Wat had je dan verwacht? een 2 shot? want in een andere RPG een boss 30x slaan is niet normaal?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Heb streams gevolgd, 30 headshots met een sniper rifle om zo'n eindbaas om te leggen. Mijn vrees is werkelijkheid geworden, deze haal ik wel uit de budgetbak.
RPGquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? een 2 shot? want in een andere RPG een boss 30x slaan is niet normaal?
ok doeiquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
RPG
Hoop dat jullie ervan genieten. Maar een game waarin je voor de 25e keer met een Dragunov, 7.57 cal. kogels door hersenen van een mens schiet, en als je 2 levels hoger bent 4 kogels? Is gewoon te lachwekkend voor woorden. Hack en slash in shootervorm dit.
Oh god, een kritische noot laten vallen en de fanboy herken je direct.quote:
Madison was zo vet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:09 schreef Keltie het volgende:
Net even een uurtje op de PS4 zitten spelen maar erg vet hoor
Mooie omgeving, goed decor. Graphics kan ik niet echt over oordelen, speelde namelijk via remote play. Heb alleen niet het idee dat er veel "te doen" is? Ben Fallout gewend waar praktisch iedere terminal gebruikt kan worden en overal loot te vinden is
Als je het niet wil spelen dan niet maar dan heb je hier verder niets mer te zoeken ofwel?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh god, een kritische noot laten vallen en de fanboy herken je direct.
Nee het is gewoon een shooter RPG in een realistische setting, het is nooit de bedoeling van de game geweest om realistisch te zijn, dat kan namelijk niet als je een RPG speelt. Hoe had jij het dan in gedachte, als jij level 1 bent een paarse level 20 vijand te kunnen oneshotten dmv een headshot?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
RPG
Hoop dat jullie ervan genieten. Maar een game waarin je voor de 25e keer met een Dragunov, 7.57 cal. kogels door hersenen van een mens schiet, en als je 2 levels hoger bent 4 kogels? Is gewoon te lachwekkend voor woorden. Hack en slash in shootervorm dit.
Dark Zone al in geweest?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Net het bericht einde beta gekregen. Maar er is nog zoveel te doen... Nou, ehh. Nee.
Wat je het beste vind! Ik heb een Converted SMG-9 en een Police M4quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:02 schreef Kidjuh het volgende:
Welke guns zijn naar jullie mening het handigst in de darkzone? Heb inmiddels blauwe lmg, Shotgun, scar en pistol bemachtigd
Ik heb een Smg en een rifle. Wel een lekkere combi.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat je het beste vind! Ik heb een Converted SMG-9 en een Police M4die smg is echt te ziek
Leg jij eens uit als je wilt hoe die missing sister missie werktquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:04 schreef wc-eend het volgende:
Volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje gedaan...
Main missie op normal en hard, enkele side-missies, diverse activiteiten, collectibles en de dark zone rond gewandeld...
Ik weet het nog niet zo met die darkzone's...
Er wordt een nieuw side-quest dingetje ge-unlocked, daar heb je weer zo'n fanta flashback en ga zo maar door... stuk of 4..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Leg jij eens uit als je wilt hoe die missing sister missie werkt
Ik heb de gitaar aanwijzing al
Mail van bol kwam in de spamfilter terecht.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:04 schreef -CRASH- het volgende:
Nog altijd geen code voor de PS4 ontvangen (Pre-order game mania)
De setting en de Tom Clancy licentie botsen beiden wel erg met de daadwerkelijke gameplay. Het ziet er erg vet uit. En het concept was ook erg mooi. Die no respawnzones ook goed bedacht. Maar dan komt die zeer lange ttk om de hoek kijken. Dat 'past' gewoon niet in het spel imo.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een shooter RPG in een realistische setting, het is nooit de bedoeling van de game geweest om realistisch te zijn, dat kan namelijk niet als je een RPG speelt. Hoe had jij het dan in gedachte, als jij level 1 bent een paarse level 20 vijand te kunnen oneshotten dmv een headshot?
De keuze voor bulletsponges zijn net zoals in andere, vergelijkbare shooter sRPG's zoals destiny en borderlands volledig logisch. Op een of andere manier snappen mensen dit soort mechanics niet als het zich in een realistische setting af speelt, waarschijnlijk ook omdat het een Tom Clancy game is, en dat verbindt men aan realisme oid.
Als dit je 'vrees' was, dan heb je van begin af aan nooit gesnapt wat deze game daadwerkelijk is. (een RPG), of ben je onbekend met RPG mechanics. Dat is hetzelfde als klagen dat bij het uitkomen van de nieuwste Mario game je vrees dat het een platformgame zou zijn is uitgekomen.
NEE TOCH MIAUW NIET WEER HEquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een shooter RPG in een realistische setting, het is nooit de bedoeling van de game geweest om realistisch te zijn, dat kan namelijk niet als je een RPG speelt. Hoe had jij het dan in gedachte, als jij level 1 bent een paarse level 20 vijand te kunnen oneshotten dmv een headshot?
De keuze voor bulletsponges zijn net zoals in andere, vergelijkbare shooter sRPG's zoals destiny en borderlands volledig logisch. Op een of andere manier snappen mensen dit soort mechanics niet als het zich in een realistische setting af speelt, waarschijnlijk ook omdat het een Tom Clancy game is, en dat verbindt men aan realisme oid.
Als dit je 'vrees' was, dan heb je van begin af aan nooit gesnapt wat deze game daadwerkelijk is. (een RPG), of ben je onbekend met RPG mechanics. Dat is hetzelfde als klagen dat bij het uitkomen van de nieuwste Mario game je vrees dat het een platformgame zou zijn is uitgekomen.
M1A rifle en Caduceus voor de rest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:02 schreef Kidjuh het volgende:
Welke guns zijn naar jullie mening het handigst in de darkzone? Heb inmiddels blauwe lmg, Shotgun, scar en pistol bemachtigd
In de spam map zit ook niksquote:Op zaterdag 30 januari 2016 07:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mail van bol kwam in de spamfilter terecht.
Heeft iemand al de mail met Key van ubi ontvangen?
Is het down dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:48 schreef killfrenzy het volgende:
Oh, code in de spam map idd. Even wachten tot de beta weer open is
Nee, ik bedoel dat nieuwe aanmeldingen voorlopig geblokkeerd zijn wegens de drukte.quote:
Ik lees dat wel vakercdat mensen ipv de psn store hem digitaal ergens anders kopen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:38 schreef PirE het volgende:
Ik heb nooit een mail van bol gehad ondanks preorder. Heb uiteindelijk een nvidia-code gebruikt en mijn preorder bij bol weggehaald. Bol vraagt sowieso nogal veel met hun 50+ euro, ik code wel een code voor 30 euro ofzo
.
Geen idee hoe het met consoles werkt. Als ik The Division ga halen dan wordt het de PC-versie. Op de console speel ik alleen spellen die niet uitkomen voor de PC en dan koop ik ze gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik lees dat wel vakercdat mensen ipv de psn store hem digitaal ergens anders kopen.
Is dat legaal en zoja, heb je een goede site
Het valt echt wel mee.. En je hoeft er niet te zijn voor missies in de echte game neem ik aanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:08 schreef -Menn0- het volgende:
Moet zeggen dat ik er alleen spelend eigenlijk geen fuck aan vind. Je bent echt kansloos.
Ik heb nog geen 1 keer een extraction kunnen doen omdat iedereen op elkaar schiet. Of dan is de tijd bijna voorbij en beginnen er 3 op mij te schieten. Soms denk je dat iemand niet op je schiet en ja hoor je draait je om *prrrrt* .....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het valt echt wel mee.. En je hoeft er niet te zijn voor missies in de echte game neem ik aan
Omdat er niet echt meer iets te doen is... Gaan mensen lopen rellenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 keer een extraction kunnen doen omdat iedereen op elkaar schiet. Of dan is de tijd bijna voorbij en beginnen er 3 op mij te schieten. Soms denk je dat iemand niet op je schiet en ja hoor je draait je om *prrrrt* .....
In de full-game zijn er meer NPCs in de DZ, ook groepen NPCs die roamen. Nu zitten ze statisch op een paar plaatsen. Het is nu minder actief omdat ze juist willen weten hoe de PvP combat verloopt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat er niet echt meer iets te doen is... Gaan mensen lopen rellenalleen ik sloop ze gewoon die buile lafbekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |