Wat begrijp je dan niet? Zoals ik zei: het is een symbooldossier. Het is gewoon niet zo'n slimme zet van Walibi om kinderen met rijke ouders zichtbaar extra te belonen. Dan stuit je natuurlijk op heel wat kritiek. Fok!kers lijken echter niet te beseffen dat dit het punt is.quote:
Even opgezocht: op de kop af!quote:
Dat jij geen dierentuin kent die zo goedkoop is lijkt mij irrelevant.quote:Dan hebben ze alleen een konijn en een goudvis ofzo? Ik ken geen dierentuin die zo goedkoop is.
140 euro per jaar. Het is wat!quote:Ook vergeet je dat je dan dus 3 of 4 abo's moet hebben, tenzij je je kind van 6 alleen naar binnen stuurt.
Zou er bij jou in de buurt nu echt geen alternatief zijn voor de Efteling? En zou dat het geval zijn... waarom woon je daar dan?quote:En de fiets, de dichtstbijzijnde dierentuin is hier 40 kilometer vandaan. Minstens. Lekker stukje fietsen
Volgens mij is het vooral een mediarel, en liggen alleen zeiklijsters ervan in een deuk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Wat begrijp je dan niet? Zoals ik zei: het is een symbooldossier. Het is gewoon niet zo'n slimme zet van Walibi om kinderen met rijke ouders zichtbaar extra te belonen. Dan stuit je natuurlijk op heel wat kritiek. Fok!kers lijken echter niet te beseffen dat dit het punt is.
Ik denk meer dat jij je niet lijkt te beseffen dat kinderen van rijke ouders heel erg veel voordelen hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:24 schreef Bonzai. het volgende:
Wat begrijp je dan niet? Zoals ik zei: het is een symbooldossier. Het is gewoon niet zo'n slimme zet van Walibi om kinderen met rijke ouders zichtbaar extra te belonen. Dan stuit je natuurlijk op heel wat kritiek. Fok!kers lijken echter niet te beseffen dat dit het punt is.
Nogmaals: symbooldossier. Zo'n "voorsteekpas" legt het er gewoon extra dik op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk meer dat jij je niet lijkt te beseffen dat kinderen van rijke ouders heel erg veel voordelen hebben.
Sowieso: er zijn zat kinderen die helemaal nooit naar een pretpark gaan. Die horen alleen maar verhalen en in die verhalen hoeft niemand te wachten. Dat moet pas een trauma opleveren!
Overigens: Blijdorp, hele gezin... 179 euro per jaar. Ongeacht het aantal kinderen...quote:
Het tasje van 1.000 euro wat het rijke meisje van 14 aan haar arm heeft niet natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef Bonzai. het volgende:
Nogmaals: symbooldossier. Zo'n "voorsteekpas" legt het er gewoon extra dik op.
Een mediarel was het sowieso. Maar ook gewoon een trigger voor een veel bredere discussie. Vandaar dat ik blijf herhalen dat het symbolisch niet zo'n handige zet is van Walibi.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral een mediarel, en liggen alleen zeiklijsters ervan in een deuk.
Welke brede discussie wil je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Bonzai. het volgende:
Een mediarel was het sowieso. Maar ook gewoon een trigger voor een veel bredere discussie. Vandaar dat ik blijf herhalen dat het symbolisch niet zo'n handige zet is van Walibi.
Wat een onzin, heel veel pretparken hebben dit, waarom zou Walibi dan onhandig zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een mediarel was het sowieso. Maar ook gewoon een trigger voor een veel bredere discussie. Vandaar dat ik blijf herhalen dat het symbolisch niet zo'n handige zet is van Walibi.
De mediarel begon in België. Daar is Walibi geloof ik het enige pretpark met zo'n beleid. De concurrentie gaf duidelijk aan geen interesse te hebben in zo'n pas. In de pers en op het internet kreeg Walibi ook bakken kritiek. Misschien is de situatie in Nederland wel andersquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat een onzin, heel veel pretparken hebben dit, waarom zou Walibi dan onhandig zijn?
De schreeuwende minderheid. Niet zelden zeurkousen die al helemaal nooit naar Walibi gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:39 schreef Bonzai. het volgende:
De mediarel begon in België. Daar is Walibi geloof ik het enige pretpark met zo'n beleid. De concurrentie gaf duidelijk aan geen interesse te hebben in zo'n pas. In de pers en op het internet kreeg Walibi ook bakken kritiek. Misschien is de situatie in Nederland wel anders![]()
Ja, die zaken ook. Al lijkt het me sterk dat er op de kindermarkt tassen van 1.000 euro aangeboden wordenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het tasje van 1.000 euro wat het rijke meisje van 14 aan haar arm heeft niet natuurlijk.
Tsja, wel zullen zien wat het zal opleveren voor Walibi...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
De schreeuwende minderheid. Niet zelden zeurkousen die al helemaal nooit naar Walibi gaan.
Nounou...
Ik zie vaak zat een 14 jarige met een speedy b.v.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef Bonzai. het volgende:
Ja, die zaken ook. Al lijkt het me sterk dat er op de kindermarkt tassen van 1.000 euro aangeboden worden
Publiciteit. Oftewel... nou moe, wat een eikels daar bij Walibi. Allé, het is wel weer even geleden dat we geweest zijn... Komend weekend maar weer eens gaan!quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef Bonzai. het volgende:
Tsja, wel zullen zien wat het zal opleveren voor Walibi...
Oh, jij bent er zo eentje van "negatieve publiciteit is ook publiciteit". Maar goed, we zullen zien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Publiciteit. Oftewel... nou moe, wat een eikels daar bij Walibi. Allé, het is wel weer even geleden dat we geweest zijn... Komend weekend maar weer eens gaan!
Het is uit onderzoek gebleken dat het zo werkt. Mij maakt het verder geen reet uit, ik heb geen aandelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:49 schreef Bonzai. het volgende:
Oh, jij bent er zo eentje van "negatieve publiciteit is ook publiciteit". Maar goed, we zullen zien.
Wat is dan wel het belangrijkste volgens jou?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie vaak zat een 14 jarige met een speedy b.v.
Maar wat is daar toch het probleem mee? De een heeft meer dan de ander als het gaat om spulletjes. Op zich leuk hoor, spulletjes... maar het is toch pottedimme niet het belangrijkste, of wel?
Zaken als familie, gezondheid, enz.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:53 schreef Bonzai. het volgende:
Wat is dan wel het belangrijkste volgens jou?
Een beetje calvinistisch, niet? Ik denk dat de meeste kinderen er anders over denken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zaken als familie, gezondheid, enz.
(de essentialia als eten, drinken, enz. zijn wel belangrijk en gekoppeld aan geld, maar in NL voor iedereen gewoon vaststaand gegeven)
Volgens mij ben jij vooral de calvinist met je moralismequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:59 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een beetje calvinistisch, niet? Ik denk dat de meeste kinderen er anders over denken.
Kan best zijn. Ik zeg alleen dat kinderen er anders over denken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij vooral de calvinist met je moralisme
Dat wordt lappen voor papa en mama.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Kan best zijn. Ik zeg alleen dat kinderen er anders over denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |