Welk gezeik?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kap nu maar gewoon met dit gezeik Betyar.
En gewillige vrouwen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Lief zijn is voor metroseksuele mannetjes
Word nu eens wakker uit die Disneydroom van jou.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon allemaal lief zijn en klep dicht houden.
Opbokken, je manschappen in NWS hebben je nodig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ga een tafel timmeren en reageer daar je frustraties op af zou ik zeggen.
Als er ergens gezeik vandaan komt, dan is het wel van jouw kant.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van het type dat ik in de quote had staan.
ik drink liters water en koffie per dag. Dat zou dus goed kunnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als er ergens gezeik vandaan komt, dan is het wel van jouw kant.
Dat moet je genuanceerder zien in het licht van recentelijke ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik drink liters water en koffie per dag. Dat zou dus goed kunnen.
Nogmaals: Welk gezeik? Vs is weg en de SC is netjes. Dat willen ze hier denk ik zo houden, een nette SC.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van het type dat ik in de quote had staan.
Dit vind ik niet netjes...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals: Welk gezeik? Vs is weg en de SC is netjes. Dat willen ze hier denk ik zo houden, een nette SC.
quote:Het totalitair regime van Vs werkt hier omgekeerd. Nu kan hij de dictator in NWS uithangen. Die extremisten daar hebben immers een leider nodig.
Wie heb ik nu weer beledigd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat moet je genuanceerder zien in het licht van recentelijke ontwikkelingen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals: Welk gezeik? Vs is weg en de SC is netjes. Dat willen ze hier denk ik zo houden, een nette SC.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:20 schreef von_Preussen het volgende:
Wanneer doen we weer eens een gangbang met al onze moeders?
Nee, jij bent zo een fijn figuur wil je zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel met je poepsmeerderij.
Kan je het ook gewoon een keertje van je af zetten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Vs hier loslaat, die trekt dat soort posts aan.
Nope.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je het ook gewoon een keertje van je af zetten?
Het begint nu dwangmatige trekjes aan te nemen.
Ik gedraag mijzelf voorbeeldigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo een fijn figuur wil je zeggen.
Je manieren proberen te verkopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef betyar het volgende:
Komt dadelijk een vertegenwoordiger langs alleen weet ik eigenlijk niet wat hij komt doen.......
Die heeft hij eerst bij jou weggehaald....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je manieren proberen te verkopen.
Geaborteerd als een onwenselijk kind inderdaad. Met mijn goedkeuring uiteraard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heeft hij eerst bij jou weggehaald....
Er zijn meer vergezochte TT's geweest. Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijn. Dit is de POL SC trouwens, vind je niet dat de TT wat merkwaardig is voor een slowchat waar politiek de leidraad zou moeten zijn?
PHP moet gewoon wegblijven, nadat het menneke mij probeerde te chanteren moet ik zulke figuren hier zeker niet meer zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef betyar het volgende:
Nu Vs hier weg is kan PHP wel weer terugkomen, een clown hebben we eigenlijk wel nodig hier.
Remmie heeft wat last van dwangneuroses geloof ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn meer vergezochte TT's geweest. Lekker belangrijk.
PHP kan het vergeten inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
PHP moet gewoon wegblijven, nadat het menneke mij probeerde te chanteren moet ik zulke figuren hier zeker niet meer zien.
Liever Zienswijze terug, daar kon je tenminste nog leuke discussie's mee voeren.
Chanteren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
PHP moet gewoon wegblijven, nadat het menneke mij probeerde te chanteren moet ik zulke figuren hier zeker niet meer zien.
Liever Zienswijze terug, daar kon je tenminste nog leuke discussie's mee voeren.
Ook geen pm/dm's van PHP?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef betyar het volgende:
Ik word nooit gechanteerd en ik krijg nooit haat pm's /dm's.
Jij flikkert al je persoonlijke informatie dan ook zomaar op internet, dat doet echter niet iedereen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef betyar het volgende:
Ik word nooit gechanteerd en ik krijg nooit haat pm's /dm's.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb en hoef dan ook niks voor anderen te verbergen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij flikkert al je persoonlijke informatie dan ook zomaar op internet, dat doet echter niet iedereen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
Maar goed, betyar loopt ook regelmatig te roepen dat autisten in elkaar gemept moeten worden, dat is net zo goed verkeerd.
Maar jouw gejank gaat enorm zijn als de politie op een gegeven moment aan de deur staat en je confronteert met beschuldigingen van allerlei criminele activiteiten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb en hoef dan ook niks voor anderen te verbergen.
Criminele activiteiten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jouw gejank gaat enorm zijn als de politie op een gegeven moment aan de deur staat en je confronteert met beschuldigingen van allerlei criminele activiteiten.
Ik stuur wel een drone met een fles palinka.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:41 schreef betyar het volgende:
Maar correct, je hoeft maar op mijn site te kijken en je weet waar mijn huis woont.
Die dingetjes, dat mag toch gewoon?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Drugshandel, wietplantage's, fraude, terrorisme en ga zo maar door.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik stuur wel een drone met een fles palinka.
Kindermishandeling, uitkeringsfraude, belastingontduiking to name a few.quote:
Kindermishandeling? Uitkeringsfraude? Belastingontduiking?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kindermishandeling, uitkeringsfraude, belastingontduiking to name a few.
De politie komt je daarvoor van huis halen, en dat niet om koffie te komen drinken.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef remlof het volgende:
Gelukkig kan je nu via Prism altijd je eigen identiteit weer terugkrijgen van de overheid.
Met je identiteit kan je beter maar zo voorzichtig mogelijk omgaan, en niet zomaar alles op internet slingeren.quote:Vijftien jaar geleden werd Kowsoleea’s identiteit gestolen door een oud-klasgenoot die aan lager wal was geraakt. Sindsdien staat hij in politie- en justitieregisters te boek als harddrugsverslaafde, crimineel en ongewenst vreemdeling zonder vaste woon- of verblijfplaats. Het gekke is: het lukt hem niet om zijn naam te zuiveren. Hij is compleet vastgelopen in het systeem van aan elkaar gelinkte databanken.
De politie maakte proces-verbaal op van de vergissing. Kowsoleea gaf een advocaat opdracht de registers te laten opschonen. Maar de vervuilde bestanden verspreidden zich door politie- en justitieregisters als een olievlek. Imro C. bleef zich bedienen van zijn identiteit. Kowsoleea werd zonder het te weten veroordeeld. Zijn strafblad telt naar eigen zeggen 43 delicten. De zakenman kreeg de marechaussee, FIOD, KLPD en de Rijksrecherche achter zich aan.
Ten einde raad is Kowsoleea sinds 2007 fulltime bezig zijn naam te zuiveren. Ook schakelde hij de Nationale Ombudsman in. Tot nu toe zonder resultaat. Begin deze maand oordeelde de Haagse rechtbank dat de staat niet verantwoordelijk is voor vervuilde politie- en justitieregisters. ,,Het is ondoenlijk om te vechten tegen de staat. Dit is een ongrijpbaar monster.’’
Als een land geen volledige belastinghel is noemt men het opeens een paradijs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:22 schreef GSbrder het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)n-andere-landen.html
Mooi hoe een enigszins genuanceerd rapport toch weer voor het politieke karretje gespannen wordt en waar (in dit geval) Jesse Klaver allemaal meningen als onderzoeksresultaten presenteert.
Klaver is een opmerkelijk vervelend figuur.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:22 schreef GSbrder het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)n-andere-landen.html
Mooi hoe een enigszins genuanceerd rapport toch weer voor het politieke karretje gespannen wordt en waar (in dit geval) Jesse Klaver allemaal meningen als onderzoeksresultaten presenteert.
Ik zou hem kwalificeren als "irritant yuppenventje".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef waht het volgende:
[..]
Klaver is een opmerkelijk vervelend figuur.
Mogen yuppen wel bij GroenLinks?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou hem kwalificeren als "irritant yuppenventje".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |