Je doet alsof ik traditie als enige reden opgaf. Terwijl het religieus liberaler zijn mijn hoofdreden was.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Borte, waarom ik Erdogan steun is omdat hij het minst kwade lijkt te zijn voor de welvaart van Turkije. Als er een betere opstaat, zal ik wellicht die persoon steunen.
Ik trek niets uit zijn verband. Ik stel een serieuze vraag, de een noemt mij dom en de ander verwijst naar jou reactie.
Ja, irritant via een toestel fokken, doe ik nu ook, niet fijn.
Heb er ook niet veel weet van. Maar dat mensen continu roepen: HET GAAT SUPERDUPER GOED. Ja.. Als je je brood op CC koopt en eigenlijk alles op afbetaling koopt gaat het goed ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:19 schreef expans het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis riep je in dit topic nog dat je geen weet had van de economische situatie in Turkije en nu hang je de expert uit? Vertel, hoeveel artikelen heb je gelezen :d.
Dit was vroeger anders natuurlijk, toen de GDP/PPP de helft was als wat het nu is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yav Allahin askina.. Welke welvaart?Millet koopt met CC hun dagelijkse boodschappen
![]()
Zeepbel.
Want jij vindt het normaal wat hij toen heeft gezegd? Er spelen nog wat andere factoren mee, hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef expans het volgende:
Ja maar nu geef je toe dat je zomaar mensen napraat.
-
Erdogan is gewoon de zondebok van Aleviler geworden door die rechtszaak over Madimak, net zoals de eerstvolgende premier dat zal zijn.
Maar wel allemaal stemmen op de CHP en de gebeurtenissen in Tunceli totaal vergeten natuurlijk.
Ik niet; het kan alle kanten opgaan. Wat ik hoor uit Istanbul is dat de mensen erg pissig zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:24 schreef Mercan het volgende:
Wie durft een voorspelling te doen over morgen ochtend?
Ik ga nu slapen, maar vraag me echt af hoe dit zal aflopen.
Ik zeg ook niet dat het raar is? Ik vraag het gewoon, waarom Aleviler zo fel anti Erdogan zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je doet alsof ik traditie als enige reden opgaf. Terwijl het religieus liberaler zijn mijn hoofdreden was.
En het maakt mij niet uit wie jij steunt, ik beantwoorde alleen jouw vraag over waarom ze zo anti zijn. Overigens zijn de recente stroom vluchtelingen uit Syrie, Erdogan's harde kritiek naar Asad toe (die tot hetzelfde clubje hoort als de Alawieten in Adana) ook factoren die hierin meespelen.
Ik zeg niet dat ze gelijk hebben of dat ik Erdogan steun, maar zo heel raar is hun aversie echt niet.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik dit topic heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: 2016'daGörüşmekÜzere.
Iyi geceler abi.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het raar is? Ik vraag het gewoon, waarom Aleviler zo fel anti Erdogan zijn.
Als ik al zoveel moeite moet stoppen om een normaal antwoord te krijgen op een serieuze vraag...
Neyse Borte thanks in ieder geval voor je reactie.
Iets met seculier. Gewoon kafirs jwt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:27 schreef Che_ het volgende:
Hoe kan het dan dat Alevi zo dol zijn op mustafa kemal eigenlijk?
Doelend op mij. Nee, toen interesseerde het mij geen reet. Nu interesseert het mij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
De schapen beginnen nu pas in te zien hoe het met de Turkse economie ervoor staat.
Doelend op iemand anders die mensen voor schaap heeft uitgemaakt, als jij dat ook hebt gedaan dan geldt het ook voor jou.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doelend op mij. Nee, toen interesseerde het mij geen reet. Nu interesseert het mij.
En maar dom antwoorden en uitlokken, wachtende tot ik hap.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iets met seculier. Gewoon kafirs jwt.
Jij snapt mij geloof ik niet zo. Daarom kom jij met deze cijfersquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:33 schreef xaban06 het volgende:
Ambi, vind jij dit niet positief? http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=tu&v=67
Ik zeg welvaart, vraag jij welke welvaart, nou dan...quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij snapt mij geloof ik niet zo. Daarom kom jij met deze cijfers![]()
Ik doel op andere dingen.
Heb jij een grafiek met consumptieve kredieten ofzo? Ik zei net dat de schulden erg toenemen van de bevolking.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zeg welvaart, vraag jij welke welvaart, nou dan...
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb jij een grafiek met consumptieve kredieten ofzo? Ik zei net dat de schulden erg toenemen van de bevolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |