ik liever een simpel rijmpje voor mijn dochter.”
Erdogan ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik leg me neer bij de meerderheid.
fijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik leg me neer bij de meerderheid.
Heerlijk nummer blijft het!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Maar wat natuurlijk de perfecte song voor hier is:
"you can check out anytime you like
but you can never leave'
On a dark desert highway, cool wind in my hair
Warm smell of colitas, rising up through the air
Up ahead in the distance, I saw a shimmering light
My head grew heavy and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway;
I heard the mission bell
And I was thinking to myself,
'this could be heaven or this could be hell'
Then she lit up a candle and she showed me the way
There were voices down the corridor,
I thought I heard them say...
Welcome to the hotel california
Such a lovely place
Such a lovely face
Plenty of room at the hotel california
Any time of year, you can find it here
Her mind is tiffany-twisted, she got the mercedes bends
She got a lot of pretty, pretty boys, that she calls friends
How they dance in the courtyard, sweet summer sweat.
Some dance to remember, some dance to forget
So I called up the captain,
'please bring me my wine'
He said, 'we haven't had that spirit here since nineteen sixty nine'
And still those voices are calling from far away,
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say...
Welcome to the hotel california
Such a lovely place
Such a lovely face
They livin' it up at the hotel california
What a nice surprise, bring your alibis
Mirrors on the ceiling,
The pink champagne on ice
And she said 'we are all just prisoners here, of our own device'
And in the master's chambers,
They gathered for the feast
The stab it with their steely knives,
But they just can't kill the beast
Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back
To the place I was before
'relax,' said the night man,
We are programmed to receive.
You can checkout any time you like,
But you can never leave!
Ah, dat maakt 3 voor Hotel California en twee voor Celine.quote:
maar jij zat al bij celinequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, dat maakt 3 voor Hotel California en twee voor Celine.
Dot en Jack en E_O , can we have your votes please?
Insomnia bedoelt dat hij Celine wil porren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hotel California natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dit is jullie stamcafé op Fok, als jullie Hotel California allemaal leuker vinden: ga er voorquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Ja, daar kan ik me wat bij voorstellenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insomnia bedoelt dat hij Celine wil porren.
Nee, jullie hebben net zoveel te zeggen, jullie horen nu ook bij het stamcaféquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dit is jullie stamcafé op Fok, als jullie Hotel California allemaal leuker vinden: ga er voor
Dat ene liedje van Elvis vind ik ook wel leuk. Van Junkie XL of zo. A little less conversation.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
Deze draai ik nu:
Komt omdat die k** parkiet weer zo vervelend is en dan moet ik altijd aan dit nummer denken. Komt door Andre.
Nog even en we moeten uitbreiden. SC nog nooit zo snel gegaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben net zoveel te zeggen, jullie horen nu ook bij het stamcafé
Echt leuk he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog even en we moeten uitbreiden. SC nog nooit zo snel gegaan.
Nou VBL-ers steek die maar in je binnenzak.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt leuk he?
Vind de VBL'ers een echte aanwinst
Ja vond hem ook al een beetje afwezig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
..en waar is a4lf?
Zeker druk voor zijn tentamen morgen.
weet niet hij lokt mij hier heen en dan snel weglopennquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
..en waar is a4lf?
Zeker druk voor zijn tentamen morgen.
tentamen morgenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet niet hij lokt mij hier heen en dan snel weglopenn
typisch joods hé
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
tentamen morgen
dus hij steekt zijn neus (hihi) in de boeken vanavond
Ik wist al lang dat ik heel sympathiek was. Mensen richten niet voor niets een team voor mij op. En vandaag ben ik gepubliceerd op SigaarSnor, dat was ook al een hele eer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou VBL-ers steek die maar in je binnenzak.
Bescheiden bigstar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist al lang dat ik heel sympathiek was. Mensen richten niet voor niets een team voor mij op. En vandaag ben ik gepubliceerd op SigaarSnor, dat was ook al een hele eer.
Maar ik blijf wel bescheiden hoor.
Oww vertel eens wat dingen als je niet bescheiden zou zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist al lang dat ik heel sympathiek was. Mensen richten niet voor niets een team voor mij op. En vandaag ben ik gepubliceerd op SigaarSnor, dat was ook al een hele eer.
Maar ik blijf wel bescheiden hoor.
dan doe je het toch na de vakantie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Tjacka het volgende:
goh wat naar ik wil geld overmaken voor de vakantie maar het lukt niet.
is naar een vriend en ik ben meestal al laatquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
dan doe je het toch na de vakantie.
Niks aan de hand dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is naar een vriend en ik ben meestal al laat
Neeeeeequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar met 53 kilo bij 1.83 is dat echt vertyft
Dit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
3%
fijn dat er nog een zak zit om die botten.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar met 53 kilo bij 1.83 is dat echt vertyft
Zou je wel zeggen he.. Maar nee, borderline chick + alle stress vandien.quote:
goed eten dan gquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen he.. Maar nee, borderline chick + alle stress vandien.
Even teruglezen deze topic![]()
Hmm borderline...dat is in de regel wel veel n...... maar ja de rest is wel stressvol ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen he.. Maar nee, borderline chick + alle stress vandien.
Dat neuken schoot er altijd bij in om de meest domme redenenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hmm borderline...dat is in de regel wel veel n...... maar ja de rest is wel stressvol ja.
Vandaag abbo genomen bij sportschool, en direct een goed voedingsschema opgesteldquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed eten dan g
heb ook wel is een keer in die trant gewogen echt fucked up
niks mis mee, ik ook 2 jaar lang 5 dagen per week gegaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:00 schreef Divje het volgende:
Vandaag abbo genomen bij sportschool, en direct een goed voedingsschema opgesteld
Voeding is erg belangrijk op dit moment
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit.![]()
Nu aan de volle kwark, volle melk, veel kip en eieren
Die 53kg was nog met kleren aan ook..![]()
Idd. Maar die rest word je stapelgek van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hmm borderline...dat is in de regel wel veel n...... maar ja de rest is wel stressvol ja.
Heb m'n ogen uitgekeken in die sportschool, en merkte direct dat m'n motivatie omhoog schoot toen ik die kleerkasten zag. Enige voordeel dat ik nu heb is dat je m'n spieren erg snel zal zien ontwikkelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niks mis mee, ik ook 2 jaar lang 5 dagen per week gegaan.
nu 6 maanden niet door omin stress enzo
nu deze week weer begonnen met gym en op voeding letten, niks mis mee. beste wat er is
1.83quote:
Dat is zo zonde he, en vooral omdat ik het de eerste paar weken niet door had. Pas toen ik me bewust werd van BPS sloeg de stress toequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Maar die rest word je stapelgek van.
Dat laatste kan ik niet helemaal begrijpen. Ik weet wat BPS is hoor maar waarom sloeg toen de stress toe?quote:
1.83 en 53 kg. Dat is schrikbarendquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef Divje het volgende:
[..]
1.83
[..]
Dat is zo zonde he, en vooral omdat ik het de eerste paar weken niet door had. Pas toen ik me bewust werd van BPS sloeg de stress toe
Ik begreep het eerst niet wat ze deed en waarom ze dat deed. Dat zocht ik bij mezelf en daar liet ik het bij.. Toen ik erachter kwam dat het BPS was ben ik veel gaan lezen en analyseren. En op een gegeven moment lette ik op álles wat ze deed. Ook al was het een raampje open doen bijvoorbeeld.. Ik schoot bij álles in de stress..quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik niet helemaal begrijpen. Ik weet wat BPS is hoor maar waarom sloeg toen de stress toe?
Beetje prive miss dus geen antwoord is ook goed hoor.
Het is ook erg moeilijk, je kan er letterlijk gek van wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Tjacka het volgende:
mm ik word niet wijzer van wiki wat betreft borderline
Daar heb je groot gelijk in, behalve dat ik zelf roofbouw heb gepleegd door er niet eerder mee te stoppenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1.83 en 53 kg. Dat is schrikbarend
Ik ben 1.68 en 55kg en daarvan wordt al gezegd dat het op het randje is.
Jij moet echt aan de slag . Niet alleen met trainen, maar ook goed eten!
Die relatie heeft roofbouw op je lichaam gepleegd
Jij ook. Als ik er was zou ik je even lekker instoppen en een kus op je voorhoofd.quote:
Ja begrijpelijk. Kan je geen serieus advies geven omdat omgaan daarmee heel persoonlijk is. Ik zou willen zeggen: probeer relax te blijven en focus je niet op momenten maar het hele plaatje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik begreep het eerst niet wat ze deed en waarom ze dat deed. Dat zocht ik bij mezelf en daar liet ik het bij.. Toen ik erachter kwam dat het BPS was ben ik veel gaan lezen en analyseren. En op een gegeven moment lette ik op álles wat ze deed. Ook al was het een raampje open doen bijvoorbeeld.. Ik schoot bij álles in de stress..
[..]
Het is ook erg moeilijk, je kan er letterlijk gek van worden
[..]
Daar heb je groot gelijk in, behalve dat ik zelf roofbouw heb gepleegd door er niet eerder mee te stoppen![]()
Maar de eerste stap is gezet! Komende tijd wordt moeilijk, maar ik ga even door die zure appel heen bijten
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk. Kan je geen serieus advies geven omdat omgaan daarmee heel persoonlijk is. Ik zou willen zeggen: probeer relax te blijven en focus je niet op momenten maar het hele plaatje.
Rook eens een joint samen.
maar is een joint dan niet link? of zeg ik nu iets geks?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Dat was het enige wat we nog dedenShit blijft hetzelfde dan..
Advies is idd heel persoonlijk, maar de meeste mensen zeggen gewoon: RUN FORREST RUN!
haha ok vergeet dat advies dan, andere ervaringquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Dat was het enige wat we nog dedenShit blijft hetzelfde dan..
Advies is idd heel persoonlijk, maar de meeste mensen zeggen gewoon: RUN FORREST RUN!
Als je psychotisch aangelegd bent wel lijkt me.. En da's niet zo moeilijk met BPS, en dan kwam ik er nog bij met ADDquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar is een joint dan niet link? of zeg ik nu iets geks?
Inderdaadquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ok vergeet dat advies dan, andere ervaring
Ja run, makkelijk advies maar niet als je haar leuk vindt.
Ja ik had er last van tijdens het werk een beetje. Geef mij maar gewoon strak blauwe lucht met zon en warm of koud weer maar niet dat benauwdequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef Divje het volgende:
Maar goed! Tjacka, gefeliciteerd nog! Dat afrijden gaat goed komen![]()
Iemand nog last gehad van het benauwde weer vandaag? Heb even buiten gelopen toen het eindelijk ging regenen, koelde lekker af
Blauwe lucht, een licht briesje en ong. 25 graden. Heerlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik had er last van tijdens het werk een beetje. Geef mij maar gewoon strak blauwe lucht met zon en warm of koud weer maar niet dat benauwde
Jij snap het!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Blauwe lucht, een licht briesje en ong. 25 graden. HeerlijkAl kan ik ook intens genieten van een ijskoude dag + blauwe lucht.. Als die kutwolken maar wegblijven
Haha, werkze morgenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij snap het!
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen weer vroeg beginnen. 1 uur dat valt niet mee.
Trusten allemaal.
dank jequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef Divje het volgende:
Maar goed! Tjacka, gefeliciteerd nog! Dat afrijden gaat goed komen![]()
Iemand nog last gehad van het benauwde weer vandaag? Heb even buiten gelopen toen het eindelijk ging regenen, koelde lekker af
Morguh E_O en alle andere natuurlijk ook!!!quote:
quote:
Mogguh.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh E_O en alle andere natuurlijk ook!!!
Vies benauwd drukkend weer hiero bah!!!!
Jip heb een bakkie naast me staan!quote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Genieten is dat weer elke ochtend.
idd gewoon 20-25 graden is prima!quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten
Lees net dat er tropische hitte op de loer ligt, nou dat hoeft nu ook weer niet!!!
Bron
Nee, gelukkig niet. Dacht het gisteravond even, maar weer zo fris als een hoentje opgestaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Zeker duimen!
Ziek of toch niet?
Nou gelukkig maar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Dacht het gisteravond even, maar weer zo fris als een hoentje opgestaan
ssttquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar.![]()
Lekker aan het fokken op je werk dus.
makkelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe zou a4lf zijn tentamen gemaakt hebben?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar ik wil jou of Stylo als mod.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja?
Gelukkig.
Waarom komt hij dat niet vertellen dan. Mijn duimen vallen er bijna af
Als je maar een beetje leuk doet wordt je overal geaccepteerd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zit ik op VBL te posten als ik dat quote![]()
Schoppen ze me de deur uit als voetbalnoob
Architectuur / Stedenbouw.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor studie?
Gewoon vriendelijk zijn en je niet beter voelen dan een ander lijkt me al voldoende.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je maar een beetje leuk doet wordt je overal geaccepteerd.
Exact!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarom is niemand minachten ook ons motto
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef Tjacka het volgende:
nog een half uur en dan wordt mijn broertje gebelt
Met het budget en de eisen (bebouwingsdichtheid) die je in Nederland opgelegd krijgt, kan je niet anders dan Vinex tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga jij later mooie nieuwbouwwijken voor ons ontwerpen. Mooier dan de Vinex-treurnis?
Overal en nergens. Amsterdam, Groningen, Kopenhagen.quote:
Gebeld.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef Tjacka het volgende:
neequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"
Zoiets?
neequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met het budget en de eisen (bebouwingsdichtheid) die je in Nederland opgelegd krijgt, kan je niet anders dan Vinex tegenwoordig.
[..]
Overal en nergens. Amsterdam, Groningen, Kopenhagen.
[..]
Gebeld.
Laat het ons weten!
Spannend!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef Tjacka het volgende:
gezakd met herquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spannend!
Wat denkt je broer zelf? Geslaagd?
mwa, ik weet het niet, denk dat hij nog te jong is voor het hboquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou hopen dan maar dat hij geslaagd is. Zonder her.
hoe oud is diequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa, ik weet het niet, denk dat hij nog te jong is voor het hbo
Mwao mwao. Mijn broertje was nog net 16 toen ie hbo ging maar ging prima hoor.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mijn broertje is bijna 17 maar die zit nu 5 vwo
ja, het kan wel. maar moet je wel de inzet er voor hebben, of niet natuurlijk als je het zonder red.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao mwao. Mijn broertje was nog net 16 toen ie hbo ging maar ging prima hoor.
wat wil ie gaan doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ja, het kan wel. maar moet je wel de inzet er voor hebben, of niet natuurlijk als je het zonder red.
Is er nog een andere ook dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:38 schreef sararaats het volgende:
het regent, het regent, ...
bedoelen jullie de Renault Clio of nen andere?
Geen wonder dat de zorg steeds duurder wordtquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar.![]()
Lekker aan het fokken op je werk dus.
Ja, het is allemaal mijn schuldquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat de zorg steeds duurder wordt![]()
![]()
![]()
Nu hebben tenminste een iemand wie we de schuld kunnen gevenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal mijn schuld![]()
Mea culpa
mea maxima culpa
Prachtig nummer van Enigma, heeft trouwens allemaal mooie nummers!quote:
Had ik net bekeken, leuk om te zien!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dotteke op mijn tijdlijn staat een link kan je zien waar ik werk
quote:
Ha ha zit die hele clip te kijken naar bijzonder lippen ha ha haquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
leuk leuk.
Zeg Dotje wat ik me nu afvraag. Zijn dat je eigen lippen?
Nou lekker is datquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi liefies, kom zo kletsen eerst even naar Jouw Vrouw Mijn Vrouw kijken.
Dries Roelvink en Mylene de la dinges.
Ah ok, jammer kan ik je geen complimentje geven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha zit die hele clip te kijken naar bijzonder lippen ha ha ha
Word ik in een keer wakker................. je bedoelt de lippen van mijn av.
Nee zijn mijn lippen niet , heb deze van een avater site geplukt
Nopequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah ok, jammer kan ik je geen complimentje geven.
Kijk ik ook en erger me nu al groen en geel aan die Dries jemig wat een kerel zeg. Die behandeld een vrouw als een slaafquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi liefies, kom zo kletsen eerst even naar Jouw Vrouw Mijn Vrouw kijken.
Dries Roelvink en Mylene de la dinges.
Ja doe maarquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef Blaadjes het volgende:
Hij gunt z'n(deze) vrouw gewoon haar recht.
Als ik meneer was mocht mevrouw ook nog het ontbijtje mee eten op bed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:54 schreef Dotteke het volgende:
ttss zelfs zijn koffie moet nog doorgeroerd worden.
En de hagelslag ligt niet goed op zijn beschuitjes.
Ik had alles in zijn nest gekieperd, want ja meneer moet het ook nog op bed geserveerd hebben ha ha ha
Dan ben jij een betere man dan Dries, want die wil zijn vrouw alleen aan het werk zien en af en toe mag je ze belonenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als ik meneer was mocht mevrouw ook nog het ontbijtje mee eten op bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |