Ach als jij het niet doet, doe ik het wel hoor - wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel heel degelijk. Ik ga dat niet hier voor de schermen uitvechten.
Met zo'n visie moet de wereld een wonderlijke plek zijnquote:
Jammer, dat zou heel wat meer spektakel opleveren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel heel degelijk. Ik ga dat niet hier voor de schermen uitvechten.
Ik ben goed in trollen, zeker als ik moe ben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met zo'n visie moet de wereld een wonderlijke plek zijn
Is ook geen punt, ik kan niet alles bijhouden wat hier gebeurt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach als jij het niet doet, doe ik het wel hoor - wees maar niet bang.
Mwah, het was toch ook de schuld van Pim Fortuyn zelf dat hij werd neergeknald?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:49 schreef TitusPullo het volgende:
Nu zal ik zelf in sommige opzichten tamelijk rechts zijn, maar ik word niet goed van die standaard reacties in het nieuwsforum. ''Zie je, weer een Marokkaan.'' ''O, is er een lid van Antifa doodgeschopt? Nou, hij zal het er wel naar gemaakt hebben.''
Dat is niet het geinen waar GS op doelt, maar als er niemand weerwoord geeft wordt het heel gewoon om zulke gebeurtenissen te bagatelliseren.
Hoewel in de tweede uitspraak wel een kern van waarheid zit qua gedrag van antifa'ers, zijn dergelijke uitspraken dan ook niet rechts maar meer stupide.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:49 schreef TitusPullo het volgende:
Nu zal ik zelf in sommige opzichten tamelijk rechts zijn, maar ik word niet goed van die standaard reacties in het nieuwsforum. ''Zie je, weer een Marokkaan.'' ''O, is er een lid van Antifa doodgeschopt? Nou, hij zal het er wel naar gemaakt hebben.''
Dat is niet het geinen waar GS op doelt, maar als er niemand weerwoord geeft wordt het heel gewoon om zulke gebeurtenissen te bagatelliseren.
Dat is ook een beetje de sport natuurlijk. Ik kom nooit in NWS, want als de topictitel daar "marokkaan" of "moslim" bevat, dan zijn de eerste 50 reacties van het "told-you-so" soort met bijpassende verwensingen. Dat is ook niet grappig. Het is grappig als je kan shockeren en anderen een beetje op de kast kan jagen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:49 schreef TitusPullo het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de sport natuurlijk. Ik kom nooit in NWS, want als de topictitel daar "marokkaan" of "moslim" bevat, dan zijn de eerste 50 reacties van het "told-you-so" soort met bijpassende verwensingen. Dat is ook niet grappig. Het is grappig als je kan shockeren en anderen een beetje op de kast kan jagen.
Bij wat zichzelf als 'rechts' ziet komt dit helaas wel heel veel voor hier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoewel in de tweede uitspraak wel een kern van waarheid zit qua gedrag van antifa'ers, zijn dergelijke uitspraken dan ook niet rechts maar meer stupide.
Dat zullen wij nimmer weten. Afgezien daarvan dat het volstrekt irrelevant is. Discriminatie is verwerpelijk - klaar. Discriminatoire uitspraken zijn strafbaar - klaar. Het is allemaal heel simpel. Dat jij je niet aan de wet wil houden is niet mijn probleem. Dat jij echter andere mensen die zich wel aan de wet houden beticht van politieke correctheid - is gewoonweg hilarisch (en triest tegelijkertijd).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:48 schreef GSbrder het volgende:
Vertel, in hoeveel gevallen zijn er moslims afgetuigd door Fok!-leden die elkaar ophitsten op het internet?
Dat weet jij niet. Veel mensen zeggen er gewoonweg niets over maar hebben er wel degelijk last van. Laat een wildvreemde maar eens een discriminatoire opmerking maken jegens je schoonfamilie. Ik denk dat je schoonfamilie dat niet fijn gaat vinden. Daarnaast is het een ondeugdelijke manier van redeneren. Ook zou jouw schoonfamilie er GEEN last van hebben er zijn er talloze die er WEL last van hebben. Dat - in combinatie met het verwerpelijke aspect, is genoeg om dergelijke uitingen in de gaten te houden.quote:De hellend vlak-argumentatie klopt niet in mijn ogen, het aantal extreem-rechtse hooligans is hier te verwaarlozen en het is echt geen Stormfront als er een paar users met racistische grappen komen. Mijn schoonfamilie is nota bene voorzien van een tintje en die hebben nog nooit last gehad van mijn vorm van humor.
Bij herhaalde overtreding van de regels volgt een ban. Bij strafbaar gedrag moet je helemaal geen coulance verlenen. Fok! is verantwoordelijk voor de content.quote:Als iemand problemen heeft met wat er in de SC gezegd wordt, dan kan dat gemeld worden. Dat doen Guido en remlof dan ook regelmatig en daar kan je over discussieren, maar het is onnodig om users voor dat soort akkefietjes te bannen.
Nou en, remlof ziet zichzelf als redelijk persoon maar dat maakt het ook nog niet waar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij wat zichzelf als 'rechts' ziet komt dit helaas wel heel veel voor hier.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de sport natuurlijk. Ik kom nooit in NWS, want als de topictitel daar "marokkaan" of "moslim" bevat, dan zijn de eerste 50 reacties van het "told-you-so" soort met bijpassende verwensingen. Dat is ook niet grappig. Het is grappig als je kan shockeren en anderen een beetje op de kast kan jagen.
En dan moet jij er ook niet op doorgaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, remlof ziet zichzelf als redelijk persoon maar dat maakt het ook nog niet waar.
Lelijke kuilengravers, elke zomer komen ze weer hier het strand verzieken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
Racisme tegen Duitsers, daar hoor je nou nooit iemand over.
Hypocriet gezeik dus ook weer.
Extreemlinksen mogen ook doodschopt worden. Smerig werkschuw tuig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:49 schreef TitusPullo het volgende:
Je moet er op een gegeven moment een dikke huid voor creëren, als je zo gaat huilen als die extreem jankerige Guido dan ga je er op een gegeven moment gewoon zelf aan onderdoor en iedereen heeft een hekel aan je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lelijke kuilengravers, elke zomer komen ze weer hier het strand verzieken.
O, ik geloof niet dat er hier mensen zijn die echt minachting hebben voor anderen, maar het deed me denken aan een geval dat ik jaren geleden heb meegemaakt. Een zwarte jongen uit de Verenigde Staten die ik enigszins kende was bij een studentenvereniging gaan eten en had daar zweepgeluiden gehoord die overduidelijk voor hem bedoeld waren.quote:
Ja, maar een dikke huid zorgt er niet voor dat de fascistische stank van bruinhemderij verdwijnt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je moet er op een gegeven moment een dikke huid voor creëren, als je zo gaat huilen als die extreem jankerige Guido dan ga je er op een gegeven moment gewoon zelf aan onderdoor en iedereen heeft een hekel aan je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |