abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127690820
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:

De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.

Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.

De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
quote:
Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...

En zo verder ging.

Live stream
HalkTV:
http://www.ustream.tv/channel/halktvcanli

HurriyetTV:
http://webtv.hurriyet.com.tr/hurriyettv-canli.aspx

RT, Istanbul:
http://rt.com/on-air/turkey-protest-istanbul-park/

http://www.geziparki.org/

http://www.livestream.com(...)annel=revoltistanbul

Nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)je-breiden-zich.html

Game on!
pi_127690949
Kan die op eens korter..

quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:53 schreef xaban06 het volgende:

[..]

En waarop is je reactie dan gebaseerd? Je doet namelijk alsof er geen vooruitgang wordt geboekt in welvaart. Dat mensen cc's gebruiken, wat al heel lang zo is?
Mijn reactie is gebaseerd op wat ik in Turkije zie. Je kunt zulk nieuws gewoon vinden, hoor. ik ben alleen op zoek naar een grafiek die het aantoont.
pi_127691024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:58 schreef Ambipur het volgende:
Kan die op eens korter..

[..]

Mijn reactie is gebaseerd op wat ik in Turkije zie. Je kunt zulk nieuws gewoon vinden, hoor. ik ben alleen op zoek naar een grafiek die het aantoont.
Ik weet ook dat er aan de lopende band cc's wordt gebruikt. Wat voor grafiek zoek je? Grafieken die ik je gaf, is dat niet voldoende? Geloof je het niet of wat?
  woensdag 12 juni 2013 @ 01:02:38 #4
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127691096
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik kan alles vinden. Altijd. Google nerd. Dit is het enige wat ik niet vind..
Niet kunnen uitvinden hoe het zit, maar wel je mening erover geven.

Klinkt aannemelijk.
pi_127691334
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik weet ook dat er aan de lopende band cc's wordt gebruikt. Wat voor grafiek zoek je? Grafieken die ik je gaf, is dat niet voldoende? Geloof je het niet of wat?
Ik doel op SCHULDEN. Wat heeft dat te maken met jou wel, niet geloven?

quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:02 schreef Che_ het volgende:

[..]

Niet kunnen uitvinden hoe het zit, maar wel je mening erover geven.

Klinkt aannemelijk.
Bos konusma.
pi_127691381
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 00:58 schreef Ambipur het volgende:
Kan die op eens korter..

[..]

Government debt as percent of GDP:
https://www.google.nl/pub(...)n_US&dl=en&ind=false.

General government debt in Euros:

General government surplus/deficit as percentage of GDP:

General government surplus/deficit in Euros:

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2013 01:18:25 ]
  woensdag 12 juni 2013 @ 01:17:54 #7
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127691420
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

w/
pi_127691529
Vooralsnog geen cijfers/grafieken kunnen vinden betreffende 'consumptieve kredieten'.
pi_127691754
Over gebruik van creditcard als 1e hit op google, hoeveelheid krediet is niet inzichtelijk:
http://databank.worldbank(...)velopment-indicators

Maar deze grafieken zeggen ook genoeg imo.

Gr gr google expert :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 01:45:48 #10
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_127691987
Is er nu ergens een actueel dodental?

Volgens mij weinig tot geen doelbewuste doden gevallen, maar de hoeveelheid ''dodelijke ongevallen'' moet onderhand al tegen de honderd aan lopen (molotovs gone wrong, ongevallen in verkeer, ''blus''-ongevallen). Als het er al niet meer zijn.

En mijn belangrijkste vraag als 100% buitenstaander: is er nu daadwerkelijk een gezamenlijk doel waartegen ze protesteren? Of zijn het nu vooral een hoop verschillende groepen die protesteren omdat dat mainstream is?
pi_127693597
TR is in die zin ook een moeilijk becijferbaar land daar de informele sector in die zin groot is.. Men leent dus bv geld binnen de familie ipv tegen een hoge rente bij een banka.
pi_127694126
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:33 schreef xminator het volgende:
Over gebruik van creditcard als 1e hit op google, hoeveelheid krediet is niet inzichtelijk:
http://databank.worldbank(...)velopment-indicators

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar deze grafieken zeggen ook genoeg imo.

Gr gr google expert :')
Idd man. Netjes verdeeld en inzichtelijk hoe dat is af/toegenomen vanaf AKPs komst.

Thanks, wiskundige. Ik doelde trouwens op schulden in zijn totaliteit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ambipur op 12-06-2013 08:30:24 ]
pi_127694252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

General government surplus/deficit as percentage of GDP:

General government surplus/deficit in Euros:
Xaban heeft prachtige grafiekjes getoond. Ik doel daar wederom niet op.
pi_127695038
En weer leeg.

woensdag 12 juni 2013 @ 09:44:16 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127695529
quote:
quote:
Boete
De Turkse autoriteiten delen boetes uit aan tv-stations die kritisch verslag hebben uitgebracht van het politiegeweld bij de ontruiming van het Taksimplein. Halk TV, Ulusal TV en twee andere zenders worden beschuldigd van het in gevaar brengen van de intellectuele en morele ontwikkeling van jongeren.

Dit heeft de krant Hürriyet woensdag gemeld. Halk TV is een van de weinige tv-stations die uitgebreid live verslag uitbrengen van de protestbeweging tegen de autoritaire regeerstijl van premier Erdogan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:45:46 #16
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127695580
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Wat een waanzin
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:47:00 #17
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127695614
Turkistan toont haar ware aard.

De EU kunnen ze wel vergeten, primitief gedoe daar.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127695680
Past prima bij de EU. Net Hongarije, Roemenië, Griekenland of Italië onder Berlusconi.
Maar dat vond onze hypocriete VS'je allemaal geweldig.

En sowieso hebben de grote multinationals en de USA al besloten dat Turkije in de EU komt. Alsof ze naar een Fok-mod gaan luisteren. :P
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:56:07 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127695883
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef De_Guidance het volgende:
Past prima bij de EU. Net Hongarije, Roemenië, Griekenland of Italië onder Berlusconi.
Past ook prima bij America . portugal , Spanje , Canada , zuid america enz . Het is een wereldtrend waar leiders nog in de middeleeuwen leven en onderdrukking als weg zien .
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:56:35 #20
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127695896
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef De_Guidance het volgende:

En sowieso hebben de grote multinationals en de USA al besloten dat Turkije in de EU komt. Alsof ze naar een Fok-mod gaan luisteren. :P
Nee, maar wellicht wel naar 500 miljoen mensen die "NEE" zeggen. Als ze nog enigszins een schijn van democratie kennen in Brussel.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:58:31 #21
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127695952
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, maar wellicht wel naar 500 miljoen mensen die "NEE" zeggen. Als ze nog enigszins een schijn van democratie kennen in Brussel.
Nou er was laatst een petitie ( weet niet meer welke ) met het vereiste aantal handtekeningen om er serieus naar te kijken en toen was het antwoord : " nu ff niet " :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:00:37 #22
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696001
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Nou er was laatst een petitie ( weet niet meer welke ) met het vereiste aantal handtekeningen om er serieus naar te kijken en toen was het antwoord : " nu ff niet " :')
Verbaast me dan ook weer niks, we zullen Turkije wel weer door de strot geduwd krijgen, ook al wil niemand ze.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696011
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Verbaast me dan ook weer niks, we zullen Turkije wel weer door de strot geduwd krijgen, ook al wil niemand ze.
Lekker voor je.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:03:01 #24
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696072
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:01 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Lekker voor je.
Des te meer reden om te emigreren inderdaad, geen zin aan Klein Ankara aan de IJssel en idiote dictatorsafgezanten van Erdogan in de Europese Commissie.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696083
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Past ook prima bij America . portugal , Spanje , Canada , zuid america enz . Het is een wereldtrend waar leiders nog in de middeleeuwen leven en onderdrukking als weg zien .
Ja niks met kritiek op autoritaire leiders.

Maar iemand als VS die Berlusconi geweldig vindt de Republikeinse invasies, beperkingen van mensenrechten en martelingen goedkeurt en vind dat er niks mis is met Griekenland waar buitenlanders worden aangevallen en soms zelfs gedood (dus Voorschrift) is gewoon hypocriet bezig.

Zijn kritiek heeft dan ook niks met mensenrechtenliefde te maken maar met een hekel aan moslims.
pi_127696122
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Des te meer reden om te emigreren inderdaad, geen zin aan Klein Ankara aan de IJssel en idiote dictatorsafgezanten van Erdogan in de Europese Commissie.
Doei en tot nooit meer ziens./ Lekker voor je.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:05:35 #27
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696174
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Doei en tot nooit meer ziens.
Ja dat is een beetje de algehele strekking van immigranten. Als het ons niet bevalt moeten wij maar weg. Zo ook de EU.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696206
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:05 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja dat is een beetje de algehele strekking van immigranten. Als het ons niet bevalt moeten wij maar weg.
Nee , alleen jij mag weg.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:08:04 #29
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696245
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:06 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee , alleen jij mag weg.
Voor Turkije zeker. :')

Nou succes dat door de Europese burgers hun strot te duwen. Turkije is 300 jaar terug Europa uitgeschopt, niet zo lastig dat opnieuw te doen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696281
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:08 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je ging toch weg? Ga dan.
pi_127696297
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:08 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Voor Turkije zeker. :')

Nou succes dat door de Europese burgers hun strot te duwen. Turkije is 300 jaar terug Europa uitgeschopt, niet zo lastig dat opnieuw te doen.
Is dat Taylor Lautner op je UI? :')
pi_127696328
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Is dat Taylor Lautner op je UI? :')
Dit soort mensen "steunen" jou dus. Je ziet dat het enige wat ze beweegt afkeer voor moslims en Turken is.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:11:10 #33
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127696346
quote:

[..]

Zoveel verschillen we dus niet van de Turken, het door de strot douwen gaat het nu net om in Turkije. Enige verschil is dat ze daar blijkbaar wel de straat op gaan.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:11:25 #34
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696353
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:10 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dit soort mensen "steunen" jou dus. Je ziet dat het enige wat ze beweegt afkeer voor moslims en Turken is.
Wie moet ik steunen? :')

Verder kan de religie me geen moer schelen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696363
Facebookstatus van een vriendin van mij van gister:

quote:
My dear friends abroad,

Please help us spread the TRUTH about what's happening here.

I have just come home from Taksim where I went this evening as an individual activist to participate in the meeting that was to take place at 19:00. This morning, the Istanbul Prefect, Huseyin Avni Mutlu assured people in a public statement that there will not be any intervention to the Gezi Park.
At about 20:00, we, hundreds of thousands of citizens gathered at the entrance of the Park waiting for the meeting to start. Everybody and hence the atmosphere in the Park and at the square was very peaceful. Having masks and goggles around my neck, and thinking that there wouldn't be any police intervention as happened before, I decided to put my goggles in my bag, and take off my mask.

Just a minute after that, we heard a sound bomb go off and panicked. Soon after that, the police threw gas bombs at us. Then, everyone realised that we were all fooled and trapped.
For you to imagine the terror we found ourselves in, think of being surrounded and squeezed by thousands of people screaming, crying, panicking and trying to move in different directions but unable to take a step because of the crowd..And just then, a new tear gas bomb fell just near our feet. I was still trying to find the goggles I put in my bag while trying to hold the mask against my nose. Some people fell while more people were flowing into the park to escape from the police. So many people got injured, some with broken bones some head injuries due to being hit by tear gas bombs. But it was impossible to move with a tear gas bomb next to us. So the simple masks we had were far from sufficient to block the gas. I thought I couldn't breathe anymore, but tried to keep calm, which was impossible with everyone crying and screaming and pushing against each other in panic! At the same time, more sound bombs and tear gas bombs were being thrown at us at the park. It was pure government terror! And all we wanted was to gather in the park in a peaceful resistance.

Most of us were plain individuals who were against the oppressive government policies and the rest were people from NGO's such as Greenpeace or left-wing political parties. Noone had weapons of any sort. But this was not enough to stop the police from attacking us. The mainstream Turkish media which is strictly controlled by the Prime Minister reflected all this as a violent protest by some marginal groups. They have broadcasted Erdogan's and other government representatives' speeches all day but hardly any of their broadcast covered interviews with the protestors. And now, the prefect is on TV making a public statement saying that they did not intervene in the Park!! This is driving everyone here who believes in integrity and honesty crazy!

We need to inform the world of this state terror..It must be known by everyone and we need help. Otherwise, we will be witnessing a new Hitler destroy people who want nothing but just to enjoy their democratic rights which are increasingly restricted by the government party- AKP. Social media is all we have left here now to express our opinions freely. So please be with us, it means the world to us.
pi_127696364
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:10 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Edit: hij heeft hele andere reden om de demonstranten te steunen dan ik doe. Begin jij nu ook weer? :)
pi_127696370
quote:

[..]

Zeg, wat reageer jij apart zeg.. Wie is we? Als de EU volmondig ja kan zeggen tegen landen als Bulgarije, dan mag jij juist blij zijn met een land als Turkije. Het enige verschil tussen die twee landen is dat Turkije het beter doet en dat Bulgarije Katholiek is.
Sws is de enige reden dat Turkije niet geaccepteerd wordt puur gebaseerd op religie. Dus TR zal nooit geaccepteerd worden. Go home Yankee.
pi_127696407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Wát is dít nou weer?
Heb ik een afkeer voor moslims en Turken? :') :') :') :')
Nee jij niet hij wel. Ik waarschuw je dus voor bepaalde mensen die zogenaamd de demonstraties steunen. Dat is alles.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:13:16 #39
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696412
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zeg, wat reageer jij apart zeg.. Wie is we? Als de EU volmondig ja kan zeggen tegen landen als Bulgarije, dan mag jij juist blij zijn met een land als Turkije. Het enige verschil tussen die twee landen is dat Turkije het beter doet en dat Bulgarije Katholiek is.
Sws is de enige reden dat Turkije niet geaccepteerd wordt puur gebaseerd op religie. Dus TR zal nooit geaccepteerd worden. Go home Yankee.
Als religie een probleem zou zijn om binnen de EU te komen dan zou er sowieso geen moslim immigratie zijn, dus dat is onzin.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:13:42 #40
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696425
quote:
12s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:13 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee jij niet hij wel. Ik waarschuw je dus voor bepaalde mensen die zogenaamd de demonstraties steunen. Dat is alles.
Ach Calimero. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696431
quote:
12s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:13 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Lees mijn edit. En je hoeft mij nergens voor te waarschuwen, ik weet prima wat er gaande is.
pi_127696446
quote:
12s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Lees mijn edit. En je hoeft mij nergens voor te waarschuwen, ik weet prima wat er gaande is.
Gelukkig.
pi_127696459
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:13 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach Calimero. :')
Zegt Koning Calimero.
pi_127696467
quote:

[..]

Als religie een probleem zou zijn om binnen de EU te komen dan zou er sowieso geen moslim immigratie zijn, dus dat is onzin.
:')

Waarom probeer jij hier steeds een migranten-kwestie van te maken?
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:16:03 #45
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696498
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zegt Koning Calimero.
Dat je iets 100 keer herhaalt maakt het nog niet waar, pseudopsycholoog.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696514
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Gelukkig luisteren ze in Nederland naar het volk, ja. In 2005 stemde 61,6% tegen in een referendum over het Verdrag tot vaststelling van een Grondwet voor Europa, maar in 2007 werd het alsnog doorgevoerd in andere vorm (dit keer natuurlijk zonder een referendum).

Alsof de EU naar het volk luistert. Hahaha.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2013 10:16:38 ]
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:16:32 #47
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696516
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Waarom probeer jij hier steeds een migranten-kwestie van te maken?
Niet?

Ik zei gewoon dat ze EU lidmaatschap wel kunnen vergeten.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696525
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:16 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat je iets 100 keer herhaalt maakt het nog niet waar, pseudopsycholoog.
Ga zo door. Zullen je collega's leuk vinden.
pi_127696532
Turkije moet niet eens bij de EU willen!!

Alevietjes , hippies en kuffars lekker kapot gaan hahahah
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:17:51 #50
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696541
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:16 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ga zo door. Zullen je collega's leuk vinden.
Troll.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696545
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:16 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Niet?

Ik zei gewoon dat ze EU lidmaatschap wel kunnen vergeten.
Alsof ze bij de EU willen horen _O-
pi_127696547
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef PSV1990- het volgende:

[ afbeelding ]

..........
pi_127696563
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef PSV1990- het volgende:

[ afbeelding ]

Grappig dat extremen in verschillende spectra het altijd met elkaar eens zijn.

Jij bent niet eens Turks toch?
pi_127696575
Sorry, maar behalve dat Voorschrift het een beetje dom en hatelijk bracht heeft hij toch gewoon gelijk? Turkije zou gewoon nooit bij de EU mogen en dat zeg ik als Turk.

Nu niet en over 10 jaar niet. Over 20 jaar kijken we wel nog een keer.
pi_127696582
quote:

[..]

Als religie een probleem zou zijn om binnen de EU te komen (...) dus dat is onzin.
_O-.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:20:30 #56
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127696608
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:19 schreef Theoden het volgende:
Sorry, maar behalve dat Voorschrift het een beetje dom en hatelijk bracht heeft hij toch gewoon gelijk? Turkije zou gewoon nooit bij de EU mogen en dat zeg ik als Turk.

Hele EU is illegaal dus ipv katten wie er wel of niet bijkomt kunnen we het beter hebben over opheffen
pi_127696613
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:18 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Grappig dat extremen in verschillende spectra het altijd met elkaar eens zijn.

Jij bent niet eens Turks toch?
Nee wel een Moslis net als Erdogan , Moslims wereldwijd zien hem als DE leider die teminste ze bek durft open te trekken tegen Pisrael etc etc
quote:

Waarom zou Turkije bij de EU willen hahaha
pi_127696619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:19 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Nog steeds supporter van Massamoordenaar Assad , zieke geest !!
ZarGon, kan jij hier niks aan doen? Dit heeft niks te maken met waar dit topic over gaat. PSV1990- loopt alleen maar te provoceren en ik ben het nu meer dan zat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 12-06-2013 10:49:38 ]
pi_127696642
quote:

Het gaat niet om zijn punt maar om zijn beweegreden.

Als iemand de vreemdelingenhaat in Griekenland goed gaat praten, de invasies van de NAVO geweldig vindt, waterboarding goedkeurt en Berlusconi een held vindt is het gewoon hypocriet om Turkije middeleeuws te noemen.

Dat Turkije voorlopig niet bij de EU komt weet vrijwel iedereen. Uiteindelijk zal het waarschijnlijk wel gebeuren.
pi_127696654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Hele EU is illegaal dus ipv katten wie er wel of niet bijkomt kunnen we het beter hebben over opheffen
Dat is inderdaad weer een andere kwestie. Er zitten genoeg landen bij die er niet thuishoren, maar dat wil niet zeggen dat de EU maar moet doorgaan met landen toelaten die er gewoon niet klaar voor zijn.
pi_127696687
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:21 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het gaat niet om zijn punt maar om zijn beweegreden.

Als iemand de vreemdelingenhaat in Griekenland goed gaat praten, de invasies van de NAVO geweldig vindt, waterboarding goedkeurt en Berlusconi een held vindt is het gewoon hypocriet om Turkije middeleeuws te noemen.

Dat Turkije voorlopig niet bij de EU komt weet vrijwel iedereen. Uiteindelijk zal het waarschijnlijk wel gebeuren.
Ok, dat had ik gemist en dan ben ik het inderdaad met je eens. Ik zeg gewoon dat Turkije er niet bij hoort net als alle andere Zuid- en Oost-Europese landen.

Laat Turkije nou maar eens eerst even beginnen met journalisten vrijlaten. We staan onder Iran ... daar kan je je toch alleen maar om schamen.

Edit: Foutje, we staan er net boven, yay.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:25:26 #62
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127696752
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:22 schreef Theoden het volgende:

[..]

Dat is inderdaad weer een andere kwestie. Er zitten genoeg landen bij die er niet thuishoren, maar dat wil niet zeggen dat de EU maar moet doorgaan met landen toelaten die er gewoon niet klaar voor zijn.
Ik heb nooit om ze gevraagt en ik heb nooit voor ze gestemd dus ik zou niet weten waarom ik er dan achter zou moeten staan of een ideale indeling moeten gaan opperen . Niet voor niets is de wereld chaos met opstanden . Het hele leider volgverhaal is middeleeuws en past niet meer in deze tijd .
pi_127696753
Goed, ik ga weer aan het werk.
pi_127696770
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

ZarGon, kan jij hier niks aan doen? Dit heeft niks te maken met waar dit topic over gaat. PSV1990- loopt alleen maar te provocateren en ik ben het nu meer dan zat.
Ik ben geen NWS-mod én ik zit zelf in de discussie, ik mag/wil niet ingrijpen. Wat je het beste kunt doen is een postreport plaatsen. Rechtsboven elke post heb je een warnsmall.png-knopje (postreport). Meld de posts waar je last van heb zodat de NWS-mods ervan op de hoogte komen.

(Alsnog even achter de schermen gemeld.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2013 10:27:04 ]
pi_127696796
quote:

[..]

Leg mij dan uit waarom landen als Bulgarije wel geaccepteerd worden.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:27:26 #66
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696806
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:21 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Provoceren?? je was toch fan van Massamoordenaar Assad?? ze zouden jou moeten bannen !
Gewoon elkaar negeren.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696810
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:21 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Provoceren?? je was toch fan van Massamoordenaar Assad?? ze zouden jou moeten bannen !
Wil jij eens weggaan ajb.
pi_127696811
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:20 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Nee wel een Moslis net als Erdogan , Moslims wereldwijd zien hem als DE leider die teminste ze bek durft open te trekken tegen Pisrael etc etc

[..]

Waarom zou Turkije bij de EU willen hahaha
Zijn bek opentrekken om simpele zieltjes zoals jou voor zich te winnen. Ondertussen vallen zijn aanhangers Alevieten (ook moslims) aan in Hatay/Adana en werkt zijn leger innig met de leger van Israël.
pi_127696817
quote:
3s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben geen NWS-mod én ik zit zelf in de discussie, ik mag/wil niet ingrijpen. Wat je het beste kunt doen is een postreport plaatsen. Rechtsboven elke post heb je een [ afbeelding ]-knopje (postreport). Meld de posts waar je last van heb zodat de NWS-mods ervan op de hoogte komen.

(Alsnog even achter de schermen gemeld.)
Heb ik gisteravond al gedaan, zal het zo weer doen dan. Alsnog bedankt.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:27:46 #70
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696819
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Omdat Brussel achterlijk is.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696828
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Heb ik gisteravond al gedaan, zal het zo weer doen dan. Alsnog bedankt.
Voorschrift heeft gesproken.. Negeer elkaar :')
pi_127696900
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Iets met Rusland en zwarte zee en zo ;)

Daarnaast tja Turkije heeft een grote moslimbevolking wat niet goed zal vallen hier. Plus geloof het of niet maar de slag om Wenen zijn ze hier nog niet vergeten.
pi_127696903
Oh fijn, het gaat hier weer over de actualiteiten op het plein zo te zien.
pi_127696918
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:28 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Voorschrift heeft gesproken.. Negeer elkaar :')
Ik negeer hem ook, maar ik ben het meer dan zat dat enkele users mij proberen te betrekken met álles. Of irrelevante dingen over mij posten om 'tegen' mij te gebruiken. :')
Dat is Assad support gaat hen niks aan, net zo min als dat relevant is in dit topic.
pi_127696948
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik negeer hem ook, maar ik ben het meer dan zat dat enkele users mij proberen te betrekken met álles. Of irrelevante dingen over mij posten om 'tegen' mij te gebruiken. :')
Dat is Assad support gaat hen niks aan, net zo min als dat relevant is in dit topic.
Je voelt je te snel aangevallen.

(Not srs :D)
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:33:15 #76
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127696968
Het is al weg, nu OT
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127696975
Niks aan de hand mensen die paar zatte hippies worden daar weggehaald en Islam leider Erdogan zal aan de macht blijven en InshAllah verdergaan met waar ie mee bezig was !

pi_127696997
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:33 schreef PSV1990- het volgende:
Niks aan de hand mensen die paar zatte hippies worden daar weggehaald en Islam leider Erdogan zal aan de macht blijven en InshAllah verdergaan met waar ie mee bezig was !

[ afbeelding ]
Kun jij je niet bezighouden met Marokko?
pi_127697017
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Kun jij je niet bezighouden met Marokko?
Wij zien Erdogan ook als ons leider... :)
pi_127697091
Ik irriteer me aan al die idioten die ''hulp''/awareness vragen in het buitenland enzo :'). En ook een beetje aan alle mensen die nu opeens Turkije expert zijn geworden. Over een week wel met z'n allen zeuren over de hypocriete media die zich overal mee bemoeit zonder er iets van af te weten.

Waarom vragen programma's als P&W etc nooit eens random Turken ipv die semi-bekende Turken die alleen Nederlanders kennen.
pi_127697287
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Wij zien Erdogan ook als ons leider... :)
Spreek niet over wij wil je.

[ Bericht 2% gewijzigd door Voorschrift op 12-06-2013 10:43:34 ]
pi_127697371
Voorschrift, misschien kun je het berichtje hierboven ook aanpassen. Je vergeet de helft :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:47:11 #83
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127697425
Mijn reactie wordt weggehaald _O-. Serieus nooit van dat woord gehoord.

Als Turkije slim is willen ze zelf niet eens bij de EU. Beter bond vormen met de rijke landen in de regio en de opkomende in het verre Oosten.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:48:45 #84
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127697481
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef Ambipur het volgende:
Voorschrift, misschien kun je het berichtje hierboven ook aanpassen. Je vergeet de helft :')
Ik ben geen oppas in een kleuterschool, laat elkaar gewoon lekker links liggen. Ik blijf niet bezig. Heb ook werk te doen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:50:09 #85
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127697523
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik ben geen oppas in een kleuterschool, laat elkaar gewoon lekker links liggen. Ik blijf niet bezig. Heb ook werk te doen.
Doe je ondertussen dan ook wat aan je eigen eerdere reacties?
pi_127697669
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wow, jij bent NWS-mod? Ik dacht KLB of een ander kutforum, gezien je reacties :').
pi_127697703
Het niveau is hier weer behoorlijk gedaald, dus ik neem aan dat het rustig is in Istanbul op het moment.
Mooi, ga ik weer lekker verder met mijn werk.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:58:37 #88
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127697839
quote:
13s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wow, jij bent NWS-mod? Ik dacht KLB of een ander kutforum, gezien je reacties :').
Heeft ie al eerder ook gedaan in deze reeks, en dan verontwaardigd als men het niet op prijs stelt :').

Ik denk dat ze hem van stormfront hebben geplukt.
pi_127697877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:58 schreef Che_ het volgende:

[..]

Heeft ie al eerder ook gedaan in deze reeks, en dan verontwaardigd als men het niet op prijs stelt :').

Ik denk dat ze hem van stormfront hebben geplukt.
Of jullie kunnen het gewoon niet hebben dat iemand niet dezelfde mening als jullie deelt.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:01:36 #90
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127697952
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:59 schreef Djibril het volgende:

[..]

Of jullie kunnen het gewoon niet hebben dat iemand niet dezelfde mening als jullie deelt.
Ja, want iedereen heeft hier ook dezelfde mening _O- :')

Kind, ga lekker buiten spelen.
pi_127698074
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ja, want iedereen heeft hier ook dezelfde mening _O- :')

Kind, ga lekker buiten spelen.
Als je je laatste zin leest snap je waarom hij het misschien druk heeft gekregen door dit topic. Lekker provoceren. ...
pi_127698110

Nene is doing her thing.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:05:13 #93
322645 Voorschrift
See if I care
pi_127698116
quote:
13s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nooit te vroeg om te leren he.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_127698129
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:59 schreef Djibril het volgende:

[..]

Man, ik ben het met het gros hier oneens, maar vind de moderatie gewoon belabberd. Heeft niets met m'n mening te maken.

Sp3c? Waar ben je? Ik mis je ;(.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:07:20 #95
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127698174
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef Djibril het volgende:

[..]

Als je je laatste zin leest snap je waarom hij het misschien druk heeft gekregen door dit topic. Lekker provoceren. ...
Lekker provoceren? Lees eens even zijn eerste reactie in dit deel en kom daarna weer terug.
pi_127698306
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:05 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]

Nene is doing her thing.
Ze heeft haar bloedgroep op haar arm geschreven. Slimme teyze.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2013 11:10:51 ]
pi_127698617
Demonstranten zijn druk bezig met het schoonmaken van Gezi Park en het maken van barricades aan de ingang.
pi_127698623
Iemand heeft mij trouwens een link naar een document gemaild.
Wat betreft mijn vraag over Creditcards wel precies wat ik zocht. Dus mocht iemand dat willen lezen: http://www.boeckler.de/pdf/v_2012_10_25_aslan.pdf
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:28:41 #99
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127699039
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef Ambipur het volgende:
Iemand heeft mij trouwens een link naar een document gemaild.
Wat betreft mijn vraag over Creditcards wel precies wat ik zocht. Dus mocht iemand dat willen lezen: http://www.boeckler.de/pdf/v_2012_10_25_aslan.pdf
Kan je een samenvatting geven? In je eigen woorden.
pi_127699211
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:28 schreef Che_ het volgende:

[..]

Kan je een samenvatting geven? In je eigen woorden.
Dat wil ik wel, maar de tabellen en de conclusie van pagina 23 zegt alles al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')