Dat hij maar heel oud moge worde, met redelijk weinig pijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zegt dat ze het in een vroeg stadium ontdekt hebben. De man wordt dit jaar 90, veel later kun je het niet ontdekken, lijkt me.
Mercedes zal pole pakken zoals wel vaker en wegzakken in de race met Vettel die wint. Duurt nog wel even eer Mercedes race pace heeft....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:55 schreef Xebber het volgende:
Let's go. Benieuwd wie de beste upgrades hebben.
Liever niet, die heb ik er na 2 teleurstellende weekenden juist uitgegooid.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef Xebber het volgende:
Met een vol Force India-team in de manager hoop ik dit weekend op FI.
We weten het over een uurtje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever niet, die heb ik er na 2 teleurstellende weekenden juist uitgegooid.
De STR deed anders ook z'n bestquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zijn het toch altijd die Lotussen die zo vonken?
Wel opvallend inderdaad . Benieuwd wat die van plan zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Vreemd: De Mercedessen rijden op de zachte band. Die kunnen het nog lastig gaan krijgen in de race met een setje zacht tekort.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat hij maar heel oud moge worde, met redelijk weinig pijn.
dat klopt redelijk denk ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Volgens RTL duitsland zit niemand op van der Garde te wachten
Heeft toch geen zin met de grid penalty.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Van der Garde nog niet de baan op geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |