Dat is voice-chat inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:34 schreef LuckyLuQ het volgende:
Is dat gepraat nou van mensen met een headset of is dat ingame?
Om het echt duidelijk te maken: het is dus niet ingame voice, maar mensen met een headset. Was misschien beetje vaagquote:
Dat begreep ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Om het echt duidelijk te maken: het is dus niet ingame voice, maar mensen met een headset. Was misschien beetje vaag
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Dat begreep ik
Ben bang dat als ik dat met mijn vrienden speel dat het anders gaat klinken
Het is 10x gelikter dan DayZ (Arma II) of WarZ.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat sowiesomaar het concept is gewoon echt kicken. Lijkt een beetje op DayZ maar dan in de stad.
Dat absoluut. Hopelijk houden ze dit niveau vast tijdens de ontwikkeling, want de graphics zijn echt goed en de gameplay ziet er ook gaaf uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het is 10x gelikter dan DayZ (Arma II) of WarZ.
Zekers! Ik heb het in MyAt gezet dit topic want ik wil er eerst wat meer van zien alvorens ik een keuze maak of ik het aanschaf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:32 schreef kossikvassik het volgende:
Eerste game die me qua graphics compleet wegblies!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zekers! Ik heb het in MyAt gezet dit topic want ik wil er eerst wat meer van zien alvorens ik een keuze maak of ik het aanschaf.
Heb jij even geluk, hij komt dit jaar niet meer uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:09 schreef Giester het volgende:
Ik wil deze game misschien wel het graagst spelen, puur gebaseerd op wat ik nu heb gezien.
Maar stiekem hoop ik dat hij niet eind dit jaar uitkomt. Dan komt er al veel te veel uit wat ik ook wil spelen en deze game wil ik niet tussen andere games door spelen, maar gewoon op m'n gemak.
Juist! En geloof me dat bedoel ik uiterst positief.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, hij komt dit jaar niet meer uit
De game zal in 2014 uitkomen, maar ik verwacht inderdaad wel laat in 2014.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is er wat bekend over de release date? Ik verwacht eind 2014 of zelfs begin 2015, maar dat is puur speculatie.
Ik denk inderdaad december 2014.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De game zal in 2014 uitkomen, maar ik verwacht inderdaad wel laat in 2014.
Klinkt erg vet allemaalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:00 schreef Jorwol het volgende:
Een blog op de website van Ubisoft laat weer wat nieuwe informatie los!
Een 'mid-crisis situation'
Zoals bekend, speelt de game zich af in New York. De stad is aangevallen door middel van een biologische terroristische aanslag. Op Black Friday, traditioneel de drukste winkeldag van het jaar, zijn bankbiljetten besmet met een virus. Dat virus heeft op zijn beurt vrijwel de gehele bevolking van de metropool geïnfecteerd. New York is hermetisch afgesloten en aan de speler de taak om de stad weer op gang te krijgen. Een groot deel van het spel zal dan ook het herstellen van de infrastructuur inhouden......
*snip*.
"Hey eikel! We moeten hier naar links!".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Dat begreep ik
Ben bang dat als ik dat met mijn vrienden speel dat het anders gaat klinken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
http://blog.ubi.com/the-division-pc/
Ik sta altijd klaar voor de GAM crew.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]Nog bedankt voor de submit op games.fok.nl!
Jeuj lekker downloadenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Hij komt ook op pcquote:Op maandag 6 januari 2014 00:00 schreef Ixnay het volgende:
Deze game is voor mij een reden om een next gen console aan te schaffen.
The Division denk ik een aankondiging voor nov2014, maar wel met uitstel naar Q1 2015.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef Ixnay het volgende:
FA4 wordt 2015.
The division wordt november denk ik.
Nieuwe glazen bol kopen dan!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Jorwol het volgende:
Mijn glazen bol is kapot, dus ik laat het speculeren aan jullie over
Beter dan dat bugfest van EA altijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef JeMoeder het volgende:
Watch Dogs ook al flink vertraagd. Gaat lekker bij UBI.
FC3 had ook flinke vertraging toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:21 schreef thewallsareshifting het volgende:
Hoezo ook al? The division is toch niet vertraagd?
quote:The Division, which stood out as one of the most exciting games for Xbox One and PS4 during last year's E3, may now miss its planned 2014 release date, a source from developer Ubisoft Massive has told Gamereactor.
It seems whoever schedules Ubisoft's release dates and the team at Massive aren't on the same page.
"The game engine works well, it's not done but works well. The actual game development has barely started, however," the source claims.
"The fact that Ubisoft has gone public with a 2014 release date feels laughable to be perfectly honest, we will never be able to release The Division this year. It's a large project, and we have very far to go."
Ubisoft chose not to comment on rumours of a delay when questioned by VideoGamer.com.
Voor hetzelfde geld krijg je BF4 taferelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:04 schreef rdwilbrink het volgende:
JJ van gamekings heeft groot gelijk
http://www.gamekings.tv/n(...)-jj-boos-op-ubisoft/
haha ja daar zit je ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld krijg je BF4 taferelen.
Tering hij ziet er oud uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:04 schreef rdwilbrink het volgende:
JJ van gamekings heeft groot gelijk
http://www.gamekings.tv/n(...)-jj-boos-op-ubisoft/
yupquote:Op woensdag 8 januari 2014 07:08 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ennnn wsl delayed naar 2015
[..]
quote:Ubisoft schuift The Division door naar 2015
Ubisoft bevestigt nu de geruchten die al maanden geleden opdoken: het stelt Tom Clancy's The Division uit tot 2015. De drie studio's die aan de open wereld shooter werken hebben meer tijd nodig. Ubisoft wil 'geen compromissen sluiten over de kwaliteit'.
Veel meer laat Ubisoft niet los in de aankondiging op de website van de game. De drie studio's die aan de game werken, Ubisoft Massive, Ubisoft Reflections en Ubisoft Red Storm, krijgen meer tijd om de kwaliteit te bereiken die de uitgever voor ogen heeft. De uitgever verklapt nog wel dat de game getoond zal worden tijdens de E3 van dit jaar, die begin juni plaatsvindt. De aankondiging van het uitstel is een directe reactie op geruchten die eerder deze week verspreid werden. Daarin beweerde een medewerker van het Zweedse Ubisoft Massive dat de Snowdrop Engine waarmee de game gemaakt wordt bijna af is, maar dat er door het werk aan de engine nog maar een klein deel van de spelwereld gemaakt is.
De Franse uitgever kondigde het project aan tijdens de E3 van 2013, waar het het enthousiast ontvangen werd. The Division is een open wereld shooter die zich afspeelt in New York. De stad is er slecht aan toe nadat een grootschalige uitbraak van een dodelijk virus de stad in zijn greep heeft. Basisvoorzieningen als gas, licht en water zijn uitgeschakeld en de president heeft 'Directive 51' geactiveerd, het sein voor ogenschijnlijk normale burgers om zich te verzamelen in The Division, dat bestaat uit kleine teams die proberen om de orde te herstellen. Als onderdeel van The Division moet de speler het opnemen tegen vijandige clans die alles doen om te overleven. De game verschijnt voor Windows, Xbox One en PlayStation 4.
De bevestiging over het uitstel van The Division volgt op de aankondiging van Far Cry 4, dat volgens Ubisoft wel dit najaar zou moeten verschijnen.
Gvd manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:18 schreef superniger het volgende:
http://linustechtips.com/(...)-division-downgrade/
Je verwacht het niet.
Ik heb geen verwachtingen meer, dan kan het alleen maar mee vallen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:56 schreef jackson het volgende:
Release Maart 2016.... Wat denken we, gaat het nog iets worden?
Ben erg bang voor gevalletje Watch_Dogsquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:56 schreef jackson het volgende:
Release Maart 2016.... Wat denken we, gaat het nog iets worden?
Wees blij. Al die aids-apps tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef Giester het volgende:
En nu is de companion app ook al gecancelled, beetje jammer.
Eens, maar de demo die ze vorig jaar gaven was wel vet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wees blij. Al die aids-apps tegenwoordig
Heb niet gezien wat ze er mee wilden. Als ik companion-app lees denk ik terug aan die Unity app, wat een facking drama was datquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Eens, maar de demo die ze vorig jaar gaven was wel vet.
De potentie van deze app had groots kunnen zijn.
Maar wel liever cancelen dan zo'n buggy crap app.
Dat was drama idd. Nee deze app was direct onderdeel van de gameplay.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb niet gezien wat ze er mee wilden. Als ik companion-app lees denk ik terug aan die Unity app, wat een facking drama was dat
Ah.. Daar hadden ze het in de eerste aankondigingen ook over. Vond het geinig klinken maar wist al dat ik het niet zou gebruiken. Als ze het op de PS4 nog als Vita functionaliteit zouden gebruiken was dat anders.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat was drama idd. Nee deze app was direct onderdeel van de gameplay.
Check:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:53 schreef Roces18 het volgende:
Mensen al een beetje zin om dit te spelen?
Release 08-03-2016
ja het duurt nog wel eventjes. Maar er komt nog zat uit rond de kerstperiode om het te overbruggenquote:
ja gelukkig wel! met Just cause, need for speed, hitman, en mad max,heb ik nog genoeg te doen, om te wachten op the divisionquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja het duurt nog wel eventjes. Maar er komt nog zat uit rond de kerstperiode om het te overbruggen
dat zijn echt games waar ik niet op zit te wachtenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:53 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
ja gelukkig wel! met Just cause, need for speed, hitman, en mad max,heb ik nog genoeg te doen, om te wachten op the division
de beta komt ook nog en die is niet NDA lijkt mij... dan kan je genoeg zien van hoe en watquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:22 schreef leeell het volgende:
Zat ook even te kijken op de reddit van The Division, al die mensen die het spel spelen omdat ze het gewoon willen weten of het leuk isNooit feedback geven
Niet aan testen doen
Maarja, dat zit er in met FPS games en die doelgroep
Tjah dat heb je ook als je alpha's/beta's zo'n beetje gebruikt als verkapte demo's, dan gaan mensen ze ook zo zien....quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:22 schreef leeell het volgende:
Zat ook even te kijken op de reddit van The Division, al die mensen die het spel spelen omdat ze het gewoon willen weten of het leuk isNooit feedback geven
Niet aan testen doen
Maarja, dat zit er in met FPS games en die doelgroep
Twijfel ook een beetje. Terwijl ik vanaf de eerste aankondiging weet dat ik dit spel ga spelenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:47 schreef -Menn0- het volgende:
Zit er aan te denken om te pre orderen zodat ik de beta kan spelen
Twijfel ook nog steeds. De setting spreekt me erg aan, heb alleen niks met ubisoft en hun opzet van games. Je zal hier ook wel sectors moeten clearen door iets te veroveren ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Twijfel ook een beetje. Terwijl ik vanaf de eerste aankondiging weet dat ik dit spel ga spelen
Denk sowieso dat ik voor de eenvoudige versie ga, vind ¤100 echt teveel voor een PS4 game..
Same here. Maar goed een pre order kan toch gecancelled worden als de beta tegenvaltquote:Op donderdag 14 januari 2016 08:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Twijfel ook een beetje. Terwijl ik vanaf de eerste aankondiging weet dat ik dit spel ga spelen
Denk sowieso dat ik voor de eenvoudige versie ga, vind ¤100 echt teveel voor een PS4 game..
Sure thing dat dat kan. Maar als je door te pre-orderen een beta toegang krijgt dan cancel je toch je pre-order zodra je die toegang hebt? Net zo makkelijk. Toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:32 schreef Semisane het volgende:
Gewoon een beetje wachten tot dat de eerste goede reviews er zijn en dan aanschaffen is geen optie?
Wat ik me eigenlijk afvraag, is dit nu meer een FPS of een RPG (als in ME2/3)? Dat laatste lijkt me wel wat, want ik houd niet van FPS, maar ben RPG's met zwaard/schildje wel wat zat eigenlijk.
Volgens de developers zelf is het meer RPG dan FPS.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:32 schreef Semisane het volgende:
Gewoon een beetje wachten tot dat de eerste goede reviews er zijn en dan aanschaffen is geen optie?
Wat ik me eigenlijk afvraag, is dit nu meer een FPS of een RPG (als in ME2/3)? Dat laatste lijkt me wel wat, want ik houd niet van FPS, maar ben RPG's met zwaard/schildje wel wat zat eigenlijk.
Kan, maar ik pre-order nooit games. Het pre-order gedoe heeft in mijn ogen geleid tot hele dubieuze praktijken en releases in de game industrie, en vanuit het oogpunt van de consument begrijp ik het ook nooit zo. In het digitale tijdperk is het namelijk vrijwel uitgesloten dat je niet aan een game kan komen op de dag van de release...daarmee heeft de pre-order eigen haar functie verloren lijkt me. (Dat de uitgevers je wat "perks" geven tegenwoordig staat daar los van, die perks kunnen ook bij een standaardkoop worden geleverd.)quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Sure thing dat dat kan. Maar als je door te pre-orderen een beta toegang krijgt dan cancel je toch je pre-order zodra je die toegang hebt? Net zo makkelijk. Toch?
Ah...kewl...zal dus redelijk richting een soort van ME2/3 RPG stijl gaan wellicht...dat beviel me wel en zover ik de setting kan inschatten bevalt me dit wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens de developers zelf is het meer RPG dan FPS.
Volgens mij (en dat hoop ik ook) zijn grinden voor toffe loot en zijn de builds een heel stuk uitgebreider itt ME. Het is ook belangrijk om je squad goed op elkaar af te stellen en je kan darmee alle kanten op. ME is voor mij echt veel te weinig RPG en veel te veel shooter.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah...kewl...zal dus redelijk richting een soort van ME2/3 RPG stijl gaan wellicht...dat beviel me wel en zover ik de setting kan inschatten bevalt me dit wel.
Klopt, met name ME3 was erg de shooter richting in gegaan. ME2 had nog wel wat balans. Als men dus bij The Division dit inderdaad vele beter weet neer te zetten kan het een prima game worden. Van wat ik er tot nu toe van het gezien ziet het er grafisch geweldig uit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij (en dat hoop ik ook) zijn grinden voor toffe loot en zijn de builds een heel stuk uitgebreider itt ME. Het is ook belangrijk om je squad goed op elkaar af te stellen en je kan darmee alle kanten op. ME is voor mij echt veel te weinig RPG en veel te veel shooter.
Tsja, het is en blijft Ubisoft, ik ben dus ook erg voorzichtig met mijn enthousiasme.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Enkel hoop ik werkelijk niet dat het weer zo'n deceptie wordt als de eerste Assassin's Creed, waar ik dat virtuele gedoe kapot matig vond, naast het feit dat de gameplay toch wel tegenviel.
Nee ik ook niet, nog nooit misgegrepen ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan, maar ik pre-order nooit games. Het pre-order gedoe heeft in mijn ogen geleid tot hele dubieuze praktijken en releases in de game industrie, en vanuit het oogpunt van de consument begrijp ik het ook nooit zo. In het digitale tijdperk is het namelijk vrijwel uitgesloten dat je niet aan een game kan komen op de dag van de release...daarmee heeft de pre-order eigen haar functie verloren lijkt me. (Dat de uitgevers je wat "perks" geven tegenwoordig staat daar los van, die perks kunnen ook bij een standaardkoop worden geleverd.)
Goed nieuws dan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb iig een pre-order gezet voor de beta op de ps4, mooi weer cancellen als ik toegang heb
http://www.vg247.com/2016(...)january-date-leaked/quote:The Division beta, which was never given a date by Ubisoft, is due to start in January. That’s according to the UPlay mobile app, which accidentally revealed it.
If you’re unfamiliar with UPlay, it runs in the background and rewards you for actions done in Ubisoft games, such as getting headshots, looting etc.. One action for The Division called “Team Beta: Active” rewards you for taking part in the closed beta, and mentions January as the date.
Snap niet waarom iedereen teruggrijpt naar die E3 beelden? Dat waren gewoon cinematische beelden. Om een impressie van de gameplay te geven. Concept cars worden ook nooit uitgebracht maar lenen zich uitstekend als fundament. Klaag eerder over grafisch onvermogen van de consoles.quote:
XBOX One: 28 Januari tot en met 31 januariquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik denk dat de beta tegelijkertijd is voor alle platforms.
Het grootste verschil is de engine en de lightning. Dus kun je cynisch doen maar de X1 heeft pakweg het grafische vermogen van een mid-end PC. Beetje treurig voor "nieuwe consoles".quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:06 schreef Geralt het volgende:
Omdat dat destijds als gameplaybeelden naar buiten is gebracht.
Zelfde als met The Witcher 3 destijds.
Grootste verschil tussen die beelden en de uiteindelijke versie in de winkel lijkt te liggen in dingen als rook, vuur, particles en belichting.
Textures kosten niet zoveel resources, dus dat verschil is niet zo heel groot. De zaken die ik noem kosten wel veel resources. En daar zijn de consoles veel te zwak voor.
We hebben hard nieuwe consoles nodig. Me dunkt. Terechte klacht.
Ik denk niet dat de engine compleet anders is. Die zal heus wel in staat zijn om die E3 beelden uit te kunnen poepen. Ze gaan echt geen complete engine schrijven voor een prerelease demo en een voor de game zelf.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Het grootste verschil is de engine en de lightning.
Haha dacht dat je cynisch was over consoles. Maar je bent het er dus echt mee eensquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de engine compleet anders is. Die zal heus wel in staat zijn om die E3 beelden uit te kunnen poepen. Ze gaan echt geen complete engine schrijven voor een prerelease demo en een voor de game zelf.
Feit blijft dat de consoles gewoon heel erg achter blijven tov de pc op dit moment.
En dat dat dus jammer is.
Zeker. Het is van de zotte dat ik al bijna een jaar een R9 290X heb en nog altijd alles op max detail kan spelen in 60+ fps.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha dacht dat je cynisch was over consoles. Maar je bent het er dus echt mee eens
En MGSV met de fox engine @ 1080p en 60fps op de ps4.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:11 schreef ems. het volgende:
Alleen the Witcher zag er alsnog prachtig uit, zowel op console als PC
Sterker nog. Jij kunt met je 290x nog makkelijk een aantal jaren 1080 p draaien. Waar bijvoorbeeld een PS4 bij komende titels als naar 720 toegaat met die matige ghost. En dat voor "next gen" consoles. Ronduit lachwekkend als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker. Het is van de zotte dat ik al bijna een jaar een R9 290X heb en nog altijd alles op max detail kan spelen in 60+ fps.
Ook niet heel erg natuurlijk, maar ik had liever dat ik wat vaker moest upgraden.
Buiten dat is die 290X natuurlijk ook al wat jaartjes in de winkel; ik was zelfs erg laat met kopen.
Ik hoop dat er genoeg variatie is. Ik wil niet elke keer hetzelfde gebouw veroveren, daar staat Ubisoft toch om bekend (bij mij dan) en daarom heb ik ook heel weinig Ubisoft-spellen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben niet heel erg impressed, het ziet er uit als een redelijk standaard 3rd person shooter , ik hoop dat de RPG elementen fatsoenlijk zijn uitgewerkt om het wat interessanter te maken allemaal.
Ik wil een uitgebreid scala aan PVP/PVE builds met veel diversiteit waar je je in kan verdiepen en ik wil fatsoenlijke loot, zoals in Borderlands of Diablo 3. Legendarische loot met unieke eigenschappen waar je een build om heen kan bouwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik hoop dat er genoeg variatie is. Ik wil niet elke keer hetzelfde gebouw veroveren, daar staat Ubisoft toch om bekend (bij mij dan) en daarom heb ik ook heel weinig Ubisoft-spellen.
En zo wordt de PC community altijd genaaid. Maar wees blij, jij hoeft nog een aantal jaartjes niet te upgraden omdat games toch om consoles heen worden gereleasedquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:12 schreef Geralt het volgende:
Ik draai 1200p
En die downgrades die blijven komen tot het moment dat de nieuwe consoles uitkomen en weer een beetje "on par" zijn met de pc.
Nadeel is gewoon dat die een half jaar na dato alweer achterhaald zijn. Dus dat is een probleem wat je blijft houden eigenlijk. Plus dat er nog altijd veel meer gepirate wordt op de pc dan op de consoles. Dus dan maakt men vaak ook nog eens buiten downgrades bizar slechte ports die amper beter uitzien en soepeler draaien dan de consolevariant ondanks dat de hardware verreweg superieur is.
Ik hoop juist niet op diverse "builds". Maar zal wel weer een class based spelletje zijn. Microtransacties voor betere guns, perk systeem enzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik wil een uitgebreid scala aan PVP/PVE builds met veel diversiteit waar je je in kan verdiepen en ik wil fatsoenlijke loot, zoals in Borderlands of Diablo 3. Legendarische loot met unieke eigenschappen waar je een build om heen kan bouwen.
Ehm, het gaat een RPG worden hè?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik hoop juist niet op diverse "builds". Maar zal wel weer een class based spelletje zijn. Microtransacties voor betere guns, perk systeem enzo.
Ja COD ghosts werd ook uitgegeven als RPG.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ehm, het gaat een RPG worden hè?
Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar The Division gaat een RPG worden. Met uitgebreide builds en loot als ik de developers mag geloven. Gelukkig wel. Ik denk dat als je een standaard third person shooter verwacht, dat je nogal bedrogen uit gaat komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja COD ghosts werd ook uitgegeven als RPG.
Standaard is hetgeen jij schetst.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar The Division gaat een RPG worden. Met uitgebreide builds en loot als ik de developers mag geloven. Gelukkig wel. Ik denk dat als je een standaard third person shooter verwacht, dat je nogal bedrogen uit gaat komen.
Hoezo? Ik heb het over uitgebreide builds en loot, wat is daar standaard aan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Standaard is hetgeen jij schetst.
Wat is daar authentiek aan? Vast heel leuk maar dertien in een dozijn concept toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb het over uitgebreide builds en loot, wat is daar standaard aan?
Noem, naast borderlands en destiny (allebei first person) nog eens 2 games die het concept van een squad based, loot based, third person shooter RPG met PVP en PVE hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is daar authentiek aan? Vast heel leuk maar dertien in een dozijn concept toch?
Mass effect, Gears of war, Red dead redemption, Ghost recon. Het concept is niet nieuw. Take cover en shoot "RPG"-games.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Noem, naast borderlands en destiny (allebei first person) nog eens 2 games die het concept van een squad based, loot based, third person shooter RPG met PVP en PVE hebben.
Mass effect draait niet om de loot zoals Diablo, Borderlands, en The Division, je kan geen builds baseren op de loot die je vindt en RDR + Ghost Recon hebben niks, maar dan ook helemaal niks met RPG's te maken. Bij RDR heb je niet eens een skilltree oid en GR is gewoon een tactische shooter. Ik snap echt niet hoe je aan het idee komt dat dit een sandbox actiegame zou worden zoals Saint's row eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mass effect, Gears of war, Red dead redemption, Ghost recon. Het concept is niet nieuw. Take cover en shoot "RPG"-games.
Dat is niet eens het erge eraan. Ik hoop gewoon niet dat het een run en gun game wordt. Het concept van een squad "agents" die hun macht niet zomaar om de haverklap mogen gebruiken etc. Ik ben bang voor een Saints row actige game. Totaal geen Tom Clancy game.
Hoewel niet een klassieke RPG, is Mass Effect echt wel onder de noemer "rpg" onder te scharen. Ook al heeft het duck and cover shooting elementen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mass effect draait niet om de loot zoals Diablo, Borderlands, en The Division, je kan geen builds baseren op de loot die je vindt en RDR + Ghost Recon hebben niks, maar dan ook helemaal niks met RPG's te maken. Bij RDR heb je niet eens een skilltree oid en GR is gewoon een tactische shooter. Ik snap echt niet hoe je aan het idee komt dat dit een sandbox actiegame zou worden zoals Saint's row eerlijk gezegd.
een redelijke in-depth preview van Angry Joe, de graphics op de X1 zien er niet al te best uit, maar dat gaat op de PS4 sowieso beter worden (resolutie). Je ziet wel dat je verschillende skill-tree's hebt die je met elkaar kan combineren dus je kan wel voor hele specifieke builds gaan, en er is diversiteit mogelijk. Iedereen krijgt ook z'n eigen loot. Je ziet ook dat wapens en gear bepaalde talents etc. hebben dus daar kan je ook je build op baseren, lijkt erg op borderlands dus en dat bevalt me wel, en er is ook een crafting-system aanwezig.
Verder snap ik de keuze voor bulletsponge enemies wel, en dat kan ook bijna niet anders met een RPG. Het zou belachelijk zijn als je in het begin van de game met een hoge level enemy kan one-shotten met een headshot.
Mass Effect is zeer zeker wel een RPG, maar niet een waar de loot de hoofdrol in heeft zoals dat bij Diablo, Borderlands, Destiny en nu zo te zien ook The Division wel het geval is en waar ik ook op hoopte.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoewel niet een klassieke RPG, is Mass Effect echt wel onder de noemer "rpg" onder te scharen. Ook al heeft het duck and cover shooting elementen.
Ik denk dat je "hack and slash" en "rpg" door elkaar heen haalt?
Voor de 60e keer het politiestation raiden voor een legendary +306 HP/Dex MP7? Het is maar waar je op hoopt danquote:Op zondag 17 januari 2016 14:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mass Effect is zeer zeker wel een RPG, maar niet een waar de loot de hoofdrol in heeft zoals dat bij Diablo, Borderlands, Destiny en nu zo te zien ook The Division wel het geval is en waar ik ook op hoopte.
Je kan niet grinden voor bepaalde guns en gear die bepaalde eigenschappen hebben waar je je build op kan baseren, dat specifieke (en belangrijke) gameplay element mis ik, en daarom vind ik Mass Effect niet vergelijkbaar en games als Diablo, Borderlands en Destiny.
Dit is naar mijn mening ook de eerste third person squad based shooter RPG die dat heeft dus ik vind ook niet dat je kan zeggen dat dit concept al is uitgekauwd.
Als het goed uitgewerkt is, prima. Ik heb niet voor niks honderden uren in Diablo zitten en als het co-op is, is het helemaal tof.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voor de 60e keer het politiestation raiden voor een legendary +306 HP/Dex MP7? Het is maar waar je op hoopt dan
Welk platform?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:29 schreef Altron het volgende:
Had een beta-key gehad omdat ik hem gepre-orderd had.
Zal eens kijken.
PS4quote:
Het blijft voor mij een mustbuyquote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Odaiba het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die deze game gaan halen voor PS4?
Kunnen we misschien al wat teams samenstellen. xD
Hoe heb je je key gekregen? Ik heb ook een pre-order staan in de PSN store namelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:59 schreef Altron het volgende:
[..]
PS4
Moet zeggen dat ik hem 1,5 jaar geleden ofzo al gepre-orderd had.
Wist toen nog niet eens dat ie ook voor de PC zou uitkomen.
Goeie tip, dank!quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:36 schreef Kidjuh het volgende:
Deze knaap upload iedere dag steeds een stukje meer. O.a. crafting system, bounties, brooklyn enz enz
https://www.youtube.com/channel/UC-zjH-e5XBzMpy_VtwIGRxQ
Bol.com omdat ie wederom was uitgesteld en ik hem al zo vroeg had besteld.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoe heb je je key gekregen? Ik heb ook een pre-order staan in de PSN store namelijk.
Ik cancel mijn pre-order gewoon zodra ik de beta key heb.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Never nooit pre-orderen. Je hebt er weinig tot niets aan en als de game tegenvalt ben je hooked.
Heb al zo vaak gepre-orderd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Never nooit pre-orderen. Je hebt er weinig tot niets aan en als de game tegenvalt ben je hooked.
Slim , lekker goedkoopquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik cancel mijn pre-order gewoon zodra ik de beta key heb.
Schommelend budget iedere maand. Dus als ik in een maand onverwachts iets extra's over heb preorder ik vaak toch welquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Bij een pre-order heb je alleen niet de kans om reviews e.d. af te wachten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schommelend budget iedere maand. Dus als ik in een maand onverwachts iets extra's over heb preorder ik vaak toch wel
Daarnaast ben ik met een game uit de winkel ook "hooked" als'ie tegenvalt?
Bij een pre-order heb je 8 dagen de tijd om die af te halen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bij een pre-order heb je alleen niet de kans om reviews e.d. af te wachten.
Maar het nut van een pre-order is toch dat je hem dag 1 gegarandeerd hebt? Als je hem later wil spelen dan hoef je net zo goed niet te pre-orderen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bij een pre-order heb je 8 dagen de tijd om die af te halen.
Daarna wordt ie gewoon in de verkoop gedaan
idd...quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maar het nut van een pre-order is toch dat je hem dag 1 gegarandeerd hebt? Als je hem later wil spelen dan hoef je net zo goed niet te pre-orderen.
Dat is dan wel weer waar ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bij een pre-order heb je alleen niet de kans om reviews e.d. af te wachten.
Nee want als ik het spel uit de winkel haal dan heb ik me meestal wel ingelezen hoe het spel bevalt, hoe die speelt en hoeveel uur je er zoet mee kunt zijn. Dan kan ik een veel betere afweging maken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schommelend budget iedere maand. Dus als ik in een maand onverwachts iets extra's over heb preorder ik vaak toch wel
Daarnaast ben ik met een game uit de winkel ook "hooked" als'ie tegenvalt?
Ook niet meerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:26 schreef lord_bono het volgende:
Gisteren zijn er een hoop Beta keys vrij gegeven, helaas was ik te laat. Zo juist wel via deze link nog een weten te bemachtigen: http://www.xgn.nl/the-division-beta-codes
Gewoon preorder bij Amazon of bol (met later betalen) plaatsen voor een gratis betacode. Volgende week cancel je die preorder weer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:45 schreef -CRASH- het volgende:
Is deze site legit
http://www.betakeysgiveaway.org/tom-clancys-the-division-beta/
Heb ik gedaan bij amazon maar geen code gekregenquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon preorder bij Amazon of bol (met later betalen) plaatsen voor een gratis betacode. Volgende week cancel je die preorder weer.
Da's een pittige, zie hieronder de workaround.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:26 schreef Friday12 het volgende:
Waar redeem je de code voor de xbox one?
Ik dacht gewoon op de xbox maar ucrap moet natuurlijk weer via ufailquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Da's een pittige, zie hieronder de workaround.
1. kiezen voor 'redeem a code'
Blijven proberen, ben net door de age check gekomen...quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:16 schreef Flitskikker het volgende:
Sorry, this page does not exist or you do not have permission to view it.
Wat is deze
Ik krijg nadat ik mijn mailadres invul de vraag voor een coupon-code op de nvidia-site, kreeg jij die ook?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:23 schreef maniack28 het volgende:
Na twee uur eindelijk gelukt. Op die pagina van Nvidia zorgen dat je het rondje rechts aankruist als je op het 2e of 3e scherm bent. Daarna wachten en redeem code in mailbox krijgen. Vervolgens naar de ubisoft site om die te redeemen, zorg dat je u-play al ingelogged is voor je daar in gaat, scheelt tijd. Dan blijven proberen die code in te vullen als je zover komt, na 20x kreeg ik dat ik geaccepteerd was en een mail kreeg. Daarna 30 minuten wachten en jaja, in mijn u-play stond onder beta codes uiteindelijk de key om hem te downloaden op de PS4.
Ik ben benieuwd of ze dit weekend mijn gevoel over "30x iemand schieten en niet doodgaan" weg kunnen nemen omdat de rest fucking awesome is. Ik betwijfel het echter
Staat als het goed is meteen in je inbox...quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:28 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar wachten zeker
Heb alleen een mail metquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Staat als het goed is meteen in je inbox...
Is er iemand die op de xbox wil samenspelen?
quote:You now have guaranteed access to the Tom Clancy's The Division™ Beta!
We will send you your key via email when the beta begins.
Pc. Hij staat alleen wel op Preload Only. Hopelijk kan ik hem na het downloaden wel gelijk spelen.quote:
PC begint morgen pas...quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Pc. Hij staat alleen wel op Preload Only. Hopelijk kan ik hem na het downloaden wel gelijk spelen.
1.7 MB/s hierquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:48 schreef Flitskikker het volgende:
Harry, pompen maar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:08 schreef Tripledutch het volgende:
Heb m op de PC staan, weet iemand hoe laat hij vrijgegeven wordt?
quote:Gamers met een Xbox One mogen vanaf donderdag 28 januari om 10:00 uur met The Division aan de slag. Wie een pc of PlayStation 4 heeft, kan op vrijdag 29 januari vanaf 13:00 uur aan het werk. De gesloten bèta eindigt op een nog niet gespecificeerd tijdstip op zondag 31 januari.
Waar kun je hem in de store redeemen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:21 schreef Jorwol het volgende:
Een key hebben, deze op de ps4 store redeemed en vervolgens downloadt ie niet
Onder 'Redeem a code'?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:23 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waar kun je hem in de store redeemen?
quote:
Check hier even bij tabje Beta Access:quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik moet mijn code nog krijgen via de mailHeb hem wel een uurtje geleden via de ubisoft site geredeemd...
Is nog leegquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Check hier even bij tabje Beta Access:
https://account-uplay.ubi.com/en-GB/account
Xbox werkte primaquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik wacht wel drie dagen zodat ik jullie geneuzel kan lezen hoe servers te druk zijn en jullie maar niet binnen komen.
Doe maar niet... Je heb toch niemand die met je gaat spelenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Goed om te lezen dat hij bevalt, de kans dat ik hem ga halen neemt toe.
Genoeg online matties, gelukkig geen fokkers.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doe maar niet... Je heb toch niemand die met je gaat spelen
Gelukt!!quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:02 schreef Kidjuh het volgende:
https://contests.nvidia.com/en-us/the-division-beta-key-giveaway
Hier geven ze nog keys weg
nou heb een code gehad, maar die werkt nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:11 schreef byah het volgende:
ff preorder geplaatst bij bol.com, hopelijk komt die betacode snel.
Wat had je dan verwacht? een 2 shot? want in een andere RPG een boss 30x slaan is niet normaal?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Heb streams gevolgd, 30 headshots met een sniper rifle om zo'n eindbaas om te leggen. Mijn vrees is werkelijkheid geworden, deze haal ik wel uit de budgetbak.
RPGquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? een 2 shot? want in een andere RPG een boss 30x slaan is niet normaal?
ok doeiquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
RPG
Hoop dat jullie ervan genieten. Maar een game waarin je voor de 25e keer met een Dragunov, 7.57 cal. kogels door hersenen van een mens schiet, en als je 2 levels hoger bent 4 kogels? Is gewoon te lachwekkend voor woorden. Hack en slash in shootervorm dit.
Oh god, een kritische noot laten vallen en de fanboy herken je direct.quote:
Madison was zo vet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:09 schreef Keltie het volgende:
Net even een uurtje op de PS4 zitten spelen maar erg vet hoor
Mooie omgeving, goed decor. Graphics kan ik niet echt over oordelen, speelde namelijk via remote play. Heb alleen niet het idee dat er veel "te doen" is? Ben Fallout gewend waar praktisch iedere terminal gebruikt kan worden en overal loot te vinden is
Als je het niet wil spelen dan niet maar dan heb je hier verder niets mer te zoeken ofwel?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh god, een kritische noot laten vallen en de fanboy herken je direct.
Nee het is gewoon een shooter RPG in een realistische setting, het is nooit de bedoeling van de game geweest om realistisch te zijn, dat kan namelijk niet als je een RPG speelt. Hoe had jij het dan in gedachte, als jij level 1 bent een paarse level 20 vijand te kunnen oneshotten dmv een headshot?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
RPG
Hoop dat jullie ervan genieten. Maar een game waarin je voor de 25e keer met een Dragunov, 7.57 cal. kogels door hersenen van een mens schiet, en als je 2 levels hoger bent 4 kogels? Is gewoon te lachwekkend voor woorden. Hack en slash in shootervorm dit.
Dark Zone al in geweest?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Net het bericht einde beta gekregen. Maar er is nog zoveel te doen... Nou, ehh. Nee.
Wat je het beste vind! Ik heb een Converted SMG-9 en een Police M4quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:02 schreef Kidjuh het volgende:
Welke guns zijn naar jullie mening het handigst in de darkzone? Heb inmiddels blauwe lmg, Shotgun, scar en pistol bemachtigd
Ik heb een Smg en een rifle. Wel een lekkere combi.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat je het beste vind! Ik heb een Converted SMG-9 en een Police M4die smg is echt te ziek
Leg jij eens uit als je wilt hoe die missing sister missie werktquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:04 schreef wc-eend het volgende:
Volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje gedaan...
Main missie op normal en hard, enkele side-missies, diverse activiteiten, collectibles en de dark zone rond gewandeld...
Ik weet het nog niet zo met die darkzone's...
Er wordt een nieuw side-quest dingetje ge-unlocked, daar heb je weer zo'n fanta flashback en ga zo maar door... stuk of 4..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Leg jij eens uit als je wilt hoe die missing sister missie werkt
Ik heb de gitaar aanwijzing al
Mail van bol kwam in de spamfilter terecht.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:04 schreef -CRASH- het volgende:
Nog altijd geen code voor de PS4 ontvangen (Pre-order game mania)
De setting en de Tom Clancy licentie botsen beiden wel erg met de daadwerkelijke gameplay. Het ziet er erg vet uit. En het concept was ook erg mooi. Die no respawnzones ook goed bedacht. Maar dan komt die zeer lange ttk om de hoek kijken. Dat 'past' gewoon niet in het spel imo.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een shooter RPG in een realistische setting, het is nooit de bedoeling van de game geweest om realistisch te zijn, dat kan namelijk niet als je een RPG speelt. Hoe had jij het dan in gedachte, als jij level 1 bent een paarse level 20 vijand te kunnen oneshotten dmv een headshot?
De keuze voor bulletsponges zijn net zoals in andere, vergelijkbare shooter sRPG's zoals destiny en borderlands volledig logisch. Op een of andere manier snappen mensen dit soort mechanics niet als het zich in een realistische setting af speelt, waarschijnlijk ook omdat het een Tom Clancy game is, en dat verbindt men aan realisme oid.
Als dit je 'vrees' was, dan heb je van begin af aan nooit gesnapt wat deze game daadwerkelijk is. (een RPG), of ben je onbekend met RPG mechanics. Dat is hetzelfde als klagen dat bij het uitkomen van de nieuwste Mario game je vrees dat het een platformgame zou zijn is uitgekomen.
NEE TOCH MIAUW NIET WEER HEquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een shooter RPG in een realistische setting, het is nooit de bedoeling van de game geweest om realistisch te zijn, dat kan namelijk niet als je een RPG speelt. Hoe had jij het dan in gedachte, als jij level 1 bent een paarse level 20 vijand te kunnen oneshotten dmv een headshot?
De keuze voor bulletsponges zijn net zoals in andere, vergelijkbare shooter sRPG's zoals destiny en borderlands volledig logisch. Op een of andere manier snappen mensen dit soort mechanics niet als het zich in een realistische setting af speelt, waarschijnlijk ook omdat het een Tom Clancy game is, en dat verbindt men aan realisme oid.
Als dit je 'vrees' was, dan heb je van begin af aan nooit gesnapt wat deze game daadwerkelijk is. (een RPG), of ben je onbekend met RPG mechanics. Dat is hetzelfde als klagen dat bij het uitkomen van de nieuwste Mario game je vrees dat het een platformgame zou zijn is uitgekomen.
M1A rifle en Caduceus voor de rest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:02 schreef Kidjuh het volgende:
Welke guns zijn naar jullie mening het handigst in de darkzone? Heb inmiddels blauwe lmg, Shotgun, scar en pistol bemachtigd
In de spam map zit ook niksquote:Op zaterdag 30 januari 2016 07:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mail van bol kwam in de spamfilter terecht.
Heeft iemand al de mail met Key van ubi ontvangen?
Is het down dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:48 schreef killfrenzy het volgende:
Oh, code in de spam map idd. Even wachten tot de beta weer open is
Nee, ik bedoel dat nieuwe aanmeldingen voorlopig geblokkeerd zijn wegens de drukte.quote:
Ik lees dat wel vakercdat mensen ipv de psn store hem digitaal ergens anders kopen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:38 schreef PirE het volgende:
Ik heb nooit een mail van bol gehad ondanks preorder. Heb uiteindelijk een nvidia-code gebruikt en mijn preorder bij bol weggehaald. Bol vraagt sowieso nogal veel met hun 50+ euro, ik code wel een code voor 30 euro ofzo
.
Geen idee hoe het met consoles werkt. Als ik The Division ga halen dan wordt het de PC-versie. Op de console speel ik alleen spellen die niet uitkomen voor de PC en dan koop ik ze gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik lees dat wel vakercdat mensen ipv de psn store hem digitaal ergens anders kopen.
Is dat legaal en zoja, heb je een goede site
Het valt echt wel mee.. En je hoeft er niet te zijn voor missies in de echte game neem ik aanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:08 schreef -Menn0- het volgende:
Moet zeggen dat ik er alleen spelend eigenlijk geen fuck aan vind. Je bent echt kansloos.
Ik heb nog geen 1 keer een extraction kunnen doen omdat iedereen op elkaar schiet. Of dan is de tijd bijna voorbij en beginnen er 3 op mij te schieten. Soms denk je dat iemand niet op je schiet en ja hoor je draait je om *prrrrt* .....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het valt echt wel mee.. En je hoeft er niet te zijn voor missies in de echte game neem ik aan
Omdat er niet echt meer iets te doen is... Gaan mensen lopen rellenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 keer een extraction kunnen doen omdat iedereen op elkaar schiet. Of dan is de tijd bijna voorbij en beginnen er 3 op mij te schieten. Soms denk je dat iemand niet op je schiet en ja hoor je draait je om *prrrrt* .....
In de full-game zijn er meer NPCs in de DZ, ook groepen NPCs die roamen. Nu zitten ze statisch op een paar plaatsen. Het is nu minder actief omdat ze juist willen weten hoe de PvP combat verloopt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat er niet echt meer iets te doen is... Gaan mensen lopen rellenalleen ik sloop ze gewoon die buile lafbekken
Enigste dat ik denk is dat ze een cooldown moeten geven(als in debuf) op hoesnel je achter elkaar gehealed kan worden door die ability.. Als je met 2 man speelt ben je echt immortalquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:25 schreef PirE het volgende:
[..]
In de full-game zijn er meer NPCs in de DZ, ook groepen NPCs die roamen. Nu zitten ze statisch op een paar plaatsen. Het is nu minder actief omdat ze juist willen weten hoe de PvP combat verloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |