heeft ie gridpenalty ja?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin met de grid penalty.
Negeren van blauwe vlaggen in Canadaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
heeft ie gridpenalty ja?
wat heeft ie gedaan?![]()
Te laat reageren op blauwe vlaggen.quote:
Daarvoor kreeg hij geen penalty. Hem niet eerder voorbij laten wel. Botsing was niet echt zijn schuld,quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Botsing met Hulkenberg dacht ik. Anders had hij een Drive Trough.
ah. dat is helemaal langs me heen gegaan vorige racequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Negeren van blauwe vlaggen in Canada
Gebeurde in de ronde die vooraf ging aan de botsing met Hulk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ah. dat is helemaal langs me heen gegaan vorige race
Zegt iets over de Williams. Niet vooruit te branden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Maldonado op Options en dan toch maar een 1:32:7 rijden? dafuq
Verschillende auto's. Raikkonen rijdt met DDRS en Grosjean niet. Blijkbaar werkt de auto beter zonder dan met.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Grosjean even snel als Raikkonen, terwijl Raikkonen op de zachte band staat. Wat krijgen we nou?
Matige coureur hèquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Grosjean even snel als Raikkonen, terwijl Raikkonen op de zachte band staat. Wat krijgen we nou?
Zeker, toch wel een wereld van verschil met vorig jaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zegt iets over de Williams. Niet vooruit te branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |