abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127698553
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_127698636
Je hebt PM :)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_127698814
oh, ik vind kwienoaaa ook niet superbijzonder ofzo. Maar ik dacht ik doe eens wild en varieer een beetje. Ik ben een lamme tak en meestal kook ik rijst, want rijst is lekker en rijst is makkelijk O-)

Maar mijn lijstje voor vandaag:

O: omelet
T: 1/2 bak kwark met rabarber :9
L: gemengde salade, kip, kappertjes, ui en paprika & dressing
T: havermoutshake met T: bietjessap
T: bananabread
S: hobbelen
D: sweet potato fries, salade, stukje kip
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 12 juni 2013 @ 11:31:54 #4
70532 loveli
N
pi_127699180
:') _O-
crap in = crap out
pi_127699526
Lekker lijstje Aurum! Sweet potato fries :9

Ik voel mn knie weer }:| negeren helpt vooralsnog niet.
Dus komende week maar ff niet hardlopen...en weer oefeningen doen

Oh en automatenkoffie is echt vies :r
Be someone that makes you happy
pi_127699874
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Aurum! Sweet potato fries :9

Ik voel mn knie weer }:| negeren helpt vooralsnog niet.
Dus komende week maar ff niet hardlopen...en weer oefeningen doen

crap }:|

Misschien toch te snel meteen zo hard gerend?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_127699895
Pff, ben je vrij, moet je alsnog veel regelen (heb ik daarvoor vakantie?)
Ben ook m'n laatste gewaarmerkte kopie van diploma kwijt.
pi_127700644
Zegguh Mufasa, het is tijd voor je ontbijt.

Al mijn collega's zijn er niet vandaag. Dat is saai tijdens de lunch, die nu ook al weer op is. Nu de zin in zoetigheid nog weerstaan.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_127701522
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
oh, ik vind kwienoaaa ook niet superbijzonder ofzo. Maar ik dacht ik doe eens wild en varieer een beetje. Ik ben een lamme tak en meestal kook ik rijst, want rijst is lekker en rijst is makkelijk O-)

Maar mijn lijstje voor vandaag:

T: 1/2 bak kwark met rabarber :9
L: gemengde salade, kip, kappertjes, ui en paprika & dressing
T: havermoutshake met T: bietjessap
T: bananabread
S: hobbelen
D: sweet potato fries, salade, stukje kip
Quinoa vind ik nou typisch iets wat vooral lekker was op vakantie. Dan maak je het thuis klaar en denk je: "Nah, da's niet hetzelfde." :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127701839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef Novem het volgende:

[..]

crap }:|

Misschien toch te snel meteen zo hard gerend?
Ja ik ben weer te snel gegaan denk ik.. |:(
Naja misschien t weekend even echt rustig proberen dan! Kneuzenmodus :P
pi_127702302
Nallie misschien sowieso keer rustdag houden qua sport? Mijne is morgen :P

Planning:
O: grote bruine bol ham/ei/tomaat/sla/kaas
T: havermoutkoekje
L: punt hartige taart, 150 gr wortelsalade, Klein schaaltje yoghurt met ananas
T: appel
T: ?
D: ? Afhankelijk van hoe laat ik op het station Ben...
S: pump
T: bakje kwark
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:59:38 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127702483
Lekker, quinoa met klont roomboter erdoor met een salade van tomaatjes en avocado erbij :9.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127702489
Lekkere lunch Perr!

Ik doe wel rustdagen hoor. Heb maandag alleen ff uurtje hometrainer gedaan, omdat ik verder helemaal niet beweeg anders.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:05:53 #14
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127702725
Trainer: ik zou je wel in een doosje willen doen en meenemen naar RET-trainingen want jij bent het schoolvoorbeeld van hoe RET werkt :)

Blij *O*
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:09:01 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127702853
Ik ken RET als de lokale Rotterdamse vervoerder. Maar dat zal ie wel niet bedoelen denk ik :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:10:48 #16
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127702936
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken RET als de lokale Rotterdamse vervoerder. Maar dat zal ie wel niet bedoelen denk ik :').
nee hij bedoelt rationeel-emotieve therapie: oftewel het bewustzijn dat het niet een bepaalde gebeurtenis is die maakt dat je je ergens rot over voelt maar je gedachten daarover. En die gedachten kun je wél beïnvloeden :)
And eternity in an hour.
pi_127702985
Is dat voor je werk?

Zelfde principe als faalangstreductie trouwens :)
pi_127703063
Ik ben zo kwaad dat ik het gewoon in mn borst voel :X

(Ex doet weer eens stom ;( )
compact en kleverig.
pi_127703086
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

nee hij bedoelt rationeel-emotieve therapie: oftewel het bewustzijn dat het niet een bepaalde gebeurtenis is die maakt dat je je ergens rot over voelt maar je gedachten daarover. En die gedachten kun je wél beïnvloeden :)
ja, dat zou handig zijn, tov mn ex kan ik nog steeds niet relativeren :')
compact en kleverig.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:14:41 #20
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127703091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef Nallie het volgende:
Is dat voor je werk?

Zelfde principe als faalangstreductie trouwens :)
via mijn werk maar het helpt me privé en heeft dus ook invloed op mn werk :P mooi principe :Y
And eternity in an hour.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:16:25 #21
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127703155
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zo kwaad dat ik het gewoon in mn borst voel :X

(Ex doet weer eens stom ;( )
ik was gisteren zo kwaad dat ik duizelig werd :X en eigenlijk om niets ook nog. Ben jij gebonden aan die ex? Samen kinderen toch?
And eternity in an hour.
pi_127703352
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:10 schreef Quinazoline het volgende:

Al mijn collega's zijn er niet vandaag. Dat is saai tijdens de lunch, die nu ook al weer op is. Nu de zin in zoetigheid nog weerstaan.
heb je echt zoveel zoete trek? enig idee hoe het komt?

@Nallster: buh, balen van je knie -O-

Ik ben eindelijk aan het lunchen, net een awesome mail de deur uit gedaan /productief *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_127703385
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:10 schreef Quinazoline het volgende:

Okay, een paar uur later… dan maar tijdens mijn lunch. :P
Met het squaten waarbij de knieen voorbij de tenen komen zou er extreem veel druk moeten staan op het kniegewicht, tenminste dat is wat er beweerd wordt.
Een veel aangehaalde onderzoek is dat van Fry, Smith, and Schilling (2003), waarbij de druk op het kniegewricht in kaart werd gebracht. Scenario 1 was dat er een bord werd geplaatst tegen het onderbeen van de onderzochte populatie, die het naar voor verplaatsen van de knie tegenhield tijdens het squaten. En scenario 2 waarbij de deelnemers wel de knieën voorbij de tenen mochten laten gaan tijdens de squat.
Het tegengaan van het naar voren plaatsen van de knie resulteerde een 22% afname van gewrichtsdruk in de knie, maar een toename van 1070% in de heup en onderrug. Dit omdat er dan meer mobiliteit vanuit de heup, het bekken en de onderrug wordt gevraagd. Biomechanisch gezien moet er dan meer gecompenseerd worden vanuit de heup, het bekken en onderrug om de squat uit te voeren. En het moet biomechanisch ook bij je lichaam passen, iemand met lange benen zal sneller met zijn knieën voorbij de tenen gaan.
Plus, hoe trainen olympische gewichtsheffers met de squat? In een volledige ass to the grass positie, met knieën voorbij de tenen.

Fry, A.C., Smith J.C., and Schilling, B.K. Effect of knee position on hip and knee torques during the barbell squat, 2003.
pi_127703409
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ik was gisteren zo kwaad dat ik duizelig werd :X en eigenlijk om niets ook nog. Ben jij gebonden aan die ex? Samen kinderen toch?
ja, klopt.
Ik zit gewoon te janken nu :') ;(
compact en kleverig.
pi_127703715
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, klopt.
Ik zit gewoon te janken nu :') ;(
mjaah, frustererend is dat. Dat soort dingen kosten altijd erg veel energie.

Ben nog altijd blij dat ik geen kinderen/huis etc had met mijn ex. Wat een headcase was dat zeg :X Dan heb ik het nu een heel stuk beter *;
pi_127704028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

mjaah, frustererend is dat. Dat soort dingen kosten altijd erg veel energie.

Ben nog altijd blij dat ik geen kinderen/huis etc had met mijn ex. Wat een headcase was dat zeg :X Dan heb ik het nu een heel stuk beter *;
Het was tijdens onze relatie al niet goed, maar daarvan kon ik nog de schuld deels op me nemen en dat begreep ik tenminste.
Sinds we uit elkaar zijn, heeft hij van zijn kant elke keer wel iets, soms is het even rustig en dan begint ie weer met het een of ander. Ik doe nooit moeilijk, hij heeft geen enkele reden om zich op die manier op te stellen tegenover mij of Ado (in dit geval)

En ik ben ook helemaal blij met nu O+
compact en kleverig.
pi_127704076
Uit elkaar gaan met kinderen lijkt me echt vervelend. Zeker als het uitdraait op een 'vechtscheiding'. Ik snap dat nooit zo goed, voor je eigen kinderen is het beter om toch een soort van normaal met elkaar om te gaan..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127704389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
Uit elkaar gaan met kinderen lijkt me echt vervelend. Zeker als het uitdraait op een 'vechtscheiding'. Ik snap dat nooit zo goed, voor je eigen kinderen is het beter om toch een soort van normaal met elkaar om te gaan..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had gehoopt dat het nadat we uit elkaar waren beter zou gaan qua communicatie, maar dat is niet zo helaas. Hij viel me het eerste halfjaar dagelijks lastig met óf geslijm, óf bedreigingen (belde ook mn huisarts en werk om te klagen over mij :X )
Daarna veranderde hij constant de omgangsregeling, toen deed hij ineens heel aardig, daarna negeerde hij me... Ik heb gewoon geen zin meer om nog te proberen normaal contact te krijgen. Het is inmiddels 5 jaar geleden dat we uit elkaar gegaan zijn.
compact en kleverig.
pi_127704977
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Met het squaten waarbij de knieen voorbij de tenen komen zou er extreem veel druk moeten staan op het kniegewicht, tenminste dat is wat er beweerd wordt.
Een veel aangehaalde onderzoek is dat van Fry, Smith, and Schilling (2003), waarbij de druk op het kniegewricht in kaart werd gebracht. Scenario 1 was dat er een bord werd geplaatst tegen het onderbeen van de onderzochte populatie, die het naar voor verplaatsen van de knie tegenhield tijdens het squaten. En scenario 2 waarbij de deelnemers wel de knieën voorbij de tenen mochten laten gaan tijdens de squat.
Het tegengaan van het naar voren plaatsen van de knie resulteerde een 22% afname van gewrichtsdruk in de knie, maar een toename van 1070% in de heup en onderrug. Dit omdat er dan meer mobiliteit vanuit de heup, het bekken en de onderrug wordt gevraagd. Biomechanisch gezien moet er dan meer gecompenseerd worden vanuit de heup, het bekken en onderrug om de squat uit te voeren. En het moet biomechanisch ook bij je lichaam passen, iemand met lange benen zal sneller met zijn knieën voorbij de tenen gaan.
Plus, hoe trainen olympische gewichtsheffers met de squat? In een volledige ass to the grass positie, met knieën voorbij de tenen.

Fry, A.C., Smith J.C., and Schilling, B.K. Effect of knee position on hip and knee torques during the barbell squat, 2003.
Tnx!
Maar als het gaat om je spieren het beste/meest effectief trainen? Maakt het dan nog uit?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_127704990
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
SPOILER
:') _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_127705346
Weten jullie nog dat ik een zijlichtlampje via de officiële weg te duur vond, en het daarom op internet besteld had? Die klikt er dus niet goed in door te korte lipjes ;(
Gister de sportschool, vandaag dit. Het zit niet mee zo vlak voor de vakantie...
pi_127705403
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Tnx!
Maar als het gaat om je spieren het beste/meest effectief trainen? Maakt het dan nog uit?
No prob!
Wat bedoel je dan beste/meest effectief? Spieropbouw, ondersteuning van een andere activiteit zoals rennen, of cardiovasculair? :)
pi_127706050
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

No prob!
Wat bedoel je dan beste/meest effectief? Spieropbouw, ondersteuning van een andere activiteit zoals rennen, of cardiovasculair? :)
Spieropbouw natuurlijk!
Voor cardio doe ik wel burpees. :P
Doe wat je niet durft.
pi_127707952
Lijstje
O sojamelk met havermout, banaan, kaneel
T bth pindakaas
L bth appel, salade met broccoli, bloemkool, ei en tomaat
T cracker pindakaas x 2
D tonijnsalade

Wellicht S rondje Vondelpark als ik me iets fitter voel einde dag.. Anders blijft het bij:
B: 40 min fietsen
pi_127708373
Hmmmm even in het park O+

We'll hoofdpijn van de drukkende warmte :')
pi_127709941
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:21 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

heb je echt zoveel zoete trek? enig idee hoe het komt?

@Nallster: buh, balen van je knie -O-

Ik ben eindelijk aan het lunchen, net een awesome mail de deur uit gedaan /productief *O*
Ja, direct na de lunch wil ik altijd koekjes, en broodjes, en andere rotzooi. Het was een stuk minder toen ik consequent geen dingen met toegevoegde suiker at, maar dat is de afgelopen week even niet gelukt vanwege wat spannende dingen op het werk. Mijn eerste nagel is er ook al aan, dat zegt me genoeg. Maar weer afkicken dus.
pi_127710055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Uhm, wat is nu de conclusie dan? Die extra druk op heup en onderrug, is dat juist goed?
pi_127711198
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Spieropbouw natuurlijk!
Voor cardio doe ik wel burpees. :P
Gewoon gebruik maken van een volledige bewegingsbaan tijdens de squat. Wel de knieen naar buiten houden tijdens de uitvoering. :Y

Voor het aantal reps zou ik zo rond de 8 tot 12 blijven, belangrijk is ook om eerst wat sterker te worden. Om dan met meer gewicht meer reps te kunnen maken.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:44 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Uhm, wat is nu de conclusie dan? Die extra druk op heup en onderrug, is dat juist goed?
Ik zie het, het mist een conclusie. :D
Met een oefening wil je dat je lichaam de druk zo goed als evenredig mogelijk over de gewrichten verdeeld wordt. Een squat zo uitvoeren dat je dus niet met je knieen niet over je tenen gaat resulteert in een aanzienlijk hogere druktoename in je heup en onderrug. En dat is niet nodig.. zeker niet voor die extra belasting van die regio.

Het is helemaal niet erg om met je knieen over je tenen te gaan met het squaten.

Dieper squaten geeft ook geen aanzienlijk meer drukverhoging op de knieschijf, dus dat is ook veilig. Mits geen problemen met een voorste kruisband en/of een binnenste meniscus. :+
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:10:28 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127711222
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:03 schreef Perruche het volgende:
Hmmmm even in het park O+

We'll hoofdpijn van de drukkende warmte :')
Warm? Heb alweer een trui en broek aan :') Misschien wordt het volgende week warmerder en dan gaan wij weer een paar dagen weg *O*

Nallie, what's up?

Jamie, hoe gaat het nu? Heel vervelend voor je. Kus

Quina: hoe is het nu met je knie? Hetzelfde probleem heb ik. klote is dat.
Voel mij gewoon een lui iemand nu ik al sinds halverwege mei niet meer heb gelopen :(

Kwak, die werkdruk, dat wordt toch nooit meer minder? Kan je het wel aan? :@
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:15:00 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127711396
Henk, is je voet nou weer helemaal genezen??

Lijst:
O: boterham ham, boterham gegrilde tonijn, beker melk
T: kiwi
L: boterham met gebakken ei, beschuit kaas, 2 kommen tomatencremesoep met wat tartaarballetjes en lente-ui
T's: appel, kwart meloen, sinaasappel, paar dropjes, blokje pure chocolade
D: gevulde paprika's, gevulde champignons en gevulde courgette (met rijst, gehaktsmurrie, ei, kruiden en specerijen). Daarbij een salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer, augurkjes, kappetjes, dressing, dille e.d.
T: kwark, vla, bruine suiker en halve banaan
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127711550
Q, last van haar knie? :o

What happened? -O-
pi_127711604
In het kader van de discussie laatst over trouw- en begrafeniskledij, ik hoor op studio brussel dat het in belgie gewoonlijk is om in pak/mantelpak de mondelinge examens af te leggen.
Aan de ene kant jaagt het op kosten, aan de andere kant kan niemand het excuus gebruiken dat ie geen pak heeft voor het een of ander :P
pi_127711694
Vanavond waarschijnlijk niet sporten/dansen -O- deadlines die niet mee werken enzo.
Over 2 weken ben ik klaar maar dat lijkt nog zo ver weg, heb het echt helemaal gehad met afstuderen.
pi_127711714
Uniek ik Ben in het zuiden en hier is het echt benauwd!

Trouwens heel stom maar ik keek net in een spiegel en toen Kon ik gewoon mijn rugspieren zien zitten :D _O-
pi_127711729
Hier is het ook benauwd, ben zo moe..
Worry is a misuse of imagination
pi_127711818
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef Mufasa208 het volgende:
Q, last van haar knie? :o

What happened? -O-
:o ik weet van niks! Wat is er met mijn knie? Nallie volgens mij!
pi_127711864
Honger :')

Ik kan me niet voorstellen dat ik straks zin heb om te gaan sporten, maar eigenlijk moet ik we'll gaan...
pi_127711929
Ik heb niets met mn voet hoor Uniek! :D

Afijn, ik heb geroepen dat ik vanavond wel mee ging zwemmen met mn verkering, dus dan ga ik nu maar even een passend bovenstuk kopen. :o
Doe wat je niet durft.
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:30:55 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127711988
Ow... nou Nallie dan?

Henk, je ex-gebroken voet..

jezus
pi_127711992
Oooh ik had vandaag zo'n leuke bikini gezien maar had geen tijd om te passen. En niet duur!
pi_127712047
Wat is er met jezus uniek :P
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:33:32 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127712085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef Perruche het volgende:
Wat is er met jezus uniek :P
Kweet niet, lijkt teveel op Arie Boomsma
pi_127712363
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kweet niet, lijkt teveel op Arie Boomsma
Die heeft wel een goed trainingschema trouwens, ook voor thuis
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:51:26 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127712774
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Die heeft wel een goed trainingschema trouwens, ook voor thuis
Hoe loop ik over water?
Toch anders dan varen
pi_127712797
Uniek :D

Ja m'n knie is gewoon weer beetje overbelast denk ik. Terugkerend probleem. Maar zonder hardlopen ging t wel goed. Nu ik weer 4x heb gelopen weer last. Was wel weer beetje te hard van stapel denk ik...

Oh en ook honger! :9
pi_127713055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoe loop ik over water?
Toch anders dan varen
haha
zwemmen is ook een goede training ;)

Ik had net echt trek, na wat nootjes, 4 abrikozen 2 mandarijnen en 2 glazen water niet meer. Echt verrassend :) Zit te twijfelen om vanavond nog even naar de sportschool te gaan. /dagboek
pi_127714440
Mc in welk universum is dat verrassend een waarom?
pi_127714716
Ok ik weet wat het wordt en heb niets te doen dus ga lekker mijn lijstje nog eens neerplempen.

O: grote bol ham/ei/sla/Tom/kom
T: havermoutkoekje en koffie verkeerd
L: punt quiche, 150 gr wortelsalade, bakje yoghurt met ananas
T: appel, 2 blokjes chocolade
D: salade met kip, mais, walnoten en tomaat, erbij een stukje stokbrood en 250 ml sinaasappelsap
T: kwark met banaan of aardbeien

B: heel de dag heen en weer lopen (denk uur flink doorlopen totaal) en pump.
  woensdag 12 juni 2013 @ 17:39:26 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127714815
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:51 schreef Nallie het volgende:

Ja m'n knie is gewoon weer beetje overbelast denk ik. Terugkerend probleem. Maar zonder hardlopen ging t wel goed. Nu ik weer 4x heb gelopen weer last. Was wel weer beetje te hard van stapel denk ik...

misschien toch rustiger opbouwen? 5 keer 1 min afgewisseld met 2 min wandelen? Dat werk.
And eternity in an hour.
pi_127714991
Ja maar dat vind ik lastig... heb nu 1 minuut - 1,5 minuut en 2 minuten afgewisseld met steeds minuut wandelen... Maar dan ga ik toch weer te hard ofzo.
Naja dit weekend maar eens ff proberen. Nu alleen andere oefeningen en fietsen :)
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 17:43:27 #61
18653 crew  D.
pi_127715031
quote:

Je hebt geen Renate of Evy die je bij het hardlopen ondersteunen?

En heb je wel goede schoenen?
pi_127715088
Nallie als we samen gaan hardlopen weet je zeker dat je langzaam gaat :7
  woensdag 12 juni 2013 @ 17:45:04 #63
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127715120
5 km is best veel als je na lange tijd weer begint, zelfs als je het afwisselt met wandelen.
And eternity in an hour.
  woensdag 12 juni 2013 @ 17:46:40 #64
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127715207
Maar Mufasa, waar komt mn kniepijn dan vandaan als mn knieën wel voorbij mn tenen mogen? Had nu juist minder last.
And eternity in an hour.
  woensdag 12 juni 2013 @ 17:46:43 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127715209
Een grote ovenschaal met van alles en overvol staat in de oven :9 De salade is ook helemaal klaar... Ik hou van ovenschoteld

Vindt het een mooi lijstje Per
pi_127715231
Hey d wanneer ga jij eigenlijk lijstjes posten?
pi_127715275
Thanks uniek! Heb mijn D al op :')
pi_127715285
Ik kan dus ook niet normaal hardlopen :{ iedere keer loop ik mezelf de blessures in, alleen dan met shinsplints.. Echt irritant. Ik weet dat ik rustiger op moet bouwen, maar dat kan ik gewoon niet.
  woensdag 12 juni 2013 @ 17:50:10 #69
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127715380
Shinsplintsboks! En ik loop nog niet eens twee minuten achtereen :') moet dus wel aan mn schoenen/techniek liggen. Morgen mn clinic, ben benieuwd!
And eternity in an hour.
pi_127715550
Spannend Dido *O*
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 17:53:49 #71
18653 crew  D.
pi_127715562
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef Perruche het volgende:
Hey d wanneer ga jij eigenlijk lijstjes posten?
Lijstjes?

Als in wat ik eet? :o
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 17:54:18 #72
18653 crew  D.
pi_127715584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef the85mc het volgende:
Ik kan dus ook niet normaal hardlopen :{ iedere keer loop ik mezelf de blessures in, alleen dan met shinsplints.. Echt irritant. Ik weet dat ik rustiger op moet bouwen, maar dat kan ik gewoon niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef D. het volgende:

[..]

Je hebt geen Renate of Evy die je bij het hardlopen ondersteunen?

En heb je wel goede schoenen?
pi_127715737
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef _Dido_ het volgende:
Maar Mufasa, waar komt mn kniepijn dan vandaan als mn knieën wel voorbij mn tenen mogen? Had nu juist minder last.
Geen idee, kan ik ook geen uitspraak over doen als ik niet weet wat er aan de hand is met jouw knie en deze niet onderzocht heb.
  woensdag 12 juni 2013 @ 17:59:12 #74
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127715821
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:53 schreef D. het volgende:

[..]

Lijstjes?

Als in wat ik eet? :o
ja je doet hier weinig anders dan matige grappen rondstrooien.
And eternity in an hour.
pi_127715843
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef _Dido_ het volgende:
Shinsplintsboks! En ik loop nog niet eens twee minuten achtereen :') moet dus wel aan mn schoenen/techniek liggen. Morgen mn clinic, ben benieuwd!
T lag bij mij niet aan mijn schoenen helaas. Ben naar zo'n hardloop winkel gegaan, verschillende filmpjes gemaakt. Ik loop denk ik verkeerd en/of te snel.
pi_127715894
Ja D idd, ik vind je eigenlijk irritant. Je post vanalles maar ik heb geen idee wat je nu komt doen.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 18:01:55 #77
18653 crew  D.
pi_127715926
quote:
3s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:59 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ja je doet hier weinig anders dan matige grappen rondstrooien.
Sorry dat ik het saaie leven wat vrolijker probeer te maken,
het is me vandaag duidelijk geworden dat men daar hier niet van houdt :Y
  woensdag 12 juni 2013 @ 18:02:53 #78
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127715974
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:59 schreef the85mc het volgende:

[..]

T lag bij mij niet aan mijn schoenen helaas. Ben naar zo'n hardloop winkel gegaan, verschillende filmpjes gemaakt. Ik loop denk ik verkeerd en/of te snel.
ja denk het ook. Aan je techniek kun je wel werken bij een verenging of dmv een workshop oid, als je wilt. Terugkerende blessures zijn tamelijk demotiverend.
And eternity in an hour.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 18:03:40 #79
18653 crew  D.
pi_127716004
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:01 schreef Perruche het volgende:
Ja D idd, ik vind je eigenlijk irritant. Je post vanalles maar ik heb geen idee wat je nu komt doen.
Het is al duidelijk, ik zoek mijn heil wel elders :Y
pi_127716026
Haha mijn leven is niet saai gelukkig :P

Maar Ben je hier uit filantropische overwegingen of wil je ook nog sexy worden?
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 18:07:56 #81
18653 crew  D.
pi_127716217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:04 schreef Perruche het volgende:

Ik post bijna dagelijks over hetgeen waar ik mee bezig ben.
Daarnaast vraag ik advies, en voor zover mogelijk, geef ik ook tips.
Heb me ook netjes geïntroduceerd toen ik hier (na 8 jaar) weer binnen kwam.
  woensdag 12 juni 2013 @ 18:10:02 #82
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127716312
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:03 schreef D. het volgende:

[..]

Het is al duidelijk, ik zoek mijn heil wel elders :Y
nee joh je hoeft niet weg maar dit topic heeft een thema en ik zie jou weinig themagerelateerds posten. Als je dat wel doet, kunnen offtopic posts ook prima :Y
And eternity in an hour.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 18:14:02 #83
18653 crew  D.
pi_127716498
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

nee joh je hoeft niet weg maar dit topic heeft een thema en ik zie jou weinig themagerelateerds posten. Als je dat wel doet, kunnen offtopic posts ook prima :Y
Behalve een lijstje met wat ik eet (ik weet simpelweg 's morgens niet wat ik de rest van de dag allemaal naar binnen werk) vind ik mezelf wel 'themagerelateerd' bezig.

Ik heb alleen niet zoveel kennis van zaken als de meeste hier, dus het zijn vooral vragen van mijn kant. Daarnaast probeer ik ook wat gezelligheid toe te voegen, maar over de invulling daarvan verschillen de meningen kennelijk :Y
pi_127716505
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef _Dido_ het volgende:

Volgens mij was D. best actief met Jillian en heeft dat ook wel gemeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127716594
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij was D. best actief met Jillian en heeft dat ook wel gemeld.
Ja, dat klopt. Bijna bij de 30 dagen toch?
Maar of D. lijstje heeft gepost weet ik niet. Kan niet alles onthouden.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 18:17:32 #86
18653 crew  D.
pi_127716655
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:16 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Bijna bij de 30 dagen toch?
Maar of D. lijstje heeft gepost weet ik niet. Kan niet alles onthouden.
Ik heb het een keertje gedaan. Achteraf uiteraard.
Had ook niet het idee dat iemand op mijn lijstje zit te wachten omdat het niet echt een voorbeeldig lijstje zal zijn.
  woensdag 12 juni 2013 @ 18:17:32 #87
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127716656
Lijstjes posten is geen vereiste :P
And eternity in an hour.
pi_127716676
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:17 schreef _Dido_ het volgende:
Lijstjes posten is geen vereiste :P
Ik heb geloof ik nog nooit (of misschien per ongeluk :o ) lijstjes gepost :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 12 juni 2013 @ 18:18:11 #89
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127716678
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:17 schreef D. het volgende:

[..]

Had ook niet het idee dat iemand op mijn lijstje zit te wachten omdat het niet echt een voorbeeldig lijstje zal zijn.
dan moet ze juist posten Zodat we je op je flikker kunnen geven :P
And eternity in an hour.
pi_127716689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:17 schreef D. het volgende:

[..]

Het is ook niet het idee dat je perfecte lijstjes hebt, want niemand eet iedere dag perfect. Juist kritiek op slechte lijstjes is nuttig naar mijn idee.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 18:18:58 #91
18653 crew  D.
pi_127716710
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:18 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

dan moet ze juist posten Zodat we je op je flikker kunnen geven :P
D: lahmacun met döner

*nu gaat halen
pi_127716742
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:18 schreef D. het volgende:

[..]

D: lahmacun met döner

*nu gaat halen
Vrij weinig voor de hele dag :+
pi_127717065
Ik post voorlopig ook nog geen lijstjes.
Perfect zijn ze op dit moment sowieso niet, zo lang er geen snoep/snacks/drank op staat ben ik al tevreden.
Wist niet dat ik zo'n emo-eter was.
pi_127717315
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post in dit topic. Ik ben niet zozeer aan het afvallen, dat is niet echt nodig, maar ik wil wel wat bewuster gaan eten. Nu werk ik in een boekhandel en kwam twee boeken tegen die nieuw zijn en waar iedereen wel wat aan heeft omdat je in deze boekjes snel kan zien welke producten nou wel en welke niet gezond zijn.

Ze heten:

- Eibertje kiest (beetje rare titel, maar de voedingsdeskundige heet zo)
- De boodschappencoach
pi_127717529
quote:

Wat vervelend zeg! Dat is iets wat ik niet mis aan hardlopen: dat je hoofd sneller wil dan je lijf ;(
pi_127717702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:04 schreef Perruche het volgende:

Je bent ook zo lekker subtiel he?! :+
pi_127718032
O: smoothie van kwark, melk, aardbei, banaan en havermout
L: snee brood met kipfilet en rauwkost, snee brood met leverworst, klein sneetje met stroop
T: stuk makreel, koffie
D: spinaziesalade met ei en spekjes, gebakken aardappeltjes
T: koffie, thee

Ik heb na zo'n kwark ontbijt tot de lunch geen trek. Vnd het behoorlijk machtig.
compact en kleverig.
pi_127718055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef Reismeis het volgende:
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post in dit topic. Ik ben niet zozeer aan het afvallen, dat is niet echt nodig, maar ik wil wel wat bewuster gaan eten. Nu werk ik in een boekhandel en kwam twee boeken tegen die nieuw zijn en waar iedereen wel wat aan heeft omdat je in deze boekjes snel kan zien welke producten nou wel en welke niet gezond zijn.

Ze heten:

- De boodschappencoach
Welkom reismeis. Waarom wil je bewuster eten? Is het zo slecht? Doe eens een lijstje?

/klaar met vragen :+

De mijne:

O: spelt zuurdesembrood met boter en kaas. Jus van twee sinaasappel en een grapefruit en thee met soyamelk
T: alleen koffie want laat ontbijt
L: een halve broccoli, 100 gram haricots vers en een halve komkommer. Met chilisaus en sesamolie.
T: koffie en een flink handje noten
D: omelet van drie eieren, rode ui, champignons, chorizo, tomaat en veel kaas. ( het paste eigenlijk niet, maar het was lekker :+ )
S: yogales van een uur en een kwartier, heen en weer wandelen naar de yogaschool
T: thee en als ik zin heb, pure chocolade
pi_127718154
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef D. het volgende:

[..]

Behalve een lijstje met wat ik eet (ik weet simpelweg 's morgens niet wat ik de rest van de dag allemaal naar binnen werk) vind ik mezelf wel 'themagerelateerd' bezig.

Ik heb alleen niet zoveel kennis van zaken als de meeste hier, dus het zijn vooral vragen van mijn kant. Daarnaast probeer ik ook wat gezelligheid toe te voegen, maar over de invulling daarvan verschillen de meningen kennelijk :Y
je kan het lijstje ook aan het einde van de dag posten :P
compact en kleverig.
pi_127718265
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je kan het lijstje ook aan het einde van de dag posten :P
Dat! Ik plan nooit mijn dag helemaal. Het liefste plan ik nooit iets, maar dat maakt het leven soms te ingewikkeld :+
pi_127718380
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat! Ik plan nooit mijn dag helemaal. Het liefste plan ik nooit iets, maar dat maakt het leven soms te ingewikkeld :+
ik weet het meestal wél als ik dingen in huis heb die ik lekker vind en niet als ik de volgende dag boodschappen moet doen :+
compact en kleverig.
pi_127718504
Overigens ben ik vandaag best tevreden, gisteren ook trouwens. Al lijkt het altijd wel weinig vergeleken bij de lijstjes van de rest hier altijd (1543 kcal, gisteren precíes hetzelfde :') )
compact en kleverig.
pi_127718571
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens ben ik vandaag best tevreden, gisteren ook trouwens. Al lijkt het altijd wel weinig vergeleken bij de lijstjes van de rest hier altijd (1543 kcal, gisteren precíes hetzelfde :') )
Daar zullen die van mij ook op zitten hoor, hoeft niets mis mee te zijn.
pi_127718660
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Daar zullen die van mij ook op zitten hoor, hoeft niets mis mee te zijn.
nou, ik bedoelde niet zozeer weinig kcal, al staat het er wel zo, lees ik nu :')
Ik bedoelde meer weinig in hoeveelheden.
compact en kleverig.
pi_127718779
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou, ik bedoelde niet zozeer weinig kcal, al staat het er wel zo, lees ik nu :')
Ik bedoelde meer weinig in hoeveelheden.
Ah! :+

Heb je dan wel voldoende op? Een boterham vult wat sneller, maar aan een berg groenten heeft je lijf meer. Maar dan moet je inderdaad wel flink door eten.

Edit: je lunch lijkt idd wat mager. En je salade moet dan wel goed gevuld zijn.
pi_127718927
quote:
12s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef An24 het volgende:

[..]

Je bent ook zo lekker subtiel he?! :+
Gelukkig niet :P
pi_127719255
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef An24 het volgende:

[..]

Ah! :+

Heb je dan wel voldoende op? Een boterham vult wat sneller, maar aan een berg groenten heeft je lijf meer. Maar dan moet je inderdaad wel flink door eten.

Edit: je lunch lijkt idd wat mager. En je salade moet dan wel goed gevuld zijn.
ik zit echt helemaal vol, ben niet bang dat ik nog hnger ga krijgen vanavond ;)

Eigenlijk zou ik idd wat meer groente moeten eten en had ik bv de spekjes uit de spinazie best weg kunnen laten en wat meer spinazie ofzo erbij kunnen gooien.
En ik had nog wel wat extra rauwkost bij mn lunch kunnen nemen. Morgen weer radijsjes halen, de enige groente die ik ook graag tussendoor eet :+
compact en kleverig.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 19:18:48 #108
18653 crew  D.
pi_127719389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:20 schreef the85mc het volgende:

[..]

Vrij weinig voor de hele dag :+
O: 2 meergranenbollen (1 pindakaas, 1 kipfilet)
T: banaan
S: Jillian level 3 les 5 + 35km hometrainer
T: proteïneshake met dextrose
L: 1 meegranenbol kipfilet, 1 sneetje volkoren smeerkaas
D: Lahmacun met döner
T: ? (wellicht nog wat nootjes, of nog een boterham)

[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 12-06-2013 19:24:27 ]
pi_127719437
Lijstje:
O: kwark met diepvriesfruit
L: twee speltbth met rosbief en beetje mosterd, kopje tomatensoep
T: speltbth appelstroop
S: 40min tennis
D: salade van rucola, geitenkaas en zongedroogde tomaatjes

Komen nog twee T's bij:
T: twee tomaten
T: hele mango
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:21:23 #110
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127719477
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:18 schreef D. het volgende:

[..]

O: 2 meergranenbollen (1 pindakaas, 1 kipfilet)
S: Jillian level 3 les 5 + 35km hometrainer
T: proteïneshake met dextrose
L: 1 meegranenbol kipfilet, 1 sneetje volkoren smeerkaas
D: Lahmacun met döner
T: ? (wellicht nog wat nootjes, of nog een boterham)
waarom meegranenvollen en geen gewone boterhammen? Waarom een proteïneshake, waar is je fruit en waar zijn je eiwitjes?
And eternity in an hour.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 19:24:10 #111
18653 crew  D.
pi_127719598
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:21 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

waarom meegranenvollen en geen gewone boterhammen? Waarom een proteïneshake, waar is je fruit en waar zijn je eiwitjes?
Omdat die bollen hetgeen was wat er nog in de winkel voorhanden was.
De shake zit vol (snelle) eiwitten, daarnaast ook in de kip

Ow, ben mijn banaan vergeten (*post gaat updaten)
pi_127720660
Vlinder vind je tomaten echt lekker om zo als T te eten? Wel gezond :9

Ik zit op de 1850 kcals, prima. En toen ik in de spiegel keek was ik ook tevreden (maar dat kan morgen weer over zijn).

Nu naar huis, kwark eten en naar de pump!

D. Dat is afgezien van je d toch niet zo'n slecht lijstje?
pi_127720815
:D
Liefde in het topic O+

Dido. Kipfilet, eiwitshake, doner, zelfs smeerkaas heeft eiwitten :P

D. voor hoeveelheid KH's die je al hebt is dextrose beetje overdaad. ;)

Dat ik nog nooit een echte uitbrander heb gehad van Perr... :o _O-

Ik dacht trouwens dat sugarsnaps iets met gigantisch veel suiker was (zie de naam), blijken het een soort bonen te zijn :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 03:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Schelen man en ik ook, 7 jasr. Hoe oud ben jij?
28

Volgende keer dat ik 'r tegenkom maar eens aanspreken dan, en dan zonder ongemakkelijke stilte veroorzakende referenties naar pulpfilms. Al is dat nog best een hele uitdaging voor me :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127720927
28 en 21 kan makkelijk joh Viz!

Perr, vind tomaten echt lekker ja haha! Vind een hoop groenten en fruit echt lekker, superhandig :)
pi_127721129
Overigens mag ik eigenlijk niets zeggen tegen niemand, met m'n oeverloze jurkjes en schoenenposts.

Vlinder dat is handig! Fruit vind ik heerlijk en de meeste groenten ook, maar tomaten alleen ergens op en dan wanneer ze zuperrijp zijn :9
pi_127721165
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Welkom reismeis. Waarom wil je bewuster eten? Is het zo slecht? Doe eens een lijstje?

Ik denk niet dat het heel ongezond is (qua snoepen, frisdrank), maar het is vrij eenzijdig en weinig groenten/fruit en 's avonds makkelijk omdat ik voor 1 persoon kook en het dan al snel magnetron wordt etc. Maar ik doe even een lijstje van een werkdag:

O: 4 beschuitjes, 2 met kaas en 2 met hagelslag
L: 2 boterhammen met kaas en worteltjes of een appel
T: Snelle Jelle of nog een banaan
D: vandaag was het lasagne uit de oven (kant en klaar)
T: stukje chocola

Ik eet eigenlijk nooit toetjes en ' s avonds niet altijd wat lekker, dan is het meestal chocola. Eet nooit chips bijvoorbeeld. Drinken thuis en op werk is eigenlijk alleen water of thee.
pi_127721263
Tai Chi Yoga is trouwens inderdaad erg rustig, wel relaxed dat dan weer wel :)
Dus KT erachteraan gegooid.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Hij legt het er minder dik bovenop dan Viz idd :')
:o
Tactvol zijn is toevallig wel een van m'n sterkste kanten :{w

En een O+ dat Perr weer eens tevreden was, mocht wel weer eens.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 20:01:11 #118
18653 crew  D.
pi_127721279
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Perruche het volgende:

D. Dat is afgezien van je d toch niet zo'n slecht lijstje?
Behalve de d is ook, in vergelijking met andere lijstjes, mijn zuivel- en fruitgehalte niet erg hoog :N

[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 12-06-2013 20:10:39 ]
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 20:04:00 #119
18653 crew  D.
pi_127721392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef V1z0R het volgende:

D. voor hoeveelheid KH's die je al hebt is dextrose beetje overdaad. ;)

Is dat zo?
Ik had begrepen dat dat hielp zodat mijn lichaam niet mijn natuurlijke suikers op zou nemen en mijn training teniet zou doen.

Maar wellicht geldt dat vooral als ik verder een streng dieet zou hebben?
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:08:35 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127721589
Groente O+ Fruit O+

Was vandaag ook pas om 10 uur wakker maar zorg toch dat ik alles binnen krijg op zo'n dag, geen enkel probleem mee :')
Ben een lopend vuilnisvat.

Zo, gegeten opgeruimd, gedoucht en nu lekker buiten zitten, tis nu pas 22 graden :P
pi_127721630
quote:

Ik dacht trouwens dat sugarsnaps iets met gigantisch veel suiker was (zie de naam), blijken het een soort bonen te zijn :')

[..]

sugarsnaps zijn lekkerrrr :9
compact en kleverig.
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:12:20 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127721774
quote:
Liefde in het topic O+

[..]

Flikker op met je liefde :{w

En snijbonen zijn geen bonen waar je aan snijdt..

Zelfmoord?? :o Ja, de polsen doorgesneden met een snijboon
pi_127721869
Wat waren mijn sweet potato fries lekker :9~

Lopen ging ruk, afzakkende broek :') en een shirt wat niet ademt..en het is al zo lekker benauwd buiten. Iig 5km uitgelopen 8-)
pi_127722046
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Flikker op met je liefde :{w

En snijbonen zijn geen bonen waar je aan snijdt..

Zelfmoord?? :o Ja, de polsen doorgesneden met een snijboon
Ga toch een end wokken vrouw :{w :D

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:04 schreef D. het volgende:

[..]

Is dat zo?
Ik had begrepen dat dat hielp zodat mijn lichaam niet mijn natuurlijke suikers op zou nemen en mijn training teniet zou doen.

Maar wellicht geldt dat vooral als ik verder een streng dieet zou hebben?
Draagt bij, maar een geleidelijke aanvoer van KH's die je erna neemt vangen wat je aan S hebt gedaan wel op ;)

En als je doel afvallen is dan zou ik het inderdaad 'strenger' aanpakken. Kun je cheatdays niet bewaren voor het weekend? Dus die lamme koen met kebab tot dan bewaren...
pi_127722088
Broodje met kipfilet, melk, bananensmoothie, gevulde koek, twee borden bijzonder goed gevulde tomatensoep (met veel groente. En balletjes).

De gevulde koek was ivm vier uur achter elkaar bij presentaties zitten en tussendoor alleen vijf minuten effe weg kunnen. Geen (goed) excuus, maar ach, de rest is wel ok. Heb wel eens slechter gegeten :s)
pi_127722120
Uniek, vaiz: vanavond anders weer? Same place, same time? ;)
pi_127722178
Rare snijboon ben je toch Uniek!

Ik heb twee uur in 1 kamer gezeten met 6 pizza's en ik heb ze niet gegeten. Vrij uniek!

D: zelfgemaakte 'boerensalade' met kaas, bacon en ei, lekker :9

En ik heb een kwartiertje hardgelopen en dat ging best ok.
pi_127722187
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
^O^

Neem jij de prei en worteltjes mee?
pi_127722196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef _aurum_ het volgende:
Wat waren mijn sweet potato fries lekker :9~

Lopen ging ruk, afzakkende broek :') en een shirt wat niet ademt..en het is al zo lekker benauwd buiten. Iig 5km uitgelopen 8-)
Die heb ik ook gegeten, uit de oven :9 . Die 5 km heb ik gewandeld :+
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 20:21:16 #130
18653 crew  D.
pi_127722226
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Draagt bij, maar een geleidelijke aanvoer van KH's die je erna neemt vangen wat je aan S hebt gedaan wel op ;)

Dan laat ik het voortaan achterwege :Y
quote:
En als je doel afvallen is dan zou ik het inderdaad 'strenger' aanpakken. Kun je cheatdays niet bewaren voor het weekend? Dus die lamme koen met kebab tot dan bewaren...
Afvallen en spieren, maar afvallen is het voornaamste doel, en dat blijft idd wat achterwege :Y

Cheatdays? :o
De Lamme koen kraam is er alleen op woensdag, maar had zelf het idee dat het gezonder was dat het oogde :@
pi_127722305
quote:
Broodje met kipfilet, melk, bananensmoothie, gevulde koek, twee borden bijzonder goed gevulde tomatensoep (met veel groente. En balletjes).

De gevulde koek was ivm vier uur achter elkaar bij presentaties zitten en tussendoor alleen vijf minuten effe weg kunnen. Geen (goed) excuus, maar ach, de rest is wel ok. Heb wel eens slechter gegeten :s)
Je eet iig weer regelmatig, de kleine tweaks komen later wel :)

Houdt je buik zich rustig?
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:25:03 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127722396
quote:
quote:
Yep.... zorg voor wat anders dan gevulde koek
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:25:33 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127722423
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef anna82 het volgende:
Rare snijboon ben je toch Uniek!

Ik heb twee uur in 1 kamer gezeten met 6 pizza's en ik heb ze niet gegeten. Vrij uniek!

D: zelfgemaakte 'boerensalade' met kaas, bacon en ei, lekker :9

En ik heb een kwartiertje hardgelopen en dat ging best ok.
Top! Alle credits *O*
pi_127722480
EHBO ging niet door, dus ben weer thuis, houdt wel in dat ik ipv 2x 20 min nu 1x 40 min gefietst :+ nou ja, met een pauze van drie minuten ofzo :')
compact en kleverig.
pi_127722486
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^

Neem jij de prei en worteltjes mee?
Zo, jij bent wat van plan! Rrrr! da's een sexy rrr, voor de duidelijkheid
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:27:21 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127722501
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die heb ik ook gegeten, uit de oven :9 . Die 5 km heb ik gewandeld :+
Ik uit een bord...

En nu hou ik op, ben er zelf flauw van.

Zo maar eens vla, kwark, honing, banaan en hagelslagtoetje maken
pi_127722595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo maar eens vla, kwark, honing, banaan en hagelslagtoetje maken
omg want!

Alhoewel ik zelf net Griekse yoghurt met walnoten en honing op heb :9 Had er ook nog wel banaan door kunnen doen. Geen hagelslag in huis, helaasch.
pi_127722597
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zo, jij bent wat van plan! Rrrr! da's een sexy rrr, voor de duidelijkheid
:7
Heb wat 'speciale' V1z-saus over en word ook zo ziltig als je het puur oplepelt natuurlijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:21 schreef D. het volgende:

[..]

Dan laat ik het voortaan achterwege :Y

[..]

Afvallen en spieren, maar afvallen is het voornaamste doel, en dat blijft idd wat achterwege :Y

Cheatdays? :o
De Lamme koen kraam is er alleen op woensdag, maar had zelf het idee dat het gezonder was dat het oogde :@
^O^
Zal je ook helpen met je afvallen doel.

Dagen dat je minder oplet wat je eet, zoals een lamme koen. Zijn betere dingen, doorgaans helemaal wanneer je niet weet hoe het precies is klaargemaakt en met wat.
pi_127722662
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Je eet iig weer regelmatig, de kleine tweaks komen later wel :)

Houdt je buik zich rustig?
Laatste tijd gaat het eigenlijk weer heel goed! *klopt af*
Heb wel regelmatig 'last' van mn buik, maar niet al te plotseling (dus word er niet door overvallen), niet te pijnlijk, naar de wc gaan gaat vrij snel/soepelmén helpt tegen de pijn/krampen. Dus perfect wat mij betreft :Y

En smoothies O+
pi_127722731
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D wat lief!

Je kan misschien beter yoga na je KT doen? Of niet? Ik ga zo pumpen en heb vet veel zin want spieren :~
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 20:32:35 #141
18653 crew  D.
pi_127722743
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:7
Heb wat 'speciale' V1z-saus over en word ook zo ziltig als je het puur oplepelt natuurlijk.

[..]

^O^
Zal je ook helpen met je afvallen doel.

Dagen dat je minder oplet wat je eet, zoals een lamme koen. Zijn betere dingen, doorgaans helemaal wanneer je niet weet hoe het precies is klaargemaakt en met wat.
Die lamme koen is eigenlijk het enige wat ik haal, de rest maak ik zelf klaar (op soms een diepvriespizza na), maar ik let wel op wat ik eet, alleen bij het diner wil ik me niet teveel beperken en wel 'gewoon' kunnen eten.
pi_127722805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:01 schreef D. het volgende:

[..]

Behalve de d is ook, in vergelijking met andere lijstjes, mijn zuivel- en fruitgehalte niet erg hoog :N
Jaja, ik zei toch "niet zo slecht" en niet "best wel goed" :P
pi_127722848
Uniek, mn enkel gast helemaal goed hoor. Soms nog wat dikker na veel lopen, maar heb nergens last meer van. :)

Toch geen.zwemmen vanavond, mn verkering ging toch mast squashen. Dan ga ik maar de zee in op terschelling! :D
Doe wat je niet durft.
pi_127722891
Anna koningin met je pizza resistance!

Ik heb nog een rijstwafel gegeten met pindakaas :@ ik had er ZO VEEL zin in :D :D

Ik ben ook een beetje hyper :')
pi_127723063
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D wat lief!

Je kan misschien beter yoga na je KT doen? Of niet? Ik ga zo pumpen en heb vet veel zin want spieren :~
Met dit tempo maakte het niet zoveel uit, en ik was net uit bed :+

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:32 schreef D. het volgende:

[..]

Die lamme koen is eigenlijk het enige wat ik haal, de rest maak ik zelf klaar (op soms een diepvriespizza na), maar ik let wel op wat ik eet, alleen bij het diner wil ik me niet teveel beperken en wel 'gewoon' kunnen eten.
Maak je woensdags je cheatday. :+

Mja, wat is gewoon?
Heb sinds het uit huis gaan m'n hele voedingspatroon zo'n beetje omgegooid en vind dit nu gewoon.
Zo begrijp ik ook wel dat m'n bruine bonen met spek niet het gezondste is, maar dat plak ik dan achter een brute KT/HIIT-sessie.
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:41:19 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127723126
Woei *O* Had helemaal geen zin in sporten vandaag, maar oh wat voel ik me lekker nu O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_127723156
Ik hbe op zich wel geluk met wat ik lekker vind aan avondeten, ik houd bv erg van groente en minder van pizza, friet, shoarma, dat soort dingen. Vind het dus ook echt niet moeilijk om dán wat op te letten. Vooral tussendoor en ná het eten. Heb zo vaak zin in zoetigheid
compact en kleverig.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 20:42:07 #148
18653 crew  D.
pi_127723165
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jaja, ik zei toch "niet zo slecht" en niet "best wel goed" :P
Ik zei ook niet dat het slecht was, alleen dat het niet voorbeeldig was :P
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 20:43:32 #149
18653 crew  D.
pi_127723226
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Met dit tempo maakte het niet zoveel uit, en ik was net uit bed :+

[..]

Maak je woensdags je cheatday. :+

Mja, wat is gewoon?
Heb sinds het uit huis gaan m'n hele voedingspatroon zo'n beetje omgegooid en vind dit nu gewoon.
Zo begrijp ik ook wel dat m'n bruine bonen met spek niet het gezondste is, maar dat plak ik dan achter een brute KT/HIIT-sessie.
Frituren/snacken is zeker ook cheaten he? :@
pi_127723272
Ik heb btw heel veel zin om weer een keer lever te bakken voor mezelf.
In welke categorie valt lever eigenlijk wat vlees betreft?
compact en kleverig.
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:45:16 #151
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127723313
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Categorie bah :+
pi_127723415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Categorie bah :+
dat vinden heel veel mensen ja :P ik vind het toevallig heel lekker :@ maar eet het eigenlijk nooit omdat iedereen het vies vindt :')
Ik kan dat ook blijven eten als ik eenmaal bezig ben :X

Maar ik bedoelde eigenlijk of het 'goed' vlees is, of niet,of minder, of weet ik t :P (maar dat snapte je wel)
compact en kleverig.
pi_127723453
Teveel smilies in die post }:|
compact en kleverig.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 20:50:13 #154
18653 crew  D.
pi_127723512
Ow, ik was vergeten te melden dat in de lamme koen ook sla en kool zit, dus groente *O*
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:51:50 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127723597
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lever O+
Mager, gezond, vol met goede stoffen.

Kippenlever of runderlever schoonmaken, afspoelen.
Kruiden met zout, peper, cayennepeper, bloem en nog wat, kom er zo niet op :')

Ui, knoflook en een beetje tomatenpuree aanfruiten, lever kort meebakken tot rose.
Peterselie erover, gedroogd of vers.... NOM!

Het hoort met spekjes maar dat hoeft niet
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:52:24 #156
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127723625
Dit krijg je als je je hartslagmeter tijdens HIIT aanzet buiten:

http://www.endomondo.com/workouts/202518706/2115133

_O-
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:53:26 #157
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127723679
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

omg want!

Alhoewel ik zelf net Griekse yoghurt met walnoten en honing op heb :9 Had er ook nog wel banaan door kunnen doen. Geen hagelslag in huis, helaasch.
:9~ Had ik vanochtend ook op. Zoooooooooooooooooo lekker! Wil nu nog wel een bakje, maar mag niet :') Morgen weer :Y

Doe er zelf ook nog havermout in, want daar zit een stofje in dat helpt beschermen tegen diabetes (© Loveli)
And eternity in an hour.
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:57:44 #158
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127723908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Maraca het volgende:
Dit krijg je als je je hartslagmeter tijdens HIIT aanzet buiten:

http://www.endomondo.com/workouts/202518706/2115133

_O-
And eternity in an hour.
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:58:02 #159
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127723922
Scheentjes gekoeld, lekker is dat O+
And eternity in an hour.
pi_127723979
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lever O+
Mager, gezond, vol met goede stoffen.

Kippenlever of runderlever schoonmaken, afspoelen.
Kruiden met zout, peper, cayennepeper, bloem en nog wat, kom er zo niet op :')

Ui, knoflook en een beetje tomatenpuree aanfruiten, lever kort meebakken tot rose.
Peterselie erover, gedroogd of vers.... NOM!

Het hoort met spekjes maar dat hoeft niet
ok, lever it is dan voor morgen, voor mij, de rest vindt het echt smerig :')
Ik ga denk ik wel voor alleen zout en peper, want het is zó lang geleden en ik wil gewoon de smaak van de lever hebben :@
compact en kleverig.
pi_127724242
Lever! :9

Heerlijk. Ik eet het ook veel te weinig.
*zet op menu voor volgende week
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:12:08 #162
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127724542
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:57 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

GPS kan dus de volgende keer wel uit :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:12:35 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127724563
Dus... ook snel maar weer lever eten.. Zo 1 x per 2 maand. Vroeger toen we een koe lieten slachten dan ging de lever gekookt en de tong, ook gekookt. Het eerst op. Heerlijk! Gekookte lever ook gewoon, dan met kaasschaaf mooi plakjes van snijden, op brood met roomboter, zout en peper. NIKS meer aan doen
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:29:35 #164
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127725602
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus... ook snel maar weer lever eten.. Zo 1 x per 2 maand. Vroeger toen we een koe lieten slachten dan ging de lever gekookt en de tong, ook gekookt. Het eerst op. Heerlijk! Gekookte lever ook gewoon, dan met kaasschaaf mooi plakjes van snijden, op brood met roomboter, zout en peper. NIKS meer aan doen
Alleen nog even opeten :+
And eternity in an hour.
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:52:12 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127726835
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Alleen nog even opeten :+
Easy!
Jij aan het Jilliannen?
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:07:34 #166
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127727735
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Easy!
Jij aan het Jilliannen?
Yep + touwtjespringen. Net klaar :P

Ga wel even op zoek naar een alternatief voor de squats en de lunges, want die zijn niet zo goed voor m'n schenen, merk ik. Maar even in level 2 en 3 kijken :)
And eternity in an hour.
pi_127728646
Ik word een beetje misselijk van dat gepraat over lever, haha! Jukkie.

Kijk nu de lijfshow, best interessant
pi_127728798
Perr O+

Ik heb een lekkere home-made vegaburger op en een paar frietjes en een salade.
Likeurtje na :9
Dus best netjes voor een uit eten :P
pi_127729248
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat gepraat over lever, haha! Jukkie.

Kijk nu de lijfshow, best interessant
Tenenkrommend dat programma :P
pi_127729376
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:58 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het heel ongezond is (qua snoepen, frisdrank), maar het is vrij eenzijdig en weinig groenten/fruit en 's avonds makkelijk omdat ik voor 1 persoon kook en het dan al snel magnetron wordt etc. Maar ik doe even een lijstje van een werkdag:

O: 4 beschuitjes, 2 met kaas en 2 met hagelslag
L: 2 boterhammen met kaas en worteltjes of een appel
T: Snelle Jelle of nog een banaan
D: vandaag was het lasagne uit de oven (kant en klaar)
T: stukje chocola

Ik eet eigenlijk nooit toetjes en ' s avonds niet altijd wat lekker, dan is het meestal chocola. Eet nooit chips bijvoorbeeld. Drinken thuis en op werk is eigenlijk alleen water of thee.
Je hebt wel veel inzicht in je eetpatroon ;)

Als ik naar mezelf kijk zou ik zo'n werkdagje van jou niet aan kunnen, omdat ik er verstopt van zou raken :+ Zelf redeneer ik vanuit voedingsstoffen. In beschuitjes zitten weinig voedingsstoffen. De kans is groot dat je er daarom vier moet eten voor een verzadigd gevoel. Verder eet je eigenlijk alleen koolhydraten: beschuit, brood, snelle jelle, bananen en lasagne. Daar zit de eenzijdigheid dus in. Ik mis voornamelijk gezonde vetten zoals olijfolie en uit vis en avocado bijvoorbeeld. Eigenlijk zou de basis groenten en fruit moeten zijn. Dan kun je aanvullen met eieren, vis, vlees en pas op het laatste: koolhydraten. Dus gewoon je eetpatroon omdraaien. Dan krijg je voldoende afwisseling :+
pi_127729378
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Tenenkrommend dat programma :P
Vertel :P. Mijn broertje was vandaag niet thuis voor de afkrakende ondertiteling, maar ik geloof graag dat de meeste stellingen van geen kant kloppen :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_127729476
Ohw en lever :r
pi_127729567
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vertel :P. Mijn broertje was vandaag niet thuis voor de afkrakende ondertiteling, maar ik geloof graag dat de meeste stellingen van geen kant kloppen :+.
Heb al gezapt. Kreeg al uitslag genoeg van sabine.
pi_127729627
Ohw en ik voel me nu super sterk door mijn yogales *insert spierballensmilie
  Vis een optie? woensdag 12 juni 2013 @ 23:45:03 #175
70532 loveli
N
pi_127734166
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat vinden heel veel mensen ja :P ik vind het toevallig heel lekker :@ maar eet het eigenlijk nooit omdat iedereen het vies vindt :')
Ik kan dat ook blijven eten als ik eenmaal bezig ben :X

Maar ik bedoelde eigenlijk of het 'goed' vlees is, of niet,of minder, of weet ik t :P (maar dat snapte je wel)
Voordeel: ijzer, vitamines waaronder A, goed.
Nadeel: afvalstoffen komen ook in de lever. Een keer per week lever is gezond.
crap in = crap out
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:47:37 #176
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127734308
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef An24 het volgende:
Ohw en ik voel me nu super sterk door mijn yogales *insert spierballensmilie
haha dat heb ik met Jillian :')
And eternity in an hour.
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:48:22 #177
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127734355
En ik moet slapen maar er gaat weer zo veel in m'n hoofd om. Best vermoeiend om mij te zijn zo af en toe :') en ik heb zin in morgen dus moet ik slapen want dan is het sneller morgen aaargh.
And eternity in an hour.
  donderdag 13 juni 2013 @ 05:52:26 #178
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127738194
Wow, de eerste en de laatste :7
And eternity in an hour.
pi_127738208
een na eerste. :7
  donderdag 13 juni 2013 @ 06:27:12 #180
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127738264
Lijstje:

O: Griekse yoghurt, walnoten, havermout, honing
T: twee sinaasappels
L: bth humus, bth pindakaas
D: weet ik nog niet, iets snels want weinig tijd
S: hardloopclinic *O*
S: Jillian, level 1, dag 9
And eternity in an hour.
pi_127738315
Ik heb het idee dat ik (nog steeds) heel erg verstopt zit.

Iemand tips? Ik doe al iedere dag een ruime eetlepel lijnzaad door mijn yoghurt, en eet brood met zaden, soms een plak roggebrood.
  donderdag 13 juni 2013 @ 06:57:24 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_127738359
Wandelen, warm bad, irdere dag voldoende vezels uit groente rn fruit, buikmasseren, sterke koffie, gedroogde en gewelde pruimen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_127738363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wandelen, warm bad, irdere dag voldoende vezels uit groente rn fruit, buikmasseren, sterke koffie, gedroogde en gewelde pruimen.
Wandelen gebeurd, bad heb ik niet, voldoende vezels komen er binnen, ik zit aan de koffie.

Pruimen is nog wel een idee. ^O^
pi_127738374
Dido, veel plezier met de clinic vandaag! *O*
  donderdag 13 juni 2013 @ 07:02:46 #185
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127738389
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:00 schreef Isabeau het volgende:
Dido, veel plezier met de clinic vandaag! *O*
thx :D

Eerst nog een beetje spannend gesprek straks, maar komt hoogstwaarschijnlijk wel goed en dan kan ik straks goed nieuws melden hier ;)
And eternity in an hour.
pi_127738409
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:02 schreef _Dido_ het volgende:
thx :D

Eerst nog een beetje spannend gesprek straks, maar komt hoogstwaarschijnlijk wel goed en dan kan ik straks goed nieuws melden hier ;)
Je hebt stiekem ook eindexamen vwo gedaan dit jaar? 8-)
Uitslag schijnt vandaag toch te komen en mijn collega riep al enthousiast dat ze op gebak ging trakteren als haar zoon is geslaagd. Straks maar eerst tegen haar zeggen vooral geen gebakje voor mij te bestellen.
pi_127738564
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Uitslag schijnt vandaag toch te komen en mijn collega riep al enthousiast dat ze op gebak ging trakteren als haar zoon is geslaagd. Straks maar eerst tegen haar zeggen vooral geen gebakje voor mij te bestellen.
Hoera voor het afslaan van gebak! ;)

En goedemorgen! Ik twijfel tussen pap of kwark: keuzes keuzes.
pi_127738575
Kwark, pap is :r
  donderdag 13 juni 2013 @ 07:38:22 #189
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127738585
Goedemorgen :O 4 uurtjes slaap gehad wegens stomme deadline op werk }:| Vandaag maar veel water drinken fruit eten, want vanavond sta ik op de squashbaan :9
pi_127738601
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wandelen gebeurd, bad heb ik niet, voldoende vezels komen er binnen, ik zit aan de koffie.

Pruimen is nog wel een idee. ^O^
Bij mij helpt regelmaat ontzettend. Ontbijt tussen 7-8, lunch tussen 12-13 en avondeten tussen 19-20. In weekenden en vakanties wijk ik hier vaak van af en dat merk ik dan meteen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:02:04 #191
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127738792
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gezien ik van de week nog droomde dat ik VWO-examen moest doen, had dat best kunnen gebeuren :')
And eternity in an hour.
pi_127738796
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Bij mij helpt regelmaat ontzettend. Ontbijt tussen 7-8, lunch tussen 12-13 en avondeten tussen 19-20. In weekenden en vakanties wijk ik hier vaak van af en dat merk ik dan meteen.
Ik heb het idee dat ik meer regelmaat heb de laatste week/2 weken dan ooit hiervoor. Evenals gezond eten.

Heb ook buikpijn. ;(
pi_127738841
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik meer regelmaat heb de laatste week/2 weken dan ooit hiervoor. Evenals gezond eten.

Heb ook buikpijn. ;(
bij mij is het ook anders nu, sinds ik beter eet, ga ik veel minder vaak :X
Ik ga iig gedroogde pruimen halen en eet er gewoon elke dag een (vieze dingen) want vind het zo niet zo fijn.
Verder gelukkig geen last van, maar toch.
compact en kleverig.
pi_127738852
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

bij mij is het ook anders nu, sinds ik beter eet, ga ik veel minder vaak :X
Ik ga iig gedroogde pruimen halen en eet er gewoon elke dag een (vieze dingen) want vind het zo niet zo fijn.
Verder gelukkig geen last van, maar toch.
Ik vind gedroogde pruimen lekker, dus dat scheelt.

Moet zeggen dat mijn buik sowieso rommelt. Iets met tijd van de maand en uitstellen. Heb het idee dat mijn lijf hevig protesteert.
pi_127738918
Morning!

Lonaa, als je lijnzaad neemt moet je ook zorgen dat je echt genoeg water drinkt. Anders verstopt het juist! Dus min 2 liter vocht!
pi_127738940
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind gedroogde pruimen lekker, dus dat scheelt.

Moet zeggen dat mijn buik sowieso rommelt. Iets met tijd van de maand en uitstellen. Heb het idee dat mijn lijf hevig protesteert.
ik heb last van mn darmen als ik teveel 'ongezonde' dingen eet. Veel vlees, chocolade, friet... Maar ik krijg ook last als ik veel kwark of yoghurt eet of koffie drink.
Nu ik gewoon goed eet (meestal) heb ik minder last van mm darmen, maar ook minder stoelgang (eens in de 3 dagen ofzo) en dat vind ik wel erg weinig (hoewel eens in de twee dagen redelijk normaal is, behalve als ik dus bagger eet)
compact en kleverig.
pi_127738961
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:11 schreef Nallie het volgende:
Morning!

Lonaa, als je lijnzaad neemt moet je ook zorgen dat je echt genoeg water drinkt. Anders verstopt het juist! Dus min 2 liter vocht!
Daar zou het wel eens aan kunnen liggen. *schenkt glas water in
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:17:18 #198
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127738983
Water O+ Mijn vreetmonster is weer weg trouwens *O* Ben weer goed bezig *O* Merk het ook weer aan m'n buik *O*

Had ik al *O* gezegd?
And eternity in an hour.
pi_127739034
Ik droomde btw dat ik ruzie had met Ado en uiit woede zijn kruis met stukjes komkommer bedekte 8)7
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:24:02 #200
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127739081
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik droomde btw dat ik ruzie had met Ado en uiit woede zijn kruis met stukjes komkommer bedekte 8)7
Rode pepers had meer sense gemaakt :P
And eternity in an hour.
pi_127739109
Morgen!

O - yoghurt/havermout/lijnzaad/pindakaas/aardbeien&nectarine/honing
L - 3 speltbth, 1 hummus, 1 tonijn, 1 30+ kaas, tom&kom
T - 25 gram amandelen, banaan
S - uur boksen
D - 1 boekweitpannenkoek met spek en getopped met geroosterde flespompoen, paddestoelen en rode ui

Mijn wortel/pompoen/linzensoep van gisteren was heerlijk trouwens :9 had alle specerijen eerst geroosterd en daarna in een vijzel fijn gestampt, echt veel smaakvoller dan gemalen :o
pi_127739143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:24 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Rode pepers had meer sense gemaakt :P
dat wel, maar dan had ik het nóg raar gevonden ;(
compact en kleverig.
  Vis een optie? donderdag 13 juni 2013 @ 08:30:57 #203
70532 loveli
N
pi_127739184
Wat is voor jou de betekenis van plakjes komkommer?

Mogge c_/
crap in = crap out
pi_127739193
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Daar zou het wel eens aan kunnen liggen. *schenkt glas water in
Dat inderdaad. De ochtend beginnen met een glas lauw warm water, met een scheut citroensap of gember. En even stoppen met tarweproducten eten.
pi_127739481
Morning! Vandaag maar gaan hardlopen na twee rustdagen, nog steeds spierpijn in mijn biceps en triceps :') .

O: yoghurt met speltmuesli, havermout, lijnzaad
T: boterham sandwichspread, appel
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 gekookte eitjes, banaantje
S: hardlopen + KT
D: volkoren pasta met tomatensaus/gehakt/paprika/champignons
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_127739527
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hier in de sportschool hebben we bodychi, een combi van Tai Chi, Yoga en Pilates.. Heerlijk is dat, maar ik kan beter ervoor sporten dan erna, want ik val altijd de laatste 10 minuten in slaap ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127739581
Vannacht moest ik vriendlief naar zijn werk brengen, en toen ik thuis kwas (2 uur ongeveer) had ik me toch honger! En toen heb ik een klein lepeltje pindakaas genomen inplaats van chips of koek of weet ik veel wat ik anders zou pakken.. En daarna lekker verder geslapen! Trots!

Vanmorgen stiekem op de weegschaal gestaan (ook al weet ik dat ik er niet naar moet luisteren) maar toch is er sinds maandag 5 ons af! En dat vind ik leuk!!

Nu lekker aan mijn ontbijt en straks mijn mams van het station halen, we gaan naar Dordt, anderhalf uur relaxen in een of andere hamman en daarna naar mijn broertje om in spanning te wachten of hij geslaagd is.

En en en en en, ik ga geen gebakje halen bij Brokking, gewoon omdat ik dat kan!
pi_127739726
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Vannacht moest ik vriendlief naar zijn werk brengen, en toen ik thuis kwas (2 uur ongeveer) had ik me toch honger! En toen heb ik een klein lepeltje pindakaas genomen inplaats van chips of koek of weet ik veel wat ik anders zou pakken.. En daarna lekker verder geslapen! Trots!

Vanmorgen stiekem op de weegschaal gestaan (ook al weet ik dat ik er niet naar moet luisteren) maar toch is er sinds maandag 5 ons af! En dat vind ik leuk!!

Nu lekker aan mijn ontbijt en straks mijn mams van het station halen, we gaan naar Dordt, anderhalf uur relaxen in een of andere hamman en daarna naar mijn broertje om in spanning te wachten of hij geslaagd is.

En en en en en, ik ga geen gebakje halen bij Brokking, gewoon omdat ik dat kan!
*O*! Supergoed!
pi_127739851
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:05 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

*O*! Supergoed!
^^ ^O^
pi_127739908
ohai!

Planning:
O: 35 gr havermout, 1 el chia, 1 el boekweit, 200 ml sojamelk, uit de koelkast, in de mag, aangelengd met water, en dan met kaneel & cacaonibs
T: dubbele bth kaas/rauwe ham/sla
L: restje kip met groenten en groene curry en rijst
T: 150 gr kwark met 1 el jam en zonnebloempitjes
D: ?

B: 40 minuten fietsen en RPM. Eventueel heb ik nog een appel voor als ik nog extra honger heb.
pi_127739916
Morgen ga ik smorgens weer lekker trainen, het 2de deel van mij nieuwe schema. En ik heb er gewoon zin in, en dat heb ik normaal nooit. Maar goed scheelt ook dat het echt een toffe vent is die me begeleid :)

Pff ligt het aan mij of is het nog steeds zo broeierig buiten?
pi_127740124
Oh en een poging tot een lijstje (want veel onderweg en niet precies weten hoe en wat)

O: 250 ml melk met 40 gr havermout met een beetje honing en kaneel
T: Banaan
L: Ik denk dat we ergens een broodje halen, en dan kies is een donker broodje met mager beleg en lekker wat sla etc.
D: (we eten vroeg) Spaghetti, met rode saus met gehakt en veel groente.
T: Turkse yogurt met aardbeiden en een lepeltje jam om hem zoeter te maken.

Geen super lijstje naar mijn zin, maar ik kan zo'n dag als vandaa moeilijk plannen.
pi_127740260
Lekker Perr :9
En prima lijstje toch Joycie? Zeker als je t nog niet allemaal weet.

Wortel-pompoen-linzensoep.. :9~ ook weereens maken!

Planning:

O: overnight oats met banaan en chiazaadjes
T: koffie verkeerd, 200 gr ananas
L: dubbele speltbh geitenkaas, salade van tomaat, paprika, komkommer en kikkererwten met yoghurtdressing
T: 30 gr nootjes
B: uur fietsen
S: oefeningen met mn elastiek :P en hometrainer
D: ergens anders, vast heerlijk O+
pi_127740329
Haha nallsters! Ik heb nog geen inspiratie, dus ff kijken. Moet nog langs de winkel op de terugweg en het huis is een zooi maar goed :P
pi_127740335
o haiz! Lekker geslapen O+ Ik word zo moe van het sporten en de spierpijn, dus in coma gelegen vannacht :D

@Novem: Simpele smaakmaker is dat he, kruiden/specerijen grillen, maar ik vergeet het nog weleens door de haast.

@GB: Herkenbaar, deze oefening is zo simpel maar geeft mij zoveel spierpijn *armen niet op kan tillen* :')

Ik moet nog verzinnen wat ik ga eten vandaag :o
pi_127740436
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef Perruche het volgende:
Haha nallsters! Ik heb nog geen inspiratie, dus ff kijken. Moet nog langs de winkel op de terugweg en het huis is een zooi maar goed :P
Als er maar een plek is om te zitten vind ik alles prima :7
pi_127740996
Ik moet ook opruimen, krijg ook bezoek! Hihi
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:56:30 #218
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127741148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz! Lekker geslapen O+ Ik word zo moe van het sporten en de spierpijn, dus in coma gelegen vannacht :D

@Novem: Simpele smaakmaker is dat he, kruiden/specerijen grillen, maar ik vergeet het nog weleens door de haast.

@GB: Herkenbaar, deze oefening is zo simpel maar geeft mij zoveel spierpijn *armen niet op kan tillen* :')

Ik moet nog verzinnen wat ik ga eten vandaag :o
Oh ja, die oefening _O- Heb ik ook ooit gehad tijdens bootcamp. Wat train je daar precies mee? De onderkant vd bovenarmen?
And eternity in an hour.
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:56:40 #219
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127741153
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:51 schreef Probability het volgende:
Ik moet ook opruimen, krijg ook bezoek! Hihi
Hihi! :P
And eternity in an hour.
pi_127741184
grr, dat artikel waarvan ik dacht dat hij geaccepteerd was voor publicatie moet misschien nog een keer gereviewed worden. Ik baal er goed van, want dat kan nog meer werk betekenen en ik ben er zo klaar mee....Hopelijk is het een foutje.
pi_127741187
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:56 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Oh ja, die oefening _O- Heb ik ook ooit gehad tijdens bootcamp. Wat train je daar precies mee? De onderkant vd bovenarmen?
Triceps :P
Dus die zwabberende kipfilets :9
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:58:47 #222
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127741222
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:57 schreef Nallie het volgende:

[..]

Triceps :P
Dus die zwabberende kipfilets :9
Dacht ik al idd :Y Die wil je niet :{ In het vliegtuig naar Kopenhagen zag ik een wat oudere stewardess met hele dunne armpjes met enorme vlaggen eronder :{
And eternity in an hour.
pi_127741347
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:05 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

*O*! Supergoed!
^^ *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_127741365
Pfff werd vannacht wakker van de pijn in mijn oor. Duidelijk een oorontsteking.
Had het in mijn kindertijd heel vaak. Was vergeten hoeveel pijn zoiets kan doen :X Auw! ;(
pi_127741757
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef _aurum_ het volgende:

Precies die oefening heb ik gedaan, maar dan met een schijf! :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_127742451
Ik kan de examencijfers al zien maar ik mag niks zeggen :X :D
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:03:59 #227
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127743225
Eén keer raden wie een vast contract in the pocket heeft.
And eternity in an hour.
pi_127743286
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:03 schreef _Dido_ het volgende:
*O* *O* *O*
pi_127743287
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:03 schreef _Dido_ het volgende:
De collega waar je het niet zo goed mee kon vinden?
  Vis een optie? donderdag 13 juni 2013 @ 11:08:08 #230
70532 loveli
N
pi_127743362
quote:
12s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef Probability het volgende:

[..]

:D!
crap in = crap out
pi_127743413
Van harte Dido!
quote:

[..]

donderdag 13 juni 2013 @ 11:11:45 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127743501
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:07 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Yep + touwtjespringen. Net klaar :P

Ga wel even op zoek naar een alternatief voor de squats en de lunges, want die zijn niet zo goed voor m'n schenen, merk ik. Maar even in level 2 en 3 kijken :)
Squats gaat bij mij nog net, de lunges doe ik nu gewoon helemaal stilstaand, zoals in level 2 (geloof ik), dus door je knie zakken met het achterste been gestrekt en dan de armoefeningen wel erbij doen. Sws merk ik dat ik daardoor de armoefeningen veel effectiever kan doen. :Y
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:13:55 #233
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127743568
quote:

[..]

Dat gaat beter ;) en die heeft al eeuwen een vast contract :P Ben nu de tweede hier met een vast contract *O*
And eternity in an hour.
pi_127743796
quote:
6s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:03 schreef _Dido_ het volgende:
^O^ *O* gefeliciteerd!
pi_127744455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:30 schreef loveli het volgende:
Wat is voor jou de betekenis van plakjes komkommer?

Mogge c_/
helemaal niks dat ik weet. In mn andere hand had ik bruine bonen. (Harde)
T was echt een rare droom :')
compact en kleverig.
pi_127744580
quote:
:D *O* dát is nog eens goed nieuws! *O*
compact en kleverig.
pi_127744778
Mijn definitieve lijstje

O: snee brood met kaas en komkommer, snee met pindakaas
S: uur yoga, 10 min crosstrainer, kt, 20 min roeien
L: smoothie van kwark, banaan, melk klein beetje siroop en botersla met gerookte makreel en een bosuitje
T: appel, radijsjes denk ik, koffie frambozen, kaneel-suikerbroodje met boter
D: lever karbonaadje, aardappelen met jus en snijboontjes
T: gedroogde pruim 2xkoffie, frambozen

[ Bericht 20% gewijzigd door JaniesBrownie op 13-06-2013 19:37:15 ]
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:57:06 #238
405530 food_lover
29 uit de randstad
pi_127745044
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef Reismeis het volgende:
Hallo allemaal,

Ze heten:

- De boodschappencoach
@reismeis
Hi Reismeis, waar heb je Eibertje Kiest gekocht? Ik zie het alleen online.

[ Bericht 0% gewijzigd door food_lover op 13-06-2013 12:23:26 ]
Love food and my babygirl
pi_127745054
@Janies: snijbonen, wilde spinazie, sperziebonen, gegrilde paprika, courgette...?

Alleen heb ik geen idee hoe lever smaakt en wat daarbij past, haha.
pi_127745132
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@Janies: snijbonen, wilde spinazie, sperziebonen, gegrilde paprika, courgette...?

Alleen heb ik geen idee hoe lever smaakt en wat daarbij past, haha.
o ja, snijbonen kan wel weer een keer!
Ik eet alleen lever, de rest schotel ik iets anders voor, dus dat komt vast goed ^O^
Thx!
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:59:45 #241
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127745163
Dank voor de felicitaties! *O*

Ik zei trouwens dat ik niet kan sporten met CI. Kwam ik deze link tegen: http://www.gearforears.com/ :D Dat ga ik toch eens uitzoeken, zou geweldig zijn als dat echt zou werken :)
And eternity in an hour.
pi_127746579
Wat fijn dido!
pi_127746941
Lekker dido!
Vanavond ff naar de sportschool. Heb het idee dat ik nu al verschil zie, maar dat kan bijna niet na pas 4 trainingen. Ben wel al merkbaar sterker als ik thuis met de halters speel :)
pi_127746999
Feli Dido, nu kun je een huis kopen!

Lijstje
O havermout, sojamelk, bosbessen, halve banaan
T bth pindakaas
L 2 bth met appel
T resterende helft van de appel
D vegetarische pasta met salade of uit
B 30 min fietsen
S lesje Jillian indien tijd
pi_127747087
Proficiat Dido!

Mijn lijstje van gister:
O: koffie verkeerd + smoothie (magere yoghurt, frambozen, banaan)
L: 4 sneetjes roggebrood met pesto
T: bakje kersen
T: 2 sneetjes roggebrood met appelstroop
T: koffie verkeerd + 2 koekjes
D: spaghetti bolognese

Vandaag:
O: koffie verkeerd + smoothie (magere yoghurt, frambozen, banaan)
L: 4 sneetjes roggebrood met vache qui rit
T: bakje kersen
T: 2 sneetjes roggebrood met appelstroop
T: gekookt ei
D: bloemkool masala + zilvervliesrijst
pi_127747637
Gefeli Dido!

Mijn lijstje voor vandaag:

T: 1/2 bak kwark met rabarber.
L: gemengde salade; kip, sla, tomaat, rode ui en olijfjes :9
T: havermoutshake
S: fitness
D: gebakken rijst, gegrilde aubergine en vis
pi_127747667
quote:
*O*
quote:

[..]

donderdag 13 juni 2013 @ 13:22:18 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127747898
Ik lees nu pas verder. Gefliciteerd Dido! *O*
pi_127748064
Feli dido!
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:31:12 #250
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127748169
Dank! O+
And eternity in an hour.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:32:18 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127748206
Gefeliciteerd!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:39:57 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_127748434
Gefeliciteerd dido. Ook tof dat je de 2e bent met een vast contract.
En jag, ik duim voor je dat het een foutje is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_127748606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
^^
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:51:00 #254
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127748823
quote:
Ja! We zitten hier straks gewoon met z'n zevenen :')
And eternity in an hour.
pi_127749472
Leuk dat ik nog een mailtje krijg dat ik alle patientenverslagen voor mijn assessment dus ook voor maandag af moet hebben. Dacht nog dik een week voor die dingen te hebben. }:|

/stress
pi_127749505
Nou, ze hadden geen lever én geen radijsjes }:|

Nu heb ik uit frustratie een suiker-kaneelbroodje gekocht dat ik zit te eten! (Neehoor, niet uit frustratie, omdat ik niet genoeg wilskracht had om het te laten liggen :@ )
En frambozen. :9

Vanavond wordt een karbonaadje. :{
Hele planning is naar de maan
compact en kleverig.
pi_127749532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef Mufasa208 het volgende:
Leuk dat ik nog een mailtje krijg dat ik alle patientenverslagen voor mijn assessment dus ook voor maandag af moet hebben. Dacht nog dik een week voor die dingen te hebben. }:|

/stress
buh ;( succes!
compact en kleverig.
pi_127749663
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

buh ;( succes!
Thnx. :P

Kan ik zo met reflectiezooi beginnen, als ik dat vandaag af heb kan ik morgen alles inscannen en mijn portfolio in orde maken voor stage. En dan heb ik het weekend voor die patientenverslagen.

Gelukkig liep ik voor op mijn oude schema. :')

Mijn S wordt dus op mijn gat zitten en mijn handspiertjes gebruiken.

SPOILER
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:33:01 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127750481
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:27 schreef Mufasa208 het volgende:
Voor V1z.

_O-
BUT HOW!?

_O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_127750670
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:57 schreef food_lover het volgende:

[..]

@reismeis
Hi Reismeis, waar heb je Eibertje Kiest gekocht? Ik zie het alleen online.
Het zou in elke boekhandel moeten liggen, maar volgens mij wordt het door haarzelf uitgegeven en niet bij een grote uitgeverij en dus daarom niet automatisch in de boekhandel, maar het boek is wel algemeen verkrijgbaar.
pi_127750865
JB! Foei met je broodje :P wel stom dat ze niets hadden wat jij wilde kopen :'). Overigens verkoopt "mijn" supermarkt volgens mij ook geen lever, eet niemand hier volgens mij :D

Ik heb nu tot aan mijn D 1200 kcals, dan heb ik er nog 600 over voor mijn D. Prima wel. Verdeling ook goed voor de verandering; KEV 40/30/30. En ik zie echt verschil bij mijn rug/ onderbenen/ taille! Alleen die billen en bovenbenen willen nog niet zo, alhoewel ik wel minder sinaasappel ben nu. Whoei!
pi_127751625
Gaat lekker hier! Ik kreeg laatst nogal afwijkende uitkomsten uit mn onderzoek en wilde bijna mijn methode aanpassen. Ik had t al een paar keer gecheckt en kon geen fouten ontdekken, maar zonet kwam ik erachtet dat ik een ding vergeten was :+ Nu opgelost, zaterdag ga ik concept inleveren :)
pi_127752024
quote:
bedankt, het lijkt inderdaad een foutje te zijn. Ik kan me vrij druk maken over dit soort zaken, zeker omdat ik er nog niet van overtuigd ben dat dit artikel in dit tijdschrift past qua kwaliteit. Laatst rapporten gelezen over sollicitatieprocessen voor assistent-professoren, en daar blijkt uit dat een artikel in dit tijdschrift hebben erg belangrijk kan zijn voor de carriere.
pi_127752406
Snap dat je dan gaat stressen, Jag :{
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:27 schreef Mufasa208 het volgende:
Voor V1z.

_O-
:D Monty Python, altijd goed!
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:38:29 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127752908
Wat goed Dido, gefeliciteerd *O*

Komt dus goed Jeager? Fijn

Jamie, echt geen lever? Hier zie je het overal wel liggen, niet veel maar dat hoeft ook niet. Jammer

Mufasa, succes!

Net verse macadamiamixnootjes van de markt gehaald, daar nu een schaaltje van, 100 gram

Lijst:
O: Boterham met banaan, beschuit kaas, beschuit boter/suiker
T; beschuit aardbeien en suiker
L: Salade, blik tonijn en gekookt ei
T: 100 gr nootjes, appel, paar happen zuurkool, sinaasappel, blokje choco
D: Koolvispakket uit de oven met kaas, aardappelpuree, gestoofde prei, gekookte wortelen met verse erwtjes, mosterd en sambal
T: kwark, vla en een kiwi
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:40:18 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127752978
De zuurkoolovenschotel staat in de koelkast, morgen laat thuis.
Voorbereiden ftw *O*
I O+ ovenschotels
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:44:56 #268
405530 food_lover
29 uit de randstad
pi_127753156
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Het zou in elke boekhandel moeten liggen, maar volgens mij wordt het door haarzelf uitgegeven en niet bij een grote uitgeverij en dus daarom niet automatisch in de boekhandel, maar het boek is wel algemeen verkrijgbaar.
dank je! Ik heb net gekeken op haar site. Ziet er veelbelovend uit. Ik ga dat boek maar eens kopen straks.
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:32:06 #269
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127755034
Ik heb nog een kwartiertje om wat te eten :') eitjes opgezet :9
And eternity in an hour.
pi_127755991
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Je hebt wel veel inzicht in je eetpatroon ;)

Als ik naar mezelf kijk zou ik zo'n werkdagje van jou niet aan kunnen, omdat ik er verstopt van zou raken :+ Zelf redeneer ik vanuit voedingsstoffen. In beschuitjes zitten weinig voedingsstoffen. De kans is groot dat je er daarom vier moet eten voor een verzadigd gevoel. Verder eet je eigenlijk alleen koolhydraten: beschuit, brood, snelle jelle, bananen en lasagne. Daar zit de eenzijdigheid dus in. Ik mis voornamelijk gezonde vetten zoals olijfolie en uit vis en avocado bijvoorbeeld. Eigenlijk zou de basis groenten en fruit moeten zijn. Dan kun je aanvullen met eieren, vis, vlees en pas op het laatste: koolhydraten. Dus gewoon je eetpatroon omdraaien. Dan krijg je voldoende afwisseling :+
Haha, ja inzicht wel, nu nog de switch maken. Ik loop op m'n werk best wel veel (grote winkel en moet vaak van de ene naar de andere kant) dus niet de hele dag achter de computer. En ook weinig momenten om te snoepen of tussendoortjes want we mogen niet zovaak van de werkvloer af. Verder sport ik niet, behalve fietsen naar mijn werk en dat is in totaal zo'n 45 minuten. Maar wat eten jullie bijvoorbeeld 's morgens? Krijg dan niet zo heel veel naar binnen, maar wil wel goed eten omdat ik voor 12 uur al best wel een beetje fysiek bezig ben en anders word ik snel flauw. En idd minder koolhydraten. Dacht ik nog een beetje gezond te zijn met zo'n Snelle Jelle, blijkt dat dus vol met suiker te zitten. Ik ga is inderdaad wat meer op de groenten en fruit letten, wat ik trouwens best lekker vind, dus dat is het hem niet. Hebben jullie trouwens lekkere recepten met avocado? Lees overal dat dat goed is dus wil er mee gaan werken, maar tot nu toe alleen in combinatie met een Mexicaanse maaltijd gehad.
pi_127756338
Mn stageplek is bekend. Niet mn eerste keus, maar ik kom het jaar wel rond denk ik.

Reismeis: avocado op brood met kipfilet, door de salade :9

Ik luister portugal, the man. Fijne muziek!
pi_127756983
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef Mufasa208 het volgende:

/stress
Sterkte!

En duimend voor Jagar!
pi_127757102
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Als ik op de site kijk, vind ik het direct al niets! Kiezen tussen voorverpakte pizza's vanwege minder kcals enzo...Whut! Of je maakte de pizza gewoon zelf....dan hebben we het pas over gezond :+

sorry....ongi en frustratie ;(
pi_127758012
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Als ik op de site kijk, vind ik het direct al niets! Kiezen tussen voorverpakte pizza's vanwege minder kcals enzo...Whut! Of je maakte de pizza gewoon zelf....dan hebben we het pas over gezond :+

sorry....ongi en frustratie ;(
Zo eens! Alles lijkt op het aantal kcals gebaseerd te zijn, niet op voedingswaarde.

Las gister sen stuk uit de opleiding gewichtconsulent van de LOI, daar werd als snack met weinig kcals winegums geopperd. Toen moest ik even huillachen :') :') :')

Edit: bij een of anders Amerikaanse show ook; wat kan je beter eten? Een volkoren bagel met low fat cream cheese en gerookte zalm, of een vanilla glazed doughnut?

...

...

De doughnut, want die heeft 300 kcals en de bagel 400 :') :')
pi_127759012
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:03 schreef Novem het volgende:

[..]

Zo eens! Alles lijkt op het aantal kcals gebaseerd te zijn, niet op voedingswaarde.

Las gister sen stuk uit de opleiding gewichtconsulent van de LOI, daar werd als snack met weinig kcals winegums geopperd. Toen moest ik even huillachen :') :') :')

Edit: bij een of anders Amerikaanse show ook; wat kan je beter eten? Een volkoren bagel met low fat cream cheese en gerookte zalm, of een vanilla glazed doughnut?

...

...

Dr Oz toevallig?
Voor écht dikke mensen is dat denk ik ook wel zo, dan is de tijdbom die overgewicht is misschien gevaarlijker dan wat tekort aan voedingsstoffen. Maar dan bedoel ik wel BMI van boven de 50 ofzo.
In de supermarkt verbaas ik me steeds meer hoeveel crap mensen eten.. Karren vol suiker
pi_127759032
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:03 schreef Novem het volgende:

[..]

...

...

;( te ernstig. Ik begrijp dat ook echt niet :X

Ik vraag me af of dietisten en voedingsconsulenten het zelf wel snappen, of dat ze denken dat clienten te dom zijn om voedingsleer te snappen en er daarom voor de makkelijke uitweg wordt gekozen :+
pi_127759508
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:34 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dr Oz toevallig?
Voor écht dikke mensen is dat denk ik ook wel zo, dan is de tijdbom die overgewicht is misschien gevaarlijker dan wat tekort aan voedingsstoffen. Maar dan bedoel ik wel BMI van boven de 50 ofzo.
In de supermarkt verbaas ik me steeds meer hoeveel crap mensen eten.. Karren vol suiker
dat laatste heb ik ook wel. Ook op school, kinderen moeten een hapje meenemen voor 10.00u, in mijn boekje is dat een stuk fruit. Dat gebeurt echter maar heel weinig, de meeste kinderen nemen koeken mee, of andere zoetigheid. Laatst was ik mee naar t museum en er stond in de brief daarover dat ze 'wát lekkers' mee mochten nemen (letterlijk, met á) in mijn groepje van 5 zat 1 kind met een zak koekjes, 1 met een zak winegums en eentje had drie gevulde koeken bij 8)7
Ik snap dat niet. Ik snap ook niet dat verpakkingen van liga enzo altijd meerdere koeken erin heeft zitten, ik haal ze eruit en geef er eentje...

En wat betreft je therie over die kcal vs voedingswaarde, ik denk dat daar wel een kern van waarheid in kan zitten.
compact en kleverig.
pi_127759951
Denk eigenlijk dat de schooljuffen het wel makkelijk vinden dat de meeste kindjes droge koekjes (vrijwel kruimelvrij) als liga en sultana krijgen. Scheelt veel troep. Stel je voor dat de kinderen peren en aardbeien meenemen :P
pi_127760064
Ik heb dat boek ook even doorgebladerd en waar ze nog goed beginnen (BMR, eet genoeg, eet bijv. nootjes, enz.) was ik wel een beetje verbaasd dat ze light pindakaas boven gewone pindakaas gingen zetten. En halvarine boven roomboter, ook al hadden ze net de voordelen van roomboter opgesomd.
pi_127760084
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef An24 het volgende:

[..]

;( te ernstig. Ik begrijp dat ook echt niet :X

Ik vraag me af of dietisten en voedingsconsulenten het zelf wel snappen, of dat ze denken dat clienten te dom zijn om voedingsleer te snappen en er daarom voor de makkelijke uitweg wordt gekozen :+
En dan je eigen afzetmarkt doen verdwijnen?! :')
pi_127760091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Denk eigenlijk dat de schooljuffen het wel makkelijk vinden dat de meeste kindjes droge koekjes (vrijwel kruimelvrij) als liga en sultana krijgen. Scheelt veel troep. Stel je voor dat de kinderen peren en aardbeien meenemen :P
Gewoon een banaan met je naam er op, joh! :7
pi_127760357
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
de mijne zijn inmiddels 11 en 12, dus dat maakt nu niet zoveel meer uit :P
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:17:16 #283
405530 food_lover
29 uit de randstad
pi_127760445
wat mij wel aanspreek aan Eibertje is dat je een keuze hebt en niet zoals al die anderen die zeggen, je mag geen cruesli of je mag geen pizza want daar zit veel suiker of vet in. En die foto van die snelle jelle schrok ik wel van; 7 suikerklontjes. Dat zeggen ze er niet bij op de tv reclame.
pi_127760667
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:17 schreef food_lover het volgende:
wat mij wel aanspreek aan Eibertje is dat je een keuze hebt en niet zoals al die anderen die zeggen, je mag geen cruesli of je mag geen pizza want daar zit veel suiker of vet in. En die foto van die snelle jelle schrok ik wel van; 7 suikerklontjes. Dat zeggen ze er niet bij op de tv reclame.
Haha dus omdat in dit boek staat dat t wel mag ga je het eten en is het een beter boek :D
In principe kun/mag je alles eten. Het is misschien niet zo gezond om bijv. iedere dag een paar gevulde koeken te eten. Af en toe kan niet zoveel kwaad. Met mate, dat moet je in je achterhoofd houden.
pi_127760701
Gezien de postgeschiedenis ben ik er al wel uit...
pi_127760863
quote:
12s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef V1z0R het volgende:
Gezien de postgeschiedenis ben ik er al wel uit...
O+
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:33:29 #287
405530 food_lover
29 uit de randstad
pi_127761066
ik heb het boek net besteld, ben benieuwd.
pi_127761105
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef food_lover het volgende:
en wij maar denken dat het al op je nachtkastje ligt.
pi_127761155
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef food_lover het volgende:
Nou succes met de cruesli en eierkoeken dan maar he :P
pi_127761259
Mijn definitieve lijstje

O: snee brood met kaas en komkommer, snee met pindakaas
S: uur yoga, 10 min crosstrainer, kt, 20 min roeien
L: kwark met banaan, melk klein beetje siroop en botersla met gerookte makreel en een bosuitje
T: appel, radijsjes denk ik, koffie frambozen, kaneel-suikerbroodje met boter
D: lever karbonaadje, aardappelen met jus en snijboontjes
T: gedroogde pruim( 2x), koffie, frambozen
compact en kleverig.
  Vis een optie? donderdag 13 juni 2013 @ 19:40:02 #291
70532 loveli
N
pi_127761365
Waar kun je het nedaolnwod?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 13 juni 2013 @ 19:41:25 #292
70532 loveli
N
pi_127761434
Kaneelsuikerbroodje is nom, maar ev0l.
crap in = crap out
pi_127761492
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:41 schreef loveli het volgende:
ik weet het! Ik stond bij het brood en het bleef me maar roepen!
Ben verder wel tevreden :s) alleen dat broodje dus }:|
compact en kleverig.
pi_127761526
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:41 schreef loveli het volgende:
Ach, als dat het enige van vandaag is?

Mijn lijstje:
B: dubbele boterham met 3 (!) plakjes kalkoenfilet
T: komkommersalade
T: cola ijsje
T: 2 tomaten
D: rijst met champignons en ui, hamlapje
T: cola ijsje
T: griekse yoghurt met aardbei
pi_127761533
Op zich slimmere aanpak dan binnenlopen en roepen "kennen jullie deze al?"...

Toch zou ik het anders aanpakken, beetje camoufleren door eerst in wat ander subfora topics aanmaken. Even laten rusten en soms reageren op de afleiding...
Dan in de gewenste topics een discussie aanjagen over puur de inhoud.
Pas dan, zeg je dat je toevallig er iets over zag en ga je vragen of het iets is.

Online recensies ook allemaal 5/5 sterren geven :') _O-
  Vis een optie? donderdag 13 juni 2013 @ 19:45:08 #296
70532 loveli
N
pi_127761589
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ach, als dat het enige van vandaag is?
Ik ben de nieuwe stroop nog niet vergeten ;)
crap in = crap out
pi_127761739
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ben de nieuwe stroop nog niet vergeten ;)
die heb ik speciaal voor jullie niet gegeten vandaag *)

Krijg btw te weinig ijzer binnen over het algemeen, waar zit dat nog meer in (liefst wbt tussendoortjes)?
(Ik heb me opgegeven als bloeddonor en ik had de vorige keer een te laag Hb, de volgende keer wil ik dat natuurlijk niet, dus veel ijzer eten!)
compact en kleverig.
pi_127761819
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef V1z0R het volgende:
Op zich slimmere aanpak dan binnenlopen en roepen "kennen jullie deze al?"...

Toch zou ik het anders aanpakken, beetje camoufleren door eerst in wat ander subfora topics aanmaken. Even laten rusten en soms reageren op de afleiding...
Dan in de gewenste topics een discussie aanjagen over puur de inhoud.
Pas dan, zeg je dat je toevallig er iets over zag en ga je vragen of het iets is.

Online recensies ook allemaal 5/5 sterren geven :') _O-

En jezelf ook food lover noemen.... :')
pi_127761829
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

die heb ik speciaal voor jullie niet gegeten vandaag *)

Krijg btw te weinig ijzer binnen over het algemeen, waar zit dat nog meer in (liefst wbt tussendoortjes)?
(Ik heb me opgegeven als bloeddonor en ik had de vorige keer een te laag Hb, de volgende keer wil ik dat natuurlijk niet, dus veel ijzer eten!)
In tussendoortjes niet zoveel. Wel in groene groenten en rood vlees. Ijzer wordt beter opgenomen in combi met vitamine C. Melk remt juist ijzeropname.
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:52:21 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127761884
Ijzer Lever ! Echt dat is een goede. En veel nitraatrijke groente zoals spinazie
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:52:31 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127761891
dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')