Dat is nu juist waarom om gaat, die alu's worden altijd voor gekkie's uitgemaakt en nu komt weer uit dat ze keihard gelijk hebben, maar gelijk geven is er door de massa niet bij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef Shakkara het volgende:
Grappig dat het veel omvangrijker blijkt en al langer aan de gang is dan de ergste alu-hoedjes beweerden.
Wat gaan we er aan doen? Volgende keer WEL allemaal Piratenpartij stemmen?
Ik heb hetzelfde met m'n vrienden, die waren altijd van het 'je hebt toch niets te verbergen', 'waar maak je je druk om' en 'we zijn toch niet interessant genoeg om af te tappen' type. Maar nu blijkt dat er gewoon sleepnetten over het hele internet worden losgelaten zijn ze toch niet zo vrolijk meer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:28 schreef THEFXR het volgende:
Dat is nu juist waarom om gaat, die alu's worden altijd voor gekkie's uitgemaakt en nu komt weer uit dat ze keihard gelijk hebben, maar gelijk geven is er door de massa niet bij.
Lijkt me toch dat dat bedrijf dat al wel wist. Vooral als het om gevoelige informatie staat. De Amerikaanse regering kan daar al bij sinds de patriot act. En dat is al een poosje terug.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met m'n vrienden, die waren altijd van het 'je hebt toch niets te verbergen', 'waar maak je je druk om' en 'we zijn toch niet interessant genoeg om af te tappen' type. Maar nu blijkt dat er gewoon sleepnetten over het hele internet worden losgelaten zijn ze toch niet zo vrolijk meer.
Zeker niet omdat een aantal van hen met projecten bezig is waar geheimhoudingsplicht op is, terwijl het bedrijf gebruikt maakt van de diensten van google mail voor de interne communicatie. Blijkt dat al hun gevoelige materiaal eigenlijk gewoon op straat ligt. De mogelijkheden tot bedrijfsspionage vanuit de VS zijn enorm. En we dachten dat de Chinezen erg waren...
Denk het ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef Salvad0R het volgende:
Nederland is allang verkocht man. Muppet regering die danst naar de pijpen van internationale bedrijven, en als er iemand is die voor landsbelang opstaat schieten ze 'm in z'n schedel.
Sinds 1948.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:30 schreef Salvad0R het volgende:
Heeft niets met de labels die kneusjes aan mensen geven te maken, als die lijers hadden opgelet in 2001-2005 dan was dit niet eens nodig.
Onzin.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef THEFXR het volgende:
De USA en UK tapt al zeven jaar lang in op de volgende inetservices, Facebook, Microsoft, Google, Apple, Yahoo, YouTube, AOL, Skype en anderen
Zelfs de Washington Post is daarop al teruggekrabbeld.quote:
Paranoia is just a heightened state of awareness.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:48 schreef DuTank het volgende:
Iets wat ik al een tijd roep, maar ik werd altijd voor paranoïde en gek verklaard.
Sommige mensen gaan een beetje te ver. Maar goed, dat terzijde.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Paranoia is just a heightened state of awareness.
Misschien sommige mensen gebruiken t niet gewoon dat t shijt is.:)quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan een beetje te ver. Maar goed, dat terzijde.
Ik vind het namelijk ook weer overdreven om totaal geen elektronische apparaten meer te gebruiken, omdat de NSA mee kijkt
Sowieso is al een redelijk groot deel tegen de manier waarop Anonymous te werk gaat. Daarnaast vindt 50% het niet eens zo erg dat ze 'gecontroleerd' worden. Dus ja, dan is het logisch dat men gaat 'huilen'.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Hmmmmpfff, anonymous gaat al wraak acties plannen tegen PRISM en dergelijke???
Stel je voor dat er weer enkele websites uit de lucht gaan.......dan gaat iedereen huilen.
Ik vind ook niet dat anonymous zomaar voor iedereen kan spreken en acties kan gaan uitvoeren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Stel je voor dat er weer enkele websites uit de lucht gaan.......dan gaat iedereen huilen.
Logisch want daarmee raken ze vooral de gewone man maar ja dat begrijpen ze niet helemaal.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Ze zijn een beetje de zwarte ridders van het internet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Logisch want daarmee raken ze vooral de gewone man maar ja dat begrijpen ze niet helemaal.
Dat zou idd mooi zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje de zwarte ridders van het internet.
Soms zijn ze de held en soms de schlemiel.
Eigenlijk hebben 'we' er alleen wat aan als ze het hele prism programma neer kunnen halen.
Was ook behoorlijk pissed toen ze Playstation network plat gooiden.quote:[img]
http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 14 juni 2013 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat anonymous zomaar voor iedereen kan spreken en acties kan gaan uitvoeren.
wie zegt dat ze geen onderdeel van de NSA zijn, om op basis van hun acties weer meer wetten door te voeren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje de zwarte ridders van het internet.
Soms zijn ze de held en soms de schlemiel.
Eigenlijk hebben 'we' er alleen wat aan als ze het hele prism programma neer kunnen halen.
NSA die op 4 chan zitten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie zegt dat ze geen onderdeel van de NSA zijn, om op basis van hun acties weer meer wetten door te voeren.
en dat is dan de reden dat NSA meer wetten/maatreglen wil invoeren om dat hacken te voorkomen en zelf een inet off switchquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
NSA die op 4 chan zitten?
Probleem van anonymous is inderdaad iedereen kan het zijn ze hebben geen leider geen ledenlijst, Iedereen kan een Guy Fawkesmasker opzetten en een aanval op een website claimen.
Wat jij zegt komt neer op de kleuterlijke versie van: als jij stopt met slaan dan sla ik jou ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dat is dan de reden dat NSA meer wetten/maatreglen wil invoeren om dat hacken te voorkomen en zelf een inet off switch
nope, wat ik zeg, ik sla mijzelf en zeg dat jij het gedaan hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Wat jij zegt komt neer op de kleuterlijke versie van: als jij stopt met slaan dan sla ik jou ook niet meer.
Dus als anonymous niets meer doet dan komen er ook geen wetten meer, zou je het witte huis belagen met stenen dan komt de politie met traangas ipv dat er wetten worden doorgevoerd als je gaat hacken en dergelijke.
-,-
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dat is dan de reden dat NSA meer wetten/maatreglen wil invoeren om dat hacken te voorkomen en zelf een inet off switch
Ik liet de inside jobs en dergelijke buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nope, wat ik zeg, ik sla mijzelf en zeg dat jij het gedaan hebt.
Volkskrantquote:De Amerikaanse president Barack Obama heeft gisteren in een interview met televisiezender CBS opnieuw het spionageprogramma van de Amerikaanse geheime dienst NSA verdedigd en noemde het transparant, ook al wordt het in het geheim uitgevoerd. Hij beloofde meer openheid aan het Amerikaanse publiek.
'Het is transparant', zei Obama. 'Daarom hebben we de FISA-rechtbank opgericht,' verwijzend naar de geheime rechtbank die dankzij de Foreign Intelligence Surveillance Act kon worden opgericht.
Obama gaf wel toe dat er meer openheid over het spionageprogramma moet komen. 'We moeten een manier zien te vinden waarmee het publiek een bepaalde zekerheid heeft dat er controle is. Dat hun telefoongesprekken niet worden afgeluisterd, dat hun sms-berichten niet worden gecontroleerd en hun e-mails niet door een big brother worden gelezen.'
Obama voegde eraan toe dat hij vertegenwoordigers heeft aangewezen om toezicht te houden op privacy en burgerlijke vrijheden. Zij moeten helpen met het bepalen hoe ver de dataverzameling van de regering mag gaan. Een discussie die door de geheimhouding rond de FISA-rechtbank bemoeilijkt wordt.
Vorige week maakte de Amerikaanse klokkenluider Edward Snowden bekend dat de NSA op grote schaal internet- en telefoongegevens verzamelt van burgers in binnen- en buitenland. Daarvoor wordt het geheime programma PRISM gebruikt, een programma dat volgens de Amerikaanse regering de veiligheid bevordert. Zo zouden er tientallen terroristenplannen verijdeld zijn.
Obama geloven? je zit in BNW niet in NWSquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ik liet de inside jobs en dergelijke buiten beschouwing.
Btw, Obama zei dat het programma transparant is.
Hoe kan dat nu weer..........
[..]
Volkskrant
Ik geloof hem niet. LOLquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Obama geloven? je zit in BNW niet in NWS
Krachtig filmpje.quote:
Schaam je je niet dat je dit zonder bron post? Ik help je even:quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zelfs de Washington Post is daarop al teruggekrabbeld.
quote:PRISM Used to Blackmail Congress, Senate & Supreme Court Based on Past Internet Activity?
Read more at http://investmentwatchblo(...)#txhiDAFKWXP4YOMw.99
wittingly ?quote:Sen. Wyden: Top Obama Security Officials Lied to Congress About PRISM
On March 12, Wyden asked Clapper before the Senate Intelligence Committee, "Does the NSA collect any type of data at all on millions or hundreds of millions of Americans?” Clapper answered, "No, sir." He then added, "Not wittingly."
http://www.breitbart.com/(...)als-Lied-About-PRISM
Zeggen is wat anders dan doen. ^^quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
Nederland gebruikt het niet, aldus Plasterk
http://www.nu.nl/politiek(...)uikt-prism-niet.html
Dat zegt natuurlijk niet dat anderen het niet gebruiken.
Misschien bedoelt hij ook wel dat ze het niet bewust gebruiken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
Nederland gebruikt het niet, aldus Plasterk
http://www.nu.nl/politiek(...)uikt-prism-niet.html
Dat zegt natuurlijk niet dat anderen het niet gebruiken.
Lijkt mij ook heel sterk. Geloof het ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij ook wel dat ze het niet bewust gebruiken.
Mij lijkt het iig heel sterk dat Duitsland dit wel doet en NL niet.
http://nutech.nl/aftappro(...)tie-spionage-vs.html
Dat ontkent hij ook niet. Plasterk zegt in dat filmpje inderdaad dat afluisteren en mails doorzoeken gebeurt door de geheime dienst. Het is opgenomen in de wet onder: 'Inzet van bijzondere middelen'.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt mij ook heel sterk. Geloof het ook niet.
Misschien geen PRISM, maar afgeluisterd wordt er hier ook. Zelfs heel veel ook.
quote:De Wiv 2002 bevat een opsomming van alle bevoegdheden van de AIVD, zoals het observeren en volgen van personen, de inzet van agenten en het aftappen van telecommunicatie. Voor alle bijzondere bevoegdheden (ook wel bijzondere inlichtingenmiddelen genoemd) geldt, dat zij alleen mogen worden ingezet wanneer dat strikt noodzakelijk is voor de taakuitvoering van de dienst. De bijzondere bevoegdheden mogen niet worden ingezet bij de uitvoering van veiligheidsonderzoeken en de beveiligingsbevorderende taak van de dienst.
Dit heb ik ook al een aantal keer gevraagd, helaas krijg ik er geen antwoord op. Dus misschien dat het deze keer lukt, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:33 schreef Dlocks het volgende:
Maar wat ik mij afvraag, volgens sommige mensen zijn de overheid, MSM en grote bedrijven zoals Google in handen van de Illuminati o.i.d. Wat zou het doel van de Illuminati kunnen zijn dat ze dit nieuws via MSM naar buiten hebben gebracht?
N pasklaar antw. heb ik niet, maar er zijn voldoende complotdenkers die het volgende menen:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al een aantal keer gevraagd, helaas krijg ik er geen antwoord op. Dus misschien dat het deze keer lukt, ben benieuwd.
Zoiets kan ook uitbesteed worden. Dan is het prima te zeggen dat Nederland het niet doet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij ook wel dat ze het niet bewust gebruiken.
Mij lijkt het iig heel sterk dat Duitsland dit wel doet en NL niet.
http://nutech.nl/aftappro(...)tie-spionage-vs.html
Of ze werken niet samen met de NSA maar met de FBI.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Zoiets kan ook uitbesteed worden. Dan is het prima te zeggen dat Nederland het niet doet.
Net zoals dat cosmetica hier ook 'proefdiervrij' is.
Maar ook dat zal NL dan wel niet gebruiken, ze werken er alleen aan mee.quote:Europees Parlement: Akkoord aftappen VS en EU
Door een onzer redacteuren
ROTTERDAM, 17 OKT. De lidstaten van de Europese Unie hebben een overeenkomst met de Amerikaanse veiligheidsdienst FBI gesloten om alle vormen van datacommunicatie, zoals telefoon-, fax- en Internetverkeer, af te tappen.
In het aanvullende rapport, dat vorige maand is verschenen, staat dat in 1995 door de 15 EU-lidstaten en de Verenigde Staten, Australië, Canada en Nieuw Zeeland is afgesproken dat alle computernetwerken en andere telecommunicatievoorzieningen aftapbaar gemaakt moeten worden ten behoeve van het EU-FBI su rveillance plan.
http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Echelon/echelon17101998.html
Klinkt als: we laten onze communicatie vrijwillig (?) aftappen, maar kijken het niet zelf in (misschien zelfs: kunnen niet inkijken).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Of ze werken niet samen met de NSA maar met de FBI.
[..]
Maar ook dat zal NL dan wel niet gebruiken, ze werken er alleen aan mee.
Lang verhaal, maar een antwoord op de vragen die ik heb krijg ik niet:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
N pasklaar antw. heb ik niet, maar er zijn voldoende complotdenkers die het volgende menen:
http://rense.com/general77/chinsec.htm
Om naar Honk Kong te vluchten past wel in dat plaatje. DE MSM is vnl bezig met damage control en de bron in diskrediet te brengen zoals ze dat ook met eerdere klokkenluiders deden.
1, ben zeer benieuwd naar die docu, denk alleen niet dat ik zoveel tijd heb.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar een antwoord op de vragen die ik heb krijg ik niet:
1. Als de MSM deel uit zou maken van Illuminati, waarom zou de MSM dan een documentaire maken over 9/11 waar alle leugens van Blair en Bush geanalyseerd worden?
2. Oke, laten we er vanuit gaan dat de MSM deel uit maakt van Illuminati. Wat is het nut, en waarom zou de MSM dan een podium bieden voor Snowden om zijn verhaal te doen?
Volgens mij maakt de MSM het de overheid juist veel lastiger dan makkelijker.
Ik zal de docu even opzoeken. Was een paar maanden geleden op BBC en ze lieten een trailer zien bij Nieuwsuur.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
1, ben zeer benieuwd naar die docu, denk alleen niet dat ik zoveel tijd heb.![]()
2. Denk dat ze geen keus hadden, misschien kan de illuminati niet alles voor 100% controleren? Zo enorm schokkend is het verhaal van Snowden ook weer niet toch ? De meeste mensen reageren met "wist ik allang " Misschien gaat dit de machthebbers weer meer mogelijkheden geven om uit de school klappers te ruimen ?
Je weet denk ik dat hij eerst naar de WashingtonPost stapte maar deze wilden niet aan zijn voorwaarden voldoen, zo enorm makkelijk ging het dus niet.
Niet voor lang.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Snowden is in Moskou .
http://www.nu.nl/buitenla(...)kou-gearriveerd.html
Ik denk juist dat de overheid en alles wat daar mee te maken heeft inc grote bedrijven en dergelijke, de media 'probeert' te sturen. Bepaalde richtlijnen uitzetten, natuurlijk zijn er altijd eigenwijze mensen die zicht daar niet zo veel van aantrekken en gewoon het verhaal zo goed mogelijk willen vertellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar een antwoord op de vragen die ik heb krijg ik niet:
1. Als de MSM deel uit zou maken van Illuminati, waarom zou de MSM dan een documentaire maken over 9/11 waar alle leugens van Blair en Bush geanalyseerd worden?
2. Oke, laten we er vanuit gaan dat de MSM deel uit maakt van Illuminati. Wat is het nut, en waarom zou de MSM dan een podium bieden voor Snowden om zijn verhaal te doen?
Volgens mij maakt de MSM het de overheid juist veel lastiger dan makkelijker.
Mmm, kan wel hier hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:44 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Past 'Michael Hastings' in dit topic? Of hoort dat ergens anders thuis?
Dit kan best. Maar dat is ook de taak van de media: een podium bieden voor de overheid, grote bedrijven etc.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:40 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de overheid en alles wat daar mee te maken heeft inc grote bedrijven en dergelijke, de media 'probeert' te sturen. Bepaalde richtlijnen uitzetten, natuurlijk zijn er altijd eigenwijze mensen die zicht daar niet zo veel van aantrekken en gewoon het verhaal zo goed mogelijk willen vertellen.
Dan krijg je soms dat de één zegt ja en de ander nee.
De belangrijkste media ZIJN grote bedrijven. Of eigendom van de overheid. Dat het hun taak zou zijn te fungeren als door de abonnee of belastingbetaler betaalde reclamefolder, is een gezichtspunt dat vreemd genoeg is ingeburgerd 'terwijl we sliepen'.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar dat is ook de taak van de media: een podium bieden voor de overheid, grote bedrijven etc.
Jup, Geen idee of behalve het uitlekken van dit. hij ook ergens anders voor beschuldigt word?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:13 schreef Tingo het volgende:
Die Snowden gedoe (net als Julian Assange) is gewoon 'n deel van de Grand 'western democracy and freedom of speech' Illusie.IMO.
Snowden is uit de mouw getoverd om onze aandacht van Syrië af te halen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:13 schreef Tingo het volgende:
Die Snowden gedoe (net als Julian Assange) is gewoon 'n deel van de Grand 'western democracy and freedom of speech' Illusie.IMO.
Dankje 95 - ik ga later ff kijken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:34 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Snowden is uit de mouw getoverd om onze aandacht van Syrië af te halen.
Wat daar kan gebeuren kan nog wel eens groter dan de Cuba crisis zijn.
Nu wil ik daar niet te diep op in gaan want dan ga ik offtopic.
Het komt er op neer dat Iran een defensiepact heeft met Syrië en de VS ziet Syrië dus als een deur naar Iran. Rusland en China zijn er niet erg blij mee op z'n zachts gezegd dat de VS zich wil bemoeien met Syrië met behulp van de EU. Maar misschien bijten blaffende honden niet(Rusland en China)?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje 95 - ik ga later ff kijken.
Die vent 'Snowden' is waarschijnlijk 'n vals ID.
Ik vind t vreselijk wat is gebeuren in Syria....krijgen we ook gewoon leugens over imo.
Syria is ook artsvijand van Israel - volgens veel Israelis die ik heb gekend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:00 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Iran een defensiepact heeft met Syrië en de VS ziet Syrië dus als een deur naar Iran. Rusland en China zijn er niet erg blij mee op z'n zachts gezegd dat de VS zich wil bemoeien met Syrië met behulp van de EU. Maar misschien bijten blaffende honden niet(Rusland en China)?
Ho wacht!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje 95 - ik ga later ff kijken.
Die vent 'Snowden' is waarschijnlijk 'n vals ID.
Ik vind t vreselijk wat is gebeuren in Syria....krijgen we ook gewoon leugens over imo.
Snowden is niet z'n echte naam bedoel ik....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:44 schreef ems. het volgende:
Ik zie niet zo goed in hoe Snowden 'aandacht van Syrië' steelt![]()
Maar ik vind het wel frappant dat er een keer iemand is die opkomt voor "het volk", maar dan meteen weer als vals bekroond. Hoe krijgen mensen ooit de kans om goed te doen, in jullie ogen? En wie zegt dat Tingo niet gewoon een "Vals ID" is? Dat lijkt me een stuk aannemelijker.
Ik heb de 'Snowden' verhaal niet gelooft vanaf t begin.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ho wacht!
Dus hier hebben we te maken met een false identity?
Waren de vlaggen op?
Ach ja, ik had het kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb de 'Snowden' verhaal niet gelooft vanaf t begin.
Het is niet negatief genoeg?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb de 'Snowden' verhaal niet gelooft vanaf t begin.
Dat zou ik ook zeggen. Jij bent gewoon heel iemand anders die ingehuurd is om hier leugens te verspreiden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Snowden is niet z'n echte naam bedoel ik....
(maar Tingo is mijne echte naam)
Voor jou wellicht wel ja. Er zijn nog mensen die daadwerkelijk het beste voor hebben met de wereld en daar dan ook wat aan doen. Behalve dus klagen op fokquote:Tis inderdaad 'n goeie vraag hoe kunnen mensen ooit goed doen.....misschien is t toch te laat.
How the fuck should I know ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, ik had het kunnen verwachten.
Wie denk je dan dat Snowden is?
Je bent er zo zeker van dat Snowden niet Snowden is. Je hebt toch wel bewijs om je beweringen te staven? Anders is het maar geroep in de ruimte.quote:
For one thing - ik geloof niet dat t zo makkelijk is om weg te lopen van zo'n organisatie als CIA....en,wat heeft hij gezegd dat was al goed bekend(dat die CIA et al zijn al lang met bezig illegale bespionnen op burgers bvb.)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent er zo zeker van dat Snowden niet Snowden is. Je hebt toch wel bewijs om je beweringen te staven? Anders is het maar geroep in de ruimte.
Moet zeggen dat ik de filmpjes van StormCloudsGathering·erg interessant vind. Al snap ik niet waarom en hoe ze de aandacht van Syrie af willen halen. En mocht het toch wel zo zijn, dan is hun doelstelling niet behaald denk ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:34 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Snowden is uit de mouw getoverd om onze aandacht van Syrië af te halen.
Wat daar kan gebeuren kan nog wel eens groter dan de Cuba crisis zijn.
Nu wil ik daar niet te diep op in gaan want dan ga ik offtopic.
Dat ondervind hij nu zelf want hij vliegt de hele wereld over om uit hun klauwtjes te blijven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
For one thing - ik geloof niet dat t zo makkelijk is om weg te lopen van zo'n organisatie als CIA....
Nee, dat was het niet. En als dat het wel was; wat dan? Omdat hij het erover heeft maakt dat hem ook verdacht? Waarom zou jij dan niet verdacht zijn?quote:en,wat heeft hij gezegd dat was al goed bekend(dat die CIA et al zijn al lang met bezig illegale bespionnen op burgers bvb.)
Jouw hele postgeschiedenis is 'much ado about nothing'. Wat maakt dit andersquote:Dus ja - Snowden verhaal is weer nog 'n 'Much Ado About Nothing' story.
Sommige van het beste leugenaars ter wereld werken bij t CIA enz.imo.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ondervind hij nu zelf want hij vliegt de hele wereld over om uit hun klauwtjes te blijven.
[..]
Nee, dat was het niet. En als dat het wel was; wat dan? Omdat hij het erover heeft maakt dat hem ook verdacht? Waarom zou jij dan niet verdacht zijn?
Zelfreflectie, zoek het in godsnaam een keer op. Het is echt belachelijk hoe vaak je onbedoeld jezelf ridiculiseert.
[..]
Jouw hele postgeschiedenis is 'much ado about nothing'. Wat maakt dit anders
Waar was je gevestigd?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sommige van het beste leugenaars ter wereld werken bij t CIA enz.imo.
Moscow airportquote:
Waarom niet? Hij is niet de eerste klokkenluider die opgejaagd wordt door Amerika. Van de meeste is het gewoon duidelijk waar ze verblijven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:48 schreef Tingo het volgende:
PS: En dat wat ook belachelijk is van die Snowed In verhaal - denk je dat ze gaan zeggen echt waar ie is of gaat ?
Dus.quote:Volgende deeltjes kunnen iets van : Snowden has disappeared! Nobody know where he is!Somebody must have killed him! ECHT!
Hij zit inderdaad nog in Moskou dacht ik. Als ik hem was zou ik daar ook even blijven. Poetin heeft aangegeven hem niet op te pakken en dat hij vrij is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef new_moon het volgende:
Hij zit toch al dagen in moskou naar het schijnt?
eigenlijk hadden ze 'm al lang moeten kunnen oppakken (geen dank aan PRISM voor hulp in deze zaak, blijkbaar)
heeheeee![]()
niet dat ik het er mee eens zou zijn, maar goed
vanuit welk oogpunt, vraag ik me afquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad nog in Moskou dacht ik. Als ik hem was zou ik daar ook even blijven. Poetin heeft aangegeven hem niet op te pakken en dat hij vrij is.
Al gaf Poetin ook aan dat hij liever ziet dat hij Rusland verlaat.
Er is nu een discussie/onderhandeling gaande tussen Rusland en US (voor uitlevering van Snowden, wat Rusland niet wil). Dit heeft geen positieve uitwerking op de relatie tussen deze twee landen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:38 schreef new_moon het volgende:
[..]
vanuit welk oogpunt, vraag ik me af
is het omdat hij misschien denkt dat Snowden niet veilig (genoeg) is in Rusland,
of ziet hij het als een hete aardappel die nu de kamer (wereld) rond gaat en hij er van af wil
Dat zou het op losse schroeven zetten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef Dlocks het volgende:
Op zijn hoogst kun je zeggen dat de VS het Snowden heeft toegestaan om naar buiten te komen met deze verhalen.
Althans, ik kan mij zo voorstellen dat complotgelovers dat geloven.
Immers, als de VS in zijn geheel niet door heeft gehad dat dit er aan zat te komen (Snowden was er al enkele weken mee bezig?) dan zijn de inlichtingendiensten blijkbaar toch niet zo machtig en toch niet zo goed op de hoogte van wat iedereen doet als complotgelovers willen geloven. Dan zijn de inlichtingendiensten simpelweg een stelletje amateurs waar je totaal niet bang voor hoeft te zijn. Dat zou het beeld wat complotgelovers van de VS hebben ernstig verstoren.
Je zou ook kunnen zeggen (en ik zei dat al) dat het doodeng is om deze gegevens door 'n stelletje amateurs te laten beheren. Overigens doen deze amateurs meer dan info vergaren dus mijn beeld verstoort het iig niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef Dlocks het volgende:
Op zijn hoogst kun je zeggen dat de VS het Snowden heeft toegestaan om naar buiten te komen met deze verhalen.
Althans, ik kan mij zo voorstellen dat complotgelovers dat geloven.
Immers, als de VS in zijn geheel niet door heeft gehad dat dit er aan zat te komen (Snowden was er al enkele weken mee bezig?) dan zijn de inlichtingendiensten blijkbaar toch niet zo machtig en toch niet zo goed op de hoogte van wat iedereen doet als complotgelovers willen geloven. Dan zijn de inlichtingendiensten simpelweg een stelletje amateurs waar je totaal niet bang voor hoeft te zijn. Dat zou het beeld wat complotgelovers van de VS hebben ernstig verstoren.
Snowden hoeft niet fake te zijn, het kan zijn dat 'ze' liever willen dat het 'publiek' het over Snowden heeft dan over Syrië. Dat Snowden een rookgordijn is voor Syrië staat los van het feit dat hij totaal fake is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ho wacht!
Dus hier hebben we te maken met een false identity?
Waren de vlaggen op?
Snowden is wel een hot topic in de mediawereld. Elke dag een update; 'waar is hij nu en wat gaat hij nu doen?' etc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de filmpjes van StormCloudsGathering·erg interessant vind. Al snap ik niet waarom en hoe ze de aandacht van Syrie af willen halen. En mocht het toch wel zo zijn, dan is hun doelstelling niet behaald denk ik.
Dat is het zeker. Maar de mediawereld is groot genoeg om verschillende onderwerpen in de gaten te houden. Dus het is niet zo dat er ineens veel minder aandacht voor Syrie is (ondertussen is Egypte en Brazilie er ook bij gekomen).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:11 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Snowden is wel een hot topic in de mediawereld. Elke dag een update; 'waar is hij nu en wat gaat hij nu doen?' etc.
Het gaat niet alleen om Syrië maar ook om Iran.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:11 schreef ems. het volgende:
Ik vind Snowden trouwens veel interessanter dan Syrië dus kan meer blootstelling in de media alleen maar toejuichen.
Zal je zien dat ze zometeen weer met dat Syrië-complot komen om Snowden van de buis te drukken.
En Egypte.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:11 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om Syrië maar ook om Iran.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |