Hoi Bquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Damn.![]()
Avond mensen. Hier ook hele lichte regen.
geschiedenisquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1 seconde![]()
wat studeer je Johannes?
daar ben ik volkomen mee eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
BNW zou ook een lijflied moeten hebben. Ik pleit voor Celine Dion.
Benauwd?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedeavond hier regen...
en benauwd brrr
waar doe je hetquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk aan de slag met iets... Had vandaag ook al een tentamen
Hoe ging dat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk aan de slag met iets... Had vandaag ook al een tentamen
Ja hier ook al benauwd de hele middag. Beetje inspannen zweet van m'n voorhoofdquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedeavond hier regen...
en benauwd brrr
songtekstquote:
quote:BNW can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're gone
BNW was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on
Near...
Far...
Wherever you are
I believe that
The heart does go on
Once more...
You open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on
Hey Blaadjes,quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Damn.![]()
Avond mensen. Hier ook hele lichte regen.
Hoi Jacq!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedeavond hier regen...
en benauwd brrr
dit was niet zo snugger van mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ken je meerdere universiteiten van groningen?
Het was een eerstejaars vak dus wel makkelijk. Heb me maar een paar uurtjes voor hoeven te bereiden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe ging dat?
Celine Dion he. Mwah .
Doe dan wel een lekker vlot liedje. Oh wacht..
quote:
En niet gejat, dus sowieso goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een eerstejaars vak dus wel makkelijk. Heb me maar een paar uurtjes voor hoeven te bereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |