Een belediging voor homo's om in dat rijtje genoemd te worden!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet het gehele bestaansrecht, denk dat Nautilus daar op doelt. Daarnaast is intolerantie jegens zelfverkozen anderen ook een middel om je bestaansrecht aan te ontlenen. Of de intolerantie nu gericht is jegens Vitesse, homo's of Aziaten.
Vitesse en homo's, die zijn tautologischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een belediging voor homo's om in dat rijtje genoemd te worden!
Ik eis een correctie.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef 99.999 het volgende:
Mensen, zo slecht is de smaak van JoaC niet.
Afvallen kan je hem hier niet, dat moet wel achter de schermen gebeuren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef 99.999 het volgende:
Nee, z'n vriendin is goed te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef 99.999 het volgende:
Nee, dat is maar een kleine subgroep, een waar we niet mee vergeleken willen worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vitesse en homo's, die zijn tautologisch.
Tot op zekere hoogte moet uitdelen en incasseren zeker kunnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mensen die het grijze gebied gepasseerd zijn, waar zij dan door users op gewezen worden, correct gecorrigeerd worden. Daar moet ik je volledig gelijk in geven. Echter, het merendeel van de users die ik als politiek correcte(n) "wegzet" zijn zelf op zijn zachtst gezegd tweeledig in dit debat. Zo kunnen zekere ex-moderators meermaals users antisemitisch benaderen, of het goeddunken dat andere users dat doen, maar als er dan een zgn. "rechtse circlejerk" plaatsvindt, schreeuwen ze alsof er persoonlijk onrecht aangedaan wordt. In die zin wordt het discrimineren dat hier gebezigd wordt dus gebruikt voor persoonlijke doelstellingen, namelijk bans of moderator-kwesties. Daar ben ik het gewoon niet mee eens, niet elk grapje met een neger/jood/christen als lijdend voorwerp is een reden om de user definitief te verwijderen. Ik ben zelf geen heilig boontje en maak ook wel eens grappen die bij nader inzien te ver gaan, getuige mijn 25 notes, maar ik ga dan niet krokodillentranen huilen zodra iemand iets lelijks tegen mij of over mij zegt.
Vaak is die hypocrisie het gevolg van nalatigheid in eerste instantie. Wat dacht je van moderators die wel ingrijpen inden het anti-semitische uitlatingen betreft, maar zelf aan de lopende band discriminatoire 'grapjes' maken over moslims. Op een gegeven moment krijg je een vicieuze cirkel. Die kan je maar op één manier doorbreken: de gehele toestand met grapjes over huidskleur, religie, sexuele voorkeur maar schrappen, omdat er dus lieden zijn die daar niet mee omgaan en er overduidelijk een politieke missie bij hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben van mening dat mensen die het grijze gebied gepasseerd zijn, waar zij dan door users op gewezen worden, correct gecorrigeerd worden. Daar moet ik je volledig gelijk in geven. Echter, het merendeel van de users die ik als politiek correcte(n) "wegzet" zijn zelf op zijn zachtst gezegd tweeledig in dit debat. Zo kunnen zekere ex-moderators meermaals users antisemitisch benaderen, of het goeddunken dat andere users dat doen, maar als er dan een zgn. "rechtse circlejerk" plaatsvindt, schreeuwen ze alsof er persoonlijk onrecht aangedaan wordt. In die zin wordt het discrimineren dat hier gebezigd wordt dus gebruikt voor persoonlijke doelstellingen, namelijk bans of moderator-kwesties.
Problematisch is dat niet ieder 'grapje' evident een grapje is. Helemaal als er continu 'grapjes' worden gemaakt. Getuige de 'grappige' uitspraken een subforum verderop. Open daar een topic over moslims of Marokkanen en je krijgt talloze grapjes. Ik begrijp niet dat jij niet wenst op te treden tegen de ontstane excessen. Overigens is de frontpage wat dat betreft helemaal een drama, maar dat ligt in mijn ogen ook aan de infantiele redactie welke overduidelijk bezig is met een politieke missie en derhalve met vuur aan het spelen is. Meer zeg ik er niet over, want dan krijg een ban aangenaaid.quote:Daar ben ik het gewoon niet mee eens, niet elk grapje met een neger/jood/christen als lijdend voorwerp is een reden om de user definitief te verwijderen. Ik ben zelf geen heilig boontje en maak ook wel eens grappen die bij nader inzien te ver gaan, getuige mijn 25 notes, maar ik ga dan niet krokodillentranen huilen zodra iemand iets lelijks tegen mij of over mij zegt.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou Obama aanstoot nemen aan het racisme in deze SC?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat is maar een kleine subgroep, een waar we niet mee vergeleken willen worden.
Ik ken de klappen van de zweep al vanuit mijn kelder.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Afvallen kan je hem hier niet, dat moet wel achter de schermen gebeuren.
Een geslachtscorrectie,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een belediging voor homo's om in dat rijtje genoemd te worden!
Ik eis een correctie.
GSbrder schrijft een alinea van tweehonderd woorden, en dan reageer je met zo'n cliché,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte moet uitdelen en incasseren zeker kunnen.
Dat is de gezonbruinde versie van Joling?quote:
Je komt over als een gesmolten marshmallow.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik ken de klappen van de zweep al vanuit mijn kelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |