Komen ze ook lekker op tijd mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn identiteitsgegevens zijn niet bekend. Vanwege aangescherpte regels rondom terrorismebestrijding en anti-witwasbeleid vragen we om een kopie van uw paspoort of identiteitskaart.
De schoften, dat mag niet van minister Plasterk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn identiteitsgegevens zijn niet bekend. Vanwege aangescherpte regels rondom terrorismebestrijding en anti-witwasbeleid vragen we om een kopie van uw paspoort of identiteitskaart.
De jaren 90 waren dan ook fantastischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind het wel mooi dat al die grote tv-shows uit de late jaren '90 op YouTube staan. Dat was nog eens een tijd. Iedere vrijdagavond ging ik met mijn broer bij mijn opa en oma tv kijken, omdat zij een groot tv-scherm had (maar wat was groot in die tijd). Die tv was betaald door mijn oom, die nog thuis woonde, en ongeveer zo oud was als ik nu ben. Hij handelde B2B in telefoons en aansluitingen, en verdiende daar zo veel geld mee dat hij niet wist wat hij ermee moest doen. Ik heb eens meegemaakt dat hij voor vierhonderd gulden cd's kocht, waarvan hij sommige al bezat. Hij gaf ook veel geld uit aan kleding en uitgaan. Na afloop van Baywatch verdween hij een half uur in de badkamer om zijn haar te doen. Je wist dan dat 'ie de hele nacht weg zou blijven.
Hij vertelde bij het ontbijt soms prachtige verhalen over het uitgaan. In mijn herinneringen heeft het uitgaansleven van de jaren '90 daarom mythische proporties aangenomen. Ook omdat ik het nooit zelf meegemaakt heb, natuurlijk. Misschien had ik er niks aan gevonden, want de jaren '90 betekenden ook slechte muziek, kitsch, te zwaar opgemaakte meiden, en wat al niet meer. Maar ik heb nog steeds het idee dat het toen een feest was om in een discotheek te staan, of althans jong te zijn en veel geld te hebben.
Zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zodat medewerker Jansen die per ongeluk laat slingeren en vervolgens je identiteit misbruikt kan worden.
Jong en veel geld hebben is nu ook een feest, geloof ik. Alleen zijn mensen cynischer, kom je de hele wereld over vanuit je woonkamer met YouTube als je persoonlijke DJ en is uitgaan iets dat mensen van 13 tot 35 doen, wat de magie er misschien ook wel van afhaalt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef Nautilus. het volgende:
Hij vertelde bij het ontbijt soms prachtige verhalen over het uitgaan. In mijn herinneringen heeft het uitgaansleven van de jaren '90 daarom mythische proporties aangenomen. Ook omdat ik het nooit zelf meegemaakt heb, natuurlijk. Misschien had ik er niks aan gevonden, want de jaren '90 betekenden ook slechte muziek, kitsch, te zwaar opgemaakte meiden, en wat al niet meer. Maar ik heb nog steeds het idee dat het toen een feest was om in een discotheek te staan, of althans jong te zijn en veel geld te hebben.
Al afgestudeerd, zwamdrift?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind het wel mooi dat al die grote tv-shows uit de late jaren '90 op YouTube staan. Dat was nog eens een tijd. Iedere vrijdagavond ging ik met mijn broer bij mijn opa en oma tv kijken, omdat zij een groot tv-scherm had (maar wat was groot in die tijd). Die tv was betaald door mijn oom, die nog thuis woonde, en ongeveer zo oud was als ik nu ben. Hij handelde B2B in telefoons en aansluitingen, en verdiende daar zo veel geld mee dat hij niet wist wat hij ermee moest doen. Ik heb eens meegemaakt dat hij voor vierhonderd gulden cd's kocht, waarvan hij sommige al bezat. Hij gaf ook veel geld uit aan kleding en uitgaan. Na afloop van Baywatch verdween hij een half uur in de badkamer om zijn haar te doen. Je wist dan dat 'ie de hele nacht weg zou blijven.
Ik denk dat dat is omdat de ministers met de bezuinigingen op hun respectievelijke ministeries al genoeg om handen hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Het lijkt wel of alle belangrijke beleidsonderwerpen in handen zijn van staatssecretarissen; valt het jullie ook op?
Omvangrijke fraude met uitkeringen en vergoedingen vanuit Bulgarije? Staatssecretaris Weekers mag het uitleggen.
Een omgekomen asielzoeker, problemen rondom het asielbeleid? Staatssecretaris Teeven mag het uitleggen.
Niet rijdende Fyra-treinen, een miljardenstrop voor de overheid? Staatssecretaris Van Mansveld mag het uitleggen.
Gestolen examens, de grootste examenfraude ooit in Nederland? Staatssecretaris Dekker mag het uitleggen.
De enige noemenswaardige uitzondering die ik nog kon bedenken, is de aanpak van de zorgfraude. Daar horen we toch echt minister Schippers over.
Told you so.quote:Mobiele telefonie in Nederland wordt al sinds begin jaren 2000 onderschept, in bulk opgeslagen en daarna op steekwoorden doorzocht door Nederlandse inlichtingendiensten, claimen bronnen tegenover De Telegraaf. „Het mobiele telefoonverkeer tracht men zo veel mogelijk af te vangen”, zegt een inlichtingenbron.
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:27 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ns-inhuldiging.dhtml
Eigenaardig verhaal.
Heb je Wilders gemist dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:27 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ns-inhuldiging.dhtml
Eigenaardig verhaal.
God beschikt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:03 schreef De_Guidance het volgende:
En half NWS vind vaccinaties overbodig. Het falen van het onderwijs.
Ach nee, een BNW-gekkie en een 50-plusser de rest is gewoon voor vaccinaties.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:03 schreef De_Guidance het volgende:
Homeopathie. Dat is pas overbodig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:03 schreef De_Guidance het volgende:
Lekker voor ze.quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:55 schreef De_Guidance het volgende:
Ah de gereformeerden hebben zich weer eens niet ingeënt.
Leuk, hoeveel staat het?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:22 schreef De_Guidance het volgende:
De Turkse politie is aan het voetballen op het Taksim-Plein.
Wanneer stoppen jullie met rellen dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:22 schreef De_Guidance het volgende:
De Turkse politie is aan het voetballen op het Taksim-Plein.
Dus ook de Turkse politie heeft haar prio's verkeerd merk ik al.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:22 schreef De_Guidance het volgende:
Het park laten ze wel met rust want daar zitten de "goede" demonstranten (de hippies met tenten en kaarsjes)
Dan vormen de buitenlandse meisje een welkome afleiding.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik hoop snel. Istanbul-vakantie enzo.
Ze hebben al genoeg eigen meisjes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:40 schreef waht het volgende:
[..]
Dan vormen de buitenlandse meisje een welkome afleiding.
Hoax, allemaal homo's zijn het.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze hebben al genoeg eigen meisjes.
Blijkbaar niet, dan gingen ze niet rellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze hebben al genoeg eigen meisjes.
Maar een Harem vereist veel dames, dus een tekort is er sowieso.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef waht het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, dan gingen ze niet rellen.
Ik stel voor de MBO's en HBO's van Nederland te ontruimen en alle vrouwen richting Turkije te sturen, hier hebben we er toch niets aan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef waht het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, dan gingen ze niet rellen.
Tevens is er een mannenoverschot in Turkije.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar een Harem vereist veel dames, dus een tekort is er sowieso.
Mits de Burger King genoeg personeel houdt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik stel voor de MBO's en HBO's van Nederland te ontruimen en alle vrouwen richting Turkije te sturen, hier hebben we er toch niets aan.
Tijd voor een sekstoerisme industrie voor hommels.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:58 schreef waht het volgende:
[..]
Tevens is er een mannenoverschot in Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |