Pardon, en nu nog eens maar dan in lekentaal aub.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef IrishBastard het volgende:
Nou nog een beetje kijken naar hoe je het fotografeert, dat ding met de gulden snede en 2/3 enzo
Hij bedoeld het onderwerp niet precies in het midden pakken zodat het interessanter wordtquote:Op maandag 24 juni 2013 21:58 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Pardon, en nu nog eens maar dan in lekentaal aub.
Ik had iets ingesteld en ik drukte af, ik denk he, er gebeurt niets en toen ineens knipte de foto
aha, dat versta ik wel. thanks weer voor deze tipquote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij bedoeld het onderwerp niet precies in het midden pakken zodat het interessanter wordt
Daar is het ook een beetje te veel voor hčquote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef Clayton1 het volgende:
Die site ken ik, goeie tip, staat in mijn favorieten, ik heb nog niet alles doorgelezen en onthouden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Clayton1 het volgende:
idd, staat heel veel goede info op, moet ik naast de cameratas ook nog een computer of zoiets.
Maaruh iemand een idee wat het is?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef Clayton1 het volgende:
Dat is een oogpotloot aan de ene kant en een wimperkam aan de andere kant, je bent nar de verkeerde winkel geweest.
Denk de ISO wat te laag? Weet niet hoe het weer bij jou was maar hier was het knudde vandaagquote:
Zou jij je foto's iets groter kunnen uploaden dan kan ik ze beter bekijken. En leuke foto van meneer/mevrouw slak.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Clayton1 het volgende:
Deze is ook wel netjes, en het beestje was bezig om uit het midden te kruipen.
[ afbeelding ]
Ik vind hem gaafquote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
Enige foto van mijn oefensessie weinig licht/lange sluitertijd en diafragma van net die ik de moeite énigszins waard vond:
[ afbeelding ]
Leuke foto!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
Enige foto van mijn oefensessie weinig licht/lange sluitertijd en diafragma van net die ik de moeite énigszins waard vond:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |