Het is geen haat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het een pro-pkk/koerdistan meeting was? Omdat er 3 mensen met een apo vlag liepen? Het was geen pro-pkk meeting, en die mensen hebben dat ook goed gehoord door iedereen om hun heen. En nu is het welletjes geweest met jullie haat jegens mij, çok koyuyorsa moet je maar DM'en.
Uit traditie dus, zoals Borte zegt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het een pro-pkk/koerdistan meeting was? Omdat er 3 mensen met een apo vlag liepen? Het was geen pro-pkk meeting, en die mensen hebben dat ook goed gehoord door iedereen om hun heen. En nu is het welletjes geweest met jullie haat jegens mij, çok koyuyorsa moet je maar DM'en.
En verder, het is hierboven door Borte en in vorige topics al tig keer uitgelegd waarom Aleviler problemen hebben met erdogan. Vraag dat niet aan mij.
Nee, het is gewoon goed voor de kijkcijfers. jwzquote:
Het was eigenlijk aardig aan het afzwakken totdat die clown weer besloot om Taksim schoon te vegen .....quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:03 schreef HiZ het volgende:
Het protest is veel hardnekkiger dan ik had verwacht.
De politie heeft ingegrepen:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef lucaszio het volgende:
Is er nog verder bericht over die 20000 mensen die naar Taksim toe komen?
Ja ruk vooral mijn woorden uit context. Ik gaf traditie als een van de redenen.quote:
Ze mochten in het park blijven, er zou alleen schoongemaakt worden. Na 12x waarschuwen werd er nog steeds met vuurwerk gegooid. Toen is het geëscaleerd. Het moet niet zo zijn dat de politie helemaal niets mag doen omdat ze zo graag willen demonstreren, niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:05 schreef Theoden het volgende:
[..]
Het was eigenlijk aardig aan het afzwakken totdat die clown weer besloot om Taksim schoon te vegen .....
Misschien moet je een keer andere zenders kijken dan Haberturk of TRTquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ze mochten in het park blijven, er zou alleen schoongemaakt worden. Na 12x waarschuwen werd er nog steeds met vuurwerk gegooid. Toen is het geëscaleerd. Het moet niet zo zijn dat de politie helemaal niets mag doen omdat ze zo graag willen demonstreren, niet?
Borte, waarom ik Erdogan steun is omdat hij het minst kwade lijkt te zijn voor de welvaart van Turkije. Als er een betere opstaat, zal ik wellicht die persoon steunen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ruk vooral mijn woorden uit context. Ik gaf traditie als een van de redenen.
Ik snap niet waarom dit zo moeilijk is om te begrijpen? Waarom houden de meer religieuze Turken van AKP? Als je het antwoord daar op weet, dan snap je vast ook wel waarom Alevieten geen fan zijn van de AKP.
Overigens kan ik er nog wel een paar noemen maar ik schrijf nu vanaf mijn tel.
Terecht. Moet je kijken wat voor file erachter zit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De politie heeft ingegrepen:
[ afbeelding ]
Het was Cem Arslan en hij is nog meer anti Erdogan dan ISMFOF volgens mij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef Theoden het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer andere zenders kijken dan Haberturk of TRT
Hou op met mij overal bij betrekken. Sen nesin ya.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het was Cem Arslan en hij is nog meer anti Erdogan dan ISMFOF volgens mij.
Aglama, hic yakisiyormu.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hou op met mij overal bij betrekken. Sen nesin ya.
Hehe, een barricade over Istiklal, en ik zag er pas geleden ook eentje langskomen bij het begin van Abdulhakhamitquote:
Yav Allahin askina.. Welke welvaart?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Borte, waarom ik Erdogan steun is omdat hij het minst kwade lijkt te zijn voor de welvaart van Turkije. Als er een betere opstaat, zal ik wellicht die persoon steunen.
Ik trek niets uit zijn verband. Ik stel een serieuze vraag, de een noemt mij dom en de ander verwijst naar jou reactie.
Ja, irritant via een toestel fokken, doe ik nu ook, niet fijn.
Als ik me niet vergis riep je in dit topic nog dat je geen weet had van de economische situatie in Turkije en nu hang je de expert uit? Vertel, hoeveel artikelen heb je gelezen :d.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yav Allahin askina.. Welke welvaart?Millet koopt met CC hun dagelijkse boodschappen
![]()
Zeepbel.
Wel grappig dat men daar nu pas achter komtquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yav Allahin askina.. Welke welvaart?Millet koopt met CC hun dagelijkse boodschappen
![]()
Zeepbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |