quote:Alle eindexamens blijven geldig
Alle eindexamens blijven geldig,heeft
de Onderwijsinspectie besloten.Alleen
leerlingen van de Rotterdamse school
Ibn Ghaldoun moeten zoals bekend de
gestolen eindexamens overdoen.
Morgenochtend wordt om 08.00 uur de
normering van het vmbo-examen economie
bekendgemaakt.In de loop van de dag
horen de vmbo-tl leerlingen of ze
geslaagd zijn.
Morgen horen de leerlingen van havo en
vwo ook,zoals gepland,de uitslag.Tegen
de avond spraken directies van sommige
scholen al het verlossende woord,zodat
leerlingen niet langer in onzekerheid
hoeven te blijven.
Mild. Je zou ze eigenlijk een jaartje terug moeten zetten in de kleuterklas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Dekkers statement:
- scholen krijgen morgen uitslag
- meerdere examens gejat
- ook leerlingen buiten Ibn Ghaldoun hebben de gestolen examens gekregen, via mail oa
- uitslagen worden wel bekend, maar onderzoek gaat door
- bij onregelmatigheden kan diploma, ondanks uitslag, niet uitgereikt worden, of zelfs teruggetrokken worden
- leerlingen die voorkennis hebben gehad mogen zich voor vrijdag 18.00 uur vrijwillig melden bij hun rector. Hun examens worden dan ongeldig verklaard, maar ze mogen dan hun examen opnieuw maken.
- leerlingen die wel voorkennis hadden en niet naar voren komen en gepakt worden moeten hun jaar overdoen.
Heel mild.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:27 schreef superworm het volgende:
[..]
Mild. Je zou ze eigenlijk een jaartje terug moeten zetten in de kleuterklas.
Als die school níet sluit snap ik niet waarom ik überhaupt mijn best ooit heb gedaan voor toetsen en examens. Op de persoonlijke ontwikkeling waar je je leven lang profijt van blijft hebben, na, dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel mild.
En de school gaat sluiten nu?
Of horen we daar niets meer over?
Slappe aanpak. Gewoon iedereen alle examens opnieuw laten doen.quote:
Dit gaat vriendschappen op het spel zettenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Dekkers statement:
- scholen krijgen morgen uitslag
- meerdere examens gejat
- ook leerlingen buiten Ibn Ghaldoun hebben de gestolen examens gekregen, via mail oa
- uitslagen worden wel bekend, maar onderzoek gaat door
- bij onregelmatigheden kan diploma, ondanks uitslag, niet uitgereikt worden, of zelfs teruggetrokken worden
- leerlingen die voorkennis hebben gehad mogen zich voor vrijdag 18.00 uur vrijwillig melden bij hun rector. Hun examens worden dan ongeldig verklaard, maar ze mogen dan hun examen opnieuw maken.
- leerlingen die wel voorkennis hadden en niet naar voren komen en gepakt worden moeten hun jaar overdoen.
Inderdaad. Kan niet andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef Wokkel het volgende:
Ga er maar vanuit dat half Rotterdam die examens in handen heeft gehad, zeker in deze tijd van whatsapp en facebook.
Tuurlijk. De naïviteitquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef Wokkel het volgende:
Ga er maar vanuit dat half Rotterdam die examens in handen heeft gehad, zeker in deze tijd van whatsapp en facebook.
Maak er maar 10% van Nederland van. Zoiets verspreiden gaat heel snel en dat zal ook gebeurd zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef Wokkel het volgende:
De politie kan uiteraard computers in beslag nemen en die computers eens doorpluizen voor het e-mailverkeer. Het zou best eens kunnen dat dit groter gaat worden dan men nu beseft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
verspreid en als ze een beeeeetje slim zijn (ik betwijfel het), hebben ze het geprint en verder op papier gekop
Deze beerput is te groot, ik denk dat ze gauw stoppen met onderzoeken wie er nog meer van wist. Wat schieten ze ermee op om tig duizend leerlingen een heel jaar opnieuw te moeten lesgeven?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De politie kan uiteraard computers in beslag nemen en die computers eens doorpluizen voor het e-mailverkeer. Het zou best eens kunnen dat dit groter gaat worden dan men nu beseft.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Wokkel het volgende:
Deze beerput is te groot, ik denk dat ze gauw stoppen met onderzoeken wie er nog meer van wist. Wat schieten ze ermee op om tig duizend leerlingen een heel jaar opnieuw te moeten lesgeven?
Inderdaad, ze zullen het nu wel als opgelost willen bestempelen. Zodat hun reputatie niet geschaad wordt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Deze beerput is te groot, ik denk dat ze gauw stoppen met onderzoeken wie er nog meer van wist. Wat schieten ze ermee op om tig duizend leerlingen een heel jaar opnieuw te moeten lesgeven?
Is de klokkenluider opgepakt, serieus? Die mag best een lintje krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:53 schreef henkde_j het volgende:
Hulde trouwens voor die klokkenluider![]()
Die in eerste instantie meteen als verdachte werd opgepakt
Ze krijgen dan nog wel te maken met politie en OM.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:56 schreef xminator het volgende:
Wacht eens eventjes! Als er scholieren zijn die gewoon gefaald hebben en dus zouden zakken nou zeggen dat ze hebben gefraudeerd, dan kunnen ze gewoon hun examens opnieuw maken![]()
en toch nog slagen zonder problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |