Ja Maar ik weet niet hoe het bij canon is maar bij Nikon kun je bar weinig instellen in auto stand. En het is het beginners topic dan kun je nog niet verwachten dat mensen weten hoe ze hun flits zachter zetten enzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef Yvesss het volgende:
Het ligt er gewoon iets te dik bovenop. (de belichting, bedoel ik) Ook in de fotografie is subtiliteit een groot goed.
Dat je niet geheel nuchter meer bent blijkt uit deze post ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:21 schreef Yvesss het volgende:
Geen PK? Want dit topic heeft een smaakje van mod's die aliassen gaan aannemen en die volledig n00b gaan. Zelfs op admin-niveau, want dan komt Danny met adviezen aangaande iso enzo die al een triljard keer bij de eerste google search naar voren komen. Je kunt fot natuurlijk wel meer leven inblazen, maar wederom zeg ik 'subtiel'. En ja, I could be wrong. Dan staat ondergetekende redelijk voor lul. Maakt niet uit, toch niet geheel nuchter meer.
(kun je me haten, maar wie begon het spelletje?)quote:
De canon 550 D geloof ik met een 18-55. Maar ik kan er naast zitten. Kan met de iPad nergens bij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:09 schreef kanovinnie het volgende:
Kijk eens in zijn exif, welke camera en lens gebruikt ie?
ik heb een 400D en een 50D, paula alleen een 50D. Verder heb ik nog nooit een 550D vastgehad. Dus helaas.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De canon 550 D geloof ik met een 18-55. Maar ik kan er naast zitten. Kan met de iPad nergens bij.
Cool. Je kan geen foto's maken en ineens weet je je weg in exif? Gaat snel bij jou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De canon 550 D geloof ik met een 18-55. Maar ik kan er naast zitten. Kan met de iPad nergens bij.
zegguh, kan het een beetje? Exif opzoeken is niet iets wat alleen pro's kunnen hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Cool. Je kan geen foto's maken en ineens weet je je weg in exif? Gaat snel bij jou.
Misschien moet je het topic eens doorlezen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Cool. Je kan geen foto's maken en ineens weet je je weg in exif? Gaat snel bij jou.
Ik schiet met Nikon... ^^quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb een 400D en een 50D, paula alleen een 50D. Verder heb ik nog nooit een 550D vastgehad. Dus helaas.
Ik kan wel wat zelf. En trouwens, van U ook niet zoveel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:22 schreef kanovinnie het volgende:
Post trouwens eens wat van je eigen werk? Andere beschuldigen dat ze geen fotos kunnen maken is makkelijk, maar wat kan je zelf?
Gozer, effe serieus. Dafuq heb jij gerookt, gesnoven of gedronken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:22 schreef Yvesss het volgende:
Verder ben ik niet zo haatdragend. Als jullie willen kunnen jullie al mijn posts deleten tot -. Kijk maar. Je mag ze laten staan of flikker ze weg.
Ja precies, foto's willen we zien!quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:22 schreef kanovinnie het volgende:
Post trouwens eens wat van je eigen werk? Andere beschuldigen dat ze geen fotos kunnen maken is makkelijk, maar wat kan je zelf?
Een man van de straattaal jij?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gozer, effe serieus. Dafuq heb jij gerookt, gesnoven of gedronken?
no pic, no proof.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:23 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Ik kan wel wat zelf. En trouwens, van U ook niet zoveel.
ik ken hem in het echt en geloof mij, tis een rasekte fokkerquote:
Nee, uit het nachtleven waar ik vaker doorgesnoven figuren tegen kom. Naast het Fok!ker zijn natuurlijk.quote:
Slaap lekker en succes met je muggen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef kanovinnie het volgende:
Maaruh ik ga weer een slaappoging doen. Trusten!
Met een telefoon kan een kleuter nog foto's maken...quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef Yvesss het volgende:
Ik heb 2 telefoonpica's in het weertopic gedaan. Al rijdende genomen.
Dat denk je maar.....quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met een telefoon kan een kleuter nog foto's maken...
op de frontpage van FOK! Kan je zijn fotos vindenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:33 schreef Yvesss het volgende:
En de Pizza-Boom, waar zijn jouw pica's dan? Zelf hoef ik die exposure niet. Foto's voor Flickr maken en de views. Technisch gelul over potentiële hardware gaat ook vervelen.
Wat doe je dan hier?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:33 schreef Yvesss het volgende:
En de Pizza-Boom, waar zijn jouw pica's dan? Zelf hoef ik die exposure niet. Foto's voor Flickr maken en de views. Technisch gelul over potentiële hardware gaat ook vervelen.
O.a. op de frontpage. Helaas is de discotheek waar ik als huisfotograaf werkzaam was dicht, daar stonden ook enkele duizenden foto's van mij op de website... Had ik de sportclub al genoemd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:33 schreef Yvesss het volgende:
Da's een goeie. Er lopen hier nog wel een paar fototechnisch interessante draadjes. Maar niet zo hard.quote:
Ik weet trouwens wel dat jij foto's kan nemen. Best goede ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
O.a. op de frontpage. Helaas is de discotheek waar ik als huisfotograaf werkzaam was dicht, daar stonden ook enkele duizenden foto's van mij op de website... Had ik de sportclub al genoemd?
Verder wat foto's op Flickr, zo nu en dan eens wat lokale sufferdjes en zo nu en dan eens op facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |