Ik weerspreek ook niet dat jouw post onwaar wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik in de OP nog lees? Je hapt op iemand die post "zoek eens op legitieme portie" en die post neem je serieus, en verder neem je geen enkele post werkelijk serieus.
Er bestaat niet zoiets als een legitieme portie als het gaat om de erfenis van een tante.
Was er een testament?
Ik zou zeggen: lees de reacties op je vraag in de OP eens. Je krijgt allemaal juiste adviezen (op die ene over de legitieme portie na dan) en links.quote:
Waarom is het vreemd dat jij geen testament hebt? En geloof je, jij hebt geen recht op een legitieme portie met de info die je ons geeft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Ik weerspreek ook niet dat jouw post onwaar was
Morgen heb ik een gesprek met een juridischraadgever en bovendien zal ik morgen contact opnemen met het CTR om zodoende inzage te krijgen in het testament. Verder heb ik geen testament, dus dat is ook al vreemd...
1. Haar post was NIET onwaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Morgen heb ik een gesprek met een juridischraadgever en bovendien zal ik morgen contact opnemen met het CTR om zodoende inzage te krijgen in het testament. Verder heb ik geen testament, dus dat is ook al vreemd...
Er is blijkbaar een testament en een notaris zet niet zomaar zijn handtekening ergens onder. Ook na als de executeur de erfenis heeft afgehandeld, als de notaris dit niet al gedaan heeft...quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Momenteel heb ik daar nog geen duidelijkheid overVerdiep me er pas sinds gisteravond in
Spuit 11, sorryquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:52 schreef tsjakka het volgende:
Slotje.
Jammer dat er hier niet meer expertice rondloopt.
Jammer dat jij te dom/struisvogelig bent om goed advies te herkennen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:52 schreef tsjakka het volgende:
Slotje.
Je hebt geen flauw benul van de expertise die hier rondloopt, maar je kiest ervoor de expertise te negeren en een nonsenspost van een kutnewbie als leidraad te nemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:52 schreef tsjakka het volgende:
Slotje.
Jij lijkt me echt de laatste die hier de aanwezige expertise kan beoordelen wat jij weet gewoon echt nul.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:52 schreef tsjakka het volgende:
Slotje.
Waarom zou jij een testament moeten hebben als je geen erfgenaam bent?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Soms is dat gewoon heerlijkquote:
Lees het begin eens en geef antwoord op datgeen wat ik vraag. Ik vroeg wat er mogelijk is wat betreft een psyschisch overledene waar het vermoeden van bestaat dat eea niet eerlijk is gegaan. Dat vraag ik jou, niets anders.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou jij een testament moeten hebben als je geen erfgenaam bent?
Kennelijk was er dus een testament, knappe notaris die de inhoud daarvan vrolijk negeert en alles aan een willekeurige nicht toebedeelt als dat niet expliciet in het testament stond.
Eens. Beter dan seks?quote:
Die vragen zijn beantwoord.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:57 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Lees het begin eens en geef antwoord op datgeen wat ik vraag. Ik vroeg wat er mogelijk is wat betreft een psyschisch overledene waar het vermoeden van bestaat dat eea niet eerlijk is gegaan. Dat vraag ik jou, niets anders.
Voel je vrij om aan deze post voorbij te gaan.
Is ze onder curatele gesteld? waar leed ze aan? Is dat officieel vastgelegd?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:57 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Lees het begin eens en geef antwoord op datgeen wat ik vraag. Ik vroeg wat er mogelijk is wat betreft een psyschisch overledene waar het vermoeden van bestaat dat eea niet eerlijk is gegaan. Dat vraag ik jou, niets anders.
Onvoldoende naar mijn mening. Maar je bevestigt mijn (voor)oordeel wat betreft de gemiddelde expertise hier.quote:
Dat jouw vermoeden nergens op gestoeld is omdat een notaris over het algemeen geen "ongeldig" testament zal opstellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:57 schreef tsjakka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |