Ik ben ook echt heel verlegen heurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef livelink het volgende:
Ik had gehoopt dat je je uitnodiging richting Luigi nog een keer zou herhalen, Phluphy.
Ik zie ineens zo'n vertederend elfachtig jongetje voor me.
Lul d'r niet overheen, man. Kom op met die foto. Je hebt er vast wel één, als je met je peuterbipsje op een 45-toeren draaitafel rondjes draait!quote:
Ik heb ze wel maar je krijgt ze nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Lul d'r niet overheen, man. Kom op met die foto. Je hebt er vast wel één, als je met je peuterbipsje op een 45-toeren draaitafel rondjes draait!
Na grumpy cat nu grumpy baby!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar twijfelt niemand aan toch?
Kijk, mijn zonnige karakter was van t begin af al zichtbaar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kijkt mijn baby ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
muhahaquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohja! Autostoeltje ofzo toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
muhaha
Damn you autocorrect.. Luigi bedoel ik natuurlijk
yepquote:
Het kwam door zijn uitstraling denk ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
muhaha
Damn you autocorrect.. Luigi bedoel ik natuurlijk
Wel teruggekregen?quote:
Ja, dat wel.quote:
met mijn prima en met jou?quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:21 schreef Sorbootje het volgende:
Maar vertel eens kinders, hoe gaat het met jullie?
quote:
Mijnes in september 40quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Negeren is over het algemeen ook mijn tactiek. Maar mijn hus wordt 40 vrijdag dus we hebben heel het weekend feest.dus euh ja, dan moet ik wel ff een handtast doen.
En nu echt.
Op vakantie gaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:08 schreef Saffier het volgende:
[..]
Mijnes in september 40help enzo. Wat te doen??
Buh wat sociaal!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar mijn hus wordt 40 vrijdag dus we hebben heel het weekend feest.
over het algemeen vermijden we dit soort dingen ook. Maar ja.quote:
Ah, het grootoudergevoel!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:36 schreef Luigi het volgende:
Aan de andere kant, als ie niet slaapt mag zusje dat vanavond oplossen.
bij onze oudste uit zich dat in het voortdurend whatsappen met zijn vriendinnetje met een "hoelaat gaan we naar de bios/kermis/vul zelf maar in" en de bye bye, kusjes kusjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef Gaoxing het volgende:
Weer zo'n 'oh wat wordt ze groot' moment.
:-D die hou ik er in voor mijn moeder. Tegenovergestelde van mij qua huishouden. Net even alle spinrag weg gehaald met een heuse plumeau. Dat voelt goed!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
over het algemeen vermijden we dit soort dingen ook. Maar ja.
Oh ja, soppen. De plintcheck brigade (hierna te noemen mijn moeder) komt ook.
Hoe cool! En ik snap dat, jouw kinders zijn ook wel erg knap date-materiaal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:08 schreef lily het volgende:
Yep.
Ik begrijp het ook niet. Nooit keek hij naar meisjes om...nooit. Ik verwachtte het ook nog jaren niet.
Tot: Schoolkamp, meisje wordt verliefd op hem (van andere school dus nieuw) en hup...dikke verkering al 2,5 week. Wij kennen hem niet meer terug.
Haha oh wat lief. Hier (niet bij die van mij nog hoor, maar ik zie het bij vriendinnen) zijn dat soort liefdes altijd best snel voorbij: een vakantie van 8 weken aan andere kanten van de wereld blijkt dodelijk voor ontluikende liefdesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:08 schreef lily het volgende:
Yep.
Ik begrijp het ook niet. Nooit keek hij naar meisjes om...nooit. Ik verwachtte het ook nog jaren niet.
Tot: Schoolkamp, meisje wordt verliefd op hem (van andere school dus nieuw) en hup...dikke verkering al 2,5 week. Wij kennen hem niet meer terug.
Goeie maar zit er echt ff niet in. Er liggen sinds 2 weken zonnepanelen op het dak.quote:
Vooralsnog lijkt me dat zaaaaaalig! Ik bedacht me van de week ook waarom ik lange afstanden vliegen helemaal niet erg meer vind: 12 uur, helemaal voor mij alleen, niemand die aan m'n hoofd zeurt, niks moet, ik kan net zo veel lezen, tv kijken en gewoon niks doen als je wil!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
En?!
ik moet even wennen aan de zelfstandigheid van mijn jongste.die is al dagen gewoon zoek.
Komt thuis, trekt oude kleren aan, meldt waar ie heengaat en floep weg. En gaat dan 's avonds nog even zwemmen.
Nu is dat op zich niet heel abnormaal, zo deed de rest dat ook toen ze 9 waren. maar nu heb ik niemand over. Zit ik in mijn uppie te koekeloeren.
Ik kan me nog de eerste keer herinneren dat ik 2 uur in de trein zat zonder kinderenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:53 schreef Brighteyes het volgende:
Vooralsnog lijkt me dat zaaaaaalig! Ik bedacht me van de week ook waarom ik lange afstanden vliegen helemaal niet erg meer vind: 12 uur, helemaal voor mij alleen, niemand die aan m'n hoofd zeurt, niks moet, ik kan net zo veel lezen, tv kijken en gewoon niks doen als je wil!![]()
Scharrelkindquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Het mooiste was nog dat ie thuis kwam met zwarte handen. Had even de ketting van de fiets van vriendje er weer opgelegdik wist niet eens dat ie dat kon. Had ie van mij afgekeken zei ie
maar goed, vrijheid zou leuk zijn maar dit is niet vrij. Slechts alleen.
En niet rot voelen saffier. Je kon zo te horen niet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amber werd gistermiddag door 2 klasgenootjes opgehaald. Of ze buiten mocht komen spelenZo leuk.. En Tess wilde natuurlijk ook mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Dat is wel erg leuk. Dat ondernemende...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
lijkt op mijn middelste, die komt ook af en toe ff aanwaaien en gaat er daarna weer vandoor. Gaattie een stuk hout afzagen om een naambord voor op de hut te maken enzo
Wat geweldigquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:11 schreef lily het volgende:
Een collega vertelde dat laatst; ze heeft 2 zonen (die niet ondernemend en meestal aan een pc te vinden zijn) en een dochter van 15.
Zij is altijd bezig. Liep laatst gewoon naar de schuur om daar zagend eekhoornkastjes te maken (zij wonen aan een bosrand). En met succes. Superleuk.
Job gaat ook altijd achter de postbode aan voor de elastieken. En hij krijgt zeer ruimhartig...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan er echt van genieten dat hij zo bezig is. Nu is hij samen met de buurjongen elke keer achter de postbode aan voor elastieken. Maken samen een hele grote elastiekbal. Als hij er mee stuitert trillen de ramen
Hij is zó anders dan z'n oudere broer..die is meer van de afdeling nutteloze feitjes en droge kostvind ik ook geweldig, die komt met complete theorieën over de ondergang van de oude egyptenaren. Geniaal
Ik vind grote kinderen zo veel leuker dan ik ooit voor mogelijk had gehouden
QFTquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan er echt van genieten dat hij zo bezig is. Nu is hij samen met de buurjongen elke keer achter de postbode aan voor elastieken. Maken samen een hele grote elastiekbal. Als hij er mee stuitert trillen de ramen
Hij is zó anders dan z'n oudere broer..die is meer van de afdeling nutteloze feitjes en droge kostvind ik ook geweldig, die komt met complete theorieën over de ondergang van de oude egyptenaren. Geniaal
Ah, wat leuk dat er ook nog echt een koolmeesje in is gaan broeden. En nu? Wachten tot het huisje leeg en is dan toch maar ophangen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat geweldigook leuk dat het met succes is
Mijn middelste had met scouting een vogelhuisje gemaakt en op de buitentafel neergekwakt. Zo van ' die moet nog een plekje krijgen maar dat komt wel'
Toen was er een koolmeesje in gaan broeden
delen wij dezelfde zoon?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hij wil dus echt niet naar de kapper.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:07 schreef trui het volgende:
wat is daar zo gewetensbezwaarlijk aan? het is toch niet zo'n heel rare vraag?
Hey. Dit herken ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef Grijs het volgende:
Lastig, die pubers met een eigen wil...
Zo loopt mijn oudste nog steeds in trui en lange broek. En ik mag er niets meer van zeggen. Elke keer als ik er een opmerking over maak, is dat voor hem een reden om vooral geen T-shirt en korte broek aan te trekken.
Tondeusekapselsquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:53 schreef Troel het volgende:
Tja en anders de mamakapper met de tondeuse hoor
die van mij kan het niet bijbenen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef Grijs het volgende:
Zo loopt mijn oudste nog steeds in trui en lange broek. En ik mag er niets meer van zeggen. Elke keer als ik er een opmerking over maak, is dat voor hem een reden om vooral geen T-shirt en korte broek aan te trekken.
daar dreig ik nu mee.quote:
Hoe oud is 'ie ook al weer? Ik vind het echt iets wat ze moeten leren (maar heb natuurlijk wel jongere kinderen). Dus dat, als je er op een bepaalde manier uitziet, je ook op een bepaalde manier geïnterpreteerd wordt, zeg maar. En ik kan me zo voorstellen dat een autist dat stukje moederlijke souflage bij de interpretatie extra nodig heeft.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij wil dus echt niet naar de kapper.
ik had eerst zoiets van: nou ja als hij het wil, het is zijn hoofd.
maar ondertussen kan hij zo moeiteloosloos bij de daklozenopvang naar binnen met die bos haar.
gelukkig is het zo steil als wat en zit het niet snel in de war, want kammen/borstelen doet hij ook niet.
het ziet er echt niet meer uit, maar hij vindt het prachtig zo.
ik wilde vandaag dus met hem naar de kapper gaan, maar ineens moet hij hoognodig aan een opdracht werken na school dus komt hij laat thuis
gelukkig is de kapper vanavond ook open (maar dat weet hij niet)
Jup. Maar ik vind dan ook dat ze dat zelf moeten weten. En sindsdien gaat er wel eens een korte broek aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef Grijs het volgende:
Pcies!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef snoopy het volgende:
Dan wil ik graag even mijn afkeer van 'sokken met sandalen' ventileren. Why sandalen dragen als je er niet met blote voeten ingaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |