Kun jij je niet bezighouden met Marokko?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:33 schreef PSV1990- het volgende:
Niks aan de hand mensen die paar zatte hippies worden daar weggehaald en Islam leider Erdogan zal aan de macht blijven en InshAllah verdergaan met waar ie mee bezig was !
[ afbeelding ]
Wij zien Erdogan ook als ons leider...quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kun jij je niet bezighouden met Marokko?
Spreek niet over wij wil je.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Wij zien Erdogan ook als ons leider...
Ik ben geen oppas in een kleuterschool, laat elkaar gewoon lekker links liggen. Ik blijf niet bezig. Heb ook werk te doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef Ambipur het volgende:
Voorschrift, misschien kun je het berichtje hierboven ook aanpassen. Je vergeet de helft
Doe je ondertussen dan ook wat aan je eigen eerdere reacties?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben geen oppas in een kleuterschool, laat elkaar gewoon lekker links liggen. Ik blijf niet bezig. Heb ook werk te doen.
Wow, jij bent NWS-mod? Ik dacht KLB of een ander kutforum, gezien je reactiesquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben geen oppas in een kleuterschool, laat elkaar gewoon lekker links liggen. Ik blijf niet bezig. Heb ook werk te doen.
Heeft ie al eerder ook gedaan in deze reeks, en dan verontwaardigd als men het niet op prijs steltquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, jij bent NWS-mod? Ik dacht KLB of een ander kutforum, gezien je reacties.
Of jullie kunnen het gewoon niet hebben dat iemand niet dezelfde mening als jullie deelt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heeft ie al eerder ook gedaan in deze reeks, en dan verontwaardigd als men het niet op prijs stelt.
Ik denk dat ze hem van stormfront hebben geplukt.
Ja, want iedereen heeft hier ook dezelfde meningquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:59 schreef Djibril het volgende:
[..]
Of jullie kunnen het gewoon niet hebben dat iemand niet dezelfde mening als jullie deelt.
Als je je laatste zin leest snap je waarom hij het misschien druk heeft gekregen door dit topic. Lekker provoceren. ...quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want iedereen heeft hier ook dezelfde mening![]()
Kind, ga lekker buiten spelen.
Nooit te vroeg om te leren he.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, jij bent NWS-mod? Ik dacht KLB of een ander kutforum, gezien je reacties.
Man, ik ben het met het gros hier oneens, maar vind de moderatie gewoon belabberd. Heeft niets met m'n mening te maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:59 schreef Djibril het volgende:
[..]
Of jullie kunnen het gewoon niet hebben dat iemand niet dezelfde mening als jullie deelt.
Lekker provoceren? Lees eens even zijn eerste reactie in dit deel en kom daarna weer terug.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef Djibril het volgende:
[..]
Als je je laatste zin leest snap je waarom hij het misschien druk heeft gekregen door dit topic. Lekker provoceren. ...
Kan je een samenvatting geven? In je eigen woorden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef Ambipur het volgende:
Iemand heeft mij trouwens een link naar een document gemaild.
Wat betreft mijn vraag over Creditcards wel precies wat ik zocht. Dus mocht iemand dat willen lezen: http://www.boeckler.de/pdf/v_2012_10_25_aslan.pdf
Dat wil ik wel, maar de tabellen en de conclusie van pagina 23 zegt alles al.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan je een samenvatting geven? In je eigen woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |