Bij al die oorlogen in de afgelopen 20 jaar heb ik nooit een journalist met een gasmasker gezien, maar bij wat protesten in Turkije wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
Dat verslag van Taksim plein op het NOS Journaal.
Met gasmasker op tussen de waterkanonnen, Molotov's en vliegende stenen "Er is geen sprake van verzoening". Geweldig.
Je bent een bewonderaar van Erdogan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
Met gasmasker op tussen de waterkanonnen, Molotov's en vliegende stenen "Er is geen sprake van verzoening". Geweldig.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meme blijft een pareltje.
Nee, wel van die verslaggever.quote:
Moest ook lachen ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
Teveel knoflooksaus gegeten die demonstranten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij al die oorlogen in de afgelopen 20 jaar heb ik nooit een journalist met een gasmasker gezien, maar bij wat protesten in Turkije wel.
Ja Remlof is erg pro-vrijheid, tenzij het tegen Brussel is, dan juicht hij voor de Spaanse en Griekse ME.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Omdat je lacht om het plaatje net ben je fan van Erdogan..........[ afbeelding ]
Ik reageerde opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Omdat je lacht om het plaatje net ben je fan van Erdogan..........[ afbeelding ]
quote:"Er is geen sprake van verzoening". Geweldig.
Moeilijk ook he, aanhalingstekens interpreteren.quote:
Ik had je slimmer ingeschat.quote:
Whaaaa, gnaaaaaaaaaaaaaaaaaa, slijm op je arm, whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hieeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een vette smiley, wat ben jij een topwijf!
Analingstekens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moeilijk ook he, aanhalingstekens interpreteren.
Ik geil tenminste niet op racisme, zoals jij doet. Met je blauwe kleurtje uit naam van FOK! zelfs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja Remlof is erg pro-vrijheid, tenzij het tegen Brussel is, dan juicht hij voor de Spaanse en Griekse ME.
Gaap.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geil tenminste niet op racisme, zoals jij doet. Met je blauwe kleurtje uit naam van FOK! zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |