Pas als de kijkcijfers daar om vragen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
Kan Danni zich niet wat meer prijsgevend kleden?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
Nee, dat zeg ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee dat heb ik nooit gezegd
Nog meer?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
Hier regent het... En het is vreselijk benauwd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent een Groninger? Stad Groningen?
Mooie stad![]()
Ik heb familie in Aduard.
jammer dan moeten we het hier maar doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier bedoel ik Film, Tv & Radio
Maar ik heb gekeken en zie het niet bij de topics staan.
We doen het hierquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer dan moeten we het hier maar doen
Ook al benauwd? Ik heb het steeds zo koud.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier regent het... En het is vreselijk benauwd.
Mijn zus woont in Groningen, vroeger woonde ze in Aduard
Je wordt toch niet ziek?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook al benauwd? Ik heb het steeds zo koud.
Ja, leuke vent wel. Alleen een klein mannetje, dat is wel jammerquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:50 schreef Tjacka het volgende:
ze hebben nou echt echt verkering wel lieff
inderdaad dat kan toch subtieler.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
idd. zo doe je dat toch niet als je er zo over denkt.
wou je anders hem hebben?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, leuke vent wel. Alleen een klein mannetje, dat is wel jammer
hoe lang ben je danquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik vind het wel fijn als een man groter is dan ik ben.
mooiquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik vind het wel fijn als een man groter is dan ik ben.
O, daar vind ik dus geen fuck aan, zo nep gespeeld alsof ze een verhaaltje vertellen!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dani Lowinski.
Die met die grote tieten en lekkere kont grote woordenschat.
Ik vind het wel leuk. Gaat tenminste om normale mensen. Nou ja, sort ofquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar vind ik dus geen fuck aan, zo nep gespeeld alsof ze een verhaaltje vertellen!!!
Jij vind nooit iets aan vd tv .;)quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar vind ik dus geen fuck aan, zo nep gespeeld alsof ze een verhaaltje vertellen!!!
Precies, hoe kun je nou met elkaar zijn en elkaars concurrenten. dat werkt toch niet.quote:
O jawel hoor vind genoeg leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij vind nooit iets aan vd tv .;)
Nee, dat werkt nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies, hoe kun je nou met elkaar zijn en elkaars concurrenten. dat werkt toch niet.
Alles op tv is nep. Lees maar eens wat topics door.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jawel hoor vind genoeg leuk.
Wilde ook naar Dani gaan kijken maar vond het heel nep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |