Want ?quote:
Omdat ik me er nog niet genoeg in heb verdiept, en omdat ze toch nog niet te koop zijn.quote:
ik heb inderdaad ook pas mijn pc geupgrade dus zal voorlopig geen console kopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Als ik er 1 ga halen dan de ps4. Het is waarschijnlijker dat ik mijn PC ga upgraden en er xbox controllers op aansluit.
Als je nu al een goeie hebt dan hoef je helegaar geen nieuwe te kopen.quote:
Tv services werken niet hier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:32 schreef DomineeGremdaat het volgende:
De eerstvolgende (grote) games komen toch nog wel voor de 360 uit. Dus eerst even daarmee uithouden en dan, als de One goedkoper is geworden, deze halen.
De One is wel een veel uitgebreider apparaat, met al die TV-services e.d. Verder vermoed ik dat de One veel meer de richting opgaat van een PC.
ja ik gok dat de GPU van de consoles net zo goed is als mn hd6850 van 2 jaar terugquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je nu al een goeie hebt dan hoef je helegaar geen nieuwe te kopen.
De videokaarten in de consoles zijn volgens mij maar zo zo.
die 2e hands games ellende boeit mij niet, die backwards compatibende ook niet.....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:04 schreef Rorsach het volgende:
Na de complete clusterfuck van Microsoft geloof ik niet dat iemand (die kan nadenken) nog voor de XBone kiest.
Ook nog eens 100 euro duurder.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
die 2e hands games ellende boeit mij niet, die backwards compatibende ook niet.....
waarom zou ik er niet voor kiezen dan?
help mij, ik kan niet nadenken blijkbaar.
How in the world?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:38 schreef Murdera het volgende:
Ik kan nog niet beslissen. Vind het een lastige keuze.
Vond die titanfall er gruwelijk uitzien. En hou niet van de playstation controllers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:41 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Is het nog een lastige keusTenzijje die hard Halo fan bent ofzo..
Same.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:38 schreef Murdera het volgende:
Ik kan nog niet beslissen. Vind het een lastige keuze.
DAT MAG GODVERDOMME NIET!!!!! FANBOY JWZquote:
Die tijd is al lang voorbij dat ze gratis consoles weggaven...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:50 schreef vosss het volgende:
Geen waarschijnlijk.
Pas als ik over een jaar of wat zo een ding voor nop krijg bij het verlengen van mn telefoonabo neem ik een xbox one.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Eigenlijk speel ik alleen nog maar de Fallout games.
De wattes?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef sjeppert het volgende:
PS4
Misschien over een tijdje ook nog de WiiU
Zoals het er nu naar uitziet ga ik dit keer toch voor de PlayStation. Dat gezeik met iedere 24u online zijn, games niet uit kunnen wisselen en tweedehands kopen, doe normaal.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef IMVHI het volgende:
Xbox One natuurlijk![]()
En uiteraard volgen er nog veel meer. Al zullen veel dat nog niet toe (durven) geven
Bij Sony laten ze het aan de publishers over, nee dat is lekker. Bij elke uitgever/game dus verschillend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet ga ik dit keer toch voor de PlayStation. Dat gezeik met iedere 24u online zijn, games niet uit kunnen wisselen en tweedehands kopen, doe normaal.Bij Sony naaien ze je toch iets minder hard.
Inderdaad, als ik een console haal zal het de Playstation zijn denk ik. Puur uit principe, die DRM onzin vind ik echt veel te ver gaan. Ook al koop ik nooit tweedehands games, ik leen vaak wel spellen van m'n broer en andersom, dus ik heb helemaal geen zin in dat gekloot ermee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:52 schreef MMaRsu het volgende:
ROFL je kunt helemaal niet digitaal uitlenen. Je kan iets kado geven aan iemand die 30 dagen op je friends list staat. Daarnaast kun je je games alleen verkopen aan WINKELS die hier aan meedoen, niet aan particulieren.
Ach tja, het is blijkbaar moeilijk om de infopagina van Xbox.com eens goed onder ogen te nemen, want al deze info staat duidelijk op hun website.
Zehebben allebei een compleet redesignde controller!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef JohnB52 het volgende:
Ik wil graag Forza 5 spelen, dus geen andere keuze...
Rest van mijn vrienden heeft of geen console, of een ps3, dus ruilen zit er toch al niet in.
En de ps3 controller vind ik niks
Huh, nee bij Microsoft laten ze hetjuist aan de publishers over!quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij Sony laten ze het aan de publishers over, nee dat is lekker. Bij elke uitgever/game dus verschillend.
Je kunt games wel uitwisselen, zelfs tot met 10 mensen. Alleen kunnen zij het niet spelen als een ander het speelt, uiteraard. Je kunt dus gewoon digitaal uitlenen.
JAH GODVERDOMME! MOOI KUT DUS! IK KIES WIIU!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
DAT MAG GODVERDOMME NIET!!!!! FANBOY JWZ
bij xbox one laten ze het aan de uitgever over of je het spel kan verkopen of nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 07:50 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Huh, nee bij Microsoft laten ze hetjuist aan de publishers over!
quote:Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.
Fail xbox fanboyquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
En
https://twitter.com/xboxsupport2/status/345199493903421440
Ach, op beide komen echt top spellen uit. Heb zelf gelukkig niet echt een favo (of hl3 moet een xbox exclusive ineens wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:25 schreef JohnB52 het volgende:
T gaat toch om de spellen die je op een console kunt spelen? Daar baseer ik mijn keuze op.
Bij mij was toen de keuze Forza of GT.
Uiteindelijk voor de Xbox gekozen.
Daar heb je gelijk in, maar in 2005/2006 had ik nog niet zoveel geld datik zei beide kon kopen, en ik woonde nog thuis, dus moest ook n eigen tv kopen, die waren toen nog duur!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ach, op beide komen echt top spellen uit. Heb zelf gelukkig niet echt een favo (of hl3 moet een xbox exclusive ineens worden)
Wat dacht je ervan dat al je games aan je account verbonden zijn, dus als je gebanned wordt of Microsoft sluit de servers over 10 jaar, zijn al die games die je hebt gekocht waardeloos.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
die 2e hands games ellende boeit mij niet, die backwards compatibende ook niet.....
waarom zou ik er niet voor kiezen dan?
help mij, ik kan niet nadenken blijkbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |