Of ze werken niet samen met de NSA maar met de FBI.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Zoiets kan ook uitbesteed worden. Dan is het prima te zeggen dat Nederland het niet doet.
Net zoals dat cosmetica hier ook 'proefdiervrij' is.
Maar ook dat zal NL dan wel niet gebruiken, ze werken er alleen aan mee.quote:Europees Parlement: Akkoord aftappen VS en EU
Door een onzer redacteuren
ROTTERDAM, 17 OKT. De lidstaten van de Europese Unie hebben een overeenkomst met de Amerikaanse veiligheidsdienst FBI gesloten om alle vormen van datacommunicatie, zoals telefoon-, fax- en Internetverkeer, af te tappen.
In het aanvullende rapport, dat vorige maand is verschenen, staat dat in 1995 door de 15 EU-lidstaten en de Verenigde Staten, Australië, Canada en Nieuw Zeeland is afgesproken dat alle computernetwerken en andere telecommunicatievoorzieningen aftapbaar gemaakt moeten worden ten behoeve van het EU-FBI su rveillance plan.
http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Echelon/echelon17101998.html
Klinkt als: we laten onze communicatie vrijwillig (?) aftappen, maar kijken het niet zelf in (misschien zelfs: kunnen niet inkijken).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Of ze werken niet samen met de NSA maar met de FBI.
[..]
Maar ook dat zal NL dan wel niet gebruiken, ze werken er alleen aan mee.
Lang verhaal, maar een antwoord op de vragen die ik heb krijg ik niet:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
N pasklaar antw. heb ik niet, maar er zijn voldoende complotdenkers die het volgende menen:
http://rense.com/general77/chinsec.htm
Om naar Honk Kong te vluchten past wel in dat plaatje. DE MSM is vnl bezig met damage control en de bron in diskrediet te brengen zoals ze dat ook met eerdere klokkenluiders deden.
1, ben zeer benieuwd naar die docu, denk alleen niet dat ik zoveel tijd heb.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar een antwoord op de vragen die ik heb krijg ik niet:
1. Als de MSM deel uit zou maken van Illuminati, waarom zou de MSM dan een documentaire maken over 9/11 waar alle leugens van Blair en Bush geanalyseerd worden?
2. Oke, laten we er vanuit gaan dat de MSM deel uit maakt van Illuminati. Wat is het nut, en waarom zou de MSM dan een podium bieden voor Snowden om zijn verhaal te doen?
Volgens mij maakt de MSM het de overheid juist veel lastiger dan makkelijker.
Ik zal de docu even opzoeken. Was een paar maanden geleden op BBC en ze lieten een trailer zien bij Nieuwsuur.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
1, ben zeer benieuwd naar die docu, denk alleen niet dat ik zoveel tijd heb.![]()
2. Denk dat ze geen keus hadden, misschien kan de illuminati niet alles voor 100% controleren? Zo enorm schokkend is het verhaal van Snowden ook weer niet toch ? De meeste mensen reageren met "wist ik allang " Misschien gaat dit de machthebbers weer meer mogelijkheden geven om uit de school klappers te ruimen ?
Je weet denk ik dat hij eerst naar de WashingtonPost stapte maar deze wilden niet aan zijn voorwaarden voldoen, zo enorm makkelijk ging het dus niet.
Niet voor lang.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Snowden is in Moskou .
http://www.nu.nl/buitenla(...)kou-gearriveerd.html
Ik denk juist dat de overheid en alles wat daar mee te maken heeft inc grote bedrijven en dergelijke, de media 'probeert' te sturen. Bepaalde richtlijnen uitzetten, natuurlijk zijn er altijd eigenwijze mensen die zicht daar niet zo veel van aantrekken en gewoon het verhaal zo goed mogelijk willen vertellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar een antwoord op de vragen die ik heb krijg ik niet:
1. Als de MSM deel uit zou maken van Illuminati, waarom zou de MSM dan een documentaire maken over 9/11 waar alle leugens van Blair en Bush geanalyseerd worden?
2. Oke, laten we er vanuit gaan dat de MSM deel uit maakt van Illuminati. Wat is het nut, en waarom zou de MSM dan een podium bieden voor Snowden om zijn verhaal te doen?
Volgens mij maakt de MSM het de overheid juist veel lastiger dan makkelijker.
Mmm, kan wel hier hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:44 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Past 'Michael Hastings' in dit topic? Of hoort dat ergens anders thuis?
Dit kan best. Maar dat is ook de taak van de media: een podium bieden voor de overheid, grote bedrijven etc.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:40 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de overheid en alles wat daar mee te maken heeft inc grote bedrijven en dergelijke, de media 'probeert' te sturen. Bepaalde richtlijnen uitzetten, natuurlijk zijn er altijd eigenwijze mensen die zicht daar niet zo veel van aantrekken en gewoon het verhaal zo goed mogelijk willen vertellen.
Dan krijg je soms dat de één zegt ja en de ander nee.
De belangrijkste media ZIJN grote bedrijven. Of eigendom van de overheid. Dat het hun taak zou zijn te fungeren als door de abonnee of belastingbetaler betaalde reclamefolder, is een gezichtspunt dat vreemd genoeg is ingeburgerd 'terwijl we sliepen'.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar dat is ook de taak van de media: een podium bieden voor de overheid, grote bedrijven etc.
Jup, Geen idee of behalve het uitlekken van dit. hij ook ergens anders voor beschuldigt word?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:13 schreef Tingo het volgende:
Die Snowden gedoe (net als Julian Assange) is gewoon 'n deel van de Grand 'western democracy and freedom of speech' Illusie.IMO.
Snowden is uit de mouw getoverd om onze aandacht van Syrië af te halen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:13 schreef Tingo het volgende:
Die Snowden gedoe (net als Julian Assange) is gewoon 'n deel van de Grand 'western democracy and freedom of speech' Illusie.IMO.
Dankje 95 - ik ga later ff kijken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:34 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Snowden is uit de mouw getoverd om onze aandacht van Syrië af te halen.
Wat daar kan gebeuren kan nog wel eens groter dan de Cuba crisis zijn.
Nu wil ik daar niet te diep op in gaan want dan ga ik offtopic.
Het komt er op neer dat Iran een defensiepact heeft met Syrië en de VS ziet Syrië dus als een deur naar Iran. Rusland en China zijn er niet erg blij mee op z'n zachts gezegd dat de VS zich wil bemoeien met Syrië met behulp van de EU. Maar misschien bijten blaffende honden niet(Rusland en China)?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje 95 - ik ga later ff kijken.
Die vent 'Snowden' is waarschijnlijk 'n vals ID.
Ik vind t vreselijk wat is gebeuren in Syria....krijgen we ook gewoon leugens over imo.
Syria is ook artsvijand van Israel - volgens veel Israelis die ik heb gekend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:00 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Iran een defensiepact heeft met Syrië en de VS ziet Syrië dus als een deur naar Iran. Rusland en China zijn er niet erg blij mee op z'n zachts gezegd dat de VS zich wil bemoeien met Syrië met behulp van de EU. Maar misschien bijten blaffende honden niet(Rusland en China)?
Ho wacht!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje 95 - ik ga later ff kijken.
Die vent 'Snowden' is waarschijnlijk 'n vals ID.
Ik vind t vreselijk wat is gebeuren in Syria....krijgen we ook gewoon leugens over imo.
Snowden is niet z'n echte naam bedoel ik....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:44 schreef ems. het volgende:
Ik zie niet zo goed in hoe Snowden 'aandacht van Syrië' steelt![]()
Maar ik vind het wel frappant dat er een keer iemand is die opkomt voor "het volk", maar dan meteen weer als vals bekroond. Hoe krijgen mensen ooit de kans om goed te doen, in jullie ogen? En wie zegt dat Tingo niet gewoon een "Vals ID" is? Dat lijkt me een stuk aannemelijker.
Ik heb de 'Snowden' verhaal niet gelooft vanaf t begin.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ho wacht!
Dus hier hebben we te maken met een false identity?
Waren de vlaggen op?
Ach ja, ik had het kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb de 'Snowden' verhaal niet gelooft vanaf t begin.
Het is niet negatief genoeg?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb de 'Snowden' verhaal niet gelooft vanaf t begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |