Ik ben ook echt heel verlegen heurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef livelink het volgende:
Ik had gehoopt dat je je uitnodiging richting Luigi nog een keer zou herhalen, Phluphy.
Ik zie ineens zo'n vertederend elfachtig jongetje voor me.
Lul d'r niet overheen, man. Kom op met die foto. Je hebt er vast wel één, als je met je peuterbipsje op een 45-toeren draaitafel rondjes draait!quote:
Ik heb ze wel maar je krijgt ze nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Lul d'r niet overheen, man. Kom op met die foto. Je hebt er vast wel één, als je met je peuterbipsje op een 45-toeren draaitafel rondjes draait!
Na grumpy cat nu grumpy baby!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar twijfelt niemand aan toch?
Kijk, mijn zonnige karakter was van t begin af al zichtbaar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kijkt mijn baby ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
muhahaquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohja! Autostoeltje ofzo toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
muhaha
Damn you autocorrect.. Luigi bedoel ik natuurlijk
yepquote:
Het kwam door zijn uitstraling denk ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
muhaha
Damn you autocorrect.. Luigi bedoel ik natuurlijk
Wel teruggekregen?quote:
Ja, dat wel.quote:
met mijn prima en met jou?quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:21 schreef Sorbootje het volgende:
Maar vertel eens kinders, hoe gaat het met jullie?
quote:
Mijnes in september 40quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Negeren is over het algemeen ook mijn tactiek. Maar mijn hus wordt 40 vrijdag dus we hebben heel het weekend feest.dus euh ja, dan moet ik wel ff een handtast doen.
En nu echt.
Op vakantie gaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:08 schreef Saffier het volgende:
[..]
Mijnes in september 40help enzo. Wat te doen??
Buh wat sociaal!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar mijn hus wordt 40 vrijdag dus we hebben heel het weekend feest.
over het algemeen vermijden we dit soort dingen ook. Maar ja.quote:
Ah, het grootoudergevoel!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:36 schreef Luigi het volgende:
Aan de andere kant, als ie niet slaapt mag zusje dat vanavond oplossen.
bij onze oudste uit zich dat in het voortdurend whatsappen met zijn vriendinnetje met een "hoelaat gaan we naar de bios/kermis/vul zelf maar in" en de bye bye, kusjes kusjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef Gaoxing het volgende:
Weer zo'n 'oh wat wordt ze groot' moment.
:-D die hou ik er in voor mijn moeder. Tegenovergestelde van mij qua huishouden. Net even alle spinrag weg gehaald met een heuse plumeau. Dat voelt goed!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
over het algemeen vermijden we dit soort dingen ook. Maar ja.
Oh ja, soppen. De plintcheck brigade (hierna te noemen mijn moeder) komt ook.
Hoe cool! En ik snap dat, jouw kinders zijn ook wel erg knap date-materiaal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:08 schreef lily het volgende:
Yep.
Ik begrijp het ook niet. Nooit keek hij naar meisjes om...nooit. Ik verwachtte het ook nog jaren niet.
Tot: Schoolkamp, meisje wordt verliefd op hem (van andere school dus nieuw) en hup...dikke verkering al 2,5 week. Wij kennen hem niet meer terug.
Haha oh wat lief. Hier (niet bij die van mij nog hoor, maar ik zie het bij vriendinnen) zijn dat soort liefdes altijd best snel voorbij: een vakantie van 8 weken aan andere kanten van de wereld blijkt dodelijk voor ontluikende liefdesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:08 schreef lily het volgende:
Yep.
Ik begrijp het ook niet. Nooit keek hij naar meisjes om...nooit. Ik verwachtte het ook nog jaren niet.
Tot: Schoolkamp, meisje wordt verliefd op hem (van andere school dus nieuw) en hup...dikke verkering al 2,5 week. Wij kennen hem niet meer terug.
Goeie maar zit er echt ff niet in. Er liggen sinds 2 weken zonnepanelen op het dak.quote:
Vooralsnog lijkt me dat zaaaaaalig! Ik bedacht me van de week ook waarom ik lange afstanden vliegen helemaal niet erg meer vind: 12 uur, helemaal voor mij alleen, niemand die aan m'n hoofd zeurt, niks moet, ik kan net zo veel lezen, tv kijken en gewoon niks doen als je wil!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
En?!
ik moet even wennen aan de zelfstandigheid van mijn jongste.die is al dagen gewoon zoek.
Komt thuis, trekt oude kleren aan, meldt waar ie heengaat en floep weg. En gaat dan 's avonds nog even zwemmen.
Nu is dat op zich niet heel abnormaal, zo deed de rest dat ook toen ze 9 waren. maar nu heb ik niemand over. Zit ik in mijn uppie te koekeloeren.
Ik kan me nog de eerste keer herinneren dat ik 2 uur in de trein zat zonder kinderenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:53 schreef Brighteyes het volgende:
Vooralsnog lijkt me dat zaaaaaalig! Ik bedacht me van de week ook waarom ik lange afstanden vliegen helemaal niet erg meer vind: 12 uur, helemaal voor mij alleen, niemand die aan m'n hoofd zeurt, niks moet, ik kan net zo veel lezen, tv kijken en gewoon niks doen als je wil!![]()
Scharrelkindquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Het mooiste was nog dat ie thuis kwam met zwarte handen. Had even de ketting van de fiets van vriendje er weer opgelegdik wist niet eens dat ie dat kon. Had ie van mij afgekeken zei ie
maar goed, vrijheid zou leuk zijn maar dit is niet vrij. Slechts alleen.
En niet rot voelen saffier. Je kon zo te horen niet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amber werd gistermiddag door 2 klasgenootjes opgehaald. Of ze buiten mocht komen spelenZo leuk.. En Tess wilde natuurlijk ook mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Dat is wel erg leuk. Dat ondernemende...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
lijkt op mijn middelste, die komt ook af en toe ff aanwaaien en gaat er daarna weer vandoor. Gaattie een stuk hout afzagen om een naambord voor op de hut te maken enzo
Wat geweldigquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:11 schreef lily het volgende:
Een collega vertelde dat laatst; ze heeft 2 zonen (die niet ondernemend en meestal aan een pc te vinden zijn) en een dochter van 15.
Zij is altijd bezig. Liep laatst gewoon naar de schuur om daar zagend eekhoornkastjes te maken (zij wonen aan een bosrand). En met succes. Superleuk.
Job gaat ook altijd achter de postbode aan voor de elastieken. En hij krijgt zeer ruimhartig...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan er echt van genieten dat hij zo bezig is. Nu is hij samen met de buurjongen elke keer achter de postbode aan voor elastieken. Maken samen een hele grote elastiekbal. Als hij er mee stuitert trillen de ramen
Hij is zó anders dan z'n oudere broer..die is meer van de afdeling nutteloze feitjes en droge kostvind ik ook geweldig, die komt met complete theorieën over de ondergang van de oude egyptenaren. Geniaal
Ik vind grote kinderen zo veel leuker dan ik ooit voor mogelijk had gehouden
QFTquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan er echt van genieten dat hij zo bezig is. Nu is hij samen met de buurjongen elke keer achter de postbode aan voor elastieken. Maken samen een hele grote elastiekbal. Als hij er mee stuitert trillen de ramen
Hij is zó anders dan z'n oudere broer..die is meer van de afdeling nutteloze feitjes en droge kostvind ik ook geweldig, die komt met complete theorieën over de ondergang van de oude egyptenaren. Geniaal
Ah, wat leuk dat er ook nog echt een koolmeesje in is gaan broeden. En nu? Wachten tot het huisje leeg en is dan toch maar ophangen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat geweldigook leuk dat het met succes is
Mijn middelste had met scouting een vogelhuisje gemaakt en op de buitentafel neergekwakt. Zo van ' die moet nog een plekje krijgen maar dat komt wel'
Toen was er een koolmeesje in gaan broeden
delen wij dezelfde zoon?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hij wil dus echt niet naar de kapper.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:07 schreef trui het volgende:
wat is daar zo gewetensbezwaarlijk aan? het is toch niet zo'n heel rare vraag?
Hey. Dit herken ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef Grijs het volgende:
Lastig, die pubers met een eigen wil...
Zo loopt mijn oudste nog steeds in trui en lange broek. En ik mag er niets meer van zeggen. Elke keer als ik er een opmerking over maak, is dat voor hem een reden om vooral geen T-shirt en korte broek aan te trekken.
Tondeusekapselsquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:53 schreef Troel het volgende:
Tja en anders de mamakapper met de tondeuse hoor
die van mij kan het niet bijbenen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef Grijs het volgende:
Zo loopt mijn oudste nog steeds in trui en lange broek. En ik mag er niets meer van zeggen. Elke keer als ik er een opmerking over maak, is dat voor hem een reden om vooral geen T-shirt en korte broek aan te trekken.
daar dreig ik nu mee.quote:
Hoe oud is 'ie ook al weer? Ik vind het echt iets wat ze moeten leren (maar heb natuurlijk wel jongere kinderen). Dus dat, als je er op een bepaalde manier uitziet, je ook op een bepaalde manier geïnterpreteerd wordt, zeg maar. En ik kan me zo voorstellen dat een autist dat stukje moederlijke souflage bij de interpretatie extra nodig heeft.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij wil dus echt niet naar de kapper.
ik had eerst zoiets van: nou ja als hij het wil, het is zijn hoofd.
maar ondertussen kan hij zo moeiteloosloos bij de daklozenopvang naar binnen met die bos haar.
gelukkig is het zo steil als wat en zit het niet snel in de war, want kammen/borstelen doet hij ook niet.
het ziet er echt niet meer uit, maar hij vindt het prachtig zo.
ik wilde vandaag dus met hem naar de kapper gaan, maar ineens moet hij hoognodig aan een opdracht werken na school dus komt hij laat thuis
gelukkig is de kapper vanavond ook open (maar dat weet hij niet)
Jup. Maar ik vind dan ook dat ze dat zelf moeten weten. En sindsdien gaat er wel eens een korte broek aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef Grijs het volgende:
Pcies!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef snoopy het volgende:
Dan wil ik graag even mijn afkeer van 'sokken met sandalen' ventileren. Why sandalen dragen als je er niet met blote voeten ingaat?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef snoopy het volgende:
Dan wil ik graag even mijn afkeer van 'sokken met sandalen' ventileren. Why sandalen dragen als je er niet met blote voeten ingaat?
Omdat schoenen erg benauwd zijn en sandalen niet of minder. En om vrouwen te irriteren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef snoopy het volgende:
Neehoor want ik heb geen sandalen. Maar ik vind dit altijd van die nutteloze opmerkingen, terwijl ik toch echt heel erg van een lekker potje ergeren hou. Ik snap ook niet wat mensen ertoe beweegt om Uggs, leggings of naveltruitjes te dragen maar afkeer... mja. Dan heb je wel een heel lage grens wat dat betreft.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef snoopy het volgende:
Ik vermoede al dat jij sokken in je sandalen droeg Luigi!
Haha, was je mijn man tegen gekomen?! Hij heeft als kind ooit een keer zo erg z'n voeten verbrand dat hij er ziek van is geweest. Sinds een paar jaar durft hij weer met z'n voeten in de zon en zijn ze niet meer zo eng wit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jup. Maar ik vind dan ook dat ze dat zelf moeten weten. En sindsdien gaat er wel eens een korte broek aan.maar ik ga daar geen halszaak van maken.
Wel eens openlijk mijn afschuw uitgesproken over 'draculatenen' die ik zag bij een vreemde. van die intens witte altijd in schoenen voetenWas per ongeluk maar blijkbaar landde hij bij oudste. Hij zit nu altijd zoet met blote voeten in de zon.
Raar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind sokken in sandalen echt zo stom. Het is niet eigenzinnig of apart of handig of weet ik wat. Alleen raar.
Raar zoals kerriegele sokken in je sandalen is goed raar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Raar..
Raar is goed.
Gewoon is er al te veel.
Wat je vind moet je naar de politie brengen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:31 schreef snoopy het volgende:
Ik vind juist dat er teveel mensen met sokken in sandalen lopen
qftquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef snoopy het volgende:
blaarkans?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef snoopy het volgende:
Precies zulke ja. Was ook het moment dat ik dacht "I'm getting to old for this shit"quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, met zo'n kantje erlangs? Dat was t moment dat ik me oud voelde. Ik ben het contact met de mode verloren.
ik vind 't ook geen gezicht, maar mijn kinderen dragen hun sandalen (wel met dichte neuzen) graag met sokken erin, omdat ze anders snel blaren krijgen. en daar kan ik me dan ook wel weer wat bij voorstellen. ik probeer dan nog wel lage sokjes af te dwingen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind sokken in sandalen echt zo stom. Het is niet eigenzinnig of apart of handig of weet ik wat. Alleen raar.
Witte enkelsokjes in sandalen. Dat was toch wel het hoogtepunt.
haha dat vind ik ook geen porem!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Enkelsokken in pumps, dat vind ik nog raaarder. En ja, ik heb het gezien
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat staat gewoon altijd lomp bedoel je?
Ik heb altijd zoiets van als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op. Zolang je geen bilspleten of andere private parts in beeld brengt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, ik vind sandalen dan ook alleen leuk voor kinderen tot een jaar of 6.
En het zal allemaal best praktisch zijn enzo maar het oog hè, dat wil ook wat.
Dat is allemaal leuk en aardig voor 'de rest van de wereld', maar voor mijn man en kinderen geldt dat ik er toch liever wel naar kijk, en dan dus graag zodat het voor mij ook nog aangenaam is. En dus mogen ze van mij geen sokken in sandalen. Dan trekken ze maar gewoon schoenen aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op. Zolang je geen bilspleten of andere private parts in beeld brengt.
Echt? Jij kijkt de hele tijd naar de voeten van je man en kinderen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig voor 'de rest van de wereld', maar voor mijn man en kinderen geldt dat ik er toch liever wel naar kijk, en dan dus graag zodat het voor mij ook nog aangenaam is. En dus mogen ze van mij geen sokken in sandalen. Dan trekken ze maar gewoon schoenen aan.
minder lomp dan constant op je bek gaan in pumps + sokkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat staat gewoon altijd lomp bedoel je?
Ik vind het echt geen gezicht en dus vind ik het heel vervelend om daar naar te kijken, ook al is het maar 1 keer per dag. Sommige dingen doe je gewoon niet, VIND IK, en sokken in sandalen is er daar 1 van. Mijn echtgenoot zelf snapt dat gelukkig geheel uit zichzelf, en mijn lieve kinders help ik daar gewoon nog een beetje bij. Ik weet zeker dat zijzelf, of hun toekomste partners, me daar later eeuwig dankbaar voor zullen zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt? Jij kijkt de hele tijd naar de voeten van je man en kinderen?. En wat is er precies niet aangenaam aan dan eigenlijk?
Wheheheequote:
of ze krijgen van die alto vriendinnetjes met dreads op kistenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het echt geen gezicht en dus vind ik het heel vervelend om daar naar te kijken, ook al is het maar 1 keer per dag. Sommige dingen doe je gewoon niet, VIND IK, en sokken in sandalen is er daar 1 van. Mijn echtgenoot zelf snapt dat gelukkig geheel uit zichzelf, en mijn lieve kinders help ik daar gewoon nog een beetje bij. Ik weet zeker dat zijzelf, of hun toekomste partners, me daar later eeuwig dankbaar voor zullen zijn.
Of emo's.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:46 schreef simmu het volgende:
[..]
of ze krijgen van die alto vriendinnetjes met dreads op kisten
zoonlief heeft nu deze. die vind ik best kunnen in maat 41. (quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, ik vind sandalen dan ook alleen leuk voor kinderen tot een jaar of 6.
En het zal allemaal best praktisch zijn enzo maar het oog hè, dat wil ook wat.
Nope!quote:
Kom kom. Heus niet alle.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope!![]()
Jammer voor je he! Dat je niet even je hele riedeltje 'al die wijven zijn gek' eruit kan gooien!
Ik denk dat iemand zich aangesproken voelt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee? Doe eens? Vraag eens of ze mee moeten naar verjaardagen?
Je vroeg toch ook aan mij of mijn mannen zittend moesten plassen? Of was die vraag aan een ander gericht?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand zich aangesproken voelt.
Ah ja nee ok! Nu gaan we de goede kant weer op!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:12 schreef Luigi het volgende:
AL DIE WIJVEN ZIJN GEK BE IK ZEG HET JE!!!!!111
41quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:59 schreef trui het volgende:
[..]
zoonlief heeft nu deze. die vind ik best kunnen in maat 41. () zelfs met een occasional sokje er soms in.
een van zijn autistische kenmerken is dat ik absoluut niet aan zijn haar mag zitten als het niet echt heel erg nodig is. hij heeft wel eens aangegeven dat dat pijnlijk is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:29 schreef Spuuglokje het volgende:
En z'n haar in een staart, is dat een optie? Of laten kiezen tussen bijpunten maar dan wèl verplicht kammen of een kort(er) kapsel waarbij hij niet hoeft te kammen?
ik woon in slippersquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:38 schreef livelink het volgende:
Slippers vind ik dan eigenlijk weer niet kunnen. Ja, ook tot een jaar of 6. In dezelfde categorie als sandalen, zeg maar.
Ik ook!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik woon in slippers
zodra het enigszins kan zie je mij op mijn slippers en ik hou dat vol tot oktober (vorig jaar zelfs nog november )
niets loopt zo fijn als slippers (ik heb ook meer slippers dan schoenen in alle kleuren van de regenboog)
ligt eraan, je hebt er ook die wel teenslipper achtig zijn maar toch wel eleganter vind ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:50 schreef trui het volgende:
slippers vind ik toch vooral vakantiemateriaal.
Oscar ook!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:58 schreef livelink het volgende:
*knip*
Maar ja, natuurlijk draagt Katja wel gewoon slippers en verft ze haar nagels. Ik zal haar daarin niet beperken.
ligt er natuurlijk aan, naar t werk zou ik dat idd niet snel doen, en al helemaal niet als t not done is maar voor als je gewoon zomers ergens heen gaat, vind ik t wel kunnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:57 schreef trui het volgende:
daar heb ik de enkels niet voor. bij mij op m'n werk zijn blotetenenschoenen trouwens toch al niet zo 'done'.
maar TF, orthopedisch schoeisel, dat is wel onhandig zeg.
Dan mag hij ook vast staand plassen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oscar ook!Slippers en sandalen, met gelakte nagels!
nee van die oksels met plukken okselhaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:07 schreef trui het volgende:
haha met van dat erbovenuitpiekende borst(/rug)haar?
haha! Die vind ik altijd kunnen. Het liefste met zo'n bloem. Want die mocht ik vroeger nooit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:38 schreef livelink het volgende:
Slippers vind ik dan eigenlijk weer niet kunnen. Ja, ook tot een jaar of 6. In dezelfde categorie als sandalen, zeg maar.
oh getsquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee van die oksels met plukken okselhaar
en in een Onslowhemd met okselhaar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:45 schreef Luigi het volgende:
Ik loop soms op kantoor op m'n sokken. En heel soms als het echt warm is op m'n blote voeten.
Dat aangestel altijd.
Neuh.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en in een Onslowhemd met okselhaar?
getverde getverquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en in een Onslowhemd met okselhaar?
Ik heb altijd geleerd dat slippers best slecht voor je voeten zijn, omdat je steeds met je tenen grijpt, zeg maar. Dus daarom beperk ik ze wel: veel liever sandalen (nu lopen wij ook iets meer op zomerse schoenen dan jullie, natuurlijk).quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:58 schreef livelink het volgende:
Maar ja, natuurlijk draagt Katja wel gewoon slippers en verft ze haar nagels. Ik zal haar daarin niet beperken.
Niks zo goed als op blote voeten lopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:07 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat slippers best slecht voor je voeten zijn, omdat je steeds met je tenen grijpt, zeg maar. Dus daarom beperk ik ze wel: veel liever sandalen (nu lopen wij ook iets meer op zomerse schoenen dan jullie, natuurlijk).
Als ie er bij zou kunnen wel!quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan mag hij ook vast staand plassen?
niet voor selenequote:Op donderdag 13 juni 2013 18:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
Niks zo goed als op blote voeten lopen
Uitzonderingen daargelaten is dat toch een kwestie van eelt kweken. Maar da's voor kleintjes wel een beetje zielig iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:41 schreef simmu het volgende:
[..]
niet voor selene![]()
die loopt dan haar kleine teentjes open
met schoenen is het ook kut, dus we zijn al bij de fysio! want ik ken ook niet anders dan "blote voeten is het beste"quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten is dat toch een kwestie van eelt kweken. Maar da's voor kleintjes wel een beetje zielig idd.
Ach ik doe het zelf ook te weinig hoor maar elke keer als ik zo'n periode heb is dat altijd wel lekker. Veel minder snel last van vermoeide voeten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:45 schreef simmu het volgende:
[..]
met schoenen is het ook kut, dus we zijn al bij de fysio! want ik ken ook niet anders dan "blote voeten is het beste"
ik liep vroeger waar mogelijk op blote voeten. tot een keer vakantie in turkye, alwaar er een manicure bij het hotel zat. ik dacht "oh lekker!' en ratsrats, weg was al mijn dierbaar verzamelde eeltquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach ik doe het zelf ook te weinig hoor maar elke keer als ik zo'n periode heb is dat altijd wel lekker. Veel minder snel last van vermoeide voeten.
opvragen wanneer hij is aangekochtquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik een (wellicht domme) vraag stellen?
Ik heb een iPad mini te koop staan op MP en nu wil iemand het serienummer weten.
Kunnen ze daar iets mee als ik dat geef?![]()
Of denk ik nu weer veel te ver?
pics or it didn't happen!quote:
quote:
Eerst ging de vorige kapot.quote:
Leuke dame! Zeker nog geen kinderen samen gezien het feit dat het geen Ford Focus Station is geworden?quote:
Ik heb al een Lada 111 stationwagon gehadquote:Op zondag 16 juni 2013 17:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Leuke dame! Zeker nog geen kinderen samen gezien het feit dat het geen Ford Focus Station is geworden?
De dame of de auto?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ziet er strak uit zeg! Voldoet ie aan de verwachtingen?
Strak?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ziet er strak uit zeg! Voldoet ie aan de verwachtingen?
de auto is bijna 20 jaar oud. Dan vind ik m nog best strak. Geen doffe lak ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Strak?de lak is belabberd!
Maar het is een fijne bak ja. Mijn vriendin en ik wilde beide graag een VW Polo, dus daarom hebben we een Seat Cordoba gekocht
De lak op de motorkap en deur zijn druk aan het afbladderen. Maar dat geeft niet, daardoor nog een heel stuk van de prijs af gekregen. Weet de verkoper veel dat het toch weer een kunstwerk wordquote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de auto is bijna 20 jaar oud. Dan vind ik m nog best strak. Geen doffe lak ofzo.
Nou ja, de onderdelen zijn in ieder geval van de juiste makelij
Spam!quote:Op zondag 16 juni 2013 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je! Een versie met minder fotos maar meer text staat op mijn blog
Relevante link met aanvullende informatie. Het is hier natuurlijk geen PTA, dus we kunnen alhier niet te diep op de materie in gaan.quote:
Ik vond het een verhelderend stuk. Maar de ZX kon dus nog wel rijden?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Relevante link met aanvullende informatie. Het is hier natuurlijk geen PTA, dus we kunnen alhier niet te diep op de materie in gaan.
Ja, het is de bedoeling dat de ZX morgen rijdend naar huis gaat. Met de goede voorzorgsmaatregelen moet dat lukken. Maar dan komt er meteen een koper die haar voor onderdelen wil hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vond het een verhelderend stuk. Maar de ZX kon dus nog wel rijden?
want?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Relevante link met aanvullende informatie. Het is hier natuurlijk geen PTA, dus we kunnen alhier niet te diep op de materie in gaan.
drie bamischijven als ontbijt, verder nog niks gehadquote:Op zondag 16 juni 2013 18:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis weer eens wat anders dan praten over 'wat eten we vandaag'
het is de slowchat. Dus waarom niet.quote:
Ja. Alleen nog geen idee wat precies.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:54 schreef trui het volgende:
alexxx gefeliciteerd met jullie nieuwe auto. krijgt ie ook weer zo'n bijzondere buitenkant?
Misschien iets met baby's?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Alleen nog geen idee wat precies.
Dat is inderdaad een van de opties. We hebben dus al Wicky de Viking magneten en Smurfenfiguurtjes als wisselbare motorkapornamenten.quote:
Met Italiaanse kruiden en ham? Dat was mijn eerste 'luxe' recept toen ik op kamers was.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben nu trouwens een nieuw recept aan het uitproberen. Op dit moment staat het in de oven, dus ik ben benieuwd als ik het er over een half uurtje uit kan halen. Het wordt een broccoliquiche met cashewnoten en roombrie.
Klinkt ook lekker! Maar deze variant is anders. Hartige taartdeeg in een vorm, broccoliroosjes (4 min gekookt) in de vorm, ongezouten cashewnoten erover strooien, een mengsel van eieren en slagroom + wat peper en zout erover gieten, plakjes roombrie erop leggen, 45 min in de oven. Lekker!quote:Op maandag 17 juni 2013 05:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Met Italiaanse kruiden en ham? Dat was mijn eerste 'luxe' recept toen ik op kamers was.
Yep, dat was mijn studententaart, voor als ik eters kreegquote:Op maandag 17 juni 2013 07:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Klinkt ook lekker! Maar deze variant is anders. Hartige taartdeeg in een vorm, broccoliroosjes (4 min gekookt) in de vorm, ongezouten cashewnoten erover strooien, een mengsel van eieren en slagroom + wat peper en zout erover gieten, plakjes roombrie erop leggen, 45 min in de oven. Lekker!
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 juni 2013 07:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Klinkt ook lekker! Maar deze variant is anders. Hartige taartdeeg in een vorm, broccoliroosjes (4 min gekookt) in de vorm, ongezouten cashewnoten erover strooien, een mengsel van eieren en slagroom + wat peper en zout erover gieten, plakjes roombrie erop leggen, 45 min in de oven. Lekker!
Die spinazietaart was volgens mij nog veel calorie-rijkerquote:Op maandag 17 juni 2013 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je daar een recept van?
Die broccoli-taart klinkt heerlijk, maar idd mega-machtig en calorie-rijk.
Nog steeds buikgriep?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en ik hou van auto's Trui. Dus ja, daar kan ik van op. Maar nog niet zo hard. Lig nota bene in bed. Dat is buitengewoon ongewoon voor mijn doen.
nou, de nasleep ofzo.quote:
w....t...fffff?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is dit een stille SC
Auto is weer wat mooier geworden
[ afbeelding ]
je bent de eerste die het ziet! Hulde daarvoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:39 schreef Keshet het volgende:
Een bullbar? Op dat ding?
Je bent trouwens een papieren zakdoekje vergeten.
Ja, daar komt de bullbar vanafquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Heuj staat daar ook een Niva op de oprit? En niet meer auto's hoarden kopen want de oprit is niet langer!wanje jo in Fryslan?
Zo is wel te zien dat de lak niet helemaal okay is.wat is het volgende plan?
Naar de foto?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
w....t...fffff?
waar moet ik kijken?
Ja, dat ben ik dus. Aangenaam.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Auto? Ik zie alleen een enorme bos haar en twee klompen
Vakt mee, heb ruber voorob de bullbar geplakt zodat ie niet beschadigd als ik ergens tegenaan zitquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef moussy het volgende:
Leuk zo'n bullbar, als je iemand, of iets aanrijdt weet je iig zeker dat het stuk is
Wees er trots op, van mij mogen die dingen helemaal verboden worden, dus ook die van kunststof.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vakt mee, heb ruber voorob de bullbar geplakt zodat ie niet beschadigd als ik ergens tegenaan zitEn hem ook daadwerkelijk wel gebruikt overigens.
Volgens mij had ze het niet over de bull bar zelf...quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vakt mee, heb ruber voorob de bullbar geplakt zodat ie niet beschadigd als ik ergens tegenaan zitEn hem ook daadwerkelijk wel gebruikt overigens.
kruidenbuiltje denk ik?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent de eerste die het ziet! Hulde daarvoor.Het is geen papieren zakdoekje trouwens.
Deze is niet van kunststof maar van goed kwaliteit staal!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Wees er trots op, van mij mogen die dingen helemaal verboden worden, dus ook die van kunststof.
dat wat daar aan de bullbar hangt?quote:
Ik bedoelde dus waarom denk jij dat er iemand een kruidenbuiltje aan een bull bar hangt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat wat daar aan de bullbar hangt?
voor good luck of dat de auto t goed blijft doen tegen ongelukken... Daar kan je vele redenen voor hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus waarom denk jij dat er iemand een kruidenbuiltje aan een bull bar hangt?
voor bescherming onderweg? er zijn ook mensen die een afbeelding van Maria aan hun spiegel hebben hangen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus waarom denk jij dat er iemand een kruidenbuiltje aan een bull bar hangt?
ja! Maggi maar veel geluk hebben.quote:
Zo zie je maar weer, kun je beter pagan zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:06 schreef moussy het volgende:
Ik heb geprobeerd jezus aan mn spiegel te hangen, maar die spijkers krassen zo
daar hangt ook vast wel een zakje maggiquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou echt knettergek worden van al die meuk.maar tof dat je iets naar je zin kan maken.
Hopen dat je niet iemand achterin gebotst krijgt. Death by Smurf lijkt me akelig
oh, ik ben de enige die er niet van opkijkt blijkbaar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:09 schreef moussy het volgende:
[..]
daar hangt ook vast wel een zakje maggi
Wel een goed idee trouwens. Mijn schoonmoeder is Naturheilpraktikerin met eigen kruidentuin, die weet precies wat werkt. En het is ook niet helemaal mijn smaak, maar dit is de eerste auto samen, dan moet je consessies doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik ben de enige die er niet van opkijkt blijkbaar?
Dat blijft zo hierna heur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel een goed idee trouwens. Mijn schoonmoeder is Naturheilpraktikerin met eigen kruidentuin, die weet precies wat werkt. En het is ook niet helemaal mijn smaak, maar dit is de eerste auto samen, dan moet je consessies doen.
Neen! Want dan was ik wel al over de grens gaan wonenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar eh, effe vraagje terzijde. Is Friesland inmiddels al een eigen land?
Welnee, ieder een eigen auto, met of zonder zakjes en poepelegein.quote:
Gheghegheghe!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! Maggi maar veel geluk hebben.
En zo nee waarom niet?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Just checking! Want ik snap niet dat men vanuit friesland altijd moet laten weten dmv vlaggetjes e.d. dat we met friezen te maken hebben. Alsof dat zonder vlaggetjes niet te zien (en horen) isquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neen! Want dan was ik wel al over de grens gaan wonen
You take your zakje...quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Welnee, ieder een eigen auto, met of zonder zakjes en poepelegein.
Hun auto's zijn iig te herkennen aan de geur van pruttelende groentensoep.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Just checking! Want ik snap niet dat men vanuit friesland altijd moet laten weten dmv vlaggetjes e.d. dat we met friezen te maken hebben. Alsof dat zonder vlaggetjes niet te zien (en horen) is
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hun auto's zijn iig te herkennen aan de geur van pruttelende groentensoep.
zég! Ik zien er heel behoorlijk uit. Maar ja, import hèquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Just checking! Want ik snap niet dat men vanuit friesland altijd moet laten weten dmv vlaggetjes e.d. dat we met friezen te maken hebben. Alsof dat zonder vlaggetjes niet te zien (en horen) is
nee, helaas al 514 jaar niet meer. 1499 was het duisterste jaar uit onze historiequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja sommigen kunnen er niks aan doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zég! Ik zien er heel behoorlijk uit. Maar ja, import hè
één auto per persoon maar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Welnee, ieder een eigen auto, met of zonder zakjes en poepelegein.
Ik spreek accentloos Nederlands, in tegenstelliing tot de meeste Friezen kom ik wel buiten onze grenzenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, u bent nu via fok! in Twente, meneerquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik spreek accentloos Nederlands, in tegenstelliing tot de meeste Friezen kom ik wel buiten onze grenzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |