Hij heeft sowieso al personal issues met mij. He can't stand me, and I love it.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lastig he, mooi weer spelen in NWS als er zoveel haat en minachting in je zit?
Leugens!! Taqqiyah!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kende dat lied voordat het 1 miljoen views had. #hipster
Ik hoor bij de groep die het niet wil oplossen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het mooi dat zowel links als rechts hun eigen theorieen hebben hoe je armoede op kan lossen.
De armoede lost jou op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ik hoor bij de groep die het niet wil oplossen.
In Rusland zou dat het geval zijn inderdaad.quote:
Jedoch.quote:
Zonde. In mijn plaats is nu helemaal geen CD-winkel meer te vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:10 schreef Nautilus. het volgende:
Nog zoiets, om maar weer eens van de hak op de tak te springen: ik las vandaag pas dat Free Record Shop failliet is. De ultieme zakenman van de jaren '90, na Rolf Wouters, kopje onder. Hoewel hij zijn aandelen vast al verkocht zal hebben.
Nee, dit zijn de "10 jaar later" aflevering van de Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als het maar mooi is.
Frank Visser is nu op tv en zal zo uitspraak doen.
Spannend!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als het maar mooi is.
Frank Visser is nu op tv en zal zo uitspraak doen.
In mijn woonplaats is geen telegraafkantoor meer te vinden, NEEEEEEEEquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonde. In mijn plaats is nu helemaal geen CD-winkel meer te vinden.
Je hebt teveel geld op de bank en moet verplicht consumeren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:53 schreef GSbrder het volgende:
Oei, een dreigbrief van de bank gekregen.
Ik zapte er middenin. Maar geen Visser die ik uitspraak zag doen. Ik weet niet wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de "10 jaar later" aflevering van de Rijdende Rechter.
Mijn identiteitsgegevens zijn niet bekend. Vanwege aangescherpte regels rondom terrorismebestrijding en anti-witwasbeleid vragen we om een kopie van uw paspoort of identiteitskaartquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt teveel geld op de bank en moet verplicht consumeren?
Zodat medewerker Jansen die per ongeluk laat slingeren en vervolgens je identiteit misbruikt kan worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn identiteitsgegevens zijn niet bekend. Vanwege aangescherpte regels rondom terrorismebestrijding en anti-witwasbeleid vragen we om een kopie van uw paspoort of identiteitskaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |