Verwerpelijk én dikwijls grappig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En terecht, discriminatie is verwerpelijk.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach welnee, goed toeven met die lui. Ze kunnen tenminste tegen een grapje.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Ik zie ineens de negerhut van Oom Tom weer voor me...
quote:
Flikker toch op man, voor liefde heb je vrouwen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Present, times two.
Lief doen... niks mis mee, botte pruisch.
Bij deze ben je gefaald voor het mod-examen. Je snapt het echt niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef GSbrder het volgende:
Fok! staat immers sinds jaar en dag bekend om haar hoffelijke omgangsvormen tussen users en moderators, het politiek correcte gedrag dat laatstgenoemden ten toon spreiden en de zeer voortvarende houding waarmee de lichtste schijn van discriminatie direct wordt afgekapt.
Een baken van beschaving, zo op het goddeloze internet.
Oh ja? En Voorschrift dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Flikker toch op man, voor liefde heb je vrouwen.
Jouw wijsheid mag mij hopelijk bespaard blijven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij heeft nog een lange weg te gaan in ieder geval.
Akwasi komt opeens weer in mij op, daarom hebben wij ook enorm veel lol gehad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Ik zie ineens de negerhut van Oom Tom weer voor me...
Uiteraard is het grappig als je nimmer het lijdend voorwerp bent. Jij weet overigens net zo goed als ik dat 99% van de uitingen niet grappig bedoeld zijn.quote:
Ik vind je meer het type Legree.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Akwasi komt opeens weer in mij op, daarom hebben wij ook enorm veel lol gehad.
Sinds wanneer ben jij examinator?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij deze ben je gefaald voor het mod-examen. Je snapt het echt niet.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij deze ben je gefaald voor het mod-examen. Je snapt het echt niet.
Ik denk dat ik een prima moderator en FA was. Totdat ik de feeling kwijtraakte, toen ben ik dan ook opgestapt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw wijsheid mag mij hopelijk bespaard blijven.
Je kunt altijd nog opperlibertariër worden in een of andere vrijstaat op de Veluwe...quote:
Ik ken de maatstaven waaraan je moet voldoen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij examinator?
Ok.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een prima moderator en FA was. Totdat ik de feeling kwijtraakte, toen ben ik dan ook opgestapt.
Laat je niet van de wijs brengen door een kleuter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een prima moderator en FA was. Totdat ik de feeling kwijtraakte, toen ben ik dan ook opgestapt.
>16cm is toch wel te prefereren inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken de maatstaven waaraan je moet voldoen.
3-voud zei dat jij eruit getyfd bent omdat je met je status vrouwen probeerde te hosselen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen schijn jij echter niet te weten aan welke maatstaven een politieke partij moet voldoen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken de maatstaven waaraan je moet voldoen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef GSbrder het volgende:
Fok! staat immers sinds jaar en dag bekend om haar hoffelijke omgangsvormen tussen users en moderators, het politiek correcte gedrag dat laatstgenoemden ten toon spreiden en de zeer voortvarende houding waarmee de lichtste schijn van discriminatie direct wordt afgekapt.
Een baken van beschaving, zo op het goddeloze internet.
Hoe dan? Als een clubje westerse jongeren op een Nederlandstalig internetforum in een politieke slowchat discriminatoir ouwehoeren, proberen ze - is mijn ervaring - niet zoveel mogelijk Marokkanen of negers te beledigen. Als ze dat wilden doen, zouden ze wel op maroc.nl of kfc.com hun onvrede spuien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard is het grappig als je nimmer het lijdend voorwerp bent. Jij weet overigens net zo goed als ik dat 99% van de uitingen niet grappig bedoeld zijn.
Dezelfde 3-voud die de beschikking zou hebben over een Mercedes ML en in een villa woonde?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
3-voud zei dat jij eruit getyfd bent omdat je met je status vrouwen probeerde te hosselen.
Benno L. liet z'n leuter echter wel van de wijs brengen door een kleuter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat je niet van de wijs brengen door een kleuter.
En Border Colliesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Flikker toch op man, voor liefde heb je vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |