Analingstekens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moeilijk ook he, aanhalingstekens interpreteren.
Ik geil tenminste niet op racisme, zoals jij doet. Met je blauwe kleurtje uit naam van FOK! zelfs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja Remlof is erg pro-vrijheid, tenzij het tegen Brussel is, dan juicht hij voor de Spaanse en Griekse ME.
Gaap.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geil tenminste niet op racisme, zoals jij doet. Met je blauwe kleurtje uit naam van FOK! zelfs.
Kom kom, jouw antisemitisme jegens waht is anders ook niet van de lucht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geil tenminste niet op racisme, zoals jij doet. Met je blauwe kleurtje uit naam van FOK! zelfs.
Ja dit riedeltje kennen we nu wel, nobody cares.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het schadelijk voor FOK!. En FOK! gaat me echt aan het hart, vandaar.
Jij in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dit riedeltje kennen we nu wel, nobody cares.
Hahahahahaha, je hebt emoties, wat ben je ook een wijf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En FOK! gaat me echt aan het hart, vandaar.
In the name of Fok!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik me wat van jouw mening had aangetrokken was ik al wel zwart geweest ja.quote:
Een omgekeerde Michael Jackson?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik me wat van jouw mening had aangetrokken was ik al wel zwart geweest ja.
Ja hey, ik ben geen Pruisquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahahahahaha, je hebt emoties, wat ben je ook een wijf.
Precies, maar dan mag ik niet meer in Griekenland in de bus dus dat lijkt me niet wat.quote:
De afgelopen 4000 delen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:24 schreef hexje het volgende:
Waar kan ik de Remlof-Voorschrift rel teruglezen?
Geen rel hoor, hij heeft met alle lof mij mod gemaakt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:24 schreef hexje het volgende:
Niet. Overigens is Voorschrift een ordinaire trol.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:24 schreef hexje het volgende:
Present...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahahahahaha, je hebt emoties, wat ben je ook een wijf.
Als ik verstandig was geweest was je nooit blauw geweest. Sorry FOK!.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik me wat van jouw mening had aangetrokken was ik al wel zwart geweest ja.
Aangezien ik blijkbaar toch namens FOK! spreek, excuses aanvaard remlof.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik verstandig was geweest was je nooit blauw geweest. Sorry FOK!.
Hij is jong. Wijsheid komt met de jaren......quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik verstandig was geweest was je nooit blauw geweest. Sorry FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |