Welk plantje? Moet je wél even een voorbeeld meeposten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef Clayton1 het volgende:
zo, ben ik weer, 5 stuks gemaakt. allen een donkere achtergrond
dat plantje staat in een inham van een groene taxusheg.
Shit vergeten uit het midden te fotograveren.
staat een pagina terug geel plantje met zwarte omgeving, de nieuwe pogingen zien er hetzelfde uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Welk plantje? Moet je wél even een voorbeeld meeposten.
En hoe doe ik dat? ben beginner héquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef Yvesss het volgende:
(ik ben trouwens wél benieuwd hoe de foto eruit ziet als je op de achtergrond belicht. Het lijkt me niet zo dat het plantje zelf licht uitstraalt en daardoor zwaar uitgebeten wordt)
hoe stond je sluitertijd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef Clayton1 het volgende:
[ afbeelding ]
is op vol auto
[ afbeelding ]
is met ISO 1600
hahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:08 schreef Yvesss het volgende:
Keiharde bouwspot bij die eerste? Zelfs nu kun je makkelijk in atmosferisch licht fotograferen. Dat je wat bewegingsonscherpte krijgt maakt voor het belichtingsvraagstuk niet uit.
Nee hoor. is echt zo. de ingebouwde flitserquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef Yvesss het volgende:
Dat kan niet. Daar staat een stevige lamp op.
Je zei ik ben benieuwd wat hij doet in volauto stand, dus dat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Yvesss het volgende:
Je zou het toch zonder flitser proberen? Deze telt niet. Ik zou het nog maar eens proberen. Camera op een statief of een kratje, hij wordt echt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |