Dat is voice-chat inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:34 schreef LuckyLuQ het volgende:
Is dat gepraat nou van mensen met een headset of is dat ingame?
Om het echt duidelijk te maken: het is dus niet ingame voice, maar mensen met een headset. Was misschien beetje vaagquote:
Dat begreep ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Om het echt duidelijk te maken: het is dus niet ingame voice, maar mensen met een headset. Was misschien beetje vaag
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Dat begreep ik
Ben bang dat als ik dat met mijn vrienden speel dat het anders gaat klinken
Het is 10x gelikter dan DayZ (Arma II) of WarZ.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat sowiesomaar het concept is gewoon echt kicken. Lijkt een beetje op DayZ maar dan in de stad.
Dat absoluut. Hopelijk houden ze dit niveau vast tijdens de ontwikkeling, want de graphics zijn echt goed en de gameplay ziet er ook gaaf uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het is 10x gelikter dan DayZ (Arma II) of WarZ.
Zekers! Ik heb het in MyAt gezet dit topic want ik wil er eerst wat meer van zien alvorens ik een keuze maak of ik het aanschaf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:32 schreef kossikvassik het volgende:
Eerste game die me qua graphics compleet wegblies!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zekers! Ik heb het in MyAt gezet dit topic want ik wil er eerst wat meer van zien alvorens ik een keuze maak of ik het aanschaf.
Heb jij even geluk, hij komt dit jaar niet meer uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:09 schreef Giester het volgende:
Ik wil deze game misschien wel het graagst spelen, puur gebaseerd op wat ik nu heb gezien.
Maar stiekem hoop ik dat hij niet eind dit jaar uitkomt. Dan komt er al veel te veel uit wat ik ook wil spelen en deze game wil ik niet tussen andere games door spelen, maar gewoon op m'n gemak.
Juist! En geloof me dat bedoel ik uiterst positief.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, hij komt dit jaar niet meer uit
De game zal in 2014 uitkomen, maar ik verwacht inderdaad wel laat in 2014.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is er wat bekend over de release date? Ik verwacht eind 2014 of zelfs begin 2015, maar dat is puur speculatie.
Ik denk inderdaad december 2014.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De game zal in 2014 uitkomen, maar ik verwacht inderdaad wel laat in 2014.
Klinkt erg vet allemaalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:00 schreef Jorwol het volgende:
Een blog op de website van Ubisoft laat weer wat nieuwe informatie los!
Een 'mid-crisis situation'
Zoals bekend, speelt de game zich af in New York. De stad is aangevallen door middel van een biologische terroristische aanslag. Op Black Friday, traditioneel de drukste winkeldag van het jaar, zijn bankbiljetten besmet met een virus. Dat virus heeft op zijn beurt vrijwel de gehele bevolking van de metropool geïnfecteerd. New York is hermetisch afgesloten en aan de speler de taak om de stad weer op gang te krijgen. Een groot deel van het spel zal dan ook het herstellen van de infrastructuur inhouden......
*snip*.
"Hey eikel! We moeten hier naar links!".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Dat begreep ik
Ben bang dat als ik dat met mijn vrienden speel dat het anders gaat klinken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
http://blog.ubi.com/the-division-pc/
Ik sta altijd klaar voor de GAM crew.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]Nog bedankt voor de submit op games.fok.nl!
Jeuj lekker downloadenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Hij komt ook op pcquote:Op maandag 6 januari 2014 00:00 schreef Ixnay het volgende:
Deze game is voor mij een reden om een next gen console aan te schaffen.
The Division denk ik een aankondiging voor nov2014, maar wel met uitstel naar Q1 2015.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef Ixnay het volgende:
FA4 wordt 2015.
The division wordt november denk ik.
Nieuwe glazen bol kopen dan!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Jorwol het volgende:
Mijn glazen bol is kapot, dus ik laat het speculeren aan jullie over
Beter dan dat bugfest van EA altijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef JeMoeder het volgende:
Watch Dogs ook al flink vertraagd. Gaat lekker bij UBI.
FC3 had ook flinke vertraging toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:21 schreef thewallsareshifting het volgende:
Hoezo ook al? The division is toch niet vertraagd?
quote:The Division, which stood out as one of the most exciting games for Xbox One and PS4 during last year's E3, may now miss its planned 2014 release date, a source from developer Ubisoft Massive has told Gamereactor.
It seems whoever schedules Ubisoft's release dates and the team at Massive aren't on the same page.
"The game engine works well, it's not done but works well. The actual game development has barely started, however," the source claims.
"The fact that Ubisoft has gone public with a 2014 release date feels laughable to be perfectly honest, we will never be able to release The Division this year. It's a large project, and we have very far to go."
Ubisoft chose not to comment on rumours of a delay when questioned by VideoGamer.com.
Voor hetzelfde geld krijg je BF4 taferelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:04 schreef rdwilbrink het volgende:
JJ van gamekings heeft groot gelijk
http://www.gamekings.tv/n(...)-jj-boos-op-ubisoft/
haha ja daar zit je ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld krijg je BF4 taferelen.
Tering hij ziet er oud uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:04 schreef rdwilbrink het volgende:
JJ van gamekings heeft groot gelijk
http://www.gamekings.tv/n(...)-jj-boos-op-ubisoft/
yupquote:Op woensdag 8 januari 2014 07:08 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ennnn wsl delayed naar 2015
[..]
quote:Ubisoft schuift The Division door naar 2015
Ubisoft bevestigt nu de geruchten die al maanden geleden opdoken: het stelt Tom Clancy's The Division uit tot 2015. De drie studio's die aan de open wereld shooter werken hebben meer tijd nodig. Ubisoft wil 'geen compromissen sluiten over de kwaliteit'.
Veel meer laat Ubisoft niet los in de aankondiging op de website van de game. De drie studio's die aan de game werken, Ubisoft Massive, Ubisoft Reflections en Ubisoft Red Storm, krijgen meer tijd om de kwaliteit te bereiken die de uitgever voor ogen heeft. De uitgever verklapt nog wel dat de game getoond zal worden tijdens de E3 van dit jaar, die begin juni plaatsvindt. De aankondiging van het uitstel is een directe reactie op geruchten die eerder deze week verspreid werden. Daarin beweerde een medewerker van het Zweedse Ubisoft Massive dat de Snowdrop Engine waarmee de game gemaakt wordt bijna af is, maar dat er door het werk aan de engine nog maar een klein deel van de spelwereld gemaakt is.
De Franse uitgever kondigde het project aan tijdens de E3 van 2013, waar het het enthousiast ontvangen werd. The Division is een open wereld shooter die zich afspeelt in New York. De stad is er slecht aan toe nadat een grootschalige uitbraak van een dodelijk virus de stad in zijn greep heeft. Basisvoorzieningen als gas, licht en water zijn uitgeschakeld en de president heeft 'Directive 51' geactiveerd, het sein voor ogenschijnlijk normale burgers om zich te verzamelen in The Division, dat bestaat uit kleine teams die proberen om de orde te herstellen. Als onderdeel van The Division moet de speler het opnemen tegen vijandige clans die alles doen om te overleven. De game verschijnt voor Windows, Xbox One en PlayStation 4.
De bevestiging over het uitstel van The Division volgt op de aankondiging van Far Cry 4, dat volgens Ubisoft wel dit najaar zou moeten verschijnen.
Gvd manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:18 schreef superniger het volgende:
http://linustechtips.com/(...)-division-downgrade/
Je verwacht het niet.
Ik heb geen verwachtingen meer, dan kan het alleen maar mee vallen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:56 schreef jackson het volgende:
Release Maart 2016.... Wat denken we, gaat het nog iets worden?
Ben erg bang voor gevalletje Watch_Dogsquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:56 schreef jackson het volgende:
Release Maart 2016.... Wat denken we, gaat het nog iets worden?
Wees blij. Al die aids-apps tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef Giester het volgende:
En nu is de companion app ook al gecancelled, beetje jammer.
Eens, maar de demo die ze vorig jaar gaven was wel vet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wees blij. Al die aids-apps tegenwoordig
Heb niet gezien wat ze er mee wilden. Als ik companion-app lees denk ik terug aan die Unity app, wat een facking drama was datquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Eens, maar de demo die ze vorig jaar gaven was wel vet.
De potentie van deze app had groots kunnen zijn.
Maar wel liever cancelen dan zo'n buggy crap app.
Dat was drama idd. Nee deze app was direct onderdeel van de gameplay.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb niet gezien wat ze er mee wilden. Als ik companion-app lees denk ik terug aan die Unity app, wat een facking drama was dat
Ah.. Daar hadden ze het in de eerste aankondigingen ook over. Vond het geinig klinken maar wist al dat ik het niet zou gebruiken. Als ze het op de PS4 nog als Vita functionaliteit zouden gebruiken was dat anders.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat was drama idd. Nee deze app was direct onderdeel van de gameplay.
Check:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:53 schreef Roces18 het volgende:
Mensen al een beetje zin om dit te spelen?
Release 08-03-2016
ja het duurt nog wel eventjes. Maar er komt nog zat uit rond de kerstperiode om het te overbruggenquote:
ja gelukkig wel! met Just cause, need for speed, hitman, en mad max,heb ik nog genoeg te doen, om te wachten op the divisionquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja het duurt nog wel eventjes. Maar er komt nog zat uit rond de kerstperiode om het te overbruggen
dat zijn echt games waar ik niet op zit te wachtenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:53 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
ja gelukkig wel! met Just cause, need for speed, hitman, en mad max,heb ik nog genoeg te doen, om te wachten op the division
de beta komt ook nog en die is niet NDA lijkt mij... dan kan je genoeg zien van hoe en watquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:22 schreef leeell het volgende:
Zat ook even te kijken op de reddit van The Division, al die mensen die het spel spelen omdat ze het gewoon willen weten of het leuk isNooit feedback geven
Niet aan testen doen
Maarja, dat zit er in met FPS games en die doelgroep
Tjah dat heb je ook als je alpha's/beta's zo'n beetje gebruikt als verkapte demo's, dan gaan mensen ze ook zo zien....quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:22 schreef leeell het volgende:
Zat ook even te kijken op de reddit van The Division, al die mensen die het spel spelen omdat ze het gewoon willen weten of het leuk isNooit feedback geven
Niet aan testen doen
Maarja, dat zit er in met FPS games en die doelgroep
Twijfel ook een beetje. Terwijl ik vanaf de eerste aankondiging weet dat ik dit spel ga spelenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:47 schreef -Menn0- het volgende:
Zit er aan te denken om te pre orderen zodat ik de beta kan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |