2 voor de prijs van 1, zoals het een echte hollander betaamtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ja, zonder condoom doen, is idd niet al te snugger. Straks zit je niet alleen met een zwangerschap maar ook nog eens een SOA
Ja, lijkt mij énig een babytje met Syfilisquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ja, zonder condoom doen, is idd niet al te snugger. Straks zit je niet alleen met een zwangerschap maar ook nog eens een SOA
Zolang je alleen het woord verspreidt en je niet gaat vermenigvuldigen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef n00b13 het volgende:
ik voel me haast een soort jehova in dit soort discussies...
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef n00b13 het volgende:
ik voel me haast een soort jehova in dit soort discussies...
En als zij het kind wél wil houden en hij niet, wat dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef Cue_ het volgende:
1. Bedenk eerst zelf wat je wil.. houden of aborteren
2. Als je het wilt houden / twijfelt.. neem dan contact op met de vader. Zodat ook hij zijn zegje erin kan doen. Het is immers ook zijn kind
3. Vind gezamenlijk een oplossing hoe of wat te doen
Als je het niet wilt houden en je spreekt de vader toch niet meer.. dan ook helemaal niet vertellen, want meneer heeft er toch niets aan.
Nouja geen idee hoe dat wettelijk allemaal geregeld is enzo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En als zij het kind wél wil houden en hij niet, wat dan?
Kinderalimentatie?
Dure date...
Een vrouw kan een man dwingen tot alimentatie betalen via een dna test.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja geen idee hoe dat wettelijk allemaal geregeld is enzo.
Maar als dat verplicht is, tja dan had meneer maar voorzichtiger moeten doen.
Ben nu eenmaal van mening dat de vrouw daarover beslist (het kind wel of niet nemen).
Nee niet. Uiteraard beschermt de pil Niet tegen soa's dus wat dat betreft is TS niet slim geweest. Maar zo te lezen beseft ze dat zelf ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En zo komen we weer bij de SOA's
Als ik zou zwanger raken van een kind dat ik niet wil.. waarom zou ik dan iemand raadplegen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef n00b13 het volgende:
Soberso beslist de vrouw. Maar wel even alle stakeholders raadplegen..
Ben het volledig met je eens. Ook dat deel over vader niet inlichten als je toch voor een abortus gaat uit je vorige postquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja geen idee hoe dat wettelijk allemaal geregeld is enzo.
Maar als dat verplicht is, tja dan had meneer maar voorzichtiger moeten doen.
Ben nu eenmaal van mening dat de vrouw daarover beslist (het kind wel of niet nemen).
Het was het antwoord op: "waarom een condoom gebruiken als ik toch aan de pil ben" door TS.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Nee niet. Uiteraard beschermt de pil Niet tegen soa's dus wat dat betreft is TS niet slim geweest. Maar zo te lezen beseft ze dat zelf ook.
Ik vind dat anders dan de rol van de pil bij zwangerschapspreventie. Het is zeer ongebruikelijk om zwanger te raken onder de pil dus om TS af te kraken omdat ze dacht dat de pil beschermt tegen zwangerschap vind ik echt niet juist.
Er zullen honderden stellen zijn in NL die bijv een relatie hebben, maar absoluut (nog) geen kind willen, gezien de relatie niet bang zijn voor soa's en in hun seksleven puur varen op de pil. Ook allemaal stomme mensen zeker? Ik zie zelfs artsen die dat doen. Het leven is niet zwart-wit. TS komt op mij allerminst dom over en ik kan heel goed begrijpen dat als je als vrouw plots een kind in je buik krijgt geplempt dat je zoiets hebt van: wat had het voor zin om die nutteloze pil te slikken
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was het antwoord op: "waarom een condoom gebruiken als ik toch aan de pil ben" door TS.
Nou: als bescherming tegen SOA's dusZeker in dit geval: er was géén relatie, slechts een paar keer seks. DUS: sowieso een condoom gebruiken.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef _Lily_ het volgende:
Sowieso zijn soa's totaal niet aan de orde in dit topic. Daar gaat het niet om. We weten allemaal dat pilgebruik kant noch wal slaat bij soapreventie en TS weet dat ook. Ze heeft er niets aan als zij hier advies vraagt tav haar zwangerschap en mensen over soa's beginnen te praten
1. Dat weet ze nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef Xeanor het volgende:
Ik vind het een doodsimpele beslissing. Neem gewoon absoluut geen kind als je weet dat de vader er niet zal zijn.
hmmm, dat is ook niet helemaal waar, maar goed, in dit geval...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef Xeanor het volgende:
Ik vind het een doodsimpele beslissing. Neem gewoon absoluut geen kind als je weet dat de vader er niet zal zijn.
Ja maar zij stelt die vraag vanuit het oogpunt van haar zwangerschap. Dat begrijp je toch wel? Ze WEET dat pil niet tegen soa's beschermt en heeft dus een bewust risico genomen. Of misschien niet omdat ze wist dat beiden clean waren. Dat weten wij niet en kunnen wij niet beoordelen, weer een reden waarom soa's geen item zouden moeten zijn in dit topic.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was het antwoord op: "waarom een condoom gebruiken als ik toch aan de pil ben" door TS.
Nou: als bescherming tegen SOA's dusZeker in dit geval: er was géén relatie, slechts een paar keer seks. DUS: sowieso een condoom gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |